Mökkirantani ruopattu 3 vuotta sitten,siis ennen ostamistani.Nyt aikomus laittaa suodatinkangas hiekkaa uimarantaan.
Kannattaako kangas laittaa koko ruopatulle alueelle vai riittääkö uima-alueelle laitettu kangas?Ruopattu alue ulottuu 25metriä rannasta ja leveys 60 metriä.Eli tarvitaanko hiekkaa myös siellä missä ei jalka pohjaan yllä?Ja vinkkejä kankaan laittoon myös kaipaan?Jos laittaisin vain sen verran hiekka ensin että pysyy paikoillaan ja lisäisin myöhempinä keväinä?Alkaa tulla kiire?Kiitollinen vastauksista.
Ranta kuntoon kiireellä.
3
718
Vastaukset
- laitoin..
5 x 7,5 metrisen kankaan lampeen siten, että talvella jään päälle levitys ja päälle n. 10 cm hiekkaa.. siitä se laski pohjaan jäiden sulattua ja nyt hyvä pohja. Jää oli n. 10 cm paksua levitettäessä. Hieman notkolle meni mutta hyvä tuli. Nyt keväällä kiva laittaa laituri paikalleen ja käydä uimassa. Meni muutama kuorma kottikärryillä kuskatessa.
- hyvä tuloo
Monta tapaa tehdä.
Laitoin viiran hiekan vain laiturin "alueelle" ja laiturin järven puolelle sen verran kuin tarvii normaaliin jalkautumiseen laiturille. Mielestäni turhaa touhua noinkin suurelle alalle hiekottaa (ellei saa ilmatteeks hiekkaa). Pinnallahan sitä yleensä uidaan, joten rantaumisvaiheessa tuo hiekkapohja lienee paikallaan.
Viiran pitää olla paksua, ei mitään ohutta kudontaa. - se oli..
hyvä tuloo kirjoitti:
Monta tapaa tehdä.
Laitoin viiran hiekan vain laiturin "alueelle" ja laiturin järven puolelle sen verran kuin tarvii normaaliin jalkautumiseen laiturille. Mielestäni turhaa touhua noinkin suurelle alalle hiekottaa (ellei saa ilmatteeks hiekkaa). Pinnallahan sitä yleensä uidaan, joten rantaumisvaiheessa tuo hiekkapohja lienee paikallaan.
Viiran pitää olla paksua, ei mitään ohutta kudontaa.Juuri tuota oikeaa paksua kangasta siihen tarkoitukseen tehtyä. Hyvä tuli ja hiekka ilmaista. Mukava jaloille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202810Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472447Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262232Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o392226Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581818Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181349Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121342- 701223
- 551200
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?61163