S-MARKET

ORIMATTILASSA

Eikö S marketin vartija tai kauppias itse saa noita saatanan vanhuksia pois seisoskelemasta siitä veikkauspisteen edestä jatuulikaapista.

Todella sikamaisia vanhuksia!

210

10231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • s-market

      ...ja samalla se kauppias/vartija voisi poistaa ne keskenkasvuset penskat sieltä :)

      • Ihan kaikki

        pois myös tympeä henkilökunta ja ahtaat käytävät. Olen muutoin s-ryhmän vakioasiakas, mutta Olan ässän kierrän kaukaa..


      • Millälailla
        Ihan kaikki kirjoitti:

        pois myös tympeä henkilökunta ja ahtaat käytävät. Olen muutoin s-ryhmän vakioasiakas, mutta Olan ässän kierrän kaukaa..

        ne ikäihmiset ja nuoriso teitä siellä kaupassa häiritsee??
        Käyn vain pelkästään S-marketissa ja koskaan en ole ajatellut että ne millään lailla mua häiritsisi?? Pelkästään positiivista että ihmisiä liikkuu kylillä ja niillä on seuraa toisistaan.
        Mitä tulee henkilökuntaan niin aina siellä on ystävällistä palvelua saanut, oiskohan se niin että metsä vastaan niinkuin sinne huutaa;) Älkää olko aina niin hel...tin negatiivisiä.


      • kirjoittaa
        Ihan kaikki kirjoitti:

        pois myös tympeä henkilökunta ja ahtaat käytävät. Olen muutoin s-ryhmän vakioasiakas, mutta Olan ässän kierrän kaukaa..

        Mua ei haittaa nuoriso eikä vanhukset.
        Kumpikaan ryhmä ei ole minun kauppareissujani milläänlailla häirinnyt.

        Mä käyn ainoastaan Orimattilan "Ässässä" ostoksilla, joten voinen itseäni vakioasiakkaaksi kutsua. :)

        En ymmärrä, mitä hän tarkoittaa ahtailla käytävillä. Itse asioin noin kaksi kertaa viikossa sapuskaostoksilla, sitä olen tehnyt niin kauan, kuin olen Orimattilassa asunut... hmmm... 15 vuotta, eikä kertaakaan tulisi mieleeni sanat: ahtaat käytävät. Olen sopinut kauppaan asioimaan erittäin hyvin, jopa kiireisinä aikoina, jolloin ns. ruuhka-aika.
        Sitäpaitsi ihana asioida kaupassa, josta löytää tavarat, eivätkä vaihda paikkaa viikoittain.

        Tympeä henkilökunta. Sitäkään en allekirjoita.
        Kokemus ihan päinvastainen näiden vuosien aikana.
        Henkilökunta on ystävällistä ja palvelualtista. Moikataan, kuin vanhat tutut ja apua olen aina saanut, jos on tullut kysyttävää.

        Joku myös valitti vartijoista.
        Mukavaa porukkaa hekin, morjestavat ja näkyvät aina kaupassa. Kyllä he järjestystä pitävät yllä,
        ja mahdolliset häiriötekijät, joita olen nähnyt harvoin kauppareissulla, on poistettu paikalta.
        Poistetuissa ei ole muuten koskaan ollut nuorisoa eikä vanhuksia.

        Että näin.

        Meikäläisen mielipide.

        Mukavaa kevään odotusta. :)


      • sentään

        käyttäytyä. Nämä vanhukset eivät.


      • itsekään?
        kirjoittaa kirjoitti:

        Mua ei haittaa nuoriso eikä vanhukset.
        Kumpikaan ryhmä ei ole minun kauppareissujani milläänlailla häirinnyt.

        Mä käyn ainoastaan Orimattilan "Ässässä" ostoksilla, joten voinen itseäni vakioasiakkaaksi kutsua. :)

        En ymmärrä, mitä hän tarkoittaa ahtailla käytävillä. Itse asioin noin kaksi kertaa viikossa sapuskaostoksilla, sitä olen tehnyt niin kauan, kuin olen Orimattilassa asunut... hmmm... 15 vuotta, eikä kertaakaan tulisi mieleeni sanat: ahtaat käytävät. Olen sopinut kauppaan asioimaan erittäin hyvin, jopa kiireisinä aikoina, jolloin ns. ruuhka-aika.
        Sitäpaitsi ihana asioida kaupassa, josta löytää tavarat, eivätkä vaihda paikkaa viikoittain.

        Tympeä henkilökunta. Sitäkään en allekirjoita.
        Kokemus ihan päinvastainen näiden vuosien aikana.
        Henkilökunta on ystävällistä ja palvelualtista. Moikataan, kuin vanhat tutut ja apua olen aina saanut, jos on tullut kysyttävää.

        Joku myös valitti vartijoista.
        Mukavaa porukkaa hekin, morjestavat ja näkyvät aina kaupassa. Kyllä he järjestystä pitävät yllä,
        ja mahdolliset häiriötekijät, joita olen nähnyt harvoin kauppareissulla, on poistettu paikalta.
        Poistetuissa ei ole muuten koskaan ollut nuorisoa eikä vanhuksia.

        Että näin.

        Meikäläisen mielipide.

        Mukavaa kevään odotusta. :)

        Asioit 2 kertaa viikossa. 15 vuoden ajan. Saat hyvää palvelua. Olet vakioasiakas. Samaa palvelualttiutta ja ystävällisyyttä eivät sitten näköjään saa kokea ne jotka ovat asuneet paikkakunnalla vasta vähän aikaa.


      • sinusta itsestäsi
        itsekään? kirjoitti:

        Asioit 2 kertaa viikossa. 15 vuoden ajan. Saat hyvää palvelua. Olet vakioasiakas. Samaa palvelualttiutta ja ystävällisyyttä eivät sitten näköjään saa kokea ne jotka ovat asuneet paikkakunnalla vasta vähän aikaa.

        millaista palvelua saat.Jos aina vaan valitat, niin taas taitaa olla paikkakunnan vaihto edessä.


      • Orimattilalaiset
        sinusta itsestäsi kirjoitti:

        millaista palvelua saat.Jos aina vaan valitat, niin taas taitaa olla paikkakunnan vaihto edessä.

        todella niin kipeitä ja tyhmiä kuin teistä kerrotaan.

        Jos normaali sivistynyt asukas vaatii Orimattilassa käytöstapoja kanssa eläjiltä ja palvelua, niin se tuntuu olevan mahdottomuus.

        Ainoa minkä osaatte ja haluatte siellä muuttaa on se ETTÄ EI UUSIA ASUKKAITA ORIMATTILAAN.

        Kehoitatte kaikkia, jotka uskaltavat antaa teistä kritiikkiä, muuttamaan pois? Hienoa ja edistyksellistä toimintaa. Katsokaa Orimattilalaiset idiootit ja moukat peiliin.


      • ässässä valittanut.
        sinusta itsestäsi kirjoitti:

        millaista palvelua saat.Jos aina vaan valitat, niin taas taitaa olla paikkakunnan vaihto edessä.

        Totesinpa vaan. Omatpahan ovat kokemukseni.


      • kanssasi.
        Orimattilalaiset kirjoitti:

        todella niin kipeitä ja tyhmiä kuin teistä kerrotaan.

        Jos normaali sivistynyt asukas vaatii Orimattilassa käytöstapoja kanssa eläjiltä ja palvelua, niin se tuntuu olevan mahdottomuus.

        Ainoa minkä osaatte ja haluatte siellä muuttaa on se ETTÄ EI UUSIA ASUKKAITA ORIMATTILAAN.

        Kehoitatte kaikkia, jotka uskaltavat antaa teistä kritiikkiä, muuttamaan pois? Hienoa ja edistyksellistä toimintaa. Katsokaa Orimattilalaiset idiootit ja moukat peiliin.

        Ensimmäiset kolme vuotta mua on nyt tuijotettu mihin vaan mä tuolla kylällä meen. Palvelu on olematonta tai jopa törkeetä kun en nyt satu olemaan paikallinen. Ei termejä "sisäsiittoinen" tai "sisäpiiriläinen" ole tyhjästä tempastu kun on ollut puhetta Orimattilalaisista ulkopaikkakuntalaisten, tai täällä vähän aikaa asuneiden kanssa..


      • Olen asunut
        itsekään? kirjoitti:

        Asioit 2 kertaa viikossa. 15 vuoden ajan. Saat hyvää palvelua. Olet vakioasiakas. Samaa palvelualttiutta ja ystävällisyyttä eivät sitten näköjään saa kokea ne jotka ovat asuneet paikkakunnalla vasta vähän aikaa.

        alle vuoden ja allekirjoitan saman. Asioin ainoastaan "ässässä" ja palvelu on hyvää ja aina henk.kunta tervehtii ja myöskin minä olen mahtunut siellä kulkemaan:))


      • ehkä olen
        Olen asunut kirjoitti:

        alle vuoden ja allekirjoitan saman. Asioin ainoastaan "ässässä" ja palvelu on hyvää ja aina henk.kunta tervehtii ja myöskin minä olen mahtunut siellä kulkemaan:))

        myös niin tyhmä kun en ole huomannut että minua sen enempää tuijotetaan kuin muitakaan?! Niin metsä vastaan kuin sinne huutaa;)


      • vuosi sitten
        kanssasi. kirjoitti:

        Ensimmäiset kolme vuotta mua on nyt tuijotettu mihin vaan mä tuolla kylällä meen. Palvelu on olematonta tai jopa törkeetä kun en nyt satu olemaan paikallinen. Ei termejä "sisäsiittoinen" tai "sisäpiiriläinen" ole tyhjästä tempastu kun on ollut puhetta Orimattilalaisista ulkopaikkakuntalaisten, tai täällä vähän aikaa asuneiden kanssa..

        Lahdesta tänne ja olen saanut paljon uusia ystäviä täältä. S-marketissakin aina hyvää palvelua. Olen aika puhelias johtuisiko siitä, että ystävystyn helposti.Itsestä se vaan on kiinni miten viihtyy täällä Orimattilassa.


      • hyvin menee mut menköö
        sentään kirjoitti:

        käyttäytyä. Nämä vanhukset eivät.

        Onhan se varmaan mairittelevaa kun s-market puhuttaa Vanhukset&Nuoriso!
        Asiakkaana voin olla iloinen kun asioin kyseisessä kaupassa ja palvelu on erinomaista.
        Hinnat kohdallaan ja tuotteet laadukkaita.
        Ihan sama onko nuoria taikka vanhuksia tuulikaapiisa,haastelemassa.Antakaa kaikkien kukkien kukkia tämän päivän nuori on huomisen vanhus.
        Hyvää kevättä s-marketin iloiselle henkilökunnalle


      • uusvanha olalainen
        hyvin menee mut menköö kirjoitti:

        Onhan se varmaan mairittelevaa kun s-market puhuttaa Vanhukset&Nuoriso!
        Asiakkaana voin olla iloinen kun asioin kyseisessä kaupassa ja palvelu on erinomaista.
        Hinnat kohdallaan ja tuotteet laadukkaita.
        Ihan sama onko nuoria taikka vanhuksia tuulikaapiisa,haastelemassa.Antakaa kaikkien kukkien kukkia tämän päivän nuori on huomisen vanhus.
        Hyvää kevättä s-marketin iloiselle henkilökunnalle

        Missään en ole nähnyt niin paljon kaljaveikkoja kaupan kupeessa kuin Orimattilassa. Vanhat ihmiset (taidan tosin kuulua niihin itsekin...) eivät minua häiritse. Ei nuoretkaan. Ostin sixpakin ja kassan jälkeen nuori mieshenkilö huomautti ystävällisesti, että olen ottanut vahingossa ykköstä. Hämmästyi, kun sanoin ottaneeni sitä tarkoituksella.

        Henkilökunta on minusta oikein ystävällistä. Olen käyttänyt kauppaa noin 7 vuotta ja kaikki on sujunut vallan mainiosti.


      • :DD

        iltasella neljän pissiksen lauma tupakilla oven edessä, sekä kauppaan mentäessa että takasin tultaessa... yrittäkää edes lapsoset vetää sitä tupakin savua ihan sinne keuhkoihin asti, jotta saisitte kaiken hyödyn siitä tupakasta irti, eikä noita säälittäviä poskareita vaan siinä imeskele, ja muistakaa myös se oikeaoppinen syljeskely :D eikä muuten tosiaankaan ollut ikää sitä 18 :sta, jotta saisivat itse edes tupinkejansa ostettua ;) ja vielä kun siitä maltatte poistua niin muistakaa hyvät pissikset sitten se oikea käden asento sitä käsiveskaa kiikuttaessa :DD


      • Pallipää Väliköstä

        Penskat on asiallisia. Vanhukset sikoja.


      • Sikepi
        Orimattilalaiset kirjoitti:

        todella niin kipeitä ja tyhmiä kuin teistä kerrotaan.

        Jos normaali sivistynyt asukas vaatii Orimattilassa käytöstapoja kanssa eläjiltä ja palvelua, niin se tuntuu olevan mahdottomuus.

        Ainoa minkä osaatte ja haluatte siellä muuttaa on se ETTÄ EI UUSIA ASUKKAITA ORIMATTILAAN.

        Kehoitatte kaikkia, jotka uskaltavat antaa teistä kritiikkiä, muuttamaan pois? Hienoa ja edistyksellistä toimintaa. Katsokaa Orimattilalaiset idiootit ja moukat peiliin.

        Ei, ei me olla. Ei tarvii olla kun vähän aikaa poissa paikkakunnalta, niin se taas näyttää hyvät puolensa.Niin metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan.. minä ainakin viihdyn täällä ja t
        ervetulleita ovat kaikki uudet ihmiset. Olemme tutustumisen arvoisia... ;)


      • töissäkäyvä
        Ihan kaikki kirjoitti:

        pois myös tympeä henkilökunta ja ahtaat käytävät. Olen muutoin s-ryhmän vakioasiakas, mutta Olan ässän kierrän kaukaa..

        Ei haittaa vanhukset eikä penskat s-marketissa,kun en käy siellä ollenkaan,siellä on todella ikävä henkilökunta.K-kaupan asiakas.


      • Anonyymi
        Orimattilalaiset kirjoitti:

        todella niin kipeitä ja tyhmiä kuin teistä kerrotaan.

        Jos normaali sivistynyt asukas vaatii Orimattilassa käytöstapoja kanssa eläjiltä ja palvelua, niin se tuntuu olevan mahdottomuus.

        Ainoa minkä osaatte ja haluatte siellä muuttaa on se ETTÄ EI UUSIA ASUKKAITA ORIMATTILAAN.

        Kehoitatte kaikkia, jotka uskaltavat antaa teistä kritiikkiä, muuttamaan pois? Hienoa ja edistyksellistä toimintaa. Katsokaa Orimattilalaiset idiootit ja moukat peiliin.

        ORIMATTILAN KAUPOISTA
        Jotkut saa hyvää palvelua, mutta mitä tämä on? Minä kun en käytä maksullisia, niin...
        Jos normiasiakkaita vainotaan ja halutaan heistä eroon...
        Kauppa silti jatkaa ja samat rikolliset pysyy viroissaan...
        Millä nämä kaupat rahoittavat toimintaansa?
        Miten tavalliset vain ruokaostoksilla olevat asiakkaat häiritsevät heitä?


      • Anonyymi
        itsekään? kirjoitti:

        Asioit 2 kertaa viikossa. 15 vuoden ajan. Saat hyvää palvelua. Olet vakioasiakas. Samaa palvelualttiutta ja ystävällisyyttä eivät sitten näköjään saa kokea ne jotka ovat asuneet paikkakunnalla vasta vähän aikaa.

        Maksat siis s marketin henkilökunnan palkat kulut verot huomaatko edes kuitin lopussa verosi määrää


      • Anonyymi
        kanssasi. kirjoitti:

        Ensimmäiset kolme vuotta mua on nyt tuijotettu mihin vaan mä tuolla kylällä meen. Palvelu on olematonta tai jopa törkeetä kun en nyt satu olemaan paikallinen. Ei termejä "sisäsiittoinen" tai "sisäpiiriläinen" ole tyhjästä tempastu kun on ollut puhetta Orimattilalaisista ulkopaikkakuntalaisten, tai täällä vähän aikaa asuneiden kanssa..

        Orimattilassa Vääksyssä asunut aina laittomia ilman passia Latviasta Venäjältä turkista albaniasta pimeitä töitä varastetun myyntiä huumeiden


      • Anonyymi
        töissäkäyvä kirjoitti:

        Ei haittaa vanhukset eikä penskat s-marketissa,kun en käy siellä ollenkaan,siellä on todella ikävä henkilökunta.K-kaupan asiakas.

        Voitte vuokrata veneen kala vehkeet opettaa nuoria tai tehdä vanhusten kanssa kävelyretkiä makkaran paistoa niillä ei ole harrastuksia ostaa frisbee välineet puistoon.


      • itsekään? kirjoitti:

        Asioit 2 kertaa viikossa. 15 vuoden ajan. Saat hyvää palvelua. Olet vakioasiakas. Samaa palvelualttiutta ja ystävällisyyttä eivät sitten näköjään saa kokea ne jotka ovat asuneet paikkakunnalla vasta vähän aikaa.

        Hyvää asiakas kuka tuhlaa rahaa enemmän ei joka ihminen menee kauppa vaikka joka päivä ja tuhlaa 1 euro hhhhhhhhhhhhhhhh


      • Anonyymi
        kanssasi. kirjoitti:

        Ensimmäiset kolme vuotta mua on nyt tuijotettu mihin vaan mä tuolla kylällä meen. Palvelu on olematonta tai jopa törkeetä kun en nyt satu olemaan paikallinen. Ei termejä "sisäsiittoinen" tai "sisäpiiriläinen" ole tyhjästä tempastu kun on ollut puhetta Orimattilalaisista ulkopaikkakuntalaisten, tai täällä vähän aikaa asuneiden kanssa..

        Olen ulkopaikkakuntalainen. Käyn kerran viikossa Orimattilassa. Useissa eri paikoissa sekä useissa kaupoissa. Koskaan ei ole ollut mitään ongelmia. Viihdyn. Olen toki nuo ukot havainnut r-kioskin luona mutta mitään ongelmia ei ole ollut. Ihan normaalia moikkaamista ja vitsiä heitetty.


      • Anonyymi
        sinusta itsestäsi kirjoitti:

        millaista palvelua saat.Jos aina vaan valitat, niin taas taitaa olla paikkakunnan vaihto edessä.

        "taitaa"
        Toisaalta me kaikki emme ole lähdössä, vaikka te yritätte meidät pahoinpidelläkin. Helpompaa olisi että oppisitte sietämään kritiikkiä ja todellakin opettelisitte käyttäytymään.


      • Anonyymi
        Sikepi kirjoitti:

        Ei, ei me olla. Ei tarvii olla kun vähän aikaa poissa paikkakunnalta, niin se taas näyttää hyvät puolensa.Niin metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan.. minä ainakin viihdyn täällä ja t
        ervetulleita ovat kaikki uudet ihmiset. Olemme tutustumisen arvoisia... ;)

        " Ei tarvii olla kun vähän aikaa poissa paikkakunnalta, niin se taas näyttää hyvät puolensa."

        Narkkari taidat olla tai joku muu rikollinen. Orimattilan erityisominaisuus on todellakin sisäänpäin lämpeäminen. Kaikki ovat rikollisia ja korruptoituneita vihaten sydänpohjiaan myöten ihmisiä, jotka eivät suostu mukaan teidän leikkeihinne. Sehän on selkää. Korruptio toimii vain, kun siinä on enemmän osallisia. Ei tuollainen alhainen rotta saisi hyvää palvelua ilman korruptiota. Muualla huomaat ettet saakaan vain "puhuttua" virheitäsi pois vaan saatat ehkä jopa saada huonoa kohtelua sen jälkeen!!! Jestas! Onhan se kieroille ongelma, kun joutuisi tekemään kaiken - ja siis kaiken - laillisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Ei tarvii olla kun vähän aikaa poissa paikkakunnalta, niin se taas näyttää hyvät puolensa."

        Narkkari taidat olla tai joku muu rikollinen. Orimattilan erityisominaisuus on todellakin sisäänpäin lämpeäminen. Kaikki ovat rikollisia ja korruptoituneita vihaten sydänpohjiaan myöten ihmisiä, jotka eivät suostu mukaan teidän leikkeihinne. Sehän on selkää. Korruptio toimii vain, kun siinä on enemmän osallisia. Ei tuollainen alhainen rotta saisi hyvää palvelua ilman korruptiota. Muualla huomaat ettet saakaan vain "puhuttua" virheitäsi pois vaan saatat ehkä jopa saada huonoa kohtelua sen jälkeen!!! Jestas! Onhan se kieroille ongelma, kun joutuisi tekemään kaiken - ja siis kaiken - laillisesti.

        "Niin metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan."

        Käytätte aina tätä sanontaa väärin. Se etten halua rikkoa lakia pitäisi aiheuttaa sen ettei kukaan muu sitten myöskään riko lakia. Käytännössä te toimitte silti niin että ensin yritätte suostutella ja painostaa toista rikolliseksi, mutta kun se ei onnistu, niin kostatte ja yritätte häätää minua pois paikalta ja kai koko paikkakunnalta.

        Ongelmanne on ilmeinen, kun täällä joukossanne on joku joka ei riko lakia ja nyt todellakin kiukkuisena olen teitä sarjana ilmiantanut. Onhan se nyt hankalaa rikollisille. Tuon metsä-sanonnan kanssa tällä ei silti ole mitään tekemistä! Minusta ei ikinä ole voinut olla haittaa tai harmia kenellekään. Oletin ettei minuakaan silloin olisi kiusattu. Miksi minua olisi kiusattu, kun ei ole mitään syytä edes???


    • orimattilassa

      on uudistunut ja valikoima laajentunut, siistiä on ja tavarat järjestyksessä, siellä on ilo asioida, ei ole eläkeläiset tupeksimassa laumoittain,,tottakai eläkeläiset saa kaupassa käydä mutta tosiaan s-marketissa niitä on tukkeeksi asti,pitäisi hommata sinne se kahvila joka siellä joskus 70-luvulla oli, siellä voisi istuskella ja jutella rauhassa..ehkä uuteen s-markettiin tulee sitten paremmat tilat kaikille ikäryhmille

      • Olakas

        on sekin hyvä puoli, ettei tarvi jonottaa kassalla!!!


      • Anonyymi

        Onko venäjän kirjaimia muualla kuin Osuuspankin merkki entä Sokos Fazer ja mehutuotteet lukeeko venäjää. Voisitte pitää Suomen kielen tunteja niille laittomien lapsille


    • kuuma kulli

      Juuri tämän takia asioin launeella ei oo kerjäläisiä ja putsareita tuuli kaappi turvoksissa

      • Ässä..

        kun saadaan uusi upea S-Market Orimattilaan, niin kyllä väki lisääntyy kaupassa.


      • 6+2
        Ässä.. kirjoitti:

        kun saadaan uusi upea S-Market Orimattilaan, niin kyllä väki lisääntyy kaupassa.

        Lisääntyy varmasti kun saadaan edes hetkeksi leveämmät käytävät joilla kulkea. Ennenkuin mummelit ja idiootti kauppias taas valtaavat tämänkin ainoan hyvän puolen. Ennemmin ajan Lahteen ihan mihin tahansa S-marketiin kuin asioin Orimattilan Mummo-terrorismimarketissa.


      • Maisa

        Kassoilla olevat naiset,huolehtikaa että päällänne on edes puhdas työasu on törkeetä kun työtakki on ku in olisi navettahommissa ollut. Sitten vielä hymyä naamaan eikä olla kuin hautajaisissa olettehan palveluammatissa.


      • Anonyymi

        Puliukko on ihminen kuitenkin arvokkaampi kuin elukat lampaat linnut varpuset sanoo Raamattu moni on Puli ilkeyden tähden


      • Anonyymi
        Ässä.. kirjoitti:

        kun saadaan uusi upea S-Market Orimattilaan, niin kyllä väki lisääntyy kaupassa.

        Mä ihmettelinkin että mikä idea tässä Prismassa oli! Ensin häädetään normaalit asiakkaat pois ja sitten tehdään tätä mainitsemaasi rauhassa.

        Lähinnä aloin epäillä että CB on siirtynyt lapsi-p., mutta onhan sitä muitakin genrejä, joissa on häiriintyneitä ja paljon on Orimattilassa ihmisiä ja eri paikkoja eli joku tässä on mennyt nyt varmaan ristiin rastiin väärinymmärryksessä.


    • Herbert H

      Poistakaa kaikki saatananvanhukset, keskenkasvuiset, isotissiset kassat, S-market ja tänne keskustelupalstalle hevonpaskaa kirjoittelevat orimattilalaiset, aloittakaamme uusi ajanjakso puhtaan ja ihanteellisen Orimattilan puolesta ja tarpeeksi ajoissa ennenkuin siihen liitetään Iitti, skåål på den saken, satun nimittäin olemaan pakkoruotsin kannattaja.

      • valinta paras

        Pakkoruotsi on ihan hanurista,vapaa valinta paras.


    • ymmärys hoi

      s-marketista vois poistaa sen penkin pois sisältä.samat vanhat naamat kyttää siinä,menet milloin vain kauppaan,aina on sama äijä porukka kyttämässä.

    • kauppaneiti

      No just näin.... ihme kyyläystä aina ko. kaupassa! No ei sillä ei minulla mitään salattavaa ole, tuijottaminen on vaan niin "rumaa"

    • antaa heidän istua

      kyllä teistäkin joskus tulee vanhuksia,mitä silloin tette.

      • hus hus

        Suurinosa on kyl jotain alkoholisteja siinä ympäriinsä notkumassa


    • Tatsanainen 23v

      Siinä räki eilen lattialle rähjäinen ja huonosti pukeutunut varmaan yli 45v vanhus. Käskin sitä pois, niin rupes uhoomaan, että hänellä oikeus olla siinä paikassa kun minullakin. Liipasin sitä nyrkillä poskeen, niin lähti. Kävin saattamassa vielä ovella sitä ja tyrkkäsin menemään ulos. Haisi ulolle kuin likainen koira tää mies. Ei pitäis päästää kauppoihin eikä julkisiin tiloihin mihinkään moisia. kiittelivät minua, että "neuvoin" nyrkillä ulos, ja kehuivat että yhtä topakoita naisia enemmän saisi olla.

      • Ugh!

        Se oli sun unta se - todellisuudessa sun tapainen arkapaska ei uskalla edes sanoa mitään kenellekään!


      • Anonyymi
        Ugh! kirjoitti:

        Se oli sun unta se - todellisuudessa sun tapainen arkapaska ei uskalla edes sanoa mitään kenellekään!

        "Liipasin sitä nyrkillä poskeen" - laitonta
        "Ei pitäis päästää kauppoihin eikä julkisiin tiloihin mihinkään moisia." - laitonta

        Ei pitäisi päästää moisia idiootteja todellakaan kauppaan töihin. Kaikkea paskaa sitä kaupassa onkaan!

        "arkapaska ei uskalla edes sanoa mitään kenellekään!"
        Kyllä tää joku ainakin uskalsi kun sai vartijan viereen ja meni piiloon. Ihmettelen vain miksi ne vaivautuu? MIKSI tämä itsetuhoinen pakkomielle vittuilla asiakkaille, jos noin paljon pelottaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Liipasin sitä nyrkillä poskeen" - laitonta
        "Ei pitäis päästää kauppoihin eikä julkisiin tiloihin mihinkään moisia." - laitonta

        Ei pitäisi päästää moisia idiootteja todellakaan kauppaan töihin. Kaikkea paskaa sitä kaupassa onkaan!

        "arkapaska ei uskalla edes sanoa mitään kenellekään!"
        Kyllä tää joku ainakin uskalsi kun sai vartijan viereen ja meni piiloon. Ihmettelen vain miksi ne vaivautuu? MIKSI tämä itsetuhoinen pakkomielle vittuilla asiakkaille, jos noin paljon pelottaa?

        ...Mulla on oma pieni teoria. Minua vainottiin jo vuosia. He varmaan perustelivat sen itselleen jollain, mutta voisi kuvitella että nämä ovat kuivuneet kasaan. Heille jäi jäljelle vain vuosikausia kestänyt kiusaamiseni ilman mitään syytä. Siellä minun mielenterveyttäni yritettiin ilmeisesti syyttä tällä huoli-ilmoitusjutulla, mutta sekin kuivui kasaan. Aina vaan ärhäkämmin on minua selkeästi yritetty ärsyttää vain ihan ärsyttäminen vuoksi. Minua on lähennelty ja keräännytty ympärilleni. Miksi? Työntekijä silti vaikuttaa jopa pelkäävään minua. Miksi? Sitten tämä toistuu että sama ihminen välttelee minua, mutta muuttuu aina ylimieliseksi kiusaajaksi, kun saa kaverit ympärilleen. Selkeästi tavoitteena on ärsyttää, koska tätä vainoa on tehty yleensä niin että vartija hengittää niskaani aivan vieressäni ilman mitään järkevää selitystä. Miksi vartija sallii tämän kiusaamisen? Ei siis ole yllättävää että kun mulla todellakin käpy alkaa palaa tähän vuosikausia kestäneeseen häirintään, ärähdän ja... vartija kutsutaan paikalle poistamaan minut kaupasta! Todellakin, eikö olisi ollut aina vain helpompaa olla kiusaamatta minua???

        Päätän jutella sitten täällä Suomi24:ssä ja heti suututaan. Eikö saisi muka puhua? Miten se nyt on noin että Te kiusaatte vuosikausia, sitten vartijan avustuksella yritätte saada minua tekemään jotain huonokäytöksistä vain saadaksenne minkä tahansa syyn poistaa minut. Mikään ei silti poista sitä että eräskin vartija ITSE tuli minua uhkailemaan tönimisellä! Teidän rikkeenne on loputtomia eli voisitteko poistaa itse itsenne kaupasta, jooko.


      • Anonyymi

        45 VUOTIAS VANHUS VAI NIIN NO EI TEILLÄ SITTEN ITSELLÄ OLE ENÄÄ MONTAA VUOTTA JÄLJELLÄ


      • Anonyymi
        Ugh! kirjoitti:

        Se oli sun unta se - todellisuudessa sun tapainen arkapaska ei uskalla edes sanoa mitään kenellekään!

        Erikoista tää ortodoksikirkon hellareiden nuoriso kun haukkuu 40 vuotiaita vanhoiksi haiseviksi ......niin.


      • Anonyymi

        "kiittelivät"
        Vanha viesti vuodelta 2013, mutta äärimmäisen huolestuttavaa, jos tämä on todellakin ollut S-marketin työntekijä. Ihmettelen todella tuota väkivaltaa ja sitä kuka muka olisi kiitellyt. En keksi ketään, kuka kiittäisi tuollaisesta käytöksestä.

        "Siinä räki eilen lattialle rähjäinen ja huonosti pukeutunut varmaan yli 45v vanhus."
        Räkiminen tässä lauseessa on ainoa mitenkään asiakasta huonontava asia. Rumia kaljavalaita ja harakanperseitä siellä on kassoilla ollut, joten kenenkään ulkomuoto ei mitenkään minkään kriteerin mukaan voi olla syy poistaa asiakas tai kohdella heitä huonosti.

        Kommentoijan nimimerkki oli "Tatsanainen", josta tuli mieleen tatskanainen ja tatskoista taas se mystinen tatuointiliike Erkontiellä ilman asiakkaita. Miten se rakennus siinä todellakin... ilman asiakkaita? :D Ei näytä sakki niin tatuoidulta että kuvittelisi liikkeen pärjäävän. Voihan ne olla vanhat tarratkin. Se läppärikorjaaja, joka varasti koneeni oli myös saanut nimensä Orimattilan palveluluetteloon, mutta oli välittömästi lopettanut firmansa sen jälkeen, vaikka luettelo on voimassa 2 vuotta. Ehkä tatskapaikkakin vain tuli ja lopetti samantien? Kummallisia liikkeitä täällä vain, kun kenelläkään ei ole asiakkaita, jos minä olen mihinkään niistä erehtynyt, niin minut on todellakin häädetty sieltä pois osoittamassa selkeästi etten ole lainkaan tervetullut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "kiittelivät"
        Vanha viesti vuodelta 2013, mutta äärimmäisen huolestuttavaa, jos tämä on todellakin ollut S-marketin työntekijä. Ihmettelen todella tuota väkivaltaa ja sitä kuka muka olisi kiitellyt. En keksi ketään, kuka kiittäisi tuollaisesta käytöksestä.

        "Siinä räki eilen lattialle rähjäinen ja huonosti pukeutunut varmaan yli 45v vanhus."
        Räkiminen tässä lauseessa on ainoa mitenkään asiakasta huonontava asia. Rumia kaljavalaita ja harakanperseitä siellä on kassoilla ollut, joten kenenkään ulkomuoto ei mitenkään minkään kriteerin mukaan voi olla syy poistaa asiakas tai kohdella heitä huonosti.

        Kommentoijan nimimerkki oli "Tatsanainen", josta tuli mieleen tatskanainen ja tatskoista taas se mystinen tatuointiliike Erkontiellä ilman asiakkaita. Miten se rakennus siinä todellakin... ilman asiakkaita? :D Ei näytä sakki niin tatuoidulta että kuvittelisi liikkeen pärjäävän. Voihan ne olla vanhat tarratkin. Se läppärikorjaaja, joka varasti koneeni oli myös saanut nimensä Orimattilan palveluluetteloon, mutta oli välittömästi lopettanut firmansa sen jälkeen, vaikka luettelo on voimassa 2 vuotta. Ehkä tatskapaikkakin vain tuli ja lopetti samantien? Kummallisia liikkeitä täällä vain, kun kenelläkään ei ole asiakkaita, jos minä olen mihinkään niistä erehtynyt, niin minut on todellakin häädetty sieltä pois osoittamassa selkeästi etten ole lainkaan tervetullut.

        "osoittamassa selkeästi etten ole lainkaan tervetullut."
        LOL :D Kai minä sitten osoitin itse selkeästi etten ole tervetullut. Miksipä sitä korjaamaan siis. Toi on ihan hyvä noin <3


      • Anonyymi

        Kaupoilla on todellakin hyvin ristiriitainen toiminta, kun luodaan asiakkaita kutsuvia ja "palvelevia" mielikuvia, mutta häädetään osa ihmisistä silti pois. Kutsutaan, mutta häädetään pois.

        Outo ajatus olettaa asiakkaiden lahjoittavan vain rahaa heille, koska eihän S-market ole profiloitunut hyväntekeväisyysjärjestönä.

        Peliautomaateilla ei saanut olla, mutta silti ne peliautomaatit ovat siinä. Todellakin räkiminen kuulosti huonolta, mutta työntekijän käyttäytyminen oli paljon huolestuttavampi, joten päädymme taas ristiriitaan. Lattioita ei kukaan nuole ja toivottavasti pelikoneita pestään, vaikkei siellä olisi räitty.

        Rumia siellä on työntekijät itsekin. Enemmän minua inhottaa kun oikein kehutaan (Kuka kehuu?) että on ollut kauniitä ja hymyileviä tyttöjä kassoilla. Minä kun en naisena moista kaipaa. Kun kassojen parhaimpana puolena on toistuvasti hoettu sitä että kaunis/hymyilevä nuori nainen, niin ei jää epäselväksi, miksi he siinä ovat. Suuri ristiriita on kuitenkin sen kanssa että kyseessä on virallisesti ruokakauppa. Hymyllä ei tee mitään.

        Asiakkaan törkää kohtelua on puolusteltu sillä ettei asiakas 1. ole jutellut 2. ollut hyvällä tuulella. Aika karut on syytökset!! Se saattaa peilautua siitä, kun h***t itse on siihen istutettu vain lääppimään äijiä, niin ärsyttää, kun toiset saa vain olla ja ostaa ruokaa... ja jopa huonontuulisena. Orimattilaa vaivaa tämä pakkopositiivisuus, joten ymmärrän toki. Tämän väkivallan keskellä on hankala olla iloinen ja nämä sitten katkerana haluavat tuhota kaikki ihmiset, jotka eivät ole orjia. Elämä on valintoja.

        Se asiakasta löynyt varmasti hymyili koko sen episodin ajan. En hetkeäkään epäile etteikö näillä aina iloisilla&pirteillä naikkosilla olisi jäätävän hyvä itsehillintä. Vaikka tulisi perään, niin se hymy ei hyydy. Oudon paljon Orimattilassa on sairaspoissaoloja silti :/ Käsitin että sellaiset pahoinpidellään, kunnes se hymy löytyy. Tai no... ehkäpä se on sitä ettei joku siitä pamputtamisesta huolimatta vain saanut sitä irvistystä naamalleen. Harmi hänelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaupoilla on todellakin hyvin ristiriitainen toiminta, kun luodaan asiakkaita kutsuvia ja "palvelevia" mielikuvia, mutta häädetään osa ihmisistä silti pois. Kutsutaan, mutta häädetään pois.

        Outo ajatus olettaa asiakkaiden lahjoittavan vain rahaa heille, koska eihän S-market ole profiloitunut hyväntekeväisyysjärjestönä.

        Peliautomaateilla ei saanut olla, mutta silti ne peliautomaatit ovat siinä. Todellakin räkiminen kuulosti huonolta, mutta työntekijän käyttäytyminen oli paljon huolestuttavampi, joten päädymme taas ristiriitaan. Lattioita ei kukaan nuole ja toivottavasti pelikoneita pestään, vaikkei siellä olisi räitty.

        Rumia siellä on työntekijät itsekin. Enemmän minua inhottaa kun oikein kehutaan (Kuka kehuu?) että on ollut kauniitä ja hymyileviä tyttöjä kassoilla. Minä kun en naisena moista kaipaa. Kun kassojen parhaimpana puolena on toistuvasti hoettu sitä että kaunis/hymyilevä nuori nainen, niin ei jää epäselväksi, miksi he siinä ovat. Suuri ristiriita on kuitenkin sen kanssa että kyseessä on virallisesti ruokakauppa. Hymyllä ei tee mitään.

        Asiakkaan törkää kohtelua on puolusteltu sillä ettei asiakas 1. ole jutellut 2. ollut hyvällä tuulella. Aika karut on syytökset!! Se saattaa peilautua siitä, kun h***t itse on siihen istutettu vain lääppimään äijiä, niin ärsyttää, kun toiset saa vain olla ja ostaa ruokaa... ja jopa huonontuulisena. Orimattilaa vaivaa tämä pakkopositiivisuus, joten ymmärrän toki. Tämän väkivallan keskellä on hankala olla iloinen ja nämä sitten katkerana haluavat tuhota kaikki ihmiset, jotka eivät ole orjia. Elämä on valintoja.

        Se asiakasta löynyt varmasti hymyili koko sen episodin ajan. En hetkeäkään epäile etteikö näillä aina iloisilla&pirteillä naikkosilla olisi jäätävän hyvä itsehillintä. Vaikka tulisi perään, niin se hymy ei hyydy. Oudon paljon Orimattilassa on sairaspoissaoloja silti :/ Käsitin että sellaiset pahoinpidellään, kunnes se hymy löytyy. Tai no... ehkäpä se on sitä ettei joku siitä pamputtamisesta huolimatta vain saanut sitä irvistystä naamalleen. Harmi hänelle.

        ...Peliautomaateilla olosta en siis tiedä. Tarina ei kerro varsinaisesti missä tämä mies oli.

        Myöhemmin kirjoitti "Ei pitäis päästää kauppoihin eikä julkisiin tiloihin mihinkään moisia.". Eli miehelle ei hirveästi jää vaihtoehtoja. Huomaan itselläni olevat samat, kun en näköjään saa olla julkisilla paikoilla orimattilalaisten mielestä. Lahdessa en moista huomannut, mutta ajat muuttuu ja Helsinkissä kuulemma poistellaan nukkuvia ihmisiä penkeiltä. Se on hyvä että pysyy roti!! :DD

        Joo, ne nukkuvat ihmiset on varmasti tosi-tosi häiriköiviä. Itseasiassa tarkoitan tuota. Ymmärrän että ihmisillä on ongelma housuissaan, kun minä tulen paikalle ja nukkuvat ihmiset muistuttavat toisia siitä omasta kireydestä ja ehkä univajeestakin. On se vain kamalaa. Joku toinen vain seisoskelee kaupassa saaden siitä palkkaa. Yhteiskunnalle hyödyllisempi on se nukkuja. Siitä kun ei ole mitään harmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Peliautomaateilla olosta en siis tiedä. Tarina ei kerro varsinaisesti missä tämä mies oli.

        Myöhemmin kirjoitti "Ei pitäis päästää kauppoihin eikä julkisiin tiloihin mihinkään moisia.". Eli miehelle ei hirveästi jää vaihtoehtoja. Huomaan itselläni olevat samat, kun en näköjään saa olla julkisilla paikoilla orimattilalaisten mielestä. Lahdessa en moista huomannut, mutta ajat muuttuu ja Helsinkissä kuulemma poistellaan nukkuvia ihmisiä penkeiltä. Se on hyvä että pysyy roti!! :DD

        Joo, ne nukkuvat ihmiset on varmasti tosi-tosi häiriköiviä. Itseasiassa tarkoitan tuota. Ymmärrän että ihmisillä on ongelma housuissaan, kun minä tulen paikalle ja nukkuvat ihmiset muistuttavat toisia siitä omasta kireydestä ja ehkä univajeestakin. On se vain kamalaa. Joku toinen vain seisoskelee kaupassa saaden siitä palkkaa. Yhteiskunnalle hyödyllisempi on se nukkuja. Siitä kun ei ole mitään harmia.

        ...Teinit poistetaan kaikista paikoista ja tämä selkeästi kostautuu. En ihmettele yhtään näitä massarynnimisiä. Naurattaa ihan. Hyvä että ipanat protestoi. Mitä nämä kaupat oikein ajattelevat? Eivät kai mitään.

        Marengin äijistä on jatkuvasti valituksia, mutta ne saa siinä olla, kai koska maksavat niistä tarjottavista. Voin hyvin kuvitella että teinit on ensin sieltä kaupan sisä-sisästä häädetty ja sitten ne on jääneet siihen tuulikaappiin. Kun he ovat olleet siinä tuulikaapissa, heistä on ollut OIKEASTI haittaa asiakkaille.

        Tämä nykytilanne näyttää sen missä menee pieleen. Paljon häiriköivät miehet saavat jäädä päivystämään, koska maksavat, mutta teinit eivät saa olla missään kaupan lähettyvilläkään. He tuskin joo ostavat paljolla, kun ei minunkaan ostokseni riittäneet lupaan edes olla olemassa.

        Tosissaan... Hämeenmaa voisi hiukan selventää tuota miksi äijät saa häiriköidä ja aiheuttaa ahdistusta tuijotteluillaan, mutta teinit poistetaan kaupasta. Miksi?


    • Pekka.Pökki

      Mää tierän yhren nahkatakkifagotin. Se tykkää ottaa yhteyttä meisseliin kitarisoilla sekä pukamilla. Meitsi vois laittaa kaverin eläkkeelle hereillä olosta. Kaikki on hyvin vähän enemmän kuin koskaan.

      • Pärrsaukko

        Mä tiedän kanssa. Se parin metrin variksen pelätin. Rokkapilikeijo.


      • Hans.JöörgJeegle
        Pärrsaukko kirjoitti:

        Mä tiedän kanssa. Se parin metrin variksen pelätin. Rokkapilikeijo.

        Mää tierän kans sen rokkapiliteijon. Se parin metrin variksen pelätin. Tykkää ottaa slaikkaa tuhkaluukun aukojan suunnalta.


      • Maili.koppis
        Hans.JöörgJeegle kirjoitti:

        Mää tierän kans sen rokkapiliteijon. Se parin metrin variksen pelätin. Tykkää ottaa slaikkaa tuhkaluukun aukojan suunnalta.

        Ehtoota aamusta. Tuntomerkit täsmää hyvin rokkapilireijoon. Se kahden metrin pituinen nahkatakki"mies" on kyllä alansa pioneeri. Säälittävä tapaus.


    • hymyainairtoaa

      Smarketissa on kauniita kassa tyttöjä tai naisia. Käyn siksi siellä kaupoilla muuten en hintojen perässä juokse.

      • Ansakansa

        Pikku poikia sä tykkäät katella.


    • Anonyymi

      Kiehuttaa ku muksuille myydää energiajuomia isossa koossa tätä pelkoa ei ole

      • Anonyymi

        Saatanan kehari. Mitä vittua sä sönkkäät?


      • Anonyymi

        Lapset maksaa niitä itse pikakassojen kautta. voi niitä kullanmuruja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapset maksaa niitä itse pikakassojen kautta. voi niitä kullanmuruja.

        Mitä sitten, itse juotiin kaljaa jo tuossa iässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sitten, itse juotiin kaljaa jo tuossa iässä.

        Mie join jo tuossa iässä viinaa kun löysin isän kätköt


    • Anonyymi

      Teinit suihkuttivat hajustetta päälleni 26.03.2022 ja tein siitä valituksen S-Marketille, jossa se tapahtui. Sain vastauksen 28.03.2022:

      "Hei!

      Suuret pahoittelut tapahtuneesta, on todella valitettavaa että nuoriso käyttäytyy noin ikävällä tavalla.

      Vartijamme on ohjeistettu poistamaan nuorisojoukot kauppakeskuksesta, aina he eivät osu kohtaamaan näitä joukkoja, etenkin jos nuoriso vaihtaa paikasta toiseen poisajettaessa.

      Teemme kuitenkin parhaamme jotta ostoskäyntien turvallisuus ja rauhallisuus saataisiin turvattua.

      Kiitos kun laitoit viestiä, välitän sen vartijoille jotta kiinnittävät tarkempaa huomiota juuri tuohon tuulikaapin aulaan.

      Hyvää kevään jatkoa!


      ystävällisin terveisin

      Jaana Virta
      marketpäällikkö
      S-market Orimattila"

      *
      *
      *

      Teinit häiriköivät minua taas 10.11.2022, mutta on huomion arvoista että nämä tapaukset on aina tulleet sen jälkeen, kun aikuiset on jotenkin enemmän "estetty". Viimeksi teinit hyökkäsivät heti sen jälkeen, kun olin tehnyt yhdestä minua vainoavasta naisvartijasta valituksen. Minulla ei koskaan ennen ole ollut ongelmia teinien kanssa... missään! On siis erikoinen "sattuma" nämä tapaukset. Sen vartijavalituksen jälkeen myös kassojen maksupäätteet rupesivat taas toimimaan minulla erikoisesti. Miten tässä nyt on niin että hommat on vartijoiden "hallinnassa" jos näin asian voisi ilmaista? En voi uskoa että minulla olisi mitään kismaa alaikäisten kanssa. Syksyllä ongelmia alkoi taas ilmestyä enenemissä määrin ja aikuiset häiriköivät minua laumana, joten jos ei työntekijät tienneet tai enää muista niin liitän vielä mukaan keväältä 23.02.2022 saamani vastauksen:

      "Hei!

      Kiitos viestistäsi!

      Olen pahoillani siitä että olet kokenut asioinnin kassalla hankalaksi. Toisinaan verkkoyhteyksissä on heikkoutta ja korttimaksut eivät onnistu heti. Onneksi tätä tapahtuu kuitenkin harvoin.

      Henkilökuntamme tulee käyttäytyä ystävällisesti ja tasapuolisesti kaikkia asiakkaitamme kohtaan, ikävää kun olet kokenut ettei näin ole aina käynyt.
      Otan tämän asian esiin henkilökunnan kanssa ja muistuttelen hyvän asiakaspalvelun tärkeydestä.

      Hyvää jatkoa sinulle!

      ystävällisin terveisin

      Jaana Virta
      marketpäällikkö
      S-market Orimattila"

      • Anonyymi

        Haluaisitko imeä minun peräaukkoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisitko imeä minun peräaukkoa?

        Te S-Marketin työntekijät vaikutatte varsin ahdistuneilta. WOW!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisitko imeä minun peräaukkoa?

        Hei, NYT MÄ KEKSIN! Orimattila tarvitsee seksuaaliterapeutin!
        Täällä on viestit pullollaan mystisiä "homoseksuaali"-viestejä, "ime peräaukkoa", lukiossa ne tytöt halusi kuunnella vessatoimituksiani eikä muutenkaan täällä oikein homma tunnu toimivan toivotulla tavalla. Porukka hakee raivolla minulta sitä läheisyyttä, kun ilmeisesti kotioloissa Teillä on liian kylmää. Josko silti hoitaisitte yksityisasianne kuntoon ilman että vaivaatte minua sillä, jooko!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei, NYT MÄ KEKSIN! Orimattila tarvitsee seksuaaliterapeutin!
        Täällä on viestit pullollaan mystisiä "homoseksuaali"-viestejä, "ime peräaukkoa", lukiossa ne tytöt halusi kuunnella vessatoimituksiani eikä muutenkaan täällä oikein homma tunnu toimivan toivotulla tavalla. Porukka hakee raivolla minulta sitä läheisyyttä, kun ilmeisesti kotioloissa Teillä on liian kylmää. Josko silti hoitaisitte yksityisasianne kuntoon ilman että vaivaatte minua sillä, jooko!

        Niin tarvitsee seksuaaliterapeutin. Oikeaoppista neuvontaa niin heteroille kuin homoille ja muillekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei, NYT MÄ KEKSIN! Orimattila tarvitsee seksuaaliterapeutin!
        Täällä on viestit pullollaan mystisiä "homoseksuaali"-viestejä, "ime peräaukkoa", lukiossa ne tytöt halusi kuunnella vessatoimituksiani eikä muutenkaan täällä oikein homma tunnu toimivan toivotulla tavalla. Porukka hakee raivolla minulta sitä läheisyyttä, kun ilmeisesti kotioloissa Teillä on liian kylmää. Josko silti hoitaisitte yksityisasianne kuntoon ilman että vaivaatte minua sillä, jooko!

        Älä kehari vaivaa herneenpalkojasi tyhmillä mietteillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä kehari vaivaa herneenpalkojasi tyhmillä mietteillä.

        no jos teidän hernepalkonne siitä vaikka kehittyisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no jos teidän hernepalkonne siitä vaikka kehittyisi?

        Lukemisen ymmärtäminen on myös osa ajattelua, eli viestini meni yllättäen perille. Hienoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lukemisen ymmärtäminen on myös osa ajattelua, eli viestini meni yllättäen perille. Hienoa

        En tajua taaskaan lausettasi, mutta hiukan liian nopeasti tässä minullakin tulee laitettua viestejä tarkistamatta kirjoitusasua ennen postaamista :D

        Viestisi ei mennyt "perille" niin että olisin täysin ymmärtänyt juttuasi herneenpaloista. Oletin kyseessä olevan vertauskuva aivoista ja jos minä tässä pähkäilen ja laitan mietteitäni nettiin, niin jonkun toisen aivot voisivat kehittyä juttujani lukemalla. Tämä voi toimia niin että saa vain uusia ideoita, vaikkei jakaisikaan kanssani samoja näkemyksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tajua taaskaan lausettasi, mutta hiukan liian nopeasti tässä minullakin tulee laitettua viestejä tarkistamatta kirjoitusasua ennen postaamista :D

        Viestisi ei mennyt "perille" niin että olisin täysin ymmärtänyt juttuasi herneenpaloista. Oletin kyseessä olevan vertauskuva aivoista ja jos minä tässä pähkäilen ja laitan mietteitäni nettiin, niin jonkun toisen aivot voisivat kehittyä juttujani lukemalla. Tämä voi toimia niin että saa vain uusia ideoita, vaikkei jakaisikaan kanssani samoja näkemyksiä.

        Lauseen tajuamiseen liittyy lukemisen ymmärtäminen. Hienoa mietteitä taas. Elämä on laiffii


      • Anonyymi

        Pieni korjaus. Se ei ollut 10.11.2022, vaan perjantaina 11.11.2022 (kuitissa kello 21:23).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei, NYT MÄ KEKSIN! Orimattila tarvitsee seksuaaliterapeutin!
        Täällä on viestit pullollaan mystisiä "homoseksuaali"-viestejä, "ime peräaukkoa", lukiossa ne tytöt halusi kuunnella vessatoimituksiani eikä muutenkaan täällä oikein homma tunnu toimivan toivotulla tavalla. Porukka hakee raivolla minulta sitä läheisyyttä, kun ilmeisesti kotioloissa Teillä on liian kylmää. Josko silti hoitaisitte yksityisasianne kuntoon ilman että vaivaatte minua sillä, jooko!

        Jos seksuaalisesti hyväksikäytettyjä ahdistelee ja kiusaa heitä heidän traumoistaan, on kiusaaja häiriintynyt. Maailman on täynnä sairaita ihmisiä ja nämä kiusaajat kuuluvat siihen samaan sakkiin, vaikka "mitään ei tapahtunut". Niinhän se pedofiilitkin sanoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos seksuaalisesti hyväksikäytettyjä ahdistelee ja kiusaa heitä heidän traumoistaan, on kiusaaja häiriintynyt. Maailman on täynnä sairaita ihmisiä ja nämä kiusaajat kuuluvat siihen samaan sakkiin, vaikka "mitään ei tapahtunut". Niinhän se pedofiilitkin sanoo.

        Tunnetko paljon näitä pedofiilejä? Pyöritkö ns. samoissa piireissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnetko paljon näitä pedofiilejä? Pyöritkö ns. samoissa piireissä?

        Jaa-a? En tunne kavereitasi. Ylipäätänsä välttelen kaikkia ihmisiä, joten en pyöri missään piireissä. Pedofiilien kanssa en koskaan ole halunnut olla tekemisissä. Kaupassakin halusin vain käydä... no niin kuin normaalisti kaupassa käydään, mutta joka ikinen kerta ihmiset syöksyivät päälleni (toisinaan kirjaimellisesti).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa-a? En tunne kavereitasi. Ylipäätänsä välttelen kaikkia ihmisiä, joten en pyöri missään piireissä. Pedofiilien kanssa en koskaan ole halunnut olla tekemisissä. Kaupassakin halusin vain käydä... no niin kuin normaalisti kaupassa käydään, mutta joka ikinen kerta ihmiset syöksyivät päälleni (toisinaan kirjaimellisesti).

        Olipa todella kypsä vastaus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa-a? En tunne kavereitasi. Ylipäätänsä välttelen kaikkia ihmisiä, joten en pyöri missään piireissä. Pedofiilien kanssa en koskaan ole halunnut olla tekemisissä. Kaupassakin halusin vain käydä... no niin kuin normaalisti kaupassa käydään, mutta joka ikinen kerta ihmiset syöksyivät päälleni (toisinaan kirjaimellisesti).

        Kyllä kaikkien ihmisten tulee saada kulkea vapaasti niin kaupassa kuin kadullakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kaikkien ihmisten tulee saada kulkea vapaasti niin kaupassa kuin kadullakin.

        Totta. Se että jos hän on kehitysvammainen, niin ei sen luulisi muita koskevan. Jokainen käykööt missä haluaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Se että jos hän on kehitysvammainen, niin ei sen luulisi muita koskevan. Jokainen käykööt missä haluaa..

        Niiltä kassoilta voisi kyllä katkoa jalat. Ei ne niitä siinä hommassa edes tarvitse. Ehkä se myös auttaisi heitä tajuamaan tilanteensa paremmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niiltä kassoilta voisi kyllä katkoa jalat. Ei ne niitä siinä hommassa edes tarvitse. Ehkä se myös auttaisi heitä tajuamaan tilanteensa paremmin.

        Sulta vois viedä yhden renkaan alta. Oppisit olemaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulta vois viedä yhden renkaan alta. Oppisit olemaan

        Onko pedofilian uhrien kiusaaminen sitten parempaa "olemista"? Vaatii koulutusta?? Oletteko ihan lahkolaisia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko pedofilian uhrien kiusaaminen sitten parempaa "olemista"? Vaatii koulutusta?? Oletteko ihan lahkolaisia?

        ...Kieltämättä... kerran kassalle tullessani toistaiseksi normaalisti ollut kassarouva sai jonkun viestin korvaansa, sai sätkyn ja alkoi pälyilemään minuun päin huonestuneena. Sitten vastasi "Joo, mä pärjään".

        "Joo, mä pärjään"??? Millä tavalla minun kanssani täytyy "pärjätä?". Mikä VAIKEUS voi olla vain kassalla ja antaa minun maksaa ostokseni? Mitä ERITYISvaatimuksia tämä nyt vaatii että täytyy korvanappiin antaa erityisohjeita?

        Nämä "olemisen" ohjeet sinne korvanappiin täytyy olla kyllä pirun omituisia!


      • Anonyymi

        Haiset kakalle. Hyi helvetti sua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haiset kakalle. Hyi helvetti sua

        Miksi muuten siellä haisi aina niin voimakkaasti hajusteelle? Olen siis hajusteherkkä, joten moinen aina häiritsi minua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haiset kakalle. Hyi helvetti sua

        Jos ihmiset NOIN kokisivat, niin on erikoista että minua ahdisteltiin nimenomaan. Luulin aina että se johtui siitä että olen pedofilian uhri, mutta näköjään heillä oli jotkut ihan muut intohimot. Häiriintyneitä he SILTI ovat, koska ei noista syistä kumpikaan ole oikein terve.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ihmiset NOIN kokisivat, niin on erikoista että minua ahdisteltiin nimenomaan. Luulin aina että se johtui siitä että olen pedofilian uhri, mutta näköjään heillä oli jotkut ihan muut intohimot. Häiriintyneitä he SILTI ovat, koska ei noista syistä kumpikaan ole oikein terve.

        Minä kun en ole kohta vuoteen enää käynyt kaupoilla, niin kyselisin että vieläkö siellä kiusataan pedofilian uhreja. Jos nämä parikin teiniä alkaa olla jo täysi-ikäisiä, niin joku voisi toivottaa heidät tervetulleeksi aikuisuuteen heittämällä niiden päälle k*sta.


      • Anonyymi

        Kivaa toistoa noissa numeroissa :D 21.02.2022 olin silti siis kaupassa. Puolenyön jälkeen 22.02.2022 kirjoitin valituksen ja vastauksen sain 23.02.2022.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei, NYT MÄ KEKSIN! Orimattila tarvitsee seksuaaliterapeutin!
        Täällä on viestit pullollaan mystisiä "homoseksuaali"-viestejä, "ime peräaukkoa", lukiossa ne tytöt halusi kuunnella vessatoimituksiani eikä muutenkaan täällä oikein homma tunnu toimivan toivotulla tavalla. Porukka hakee raivolla minulta sitä läheisyyttä, kun ilmeisesti kotioloissa Teillä on liian kylmää. Josko silti hoitaisitte yksityisasianne kuntoon ilman että vaivaatte minua sillä, jooko!

        NO, JO SE LÖYTYI! :)

        Ennen nukkumaan menoa etsin tätä "Orimattila tarvitsee seksuaaliterapeutin!"-viestiäni. Oli tämä sitten se tarvitsemani tai ei, niin ainakin sen löysin. S-market ketjussa se sitten oli. Ok? No, supermarketissa, K-kaupassa ja Apteekissakin minua on naikkoset ahdistelleet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Kieltämättä... kerran kassalle tullessani toistaiseksi normaalisti ollut kassarouva sai jonkun viestin korvaansa, sai sätkyn ja alkoi pälyilemään minuun päin huonestuneena. Sitten vastasi "Joo, mä pärjään".

        "Joo, mä pärjään"??? Millä tavalla minun kanssani täytyy "pärjätä?". Mikä VAIKEUS voi olla vain kassalla ja antaa minun maksaa ostokseni? Mitä ERITYISvaatimuksia tämä nyt vaatii että täytyy korvanappiin antaa erityisohjeita?

        Nämä "olemisen" ohjeet sinne korvanappiin täytyy olla kyllä pirun omituisia!

        ...Pärjääköhän ne kassarouvat nyt siellä?


    • Anonyymi

      Puupiä kansoo.

      • Anonyymi

        Ehtoota vatipiä


    • Anonyymi

      Miksi Prisman rakennus tehdään, vaikkei kaupassa tule olemaan asiakkaita? Tien nyt voi tukkia, koska siinä ei niitä autojakaan kulje. Toivottavasti katolla on hyvät pesäpaikat lokeille ja muille otuksille edes.

      • Anonyymi

        Jaaha, Orimattilan todellinen älymystö taas purkaa näkemyksiään.


      • Anonyymi

        Prisma on outo venäläinen kauppa liekö jotain piratismia jossain vaatteissa lukee venäjän kieltä ei nyt kyllä kiinnosta antaa niille rahaa yhtään Osuuspankin logo kirjain myös mutta Hesburger on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaaha, Orimattilan todellinen älymystö taas purkaa näkemyksiään.

        Mä luulen että kaikki, jotka näkee viestisi osaavat lukea viestinikin. Kelle raportoit?


    • Anonyymi

      Asiaa, joku helvetin erakko erehtynyt kylille asioimaan. Jeesus auta!

    • Anonyymi

      PROSESSOIN PSYKOOTTISIA KASSAROUVIA:

      Pelottaako Teitä?

      Olen täysin harmiton tapaus ja minun ei silti annettu olla rauhassa. 13.10.2022 ämmä Postipisteellä mäkätti minulle että minun pitäisi "Käyttäytyä"??? Tässä ei koskaan ollut mitään järkeä. Miksi hyökkäillä harmittoman ihmisen päälle ja vaatia UHRIA käyttäytymään??!!! Mitähän helvettiä minun olisi sitten niissä tilanteessa pitänyt tehdä kun minua kiusattiin ja syrjittiin? Mikä on näiden v*ttupäiden mielestä toivottavaa käyttäytymistä?

      Koskaan ei ollut järkeä hyökätä harmittoman ihmisen kimppuun. Olen sen jotenkin ajatellut niin että kiusataan, koska ajatellaan olevan helppo uhri. No, siinä mielessä olen helppo että yleensä (en koskaan ennen) en edes sano vastaan. Näin olen vuosikymmeniä elänyt, kunnes alkoi se minunkin hermo mennä. Vainoa ei selkeästikään aiottu lopettaa. En minä ole mikään vajakkien voodoonukke, jolla toiset voivat yrittää parantaa oloaan muita kiusaamalla.

      Ihmisiä on monenlaisia. Ehkä siellä on aitoja sadisteja, jotka vain tykkää kiusaamisesta kaiken vastakaiun kanssakin. Sitten on ihmisiä, jotka eivät uskailtaisi kiusatan, mutta jostain syystä kokevat minun olevan hyvä uhri. Ja sitten on se epämääräisempi ryhmä, jota olen miettinyt... paljon!

      Anton Kuivanen (MMA) kommentoi kerran ettei voi mennä baariin, koska hänelle tullaa aina uhittelemaan. Älytöntä! Toinen on ammattiottelija ja hänelle sitten tullaan uhittelemaan. Joku kai kokee hänet uhkaksi itselleen tai haluaa testata itseään. Pieni juttu uutisissa, mutta se aikoinaan muutti maailmaani. En ollut koskaan ajatellut asiaa noin päin. Nyt se on täällä Orimattilassa palannut mieleeni toistuvasti. Mummelit on niin... niin... tuskaisia ja vihaisia, kun ne häiriköivät minua. Ne tiuskii todella ahdistuneina. Mikä heitä riivaa? Miksi ne on niin kärsiviä ja kiusaavat minua, jos eivät haluaisi kiusata? Mikä hitto heitä riivaa??? Pelkoa olen aina veikannut, mutta hittoako ne minua pelkäisivät ja miksi alkaa pelätä enemmän kuin ennen. Tämä vainohan siis alkoi paheta jatkuvasti, kunnes kassat eivät enää suostuneet ollenkaan palvella minua (paitsi jos sattui olemaan joku nuorempi ihminen, joka ei vielä ollut saanut korvanappiinsa ohjettaa alkaa käyttäytyä kuin idiootti).

      Koska mitään, ei yhtään mitään, järjellistä selitystä tullut ilmi, olen alkanut oikeasti uskoa että mummelit vain pelkäsi minua. Ehkä se meni näin että ne kiusasivat minua, odottivat jotain muutosta ja kun sitä ei tullut, niin heitä alkoi ahdistaa. Ei toikaan hyvä teoria ole, mutta ne mummelit on niin överi ahdistuneita ja vaikeita kiusatessaan minua ettei siinä ristiriidassa ole mitään järkeä. MIKSI kiusata minua, jos he itsekin kärsivät siitä niin paljon? Miksi ne kassat on kuin paskahalvauksessa, vaikken ole tehnyt tuon taivaallista? Ongelma täytyy olla siis siinä nimenomaan etten koskaan tehnyt mitään. Miksi se taas ahdistaisi? Miksi se nyt saisi mummelit mielipuolisiksi? ...koska he odottivat jotain minulta? Mitä he odottavat?

      • Anonyymi

        Ei kehitysvammaisuutesi saa olla este mihinkään. Tsemppiä sinne.


    • Anonyymi

      Menkää töihin luuserit. Saatte sisältöä elämäänne.

    • Anonyymi

      Ei ne pappat niinkään ole häiriöksi mutta ne sähkön kauppaajat nuoret nuija pojat. Änkeevät kimppuun.

      • Anonyymi

        Ei se ole syy käyttäytyä kuin luolamies


      • Anonyymi

        Mistä niitä sähkösopimusten myyjiä piisaa. Kaikki ovat samallaisia päälle käyviä.


      • Anonyymi

        Vaihdan aina kauppaa kun sähkökauppiaat näen. Vihaan sitä pakkomyyntiä.


    • Anonyymi

      Haluaisitko rekkamiehen pastillin?

    • Anonyymi

      Siellä noin vuonna 2005 Orimattilan S-marketissa oli todellakin joku v*ttupää naisvartija joka oli AINA siinä lähellä, kun olin kassalla. Joskus jo olin huojentunut kassoille tullessa että sitä ei näkynyt, mutta siinä ihan vieressähän se lopulta oli taas kun kassalla olin.

      Mikä siinä onkin, kun on niin ammattitaidottomia nämä runkut? Täysin kyvyttömiä omaan virkaansa. Sama meno on jatkunut; oli siis ennen Lahteen muuttoani ja on nyt ollut Lahdesta palatessani. Voi sanoa että koko 10 vuoden aikana ei Lahdessa tätä ollut että vartija/järkkäri olisi kokenut tarvetta simputtaa minua. Missään en muista edes nähneeni heitä. Missä siis ero??? Lahdessa kaksi eri vanhaa ämmää kassalla silti joka kerta kiusasi minua (mm. katsoi kassini, vaikkei hänellä ole siihen lupaa), mutta se nyt onkin taas siinä koulutustasossa. Ei voi kauhalla vaatia, kun ei... tai no. Kyllä ne säännöt silti PITÄISI osata, vaikkei niitä kykenekään ymmärtämään.

      Ihan pitää ihmetellä että Lahdessa ei kaikenmaailman järkkärit, vartijat ja muut koskaan hyökänneet päälleni. Ihmettelen... Orimattilan alhaista tasoa. Millä kriteereillä tänne työntekijöitä valitaan, kun kukaan ei osaa ammattiaan. Minua simputetaan, mutta ketään ei näytä kiinnostavan että lakia ja sääntöjä rikotaan jatkuvasti? MINUA siis simputetaan, siinä ei ole järkeä. KAIKKI työntekijät rikkovat sääntöjä ja se taas ei kiinnosta ketään. Hmmm?

      Millä kriteerillä täällä Orimattilassa palkataan ihmisiä?

      • Anonyymi

        Siinä pitäisi oikeasti olla joku rajoitus ettei vanhat ämmät olisi kassoilla tietyn iän jälkeen. Heillä rupeaa päässä heittämään liikaa. Vai jotain aatteellisia ismejäänkö ne yrittää toteuttaa kuin natsit konsanaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä pitäisi oikeasti olla joku rajoitus ettei vanhat ämmät olisi kassoilla tietyn iän jälkeen. Heillä rupeaa päässä heittämään liikaa. Vai jotain aatteellisia ismejäänkö ne yrittää toteuttaa kuin natsit konsanaan?

        Tuli mieleen, kun peruskoulussa oli kuntotesti ja minä kerran voitin kaikki muut reippaan ylivoimaisesti. Olin ylpeä itsestäni, mutta ihmetyksekseni pari tyttöä supatteli ja katseli minua halveksivasti. Yhä tuo tapahtuma palaa mieleeni.

        No, minä aina halveksi sitä/niitä, joka oli poskettoman paskassa kunnossa. Vaikkei tytöiltä odoteta hyvää fyysistä kuntoa, niin joku alaraja on silti hyvä olla. Ne oli todellakin ne pohjimpana olleet, jotka minua ryhmässä halveksivat. Kateutta?? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli mieleen, kun peruskoulussa oli kuntotesti ja minä kerran voitin kaikki muut reippaan ylivoimaisesti. Olin ylpeä itsestäni, mutta ihmetyksekseni pari tyttöä supatteli ja katseli minua halveksivasti. Yhä tuo tapahtuma palaa mieleeni.

        No, minä aina halveksi sitä/niitä, joka oli poskettoman paskassa kunnossa. Vaikkei tytöiltä odoteta hyvää fyysistä kuntoa, niin joku alaraja on silti hyvä olla. Ne oli todellakin ne pohjimpana olleet, jotka minua ryhmässä halveksivat. Kateutta?? :D

        Olin ihan pieni, vissiin ala-asteella, kun joku aikuinen nainen tuli minulle "neuvomaan" että minun ei pitäisi juosta niin lujaa vaan antaa poikien saada minut kiinni. Ihmettelin tätä, en käsittänyt sitä silloin enkä käsitä sitä nytkään. Miksi MINÄ itse haluaisin pojan/miehen joka ei kestä olla heikompi minua? Hänen kunnollaan ei olisi väliä, mutta moista miehenä paskaa en ikinä haluaisi. En siis koe tehneeni mitään väärää. Sellainen mies on LÄPIpaska, joka ei kestäisi itseä nopeampaa naista. On sairasta että pikkulapsia jo ohjeistetaan feikkamaan miesoletuksille.

        Minusta ei ilmeisesti tykätä... LOL :D
        ja olen tässä käynyt läpi elämäni eri hetkiä ja jotenkin niistä kerroista, kun minua on kritisoitu välittyy häiriintynyt kuva. En ole kuullut kritiikkiä, joka mielestäni olisi edes virhe minussa. Voipi tietenkin olla että ne on todellakin VAIN nämä v*ttupäät, jotka vaivautuvat valittamaan. Suurin osa ihmisistä ehkä ajattelee jopa kanssani samalla tavalla :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin ihan pieni, vissiin ala-asteella, kun joku aikuinen nainen tuli minulle "neuvomaan" että minun ei pitäisi juosta niin lujaa vaan antaa poikien saada minut kiinni. Ihmettelin tätä, en käsittänyt sitä silloin enkä käsitä sitä nytkään. Miksi MINÄ itse haluaisin pojan/miehen joka ei kestä olla heikompi minua? Hänen kunnollaan ei olisi väliä, mutta moista miehenä paskaa en ikinä haluaisi. En siis koe tehneeni mitään väärää. Sellainen mies on LÄPIpaska, joka ei kestäisi itseä nopeampaa naista. On sairasta että pikkulapsia jo ohjeistetaan feikkamaan miesoletuksille.

        Minusta ei ilmeisesti tykätä... LOL :D
        ja olen tässä käynyt läpi elämäni eri hetkiä ja jotenkin niistä kerroista, kun minua on kritisoitu välittyy häiriintynyt kuva. En ole kuullut kritiikkiä, joka mielestäni olisi edes virhe minussa. Voipi tietenkin olla että ne on todellakin VAIN nämä v*ttupäät, jotka vaivautuvat valittamaan. Suurin osa ihmisistä ehkä ajattelee jopa kanssani samalla tavalla :)

        Urheilitko nuorena? Hienoa, kun olet juossut poikia nopeammin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Urheilitko nuorena? Hienoa, kun olet juossut poikia nopeammin.

        Karatea ja maatilatöitä.
        Mielestäni olin normaali.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karatea ja maatilatöitä.
        Mielestäni olin normaali.

        Maalaistalon tyttö. Maalla on perinteistä ja luonnonmukaista työtä.


    • Anonyymi

      On se kumma ei ongelmia korjata.

    • Anonyymi

      Ihmettelin miten se Prisma muka näkee Orimattilan hyvänä kohteena, kun nytkin jo liikkeet lopettaa, väkimäärä laskee ja kellään ei ole rahaa edes siihen ruokaan? Mitähän bisneksiä täällä nyt taas tarkoitetaan? Ei nämä investoinnit vaikuta menevän ihan 1+1 kysynnän kanssa. Hennakin ilmestyi puskiin.

      • Anonyymi

        Ruoka aupat ja hautaustoimistot pärjäävät Orimattilassa. Jos ei jollain ole ruokaan rahaa niin sitä saa sossusta ostokortin,


    • Anonyymi

      "Eikö S marketin vartija tai kauppias itse saa noita saatanan vanhuksia pois seisoskelemasta siitä veikkauspisteen edestä jatuulikaapista."

      Onko todellakin kaikki asiakkaat jo häädetty vartijoiden toimesta? Minä en ole sitten 28.11.2022 käynyt enää paikallisessa S-marketissa todellakaan. Hulluja työntekijöitä siellä ja kummastuttaa tämä Prisman rakentaminen. Toivottavasti myös työntekijät vaihdetaan.

      • Anonyymi

        S-market on hyvä kauppa niinku K-Supermarketkin. Kummassakin kaupassa on mukava henkilökunta. Iloisin mielin aina käyn kummassakin kaupassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        S-market on hyvä kauppa niinku K-Supermarketkin. Kummassakin kaupassa on mukava henkilökunta. Iloisin mielin aina käyn kummassakin kaupassa.

        Hirviöitä siellä on. Epäinhimillisiä. Ilman mitään syytä vuosikausia sadistisesti ahdistelevat asiakkaita. Ilmeisen simputtaen yritti vartija hiillostaa ja huomasi että SILLÄ menee hermo, kun en käyttäydy huonosti. Oli ilmeistä että minut aiottiin vain pahoinpidellä ja yritettiin RAIVOLLA tehdä mitä vaan, jotta minulla hermo pettäisi. Ahdistelu on rikos eikä kellään ole siihen mitään lupaa annettu. Syytä ei voi olla, koska en ole koskaan antanut sille mitään syytä. Mahdotonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hirviöitä siellä on. Epäinhimillisiä. Ilman mitään syytä vuosikausia sadistisesti ahdistelevat asiakkaita. Ilmeisen simputtaen yritti vartija hiillostaa ja huomasi että SILLÄ menee hermo, kun en käyttäydy huonosti. Oli ilmeistä että minut aiottiin vain pahoinpidellä ja yritettiin RAIVOLLA tehdä mitä vaan, jotta minulla hermo pettäisi. Ahdistelu on rikos eikä kellään ole siihen mitään lupaa annettu. Syytä ei voi olla, koska en ole koskaan antanut sille mitään syytä. Mahdotonta.

        Jos ne vanhat kaikki kaatuisi rapuissa, niin tulisi uudistettua henkilökuntaa. Nuoremmissa ja/tai aamuisin noissa kaupoissa oli kiltimpiä ihmisiä. Eli ne ilta h***t siis. Suositellaan parempien kenkien ostoa sitten heille vanhemmille, pahoitellen. Vartijoita ei tarvitse ollenkaan, ei ainakaan jos ideana oli nimenomaan vähentää häiriökäyttäytymistä.


      • Anonyymi

        ...Niin oliko ne kaikki asiakkaan saatu häädettyä pois?
        Uutiskuvissa näkyy olevan enemmänkin ihmisiä. Oliko tämä joku lavastus? Nämä tykkään lavastaa tilanteita, niin ei olisi ihme, jos ne ihmiset olisi tuotu sinne vain näytille. Ostiko kukaan niistä mitään edes... siis niitä ruokatuotteita siis, joita S-market ainakin virallisesti myy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Niin oliko ne kaikki asiakkaan saatu häädettyä pois?
        Uutiskuvissa näkyy olevan enemmänkin ihmisiä. Oliko tämä joku lavastus? Nämä tykkään lavastaa tilanteita, niin ei olisi ihme, jos ne ihmiset olisi tuotu sinne vain näytille. Ostiko kukaan niistä mitään edes... siis niitä ruokatuotteita siis, joita S-market ainakin virallisesti myy?

        ...Onko todella niillä järkkäri/vartijoilla joku tarkoitus siellä? Tarvitseeko kukaan niitä mihinkään? S-market sanoi lisäävänsä niitä sen jälkeen kun haavat kaadettiin. Ai, puitako pitämään pystyssä? Ahdistelemaan ihmisiä ihan noin niin kuin tavan vuoksi? Häätämään teinit pois tuulikaapista. Ihan v* kunniakas ammatti. LOL. Nää on näitä kuuluisia "rautaisia ammattilaisia". Maksaa varmasti rahat takaisin :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Onko todella niillä järkkäri/vartijoilla joku tarkoitus siellä? Tarvitseeko kukaan niitä mihinkään? S-market sanoi lisäävänsä niitä sen jälkeen kun haavat kaadettiin. Ai, puitako pitämään pystyssä? Ahdistelemaan ihmisiä ihan noin niin kuin tavan vuoksi? Häätämään teinit pois tuulikaapista. Ihan v* kunniakas ammatti. LOL. Nää on näitä kuuluisia "rautaisia ammattilaisia". Maksaa varmasti rahat takaisin :D

        Tosi hienoja mieli piteitä ei voi kuin ihailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi hienoja mieli piteitä ei voi kuin ihailla.

        Samaa mieltä kirjottajasta. Tietää paljon kaikesta ja osaa hyvin sanoa. On varmaan asunu muuallakin kuin Orimattilassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi hienoja mieli piteitä ei voi kuin ihailla.

        Onko sulla vastauksia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä kirjottajasta. Tietää paljon kaikesta ja osaa hyvin sanoa. On varmaan asunu muuallakin kuin Orimattilassa.

        Kun aiheena olen minä ja se mitä minä olen (tai muka olen) tehnyt, niin on helppo tietää miten asiat ovat :) Sitä en ymmärrä miksi nämä vajaat minun kanssani kinaavat ja yhä luulevat olevansa oikeassa simputtaessaan minua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hirviöitä siellä on. Epäinhimillisiä. Ilman mitään syytä vuosikausia sadistisesti ahdistelevat asiakkaita. Ilmeisen simputtaen yritti vartija hiillostaa ja huomasi että SILLÄ menee hermo, kun en käyttäydy huonosti. Oli ilmeistä että minut aiottiin vain pahoinpidellä ja yritettiin RAIVOLLA tehdä mitä vaan, jotta minulla hermo pettäisi. Ahdistelu on rikos eikä kellään ole siihen mitään lupaa annettu. Syytä ei voi olla, koska en ole koskaan antanut sille mitään syytä. Mahdotonta.

        Sanotaan että on määrätty määrä mitä hampaita pitää näkyä hymyillessä. Perustellaan asiakkaiden vainoa jollain, mutta entäs kun se on kuitenkin laitonta? Se että pomo, vartija tai kukaan muukaan sanoo että mene ahdistelemaan tuota ihmistä, ei tee siitä laillista. Olet ITSE vastuussa siitä, jos rikot lakia. SINÄ siitä oikeutetusta kärsit. Jos koet että se joku, joka sinua pakotti on syyllinen, niin sinä voit ihan itse sitten tehdä valituksen hänestä, mutta SINÄ ahdistelit minua syyttä. Vaikka olisit mielestäsi kuinka oikeassa tässä, niin te kaksi teitte väärin. Minä en mitään väärää tehnyt. Minun ei mitään tarvitse tehdä erilailla, koska en väärin ole alunperinkään tehnyt. Mikään tässä ei ole minun syyni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanotaan että on määrätty määrä mitä hampaita pitää näkyä hymyillessä. Perustellaan asiakkaiden vainoa jollain, mutta entäs kun se on kuitenkin laitonta? Se että pomo, vartija tai kukaan muukaan sanoo että mene ahdistelemaan tuota ihmistä, ei tee siitä laillista. Olet ITSE vastuussa siitä, jos rikot lakia. SINÄ siitä oikeutetusta kärsit. Jos koet että se joku, joka sinua pakotti on syyllinen, niin sinä voit ihan itse sitten tehdä valituksen hänestä, mutta SINÄ ahdistelit minua syyttä. Vaikka olisit mielestäsi kuinka oikeassa tässä, niin te kaksi teitte väärin. Minä en mitään väärää tehnyt. Minun ei mitään tarvitse tehdä erilailla, koska en väärin ole alunperinkään tehnyt. Mikään tässä ei ole minun syyni.

        Jos kauppaan tulee ihminen pyörätuolissa, tummaihoinen tai homoseksuaali niin tämä ei ole mikään "tilanne". Tämä ei vaadi vartijalta mitään erityistä. Näitä asiakkaita ei tarvitse vainota ja ahdistella. Jos vartija tulee ja käskee invalidin nousemaan ylös esim tarkistusta varten ja pahoinpitelee asiakkaan, kun tämä ei suostu, niin ei pitäisi olla yllätys että vartijalle tulee tästä syyte. Tai ainakin pitäisi tulla syyte, jos olisimme oikeusvaltiossa. Saattaa vielä käydä ilmi että vartija tarkoituksenmukaisesti käski asiakasta nousemaan, vaikka TIESI että toinen on invalidi. Oli invalidi, tummaihoinen tai homoseksuaali, niin mikään näistä ei sillä pahoinpitelyllä muuksi muutu, joten jännä että järkkäri/vartijoilla on sama moodi vuodesta toiseen. Jää mielikuva että asiakas oltiin todellakin aikeissa tappaa, koska eihän asiakas asialle voi mitään tehdäkään.


      • Anonyymi

        Toivon todellakin koko sydämestäni että tulevasta Prismasta häädetään tasapuolisesti kaikki teinit ja vanhat ihmiset. Jossain laitettiin teineille porttikielto ja se oli laitonta, mutta se olisi reilua nimenomaan kaikille ettei kukaan saisi mennä enää kauppaan. Vain todellakin kassojen kavereilla on lupa tulla. Näin selkeämpää, jottei tulisi ainaisia väärinkäsityksiä, jotka harmittavat meitä kaikkia sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla vastauksia?

        Onnettomia valittajia täällä. Äyskitään, muttei osata mitään perustella. Jos osasi kiukutella toisen viestille, niin varmaan osaisi asianmukaisesti vastatakin kysymykseen? Niin että osaako kukaan vastata kysymyksiini?

        Vaikenemisenkulttuuri on sitä ettei nämä alhaiset ymmärrä tai osaa yhtään mitään. On merkityksetöntä ovatko täällä trollaavat paikallisia vai eivät, koska paikalliset(kaan) eivät todellakaan tee mitään asialle. Noloa jopa, jos koko homma on ulkopaikkakuntalaisten pyörittämää ja paikalliset tolvanat vain pyörittelevät silmiään antaen kaiken tapahtua.

        Orimattilalaisia seuranneena veikkaisin kahta tapaa 1. Siellä on niin läpeensä mätä rikoksiatehnyt ettei hän pysty mihinkään reagoimaan joutumatta itse ongelmiin 2. sitten on ne, joille kaikki on vain imagokysymys. Ihmiset juoruilee JOO ja nämä ihmiset itse ovat ne pahimmat, joten tietävätpä mistä kyse.

        Molemmille auttaisi se ettei itse tekisi toiselle sitä mitä itse pelkää. Täällä hoetaan sitä hemmetin Metsä-vastaa-sanontaa, mutta todellakin 1. Ei itse tee väärin viattomalle, jos haluaa pitää hommat "siistinä" 2. Ei ala juoruilla viattomasta, jos toivoo ettei kukaan sinusta alkaisi puhua pahaa. Huonoa karmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivon todellakin koko sydämestäni että tulevasta Prismasta häädetään tasapuolisesti kaikki teinit ja vanhat ihmiset. Jossain laitettiin teineille porttikielto ja se oli laitonta, mutta se olisi reilua nimenomaan kaikille ettei kukaan saisi mennä enää kauppaan. Vain todellakin kassojen kavereilla on lupa tulla. Näin selkeämpää, jottei tulisi ainaisia väärinkäsityksiä, jotka harmittavat meitä kaikkia sitten.

        YLE:n uutinen päivältä 28.1.2023 kello 17:02

        "Alaikäiset lapset ja nuoret ovat saaneet väliaikaisen porttikiellon Kymenlaaksossa sijaitsevan ABC-ketjun kahvila-ravintolaan.

        Alle 18-vuotiaat eivät ole perjantai-illasta alkaen päässeet haminalaisen ABC Kipparin tiloihin ilman täysi-ikäisen seuraa kello 18 jälkeen."

        ABC-ketju on S-ryhmän huoltoasemaketju.


    • Anonyymi

      Teinit ja vanhemmat ihmiset ovat yhtä arvokkaita kuin muutkin. He kuuluvat myös kauppoihin ja kaikkeen muuhunkin joka päiväiseen eloon ja oloon. Joka muuta väittää, niin ei ymmärrä mistään mitään.

    • Anonyymi

      Hojo hojo sano simpauttaja.

    • Anonyymi

      06:29 sain viestin puhelimeeni 'Sinun postipakettisi on saapunut'

      09:42 kävin hakemassa pakettini

      • Anonyymi

        Onko tämä nyt jotenkin minulle? Viestisi on niin random tyhjyydessä nimittäin.

        Paketeilla on usein 1-2 viikon hakuaika. Se siis on ihan virallinen ja ehkä sinä et ole ymmärtänyt siinä jotain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tämä nyt jotenkin minulle? Viestisi on niin random tyhjyydessä nimittäin.

        Paketeilla on usein 1-2 viikon hakuaika. Se siis on ihan virallinen ja ehkä sinä et ole ymmärtänyt siinä jotain?

        Orimattilassa on paljon ihmisiä, mutta täällä Suomi24:ssä on todella vähän viestejä, joten oletan tuon päiväyskummallisuuden olevan minulle. Joku toinenkin ruma vastaava oli kerran, mutten tiedä mihin se liittyi, koska en ollut täällä näkemässä mistä puhuttiin ja viestejä oli jo kadonnut siinä vaiheessa.

        Olin sitä ennen silti tietääkseni ainoa, jolla on ollut tapana laitella noita kellonaikoja.

        Jos... vittuilet hakuajoista, niin saat sen tunkea *******een. Lapselliset kakarat nyt opettelevat siellä noudattamaan niitä ohjeita ja ymmärtää ettei maailma pyöri teidän ympärillänne. Te ette määrää ketään mistään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Orimattilassa on paljon ihmisiä, mutta täällä Suomi24:ssä on todella vähän viestejä, joten oletan tuon päiväyskummallisuuden olevan minulle. Joku toinenkin ruma vastaava oli kerran, mutten tiedä mihin se liittyi, koska en ollut täällä näkemässä mistä puhuttiin ja viestejä oli jo kadonnut siinä vaiheessa.

        Olin sitä ennen silti tietääkseni ainoa, jolla on ollut tapana laitella noita kellonaikoja.

        Jos... vittuilet hakuajoista, niin saat sen tunkea *******een. Lapselliset kakarat nyt opettelevat siellä noudattamaan niitä ohjeita ja ymmärtää ettei maailma pyöri teidän ympärillänne. Te ette määrää ketään mistään.

        Se on psykopaatti vartijalle tms raskas aika ollut odottaa minua oletan. Vai???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on psykopaatti vartijalle tms raskas aika ollut odottaa minua oletan. Vai???

        Se on kuin huoltomies, joka kävi keväällä 2017 vain silloin kun poistuin kotoani. Se oli todellakin jännä, kun ne oli ne ainoat kerrat kun poistuin kotoani päiväsaikaan (sossu tapaaminen), joten todennäköisyydet huutaa hoosiannaa.

        Se on siis tosi-tosi erikoista että ajasta ja paikasta välittämättä AINA, kun poistuin kotoani se sama vartijanaikkonen oli siinä selkäni takana huohottamassa. Syytä tälle toiminnallehan kysyin ja kysyin, mutta sitten Supermarket vain lakkasi vastaamasta minulle edes muodollisesti ja joku teki minusta huoli-ilmoituksen.

        Teillä on raskasta, raskas pitkä tie vieläkin edessä :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on psykopaatti vartijalle tms raskas aika ollut odottaa minua oletan. Vai???

        Aloin ilmiantaa noita vartijoita ja heti sen jälkeen teinit S-marketissa suihkuttivat hajustetta päälleni. Outo juttu monestakin syystä! Tosi monesta!

        Outoa jutussa on että ne teinit ODOTTI minua S-marketille tullessani. Sitten poistuessani ne suihkutti sitä hajustetta. Ne silti ODOTTI minua. Jo tullessa ja lähtiessä. Minua...? Miksi ihmeessä minua? Ja miksi sen jälkeen, kun ilmiannoin vartijat? Odotti...
        Sitten kotiin mennessä joku ihan pieni ekaluokkalaisenikäinen pikkupoika oli vissiin varjostamassa minua tai ainakin erittäin mystisesti seikkailemassa siellä kotimatkani aikana. Tämä tapahtui siis myöhään illalla, lähes yöaikaan, jolloin tuon pikkupojan olisi pitänyt jo olla nukkumassa. Lapsia...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on psykopaatti vartijalle tms raskas aika ollut odottaa minua oletan. Vai???

        Hiljalleen huomasin todellakin korrelaation eli aina postipakettien hakureissuilla sain simputusta. Todella mystistä. Mitään järkevää syytä tähän vartijoiden raivoon ei ollut, mutta ymmärsin että joo, saahan ne sen tarkan tiedon mihin olen tulossa ainakin jossain vaiheessa, koska minun oli haettava pakettini.

        Jo siellä 20 vuotta sitten naurettiin että Orimattilan Posti vuotaa kuin seula. En kokenut siitä stressiä, mutta nyt näiden vuosien aikana sen on huomannut, kun ne jakaa ihmisten tietoja rikollisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on kuin huoltomies, joka kävi keväällä 2017 vain silloin kun poistuin kotoani. Se oli todellakin jännä, kun ne oli ne ainoat kerrat kun poistuin kotoani päiväsaikaan (sossu tapaaminen), joten todennäköisyydet huutaa hoosiannaa.

        Se on siis tosi-tosi erikoista että ajasta ja paikasta välittämättä AINA, kun poistuin kotoani se sama vartijanaikkonen oli siinä selkäni takana huohottamassa. Syytä tälle toiminnallehan kysyin ja kysyin, mutta sitten Supermarket vain lakkasi vastaamasta minulle edes muodollisesti ja joku teki minusta huoli-ilmoituksen.

        Teillä on raskasta, raskas pitkä tie vieläkin edessä :(

        "keväällä 2017"
        Se oli kevät 2016. Olen noi jutut jo joskus selostanut eli kai ne löytyy yhä ellei ole poistettu. Suuri osa niistä on siellä Tietokonekorjaajat on rikollisia -aiheisessa ketjussa.


      • Anonyymi

        Hei! Sain idean! Orimattilan postipisteen toiminta on todellakin hirveää, joten heitä voisi orimattilalaiseen tapaan opettaa niin ettei kukaan enää hakisi pakettejaan. Naurattaa noi uutiset pienen K-paikan voi-voi raskasta pakettiajasta.

        Kansalaisia kun ei kiinnosta. He haluavat vain postista ja Posti jostain syystä lopetti toimintansa ja jätti hommat näille kassarouville ja muille huithapeleille, joista osa ei osaa edes lukea! En tiedä luetteko ihmisten kommentteja, mutta ei siellä ymmärretä sitä ettei pakettejaan saa sieltä sovitusta paikasta ja joutuu hyppiä sinne tänne niitä hakemaan.

        Kenenkään ei tarvitse pakettejaan hakea minkään aikarajan sisässä. Jos sen paketin edes haluaa, niin siihen on aina ilmoitettu se aina ja se aika pitää. Yhtään aiemmin ei tarvitse tulla. Voisi posti alkaa miettiä omaa toimintaansa, kun jättäisi kansalaiset kerran hakematta 1-2 viikkoon. Postin laiskiaiset eivät komenna ikinä miten asiakkaan pitäisi toimia.

        Kakarat opettelevat vain tekemään edes sen työnsä oikein ja laillisesti. Orimattilassa tuohon ei yksikään ole kyennyt. Kenenkään ei tarvitse mistään ehdotuksista välittää, joka on itseasiassa pelkkää asiakkaan häirintää. Se sovittu aika on jo siinä heti tuloviestissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Orimattilassa on paljon ihmisiä, mutta täällä Suomi24:ssä on todella vähän viestejä, joten oletan tuon päiväyskummallisuuden olevan minulle. Joku toinenkin ruma vastaava oli kerran, mutten tiedä mihin se liittyi, koska en ollut täällä näkemässä mistä puhuttiin ja viestejä oli jo kadonnut siinä vaiheessa.

        Olin sitä ennen silti tietääkseni ainoa, jolla on ollut tapana laitella noita kellonaikoja.

        Jos... vittuilet hakuajoista, niin saat sen tunkea *******een. Lapselliset kakarat nyt opettelevat siellä noudattamaan niitä ohjeita ja ymmärtää ettei maailma pyöri teidän ympärillänne. Te ette määrää ketään mistään.

        Ketä huutelet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä huutelet?

        Opetelkaa kommunikoimaan. Ei teitä syyttä v***keiksi ja sisäsiittoisiksi kutsuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opetelkaa kommunikoimaan. Ei teitä syyttä v***keiksi ja sisäsiittoisiksi kutsuta.

        Tuijotitte Marengissa, ruokakaupassa tai käytte luvatta asunnossani, niin se ei ole auttanut teitä ymmärtämään minua. Teillä ei äly riitä ja ammattilaisillekin on vaikeaa ymmärtää toista vain tuijottamalla.

        Opeteltaa todellakin kommunikoimaan ja vastatkaa, kun olen selkeästi kysynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuijotitte Marengissa, ruokakaupassa tai käytte luvatta asunnossani, niin se ei ole auttanut teitä ymmärtämään minua. Teillä ei äly riitä ja ammattilaisillekin on vaikeaa ymmärtää toista vain tuijottamalla.

        Opeteltaa todellakin kommunikoimaan ja vastatkaa, kun olen selkeästi kysynyt.

        Ihmistä voi puukottaa ja kehon saa auki, mutta vain lääkäri osaa sen myös parsia takaisin kiinni. Toinen näistä on rikollinen ja toinen ei aukoessaan ihmisiä.


    • Anonyymi

      Eikö S marketin vartija tai kauppias itse saa tota saatanan mummoa pois seisoskelemasta siitä veikkauspisteen edestä ja tuulikaapista.

      Todella sikamainen mummo!

      • Anonyymi

        Erite-mummo ja omat säännöt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erite-mummo ja omat säännöt.

        Haisen tai en. Se on minun valintani


      • Anonyymi

        Joku laittoi tuossa ennen puoltayötä Erite-mummo -aiheisen viestin, mutta se oli... normaalin ihmisen oloinen viesti? Trollin viestit ovat robottimaisia kuin tekoälyn tekemiä ja yhä epäilen sen todellakin olevan tekoäly. En muista niissä nähneeni esim kirjoitusvirheitä, mikä on ihailtavaa. Kaikki eivät nyt toisaalta niitä teekkään. Minulla niitä tulee joka h*ton viestiin, vaikka yritän keskittyä :( Siksi olen ihaillut tätä toisen virheettömyyttä; paitsi kun kyseessä on tarkoituksenmukainen "asija"-sana. Vai ovatko noi eri tyypit?

        Pointtini oli silti että se viesti (2024-03-06 23:31:49) oli omituinen kuin oikeasti minulle vihainen, kun tämä Erite-mummo -aihe on ollut varsin villi-ja-vapaa heitellen aiheita aivan mistä tahansa :D Vai onko todella siellä Aisakellokin nähty nyt joku tällainen tapaus? Olihan siellä se "outo-mies-oli-pyörimässä" -ketjun tapauskin, josta en koskaan saanut selkeyttä että oliko tällaista miestä koskaan edes ollut olemassa.


    • Anonyymi

      Eikö niitä vanhoja vaareja saa pois ässän käytäviltä ja marengista?Tuijottavat siellä viattomia asiakkaita,ovat ahdistavia ukkoja.

    • Anonyymi

      Se on 2. vuosipäivä, kun kirjoitin ensimmäisen ikinä valituksen kaupalle.

      22.02.2022 S-Marketille:
      "...Kyllästyin kuluttajastalgerointiin ja lopetin kortin käytön viime syksynä. Minua aina kohdellaan huonosti ylipäätänsä eri liikkeissä, mutta nimenomaan Orimattilan S-Marketissa kassatyöntekijät tuntuvat muuttuneen mielipuolisiksi kanssani kortin käytön lopettamisen jälkeen. Tuntuu että aina kassat hälyttää tai minun pankkikortti ei muka toimi, kerran minulle jäi mielikuva että kassatäti jopa otti minusta kuvaa! Voipi teillä tietenkin vain olla hitosti ongelmia kassojenne tekniikan kanssa? Minulla meni silti hermo kassasekoiluihin ja aloin selvittää nyt tätä korttiasiaa.

      Ajattelin ongelmien loppuvan, kun lopetan etukortin käytön, mutta ne näyttävät pahentuneen..."

      "...Eilisen puolella kävin kaupassa ja kuitissa on kello 20:07 ja päiväys 21-02-2022. Maksaessani kone sanoi ensin että laitoin väärän luvun, ihmettelin sitä ja seuraavalla kerralla jo PIN oli lukittu! Mitä helvettiä?! Yritin vielä kerran ja vikalla kerralla onnistui. Mielestäni laitoin joka kerta tunnusluvun samalla tavalla. Korjaatkaa koneenne tai kassatyöntekijänne! Vaikka korttiongelmien vika olisikin koneissa, saan teiltä silti ankeaa kohtelua ja kassatyöntelijät sekoilevat outoja. Saatan itsekin olla ehkä levoton, muttei se laitonta ole!"

      ***

      Mikään valitus ei auttanut ja orimattilalaiset osoittivat vain olevansa seinähulluja. Vuoden 2022 yritin, mutta 28.11.2022 jäi vikaksi kerraksi, kun S-marketissa tai missään muussakaan kaupassa kävin itse.

      • Anonyymi

        Voihan tätä alkoholiongelmaisten avautumista. Ken kestää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan tätä alkoholiongelmaisten avautumista. Ken kestää

        En vieläkään todellakaan edes juo alkoholia. Tänne tuli äsken viestit lähellä toisiaan. Toisessa avitetaan ajatusta siitä että orimattilalaiset olisi sisäsiittoisia ja toinen samanlainen lyhyt vittuilu väittää minua alkoholistiksi. Näistä vedän johtopäätöksen että olet trolli todellakin joku ihan ulkopaikkakuntalainen aukoen vain päätäsi ihan kaikille aiheesta välittämättä. Mikä saa sinut seuraamaan Orimattilan viestejä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En vieläkään todellakaan edes juo alkoholia. Tänne tuli äsken viestit lähellä toisiaan. Toisessa avitetaan ajatusta siitä että orimattilalaiset olisi sisäsiittoisia ja toinen samanlainen lyhyt vittuilu väittää minua alkoholistiksi. Näistä vedän johtopäätöksen että olet trolli todellakin joku ihan ulkopaikkakuntalainen aukoen vain päätäsi ihan kaikille aiheesta välittämättä. Mikä saa sinut seuraamaan Orimattilan viestejä?

        Piti käydä ihan tarkastamassa tuo toinen viesti.

        Miten sinä näitä muita kuin omia viestejä tulkitset? En saa logiikkaa avattua. Ihan mielenkiinnosta kommentoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En vieläkään todellakaan edes juo alkoholia. Tänne tuli äsken viestit lähellä toisiaan. Toisessa avitetaan ajatusta siitä että orimattilalaiset olisi sisäsiittoisia ja toinen samanlainen lyhyt vittuilu väittää minua alkoholistiksi. Näistä vedän johtopäätöksen että olet trolli todellakin joku ihan ulkopaikkakuntalainen aukoen vain päätäsi ihan kaikille aiheesta välittämättä. Mikä saa sinut seuraamaan Orimattilan viestejä?

        Trolli ei kirjoittele öisin, mutta aamuvarhaisella ennen kuutta tulee ekat vittuilut. Voihan tekoälynkin ohjelmoida laittamaan viestejä vain yön ulkopuolla, mutta kyllä siellä joku työaikoihin hereillä oleva on aiheuttamassa näitä. Hämmentävän vähän tulee tänne Orimattila-osioon viestejä pyhinä ja viikonloppuina. Aidosti ihmettelen tätä, koska työaikanako muut ihmiset vain tänne kirjoittelevat. Eikö heillä ole muuta tekemistä työaikanaan? Miten ei lomilla olisi koskaan sitä hetkeä katsoa Suomi24:ä, jos muutoin ollaan valppaana 24/7? Mystistä.

        Kaikenkaikkiaan... jonkun työpuhelimella noita trolliviestejä kai laitellaan. Sellainen laite silti, joka ei ole käytössä vapaa-ajalla. Trollaillaan ihan kaikelle surutta eikä tiedetä mitään Orimattilasta? Tuo ulkopaikkakuntalaisuus tekee hankalaksi selvittämisen, koska muutoin tuon työajan olisi voinut aina kohdentaa johonkin :D

        Miksi joku tekee tuota? Yleensä hulluilla ei ole mitään erityistä syytä, jonka normikansalainen voisi ymmärtää. Joku huumekauppa ja -viestintä on mahdollista tehdä täällä, mutta trolli silti viestittelee vain työpuhelimellaan/työaikana? Jotain tosi hämärää niissä "Netti ei toimi" -viesteissä oli. Tuskin ihan normi trollailua täällä ja se mielisairasteoria ei sovi siihen. Ei ei ei. Mystistä, vaikka kyseessä olisi useampi eri tyyppi.

        Eilen taas ihmettelin noita viestin jakamistoimintoja. Itse viestit täällä ei kai olekaan oleellisia vaan se miten/minne ne jaetaan. Näissä ei vissiin näy että minne ja kuka ne on jakanut ja tämä jakaminen selittäisi työpuhelimen käytön, koska eihän anonyymiäkirjoittelua tarvitse salata mitenkään. Jep. Siinä jakamisessa se mysteerin avain varmaankin piilee :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trolli ei kirjoittele öisin, mutta aamuvarhaisella ennen kuutta tulee ekat vittuilut. Voihan tekoälynkin ohjelmoida laittamaan viestejä vain yön ulkopuolla, mutta kyllä siellä joku työaikoihin hereillä oleva on aiheuttamassa näitä. Hämmentävän vähän tulee tänne Orimattila-osioon viestejä pyhinä ja viikonloppuina. Aidosti ihmettelen tätä, koska työaikanako muut ihmiset vain tänne kirjoittelevat. Eikö heillä ole muuta tekemistä työaikanaan? Miten ei lomilla olisi koskaan sitä hetkeä katsoa Suomi24:ä, jos muutoin ollaan valppaana 24/7? Mystistä.

