olemme suunnitelleet 2viikon matkaa kanarialle ystävä perheen kanssa tuossa loka-joulukuussa 2009. meidän perheessä on isä ja äiti ja 3poikaa (joulukuussa 4v. 2v ja marraskuussa 1v.) toisessa perheessä vanhempien lisäksi kaksi lasta (3v ja 2v)
haluaisin tietää kokemuksia maspalomasista ja lanzarotesta.. itse olen kahesti käynyt maspalomasissa mutta kokemuksia ei ole lanzarotesta. onko paikka hyvä ja suojaisa lapsiperheille? tuuleeko paljon? ja mitä kaikkia asioita täytyy ottaa huomioon noin pienten kanssa matkustaessa.?
kanarialle pienten lasten kanssa
4
782
Vastaukset
- satoja
toiminnalla "etsi" itse katsoa sillä usko tai älä niin et ollut ensimmäinen joka kyselee tätä samaa asiaa.. Lanzarote on se tuulisin saari mutta ei sentään se sinun pentuja vie taivaantuuliin. On kuule ihan sama matkustaako Pattijoelle tai Lanzarotelle sillä ei se niin ihmeellistä nykyään ole ja 100 000 sen tekee ilman ohjeitakin ihan maalaisjärjellä jota sinulle ei taida olla.
- joregen
voi elämä! mee ittees ja mätäne sinne!
- Addison79
Oletpa törkeä. Tämähän on keskustelupalsta, et ilmeisesti tiedä mitä se tarkoittaa. Sinunkaltaiset pilaavat aina kaikki tämänkaltaisten sivujen "hengen". Ehkä jos on aikaa päiväkaudet surffailla ja etsiä, niin tietoa voi löytyä, kaikilla meillä sitä ei kuitenkaan ole. Ja ehkä alkuperäinen keskustelun aloittaja haluaa mielipiteitä ja kokemuksia aiheesta, ei turvan aukojan kommentit ketään kiinnosta. Toiset meistä on ensimmäistä kertaa täällä, toiset käy päivittäin ja monesti. Älä vaivaudu jatkossa, jos et pysy asiassa. Lisäksi nimittelysi oli typerää ja asiatonta.
- Kahden äiti
Olimme perheen kanssa Lanzarotella pari vuotta sitten. Voin lämpimästi suositella sitä nimenomaaan lapsiperheille. Ei ole suuria korkeuseroja, rattailla on helppo liikkua ja ainakian Playa Blancan rantakadulla ei liikkunut lainkaan autoja. Itse ainakin pidän ko saarta turvallisena kohteena lapsille. Mitä tuuleen tulee, niin jotakuta se saattaa kovastikin häiritä, meitä ei. Välillä tuuli, toisinaan ei. Aika pienten kanssa olette reissuun lähdössä, mutta kun matkaan lähtee sillä mielellä, että mennään lasten ehdoilla, niin hyvin menee. Koneeseen kannattaa ottaa mukaan ajanvietettä. Meillä on ollut aina mukana piirustustarvikkeet, kirjoja, lehtiä, tehtävävihkosia yms. ja lennot ovat sujuneet ongelmitta. Kuopus oli 6kk, kun oli ensimmäisen kerran koneessa, ja mitään ongelmia ei ollut.Luulen, että haastellisinta teillä tulee olemaan tuon 1v. kanssa. Mukavaa matkaa teidän perheelle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397860Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412029Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251970- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071050Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50955
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34822