,., ¤ AITO TUNNE ¤ ,.,

♥ ¤¤¤¤¤¤¤¤ ♥♥ ¤¤¤¤¤¤¤ ♥

,., AITO TUNNE ,.,


Aidon tunteen
Jos saisin
Ja
Vielä pitää -

Niin mihin
Sen
Laittaisin -

Sydämeenikö
Sen kätkisin

Vai
Ihmisillekö
sen näyttäisin -

Ei...
Piilossa sen -
Pitäisin piilossa

- Hyvinkin -

♥ ¤¤¤¤¤¤¤ ♥♥ ¤¤¤¤¤¤¤ ♥


http://www.youtube.com/watch?v=AuJrEBtmM1Q

6

471

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • padme_amidala

      ..kaunis silmälle koristeiden kanssa, kaunis sydämelle ja vielä korville. "Kel onni on se onnen kätkeköön", tuo olisi hyvä ohje minullekin : )

      Kiitokset elämyksestä : )

      • Kopittelija ite

        ja kuolemattomat lauseet !!!!! :))
        Ja jatkuu......>

        ... " Sillä Onni ei siedä katseita ihmisten "...

        Ja "ennemmin kalat loppuu järvestä kuin ihmisten kateus" .... tais olla Arska vai oliko Pena kuka tän kekkas mut omiin nimiini en ota sen verran rotia minussa kyllä on... ;)
        Kaikilla ei ole kun kulkee "lainatuin lausein" !
        * kaikenlaisia *

        Mutta tosi kiva jos tykkäsit !
        Ei ehkä teknisesti hyvä mutta tunne kohallaan ja sehän on tärkeää vai kuinka ?

        Hyvää kevätpäivää sulle sinne !
        T. Mä ite ! :)


    • *MURUKULTA*

      oooooooooooooooooooooooooooooo

      Se tekisi pesän
      sinne aurinkoiselle puolelle

      Se tekisi sinne
      kevään ja kesän hennolle rajalle

      Se laskisi laukkunsa varmoin ottein
      ja kertoisi - tänne jään

      oooooooooooooooooooooooooooooo

      • Kopittelija ite,.,

        Kiva kun tulit taas kommentoimaan runoani jo olikin ikävä ! * hymyilee *

        Tässä sun runossa sanotaan 3 kertaa peräkkäin , että SEh SEh SEh .... Ihan vähän kun jollekin
        eläinkunnan edustajalle... Mutta ehkä tämä Se ! on jotain muuta sittenkin...>

        "kevään ja kesän hennolle rajalle"

        Tää on hienosti sanottu... nätisti... :)

        ja sit tää " varmoin ottein " kaa hyvä ! :)

        Kiitos palautteestasi Murukulta ! Kyllä minä
        nyt annan sinulle oikein ison keväthalin ja laulan sulle "aarian oopperaa"... tai jos nyt sen jättäs välii kuiteskin....*smile*
        Mut halit ja ilosta kivaa päivää sinne eikä mitään mutrutuksia olleskaa !

        Kiitos kommentista.... T: Mä ite ! :)


      • *MURUKULTA*
        Kopittelija ite,., kirjoitti:

        Kiva kun tulit taas kommentoimaan runoani jo olikin ikävä ! * hymyilee *

        Tässä sun runossa sanotaan 3 kertaa peräkkäin , että SEh SEh SEh .... Ihan vähän kun jollekin
        eläinkunnan edustajalle... Mutta ehkä tämä Se ! on jotain muuta sittenkin...>

        "kevään ja kesän hennolle rajalle"

        Tää on hienosti sanottu... nätisti... :)

        ja sit tää " varmoin ottein " kaa hyvä ! :)

        Kiitos palautteestasi Murukulta ! Kyllä minä
        nyt annan sinulle oikein ison keväthalin ja laulan sulle "aarian oopperaa"... tai jos nyt sen jättäs välii kuiteskin....*smile*
        Mut halit ja ilosta kivaa päivää sinne eikä mitään mutrutuksia olleskaa !

        Kiitos kommentista.... T: Mä ite ! :)

        Eli;
        Se= 'Aito tunne' tekisi pesän
        sinne aurinkoiselle puolelle (sydämen!)

        Se= 'Aito tunne' tekisi pesän sinne
        kevään ja kesän hennolle rajalle

        Se= 'Aito tunne' laskisi laukkunsa varmoin ottein
        ja kertoisi - tänne jään

        Mmmm,,hetkinen,,,,kävin hakeen rautalankaa lisää..
        etkä sano nyt, että ymmärsit jo vähemmästä, tämä rautalanka oli tosi kallista
        ja jouduin juokseen monessa kaupassa ennen kuin sen löysin,,
        Mutrutuksia,,,mmmm....Aarioita...mmm...Ja jos -sen jättäsit väliin...mmmm....
        Tämä alkaa kuulostaan todella mielenkiintoiselta!
        *virnistelee käsi poskella* :] mmmmm .... Sitten,,,,


      • Kopittelija ite,.,
        *MURUKULTA* kirjoitti:

        Eli;
        Se= 'Aito tunne' tekisi pesän
        sinne aurinkoiselle puolelle (sydämen!)

        Se= 'Aito tunne' tekisi pesän sinne
        kevään ja kesän hennolle rajalle

        Se= 'Aito tunne' laskisi laukkunsa varmoin ottein
        ja kertoisi - tänne jään

        Mmmm,,hetkinen,,,,kävin hakeen rautalankaa lisää..
        etkä sano nyt, että ymmärsit jo vähemmästä, tämä rautalanka oli tosi kallista
        ja jouduin juokseen monessa kaupassa ennen kuin sen löysin,,
        Mutrutuksia,,,mmmm....Aarioita...mmm...Ja jos -sen jättäsit väliin...mmmm....
        Tämä alkaa kuulostaan todella mielenkiintoiselta!
        *virnistelee käsi poskella* :] mmmmm .... Sitten,,,,

        ... uunilohta ja salaattia !
        Maistus varmaa sullekin ! ;D

        Ai niin piti mainita , että mulla on palkintokin Saksanpaimenkoirien tottelevaisuuskokeesta !
        Ja ilman hihnaa ! Ettäs tierät ! :D
        Ja mä olen pienenä laulanut kirkkokuorossa mutta
        lähdin sieltä sit pois kun olin ainoa poika ! :O
        Ps. *kaduttaa vieläkin* ...Vitsi Vitsi ! :D

        Nii että heippa taas,., (*J*)


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      518
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe