Suomalaistyttö

kadonnut ...

New South Walesissa. Kuulin juuri uutisista. Liekö hukkunut vai kidnapattu?

7

1211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaihto-oppilas

      Sen enempää en tiedä vielä.

      • NSW'a

        Currawong, tai joku sentapainen paikannimi. Poliisi tutkii hänen puhelimensa käyttöä, saadakseen vihjeitä. Jos kuulin oikein, haiparvi mainittiin. Toivon, että tyttö voi hyvin.


      • Koalaroo
        NSW'a kirjoitti:

        Currawong, tai joku sentapainen paikannimi. Poliisi tutkii hänen puhelimensa käyttöä, saadakseen vihjeitä. Jos kuulin oikein, haiparvi mainittiin. Toivon, että tyttö voi hyvin.

        Kuulemma oli lähtenyt poikakaverinsa luokse ilmoittamatta isäntäperheelle aikeistaan.


      • Perdone
        Koalaroo kirjoitti:

        Kuulemma oli lähtenyt poikakaverinsa luokse ilmoittamatta isäntäperheelle aikeistaan.

        Olen muutaman tavannut niin tuolla kuin muuallakin, ja käytöksen perusteella ilosi odotettavissa monenlaisia ongelmia. Nyt ei kuitenkaan ollut sen kummempaa kuin lähteä kyttäämään ihastustaan ollen liika viisas ettei tarvitsisi muka kertoa muille tekemisistään! Olisi kohtuullista veloittaa aiheeton etsintä edes 10% kuluista! Paikkana tiedän aikaisemmin mainitun tyylisen nimen Kurrajong. Ei se tietenkään tuo ole? Hyvää Aussi-aikaa vaan kaikille vastuun tuntoisille piioille ja matkaajille!


      • MIR
        Perdone kirjoitti:

        Olen muutaman tavannut niin tuolla kuin muuallakin, ja käytöksen perusteella ilosi odotettavissa monenlaisia ongelmia. Nyt ei kuitenkaan ollut sen kummempaa kuin lähteä kyttäämään ihastustaan ollen liika viisas ettei tarvitsisi muka kertoa muille tekemisistään! Olisi kohtuullista veloittaa aiheeton etsintä edes 10% kuluista! Paikkana tiedän aikaisemmin mainitun tyylisen nimen Kurrajong. Ei se tietenkään tuo ole? Hyvää Aussi-aikaa vaan kaikille vastuun tuntoisille piioille ja matkaajille!

        ...vai onko minulla alkanut kielitaito rapistua? Tuosta oli tosi vaikea ymmärtää, mikä kirjoittajan viesti oli. Kädet ylös ne, joille se valkeni oikopäätä...


      • suurin piirtein.
        MIR kirjoitti:

        ...vai onko minulla alkanut kielitaito rapistua? Tuosta oli tosi vaikea ymmärtää, mikä kirjoittajan viesti oli. Kädet ylös ne, joille se valkeni oikopäätä...

        Hieman erikoinen tyyli, mutta kyllä asia tuli ymmärretyksi. Eli nuorten suomalaistyttöjen käytöksestä on tämäkin ilmeisesti paikallinen henkilö huolissaan, koska on muihinkin vastaaviin tapauksiin törmännyt. Vastuuntuntoa siis perään kuuluttaa. Luepa viesti uudestaan lause kerrallaan, niin kyllä se siitä aukeaa. Ihan koko juttua ei kait sentään tulkata tarvitse?


    • paljon tapauksesta

      http://www.abc.net.au/news/stories/2009/03/22/2522864.htm

      Eli tosiaankin tyttö lähtenyt omille teilleen Sydneyn kaupunkiin, jossa poliisi oli häntä puhutellut lauantaina kun hän näytti eksyneeltä. Kiinni häntä ei ollut otettu. Sunnuntain jälkeen tapauksesta ei ole kerrottu, joten etsintä edelleen jatkuu. Ja se kerrottu poikaystävä kiistää, että hänellä olisi mitään tekemistä asian kanssa.

      Tästä asiasta on raportoitu hyvin laajasti ja näkyvästi Australian mediassa. Siellähän lapset ja teinit pidetään vähän tiukemmassa valvonnassa kuin suomalaiset ikätoverinsa. Tällainen karkailu on aika tavatonta ja erittäin huonoa käytöstä aussien mielestä. Tapaus varmasti vaikuttaa siihen, että australialaiset isäntäperheet jatkossa miettivät hyvin tarkkaan, uskaltaako villiä skandinaavia ottaa perheeseen asumaan ollenkaan.

      Australiassa muuten tiedotustyyli on vähän erilaisempaa, eli ihmisistä kerrotaan paljon herkemmin nimen ja kuvan kanssa esim. katoamis- rikos, ym. uutisissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      79
      1449
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1225
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      105
      1123
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      964
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      141
      939
    6. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      165
      890
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      832
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      814
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      796
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      685
    Aihe