Minusta alkoi tuntua että palstat on kirjoitettu täyteen mitä omituisimpia juttuja.
aika huonosti voi ihmiset.
olisi lääkityksen paikka yhdellä sun toisella.
jos saa jokinlaita tyydytystä niin mikäs siinä.
enkö ymmärrä luettua tekstiä?
15
784
Vastaukset
- ;))
Oletko harkinnut itsesi lääkitystä, jos tuota mieltä olet?
Eikös tämä ole vapaaehtoista, lukea, ja kirjoittaa.
Ja kaiken lisäksi viihdettä.
Jos sinulla on paha olo, ei se parane muita diaknosoimalla.
Olen surullinen puolestasi, mutta eihän kaikkea voikaan ymmärtää, kukaan meistä.
Sisälukutaitokin on jokaisella erilainen, eiköhän se peilaa omaa ajattelu-päättelykykyä?- minulta
en ole harkinnut, koska en tarvitse.
jos sinä nielaiset arvostelematta kaikki kirjoitetun tekstin, niin siitä vaan.
minun puolesta ei tarvitse sinun poloise olla surullinen.
Ole aivan omasta puolestasi vaan.
Tasan ei käy onnen lahjat. - riitelemästä
minulta kirjoitti:
Tasan ei käy onnen lahjat.aikuiset ihmiset, tai mä tuun täältä länsirannikolta enkä tuu tyhjin käsin!
- heiluttaen
riitelemästä kirjoitti:
aikuiset ihmiset, tai mä tuun täältä länsirannikolta enkä tuu tyhjin käsin!
Mitäs sulla on mukana?
- eiköhän se ole
heiluttaen kirjoitti:
Mitäs sulla on mukana?
aito luonnontuote, tuttu nuoruudesta
- -lukija toukka,
minulta kirjoitti:
Tasan ei käy onnen lahjat.Miksi tuppaat lainkaan, ei meitä sinun mielipiteesi ja arvostelusi kiinnosta?
Sivistynyt ihminen ei arvostele toisia, tiesitkö sen?
EI OLLUT SINUNKAAN ALOITUKSESI RAKENTAVA,sinä halveksit meitä palstalaisia ja alennuit vieläpä lääkitystä epäileen:/
Hus..hus.. pian pois , äläkä tule takaisin:(
- Pirre*
aliarvioimalla muita kirjoittajia, oma arvosi nousee..
Suvaitaan kaikenlaista ulosantia, - ja ihan suomeahan täällä kaikki kirjoittavat :) Mutta sorrun kuitenkin kommentoimaan.
Jotkut uskovat jumalaan.
Sekä siihen, että jumala on luonut taivaan ja maan.
Ja tärkeimpänä kaikesta, että jumala on luonut aivot. Ne ainoat juuri tämän kyseisen uskovaisen päähän.
Eri ihmisillä on erilainen käsitteistö ja arvomaailma.
Tuskin sellaisia superaivoja on luotukaan jotka ymmärtäisivät kaiken.
Ymmärtämättömyyttään kuvitellut superaivot ottavat jumalan paikan arvioidessaan ja tuomitessaan kanssaihmisiään.
Turhautumisen välttämiseksi kannattaa jättää jotain lukematta.- sekoitit??
Kaikki Luojan Luomia melkein.
- tai melkein
sekoitit?? kirjoitti:
Kaikki Luojan Luomia melkein.
Mehän olemme kehittyneet apinoista, tai melkein. Ehkä toiset apinasuvut ovat kehittyneempiä kuin toiset?
- Omat asian vaan sekaisin
tai melkein kirjoitti:
Mehän olemme kehittyneet apinoista, tai melkein. Ehkä toiset apinasuvut ovat kehittyneempiä kuin toiset?
Silloin kun ihmisellä on kaikki sekaisin ja mieli maassa on toiset ihmiset paneteltava, sillä on kummallinen kyky saada hyvän mielen tunnetta, seuratkaa vaikka ihan arjen keskellä.
Kyllä toisten ihmisten asiat ja sanomiset ovat väärin ja väärässä paikka väärällä aikaa.
Se tästä tänään......
- tapetaan
Ei tässä niin viisaita tarvitse kirjoitella.
On mulla Disperiiniä ja Buranaa kaapissa.- Joskus on hyvä pistää kampo...
Kyllä joskus saa lukea niin rikkiviisaita, että ihmetellä täytyy. Joku ei ole saanut haluamaansa arvostusta aikaisemmassa elämässä, niin hän voi kuvitella olevansa kaikkien yläpuolella täällä näillä palstoilla. Tämä Suomi24.fi on sellainen mielipidepalsta, että tietenkin jokaisella on vapaa sana kirjoittaa, kunhan ei ruokottomuuksia kirjaa. Ja mielipiteiden kirjo on joskus hauskaa lukea.
- beessisloggi
Joskus on hyvä pistää kampo... kirjoitti:
Kyllä joskus saa lukea niin rikkiviisaita, että ihmetellä täytyy. Joku ei ole saanut haluamaansa arvostusta aikaisemmassa elämässä, niin hän voi kuvitella olevansa kaikkien yläpuolella täällä näillä palstoilla. Tämä Suomi24.fi on sellainen mielipidepalsta, että tietenkin jokaisella on vapaa sana kirjoittaa, kunhan ei ruokottomuuksia kirjaa. Ja mielipiteiden kirjo on joskus hauskaa lukea.
Mitä tarkoitat tuolla "aikaisemmassa elämässä"?
Eikös tänne palstalle tulla ajankuluksi silloin tällöin, ihan tässä menossa olevassa elämässä, ei kai tämä joku uusi, koko elämä kenellekään ole.
Onhan täällä kyllä aika paljon noita kanssaihmisiä ikäviksi ihmisiksi leimaavia, syyttäviäkin, reippaasti yleistäviä kirjoituksia, mutta enpä tiedä, onko ne yläpuolelle asettumista kumminkaan.
Yleistämistä kuitenkin on aika vaikea välttää, kyllä siihen kai sortuu itsekukin joskus.
Odotan lääkityssuositustasi.
Olet ilmeisen perehtynyt kemialliseen sielunhoitoon.
Olen varautunut myös hoitoonhakeutumiskehoitukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455220Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1291683Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "511600Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151589- 141285
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41210No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol22111081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171057Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771018Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60867