        Kaikenkaikkiaan... jonkun työpuhelimella noita trolliviestejä kai laitellaan. Sellainen laite silti, joka ei ole käytössä vapaa-ajalla. Trollaillaan ihan kaikelle surutta eikä tiedetä mitään Orimattilasta? Tuo ulkopaikkakuntalaisuus tekee hankalaksi selvittämisen, koska muutoin tuon työajan olisi voinut aina kohdentaa johonkin :D

        Miksi joku tekee tuota? Yleensä hulluilla ei ole mitään erityistä syytä, jonka normikansalainen voisi ymmärtää. Joku huumekauppa ja -viestintä on mahdollista tehdä täällä, mutta trolli silti viestittelee vain työpuhelimellaan/työaikana? Jotain tosi hämärää niissä "Netti ei toimi" -viesteissä oli. Tuskin ihan normi trollailua täällä ja se mielisairasteoria ei sovi siihen. Ei ei ei. Mystistä, vaikka kyseessä olisi useampi eri tyyppi.

        Eilen taas ihmettelin noita viestin jakamistoimintoja. Itse viestit täällä ei kai olekaan oleellisia vaan se miten/minne ne jaetaan. Näissä ei vissiin näy että minne ja kuka ne on jakanut ja tämä jakaminen selittäisi työpuhelimen käytön, koska eihän anonyymiäkirjoittelua tarvitse salata mitenkään. Jep. Siinä jakamisessa se mysteerin avain varmaankin piilee :)

        Ps. Löysin "asija"-viestejä tuolta todella monen vuoden takaa (ennen kuin itse täällä kirjoittelin). Tuo on omituinen kirjoitusvirhe. Luulin aluksi sitä täysin kirjoitusvirheeksi, mutta joku yhä käyttää sitä, vaikka huomautin siitä jo kauan sitten. Ehkä se on koodisana? Vastaavia pieniä "kirjoitusvirheitä" on muitakin toistunut täällä ja kai ne auttavat hakutoiminnoissa löytämään nämä viestit. Itse ainakin huomaan ne eräänlaisina tägeinä nykyään. Niissä "Netti ei toimi"-viesteissä ei myöskään ollut mitään järkeä. Ihan jostain muusta täällä viestitellään siis.

        Paljon mulle trollaillaan, mutta tämän valtavan määrän takia näkyy kirkkaammin ne aiheet/viestit mihin ei trollailla. Mitenkän minulle jeesusteltiinkaan aina "Jokainen teko paljastaa tekijänsä" vai miten se meni. Se on parikin kertaa tänne postattu. Toi hokema auttaa varmasti netti/hakkerimaailmassa. Minä olen tykännyt sanonnasta "Jumala armahtaa - minä en".


      • Anonyymi

        Minusta ei ole ollut kenellekään mitään haittaa.

        Mieti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta ei ole ollut kenellekään mitään haittaa.

        Mieti.

        Ei ole mitään tarvetta vainota minua ja/tai trollata joka viestini perään. Se joku tekee ihan omat valintansa. Jos sen voi lopettaa se kannattaisi lopettaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta ei ole ollut kenellekään mitään haittaa.

        Mieti.

        Joo ei varmasti ole ollut. Ole jatkossakin hiljaa, niin asiat etenee :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta ei ole ollut kenellekään mitään haittaa.

        Mieti.

        ...Tiukka kuri, kun se toisen foliohattu-viesti katosi tästä. Olihan siinä ruma sana, muttei se mielestäni ollut edes paha.

        Kiitos siitä hetken aikaa olleesta viestistä. Se antoi minulle ajattelemisen aihetta :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piti käydä ihan tarkastamassa tuo toinen viesti.

        Miten sinä näitä muita kuin omia viestejä tulkitset? En saa logiikkaa avattua. Ihan mielenkiinnosta kommentoin.

        Tulkitsen näin ettei täällä ole kuin se yksi, jonka kanssa keskustelen ja hän kyllä tiesi minkä viestin laittoi sisäsiittoisuudesta. Sillä myös menee pakka sekaisin (tai se alkuperäinen on korvattu amatöörillä). Kaikki loppuu aikanaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulkitsen näin ettei täällä ole kuin se yksi, jonka kanssa keskustelen ja hän kyllä tiesi minkä viestin laittoi sisäsiittoisuudesta. Sillä myös menee pakka sekaisin (tai se alkuperäinen on korvattu amatöörillä). Kaikki loppuu aikanaan.

        ... tai siis enää en ole varma mitä se laittaa. Toki saatan olla väärässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ei varmasti ole ollut. Ole jatkossakin hiljaa, niin asiat etenee :D

        Mitään haittaa ei minusta ole ollut.

        On outoa että minua käsketään olemaan hiljaa, kun en mitään sanonut aiemminkaan. O.o
        Ensin vainotaan vuosia ja todellakin tasan 2 vuotta sitten edes otin asian puheeksi. Vainoa oli vuosia sitä ennen eikä vaino siihen loppunut. Mitään en väärin tehnyt enkä mitenkään vainooni pystynyt näin myöskään vaikuttamaan.

        Mitään en kenellekään koskaan tehnyt, joten on jokaisen hölmön omaa ongelmaa jatkuvasti kiusata minua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta ei ole ollut kenellekään mitään haittaa.

        Mieti.

        ... olen monesti kyllä miettinyt, mutta en anna sille aihetta. Ei toiset ole minua fiksumpia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ... tai siis enää en ole varma mitä se laittaa. Toki saatan olla väärässä.

        "Et ole ENÄÄ varma"? "mitä SE laittaa"?

        Häh?

        Sinusta tulee mieleen kevään 2022 riita KKV-työntekijän kanssa. Mitä kauemmin keskustelu jatkui sitä seommaksi sen jutut meni. Se pimahti täysin! Sama kävi poliisille, joka "näennäisesti" selvitti sitä että minulta oli varastettu läppäri kesällä 2021. Hänkin alkoi hiljalleen seota ja lopulta huusi kuin sikaa tapettaisiin ja löi minulle luurin korvaan.

        Tällä trollilla on sama. Eikö pysy pakka koossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ... olen monesti kyllä miettinyt, mutta en anna sille aihetta. Ei toiset ole minua fiksumpia.

        .. Ei näillä näkymin ole vielä. Jos tietääkseni on ja miten, niin se näkyy kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitään haittaa ei minusta ole ollut.

        On outoa että minua käsketään olemaan hiljaa, kun en mitään sanonut aiemminkaan. O.o
        Ensin vainotaan vuosia ja todellakin tasan 2 vuotta sitten edes otin asian puheeksi. Vainoa oli vuosia sitä ennen eikä vaino siihen loppunut. Mitään en väärin tehnyt enkä mitenkään vainooni pystynyt näin myöskään vaikuttamaan.

        Mitään en kenellekään koskaan tehnyt, joten on jokaisen hölmön omaa ongelmaa jatkuvasti kiusata minua.

        "Vainoa oli vuosia sitä ennen eikä vaino siihen loppunut."

        Kävin tuolla vanhoja viestejä todellakin läpi ja samanlaista soopaa täällä oli jo vuosia ennen kuin minä täällä aloin kirjoittaa. Minua vainottiin asioidessani kaupoilla ja täällä Suomi24:ssä näkyi muitakin. Se antoi perspektiiviä. Olen osa massaa.

        Jo heti muuttoni takaisin Orimattilaan meni tosi-tosi mystisesti uutenavuotena 2015/2016. En halunnut edes muuttaa uutenavuodena, mutta kun kerran sain asunnon tammikuun alusta, niin olihan se otettava. Olin siis jonossa Orimattilan Vuokrataloille. Kaikki meni silti ihan nurinperin heti alussa eikä ongelmat loppuneet.

        Hiljalleen olen ymmärtänyt että Vuokrataloilla oli paljon ongelmia muutoinkin ja se minulle kiukuttelu oli ilmeisesti vain firman yleinen ilmapiiri eikä liittynyt minuun. Joku siellä on silti mennyt TOSI pahasti pieleen, kun nämä ongelmat eivät ole vieläkään loppuneet ja aina vaan yhä syytetään minua!! Mitä ihmettä minä muka olisin tehnyt??? Koko olemassa oloni on ilmeisesti ongelma ja kaupungilla minun ei sallittu asioida enää ollenkaan. Todella erikoista. Joku on teillä nyt mennyt äärimmäisen pahasti pieleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitään haittaa ei minusta ole ollut.

        On outoa että minua käsketään olemaan hiljaa, kun en mitään sanonut aiemminkaan. O.o
        Ensin vainotaan vuosia ja todellakin tasan 2 vuotta sitten edes otin asian puheeksi. Vainoa oli vuosia sitä ennen eikä vaino siihen loppunut. Mitään en väärin tehnyt enkä mitenkään vainooni pystynyt näin myöskään vaikuttamaan.

        Mitään en kenellekään koskaan tehnyt, joten on jokaisen hölmön omaa ongelmaa jatkuvasti kiusata minua.

        ... monesti kyllä haukun ihmisiä idioooteiksi yms. Sanoilla jotka poistetaan en viitsi niitä kirjoittaa. Lukekaa vaikka aiempia viestejäni. Ihmisiä en kiusaa kuitenkaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        .. Ei näillä näkymin ole vielä. Jos tietääkseni on ja miten, niin se näkyy kyllä.

        Jos sulla on dementia, niin tuskin sitä itse huomaat. Ei se näy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ... monesti kyllä haukun ihmisiä idioooteiksi yms. Sanoilla jotka poistetaan en viitsi niitä kirjoittaa. Lukekaa vaikka aiempia viestejäni. Ihmisiä en kiusaa kuitenkaan!

        Hahaa, oletko sinä se sinisen auton kuski?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sulla on dementia, niin tuskin sitä itse huomaat. Ei se näy.

        ... tai sen jälkeen muistan olevani taas väärässä ja jatkan lausetta.


      • Anonyymi

        "Kyllästyin kuluttajastalgerointiin ja lopetin kortin käytön"

        ...ja sen jälkeen he alkoivat kuvailla minua? Pistää miettimään mitä ne sillä kortilla saadulla datalla sitä ennen sitten tekivät?


      • Anonyymi

        22.02.2022 vasta aloin tehdä valituksia, mutta jo 07.03.2022 sitten naisvartija ilmeisesti sekosi. Laitoin "Ilmeisesti", koska en häntä nähnyt enkä tiedä mitä se siellä selkäni takana teki. Supermarketin aulassa ei edes ole mitään ja tulin vain pakettini hakemaan. Tiskillä oli se ainoa mieskassa ja hän oli kiltti (Kiitos siitä <3) ja antoi paketin jo minulle. Sitten kun siinä pidimme paketista vielä molemat samaanaikaan kiinni, hän yhtäkkiä muuttuikin ja yritti vetää paketin takaisin.

        Tyyppi oli siis ollut mukava ennen ja meillä ei ollut mitään ongelmaa. Jannu vain sekosi ja alkoi inttää mystisiä kysymyksiä/ehtoja, jotta saisin paketin. Suutuin ja syytin sitä poikaa (no tietenkin) miettien "Uskomatonta!".

        Vasta jälkikäteen muistin sen niskaani hengittävän vartijan ja oivalsin syy-seuraus-suhteen. Syytä sen hullun vartija/järkkärin vainolle en silti tiedä. Mikä siinäkin oli? Enhän voi edes varastaa siinä mitään matkalla Postille ja koska nainen oli odottanut minua (Hän siis ilmestyi aina viereeni kellonajasta ja paikasta riippumatta), niin kyllähän hän minut tiesi. Mitään syytä tälle järjettömällä henkilöllisyyden vahvistamiselle ei ollut. Mitään syytä ei vartijan simputukselle voinut olla.

        Mitä enemmän olen miettinyt, niin hän selkeästi pyrki vain simputtaa minua ja ärsyttämään. Se oli ollut normaali ja hyväntuulinen tapahtuma, kunnes se vartija teki jotain siellä takanani, jotta kassapojan käytös muuttui yllättäen. Leppoisa tunnelma, kukaan ei tee mitään väärää ja TÄMÄKÖ sitten v*tutti sitä vartijaa? Menikö homma hänen mielestään nyt pieleen, kun olinkin jo saamassa sen paketin. Sitten se hiillostaa minua sadistisesti, kunnes saa jotenkin tarpeekseen ja päästää minut pois.

        Vaikka mietin niitä valituksianikin ja kaikkea, niin en voi ymmärtää mikä silläkin vartijalla viirasi päässä. Näin 2 vuoden jälkeenkään en keksi yhtään syytä miksi se vartija kävi aina päälleni (tai ne muut tai hyllyjenkäyttäjät jne.).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        22.02.2022 vasta aloin tehdä valituksia, mutta jo 07.03.2022 sitten naisvartija ilmeisesti sekosi. Laitoin "Ilmeisesti", koska en häntä nähnyt enkä tiedä mitä se siellä selkäni takana teki. Supermarketin aulassa ei edes ole mitään ja tulin vain pakettini hakemaan. Tiskillä oli se ainoa mieskassa ja hän oli kiltti (Kiitos siitä <3) ja antoi paketin jo minulle. Sitten kun siinä pidimme paketista vielä molemat samaanaikaan kiinni, hän yhtäkkiä muuttuikin ja yritti vetää paketin takaisin.

        Tyyppi oli siis ollut mukava ennen ja meillä ei ollut mitään ongelmaa. Jannu vain sekosi ja alkoi inttää mystisiä kysymyksiä/ehtoja, jotta saisin paketin. Suutuin ja syytin sitä poikaa (no tietenkin) miettien "Uskomatonta!".

        Vasta jälkikäteen muistin sen niskaani hengittävän vartijan ja oivalsin syy-seuraus-suhteen. Syytä sen hullun vartija/järkkärin vainolle en silti tiedä. Mikä siinäkin oli? Enhän voi edes varastaa siinä mitään matkalla Postille ja koska nainen oli odottanut minua (Hän siis ilmestyi aina viereeni kellonajasta ja paikasta riippumatta), niin kyllähän hän minut tiesi. Mitään syytä tälle järjettömällä henkilöllisyyden vahvistamiselle ei ollut. Mitään syytä ei vartijan simputukselle voinut olla.

        Mitä enemmän olen miettinyt, niin hän selkeästi pyrki vain simputtaa minua ja ärsyttämään. Se oli ollut normaali ja hyväntuulinen tapahtuma, kunnes se vartija teki jotain siellä takanani, jotta kassapojan käytös muuttui yllättäen. Leppoisa tunnelma, kukaan ei tee mitään väärää ja TÄMÄKÖ sitten v*tutti sitä vartijaa? Menikö homma hänen mielestään nyt pieleen, kun olinkin jo saamassa sen paketin. Sitten se hiillostaa minua sadistisesti, kunnes saa jotenkin tarpeekseen ja päästää minut pois.

        Vaikka mietin niitä valituksianikin ja kaikkea, niin en voi ymmärtää mikä silläkin vartijalla viirasi päässä. Näin 2 vuoden jälkeenkään en keksi yhtään syytä miksi se vartija kävi aina päälleni (tai ne muut tai hyllyjenkäyttäjät jne.).

        ...Syytä en tiedä miksi alunperinkään, mutta kun olen tuota Postipisteen-juttua miettinyt, niin yrittihän se nyt vain saada minua suuttumaan. Kyllä niillä on sitten mennyt hermo totaalisesti, kun en tee mitään väärää. Mitään haittaa tai häiriötä minusta ei todellakaan ole voinut olla ja tuokin Postin tilanne oli TÄYSIN vartijan itsensä väkisin aiheuttama.

        Hän halusi vain että suutun ja käyttäytyisin "asiattomasti". Miksi? Miksi tämä sairaalloinen vaino ja ärsytys jonkun tuollaisen takia? Miksi minun pitäisi käyttäytyä huonosti muka?

        Täällä Suomi24:ssä en edes kirjoitellut ja noi asija-trollit oli jo vauhdissaan täällä ennen sitä. Minulle ei vastattu kaupassa (tai no vain valehdellen! Joka kassa sepitti aina toistaan mystisemmän valheen noille maksupääteongelmille), minun nettipalautteisiini ei vastattu ja minulle ei jäänyt enää muuta vaihtoehtoa sitten kuin vain alkaa täällä Suomi24:ssä kirjoittamaan. Sitten... täällä on aina-ja-ikuisesti kiukuteltu sitä että kirjoitan. No, voi jestas sentään! Olettepa te kakaroita!

        Jos niin järjettömän paljon tahdotte ETTEN tee valituksia, niin miksi sitten vainoatte ja se vartijakin väen-väkisin simputtaa, jotta suuttuisin ja sitten päästää vasta menemään?


    • Anonyymi

      Ei näköjään passaa folio-aiheisia viestejä laittaa. Ne poistetaan samantien

      Sitten tämä erikoinen valittaja sekä trollaaja saa viestittää mitä haluaa...

      Jokseenkin erikoista!!

    • Anonyymi

      Pian tulee kaivin kone ja pappat häippää ärrän ulko terassilta.

      • Anonyymi

        Ei häviä. Papat jää neuvomaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei häviä. Papat jää neuvomaan.

        Pappat jää kaivurin kauhaan ja joutuvat kaatikselle.


    • Anonyymi

      Ässäs oli eilen illalla kaaos,nuorisoa paikka täynnä,vessat suljettu,ärrän sisäovi suljettu? Nuoriso vaeltelee ja varastelee,vartijat on kovilla, pitäisi jo poliisit soittaa nuorisoa jututtaa tai porttikielto möykkääville nuorille.No kohta menee siihen,että kaupan aukiolo aika illalla lyhenee.

      • Anonyymi

        Poliisi on oikein hyvä idea. En vain tiedä onko Poliisilla aikaa. Olisi tosi hyvä että Poliisilla olisi aikaa jutella nuorien kanssa. Jos tuolla nuoriso noin toimii, niin he ehkä itsekin haluaisivat kertoa jotain poliisille.

        Poliisi ei siis ole mikään uhka. Lopettakaa nyt käyttämästä sitä tuolla tavalla. Poliisin paikalla tulo on vain hyvä asia. En vain usko että heillä on aikaa. Jos siellä rikotaan lakia, niin poliisille olisi ehdottomasti pitänyt asiasta mainitakin! Toivon ettei paikalliset hoida asiaa millään omalla "tuomioistuimellaan"... laittomasti. Ei se ole ennenkään toiminut.


      • Anonyymi

        "No kohta menee siihen,että kaupan aukiolo aika illalla lyhenee."

        Tämä ei minua pelota. En itse ole siinä kaupassa käynyt kohta puoleen-toista-vuoteen. He itse eivät minua sinne halunneet.

        Miksi edes moisen sanoit? Mitä sillä yrität viestittää? Mieti nyt enemmän tällaisten teinien sanomaa, kuin yritä alkaa jotain massatoimintaa aiheuttaa ihmisiltä, joita haittaisi tuo lyhyempi aukioloaika. Korjatkaan alkuperäiset ongelmat mielummin. Tai menee todellakin siihen hiljalleen että kaikki kaupat täytyy poistaa. Taas... minua se tuskin liikuttaa :/ kun he jo minut häätivät kaikista paikallisista kaupoista. Kaupat toimikoot miten itse haluavat ja samalla sietäkööt seuraukset.


      • Anonyymi

        Ne avarnin nutipäät pahoinpiteli jonkun miehen, joka oli kai väittänyt olevansa poliisi. Kumma juttu. Luulisi heidän tykkäävän poliisinmielisistä???

        Kumma kun vartijat ei kerro poliiseille näistä laittomuuksista? Ihan kuin he yrittäisivät olla itse tuomioistuinkin? Itse Jumala?

        Salapoliiseiksi näistä nutipäistä ei ole. Niillä ei älli riitä. Ahdasmielisiä rasisteja nyt löytyy aina, mutta sellaisia harvemmin, jotka ymmärtäisivät ihmisiä. Vartijoiden pitäisi lopettaa leikkimästä poliiseja. Minäkin vähän leikin, kun en oikeasti päässyt edes sinne pääsykokeisiinkaan asti :D Olen kuullut että monesta Poliisikoulun pääsykokeissa mokanneesta on tullut sitten vartija tai jopa vartijointiliikkeen omistaja. Se kertoo paljon.


      • Anonyymi

        Hei kuule! Nää "rautaiset ammattilaiset" haluaa kovempia aseita käyttöön, kun eivät kuulemma pärjää. Ihan syystä aseen käyttö on kuitenkin sallittu vain KOULUTETUILLE poliiseille. Ihmettelen miten vartijat sitten päätyykään näihin vaikeisiin tilanteisiin niin usein. Eikö sitä kehuttua ammattitaitoa löydykään? Eikö sitä pahan paikan tullen voi todellakin ihan soittaa 112, kuten mummotkin osaa tehdä? Mikä vaikeus siinä voi olla?

        Tosi vaikea on todellakin keksiä MIKSI nää vartijat mitään asetta tarvitsee!!! Käyn mielessäni läpi erilaisia tilanteitä eikä tule mieleen. Tässäkin on joku kaaos teinien kanssa ja aseellako se vartija ajatteli tilanteen hoitaa? :DDDDDDDD


      • Anonyymi

        "vessat suljettu"

        Hyvä näin. Joku roti. Olisi teinit vielä varastaneet vessapaperia. Kauheuksia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne avarnin nutipäät pahoinpiteli jonkun miehen, joka oli kai väittänyt olevansa poliisi. Kumma juttu. Luulisi heidän tykkäävän poliisinmielisistä???

        Kumma kun vartijat ei kerro poliiseille näistä laittomuuksista? Ihan kuin he yrittäisivät olla itse tuomioistuinkin? Itse Jumala?

        Salapoliiseiksi näistä nutipäistä ei ole. Niillä ei älli riitä. Ahdasmielisiä rasisteja nyt löytyy aina, mutta sellaisia harvemmin, jotka ymmärtäisivät ihmisiä. Vartijoiden pitäisi lopettaa leikkimästä poliiseja. Minäkin vähän leikin, kun en oikeasti päässyt edes sinne pääsykokeisiinkaan asti :D Olen kuullut että monesta Poliisikoulun pääsykokeissa mokanneesta on tullut sitten vartija tai jopa vartijointiliikkeen omistaja. Se kertoo paljon.

        Luin viime jouluna 23.12.2023 YLE:n uutista vartijoista, jotka pahoinpitelivät kansalaisia. Yhden videon alla oli kuvateksti:
        " Bodycam-videot on nimetty "Valepoliisi oppii olemaan 1 ja 2". Syytettyjen mukaan uhri väitti olevansa poliisi. Ääntä videolla on muokattu henkilöiden yksityisyydensuojan vuoksi. "

        Se jotenkin tiivistää tämän kaiken :( Joku leikkii Jumalaa, mutta minä OLEN Jumala :P No, ei v*tut! Jumala armahtaa - Minä en.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luin viime jouluna 23.12.2023 YLE:n uutista vartijoista, jotka pahoinpitelivät kansalaisia. Yhden videon alla oli kuvateksti:
        " Bodycam-videot on nimetty "Valepoliisi oppii olemaan 1 ja 2". Syytettyjen mukaan uhri väitti olevansa poliisi. Ääntä videolla on muokattu henkilöiden yksityisyydensuojan vuoksi. "

        Se jotenkin tiivistää tämän kaiken :( Joku leikkii Jumalaa, mutta minä OLEN Jumala :P No, ei v*tut! Jumala armahtaa - Minä en.

        ...Ei sieltä pahimmasta päästä, mutta Orimattilan Poliisiaseman takana asui mies, joka ahdisteli muo. Sillä oli (omien sanojensa mukaan) poliisiradio siellä päällä. Se ei sanonut olevansa poliisi, mutta sanoi tekevänsä töitä poliisille tai jotain v*tun outoa tyyliin että jos jotain sattuu, niin sitten hänet kuulemma kutsutaan apuun. Hämärä juttu ja vaikka oli lapsi, niin en uskonut miestä koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Ei sieltä pahimmasta päästä, mutta Orimattilan Poliisiaseman takana asui mies, joka ahdisteli muo. Sillä oli (omien sanojensa mukaan) poliisiradio siellä päällä. Se ei sanonut olevansa poliisi, mutta sanoi tekevänsä töitä poliisille tai jotain v*tun outoa tyyliin että jos jotain sattuu, niin sitten hänet kuulemma kutsutaan apuun. Hämärä juttu ja vaikka oli lapsi, niin en uskonut miestä koskaan.

        ...Kumma, kun muo uhkaillaan poliisilla. Mulle on tullut olo että nää pelkää enemmänkin ITSE poliisia. Se on jännä, kun pelkää poliisia. Onko todella asiat niin pahalla tolalla ettei ole hyvä asia, jos poliisi tulee vähän katselemaan juttuja.

        Riippuu tietenkin minkälainen poliisi ja MITÄ se katselee. Vaikka jouduin tehdä kantelun (nais)poliisista ja mulle aina vain ärjytään siellä puhelimen päässä, niin silti ei ole ollut olo että pitäisi jotain heiltä salata :)

        Eivät ole änkeneet suihkuun ollessani siellä. Se on hyvä se.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Ei sieltä pahimmasta päästä, mutta Orimattilan Poliisiaseman takana asui mies, joka ahdisteli muo. Sillä oli (omien sanojensa mukaan) poliisiradio siellä päällä. Se ei sanonut olevansa poliisi, mutta sanoi tekevänsä töitä poliisille tai jotain v*tun outoa tyyliin että jos jotain sattuu, niin sitten hänet kuulemma kutsutaan apuun. Hämärä juttu ja vaikka oli lapsi, niin en uskonut miestä koskaan.

        "ahdisteli"

        Varoakseni sanojani, niin ainakin koin sen ahdistavaksi... parikin asiaa.

        Ps. Jossain joku vanha mies kritisoi ettei uskalla (jotain), kun epäillään pedofiiliksi. Voi olla muunlaisia ihmisiä, mutta minun korvaani särähti se että hän haluaisi pitää lapsia sylissä. Vaikka aikeet olisi jalot, niin ei random lapsien sylissä pito ole mikään ihmisen perusoikeus! Ei toisten hiuksiakaan saa mennä hilpaamaan vain koska haluaa eikä tarkoita pahaa. Moni nuori nainen ehkä haluaisi lapsen ja pidellä sylissä, muttei random lapsia sovi mennä ottamaan syliin. En silti tiedä missä yhteydessä tämä vanhan miehen tapaus on ollut eikä mies sinänsä vaikuttanut karmivalta.

        Joskus olen nähnyt kun lapsi SELKEÄSTI yrittää rimpuilla eroon, niin onko sitä lasta nyt sitten PAKKO pitää sylissä ellei kyseessä ole mikään kurinpitotoimi? Ei se ole mikään leikkikalu/halinalle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "ahdisteli"

        Varoakseni sanojani, niin ainakin koin sen ahdistavaksi... parikin asiaa.

        Ps. Jossain joku vanha mies kritisoi ettei uskalla (jotain), kun epäillään pedofiiliksi. Voi olla muunlaisia ihmisiä, mutta minun korvaani särähti se että hän haluaisi pitää lapsia sylissä. Vaikka aikeet olisi jalot, niin ei random lapsien sylissä pito ole mikään ihmisen perusoikeus! Ei toisten hiuksiakaan saa mennä hilpaamaan vain koska haluaa eikä tarkoita pahaa. Moni nuori nainen ehkä haluaisi lapsen ja pidellä sylissä, muttei random lapsia sovi mennä ottamaan syliin. En silti tiedä missä yhteydessä tämä vanhan miehen tapaus on ollut eikä mies sinänsä vaikuttanut karmivalta.

        Joskus olen nähnyt kun lapsi SELKEÄSTI yrittää rimpuilla eroon, niin onko sitä lasta nyt sitten PAKKO pitää sylissä ellei kyseessä ole mikään kurinpitotoimi? Ei se ole mikään leikkikalu/halinalle!

        Minulta muuten teininä eräs keski-ikäinen rouva kysyli seurustelenko jne. asian tiimoilta. Parhaani mukaan yritin väistellä kysymyksiä kertomatta mitään. Koin tilanteen tosi ahdistavaksi. Se oli hirveää! Vasta aikuisena luin jostain noista rajoista mitä alaikäiseltä saa kysellä ja mitä ei. Siellä oli että tuo tilanne oli jopa laiton! No, hirveältä se tuntuikin, joten en ihmetellyt enää.

        Ihme naiset todellakin vain tulee ja kourii sieltä sun täältä sillä verukkeella että on nainen. En ole sokea näkemään että ahdistelee ne naisetkin siis. Ne on jopa röyhkeämpiä mielestäni. Ainoa kerta kun baarissakin on minua oikein kourimalla kourittu, niin tekijänä oli nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Kumma, kun muo uhkaillaan poliisilla. Mulle on tullut olo että nää pelkää enemmänkin ITSE poliisia. Se on jännä, kun pelkää poliisia. Onko todella asiat niin pahalla tolalla ettei ole hyvä asia, jos poliisi tulee vähän katselemaan juttuja.

        Riippuu tietenkin minkälainen poliisi ja MITÄ se katselee. Vaikka jouduin tehdä kantelun (nais)poliisista ja mulle aina vain ärjytään siellä puhelimen päässä, niin silti ei ole ollut olo että pitäisi jotain heiltä salata :)

        Eivät ole änkeneet suihkuun ollessani siellä. Se on hyvä se.

        Tää on ollut ihanan psykedelistä! <3 :DD
        Mitä enemmän tätä miettii, niin ei se etten ole rikollinen vaan nimenomaan se että olen poliisinmielinen! :DD

        MIKSI pahoinpidellä harmitonta, lainkuuliaista ihmistä? No, harmittoman kautta tätä yritin aina avata, koska en tajua, miten voi joutua ongelmiin, kun on täysin olemassaolematon. Lähdin siis kallistumaan siihen että lainkuuliaisuus on ongelma. Joo-joo, pyörittelin aihetta ennenkin, mutta...

        Olen miettinyt sitä miten erästä paikallista poliisia kutsuttiin "virkaintoiseksi", kun kai hänen aiheuttamaansa oli että toinen sai häädöt. Itse en ihmetellyt lainkaan että sai häädöt!! Hullua! Äkäisesti silti puhui "virkaintoisesta". Tämän kun yhdistin siihen että varmasti rikolliset tahallisesti-tai-tahattomasti syrjivät poliiseja ja yrittävät päästä heistä eroon. Heillä on levoton olo, kun heidänmoisiaan on lähettyvillä. Ei, en ole poliisi enkä ole koskaan väittänytkään olevani. Se vartijoiden pahoinpitelemä kaveri vissiin oli väittänyt. Hauskaa kun on oikeasti olemassa niitä valepoliiseja, jotka sitten huijaa mummeleilta rahaa.

        Kovin on pelokasta sakkia, kun p*rskarvat käryää jo siitä että on poliisinmielinen kaveri jossain. Tämäkin tilanne on niin helppo, kun ei vain riko lakia, niin ei tule ongelmia. Helppo homma! On vaikeaa elää noin, kun täytyy kaikki naapurinsa vainota, kun toinen vaihtoehto olisi vain olla nätisti. Se HELPOMPI TIE.

        Ja miksi muo todellakin uhkaillaan poliisilla? Olen aina halunnut että poliisi olisi ollut paikalla ja selvittänyt tämän(kin). Joten missä ongelma? :DDDDDDDDD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on ollut ihanan psykedelistä! <3 :DD
        Mitä enemmän tätä miettii, niin ei se etten ole rikollinen vaan nimenomaan se että olen poliisinmielinen! :DD

        MIKSI pahoinpidellä harmitonta, lainkuuliaista ihmistä? No, harmittoman kautta tätä yritin aina avata, koska en tajua, miten voi joutua ongelmiin, kun on täysin olemassaolematon. Lähdin siis kallistumaan siihen että lainkuuliaisuus on ongelma. Joo-joo, pyörittelin aihetta ennenkin, mutta...

        Olen miettinyt sitä miten erästä paikallista poliisia kutsuttiin "virkaintoiseksi", kun kai hänen aiheuttamaansa oli että toinen sai häädöt. Itse en ihmetellyt lainkaan että sai häädöt!! Hullua! Äkäisesti silti puhui "virkaintoisesta". Tämän kun yhdistin siihen että varmasti rikolliset tahallisesti-tai-tahattomasti syrjivät poliiseja ja yrittävät päästä heistä eroon. Heillä on levoton olo, kun heidänmoisiaan on lähettyvillä. Ei, en ole poliisi enkä ole koskaan väittänytkään olevani. Se vartijoiden pahoinpitelemä kaveri vissiin oli väittänyt. Hauskaa kun on oikeasti olemassa niitä valepoliiseja, jotka sitten huijaa mummeleilta rahaa.

        Kovin on pelokasta sakkia, kun p*rskarvat käryää jo siitä että on poliisinmielinen kaveri jossain. Tämäkin tilanne on niin helppo, kun ei vain riko lakia, niin ei tule ongelmia. Helppo homma! On vaikeaa elää noin, kun täytyy kaikki naapurinsa vainota, kun toinen vaihtoehto olisi vain olla nätisti. Se HELPOMPI TIE.

        Ja miksi muo todellakin uhkaillaan poliisilla? Olen aina halunnut että poliisi olisi ollut paikalla ja selvittänyt tämän(kin). Joten missä ongelma? :DDDDDDDDD

        ...Luulen että joku ajatushäiriö tossa joskus tapahtunut, kun joku ei tykkää mun käytöksestä ja uhkaa poliisilla. Se mitä teen ei kuitenkaan ole laitonta!! Kun mietin tätä toista ja niitä tilanteita, kun hänen käytöstään on kritisoitu, niin hän on tehnyt laitonta. Joku tällainen vahinko tässä varmaan sattunut. Alitajuntaista?

        Miksi edes kertoa mulle sitä mitä minun ei pitäisi sitten kertoa? En voi koskaan ymmärtää tätä. Miksi kerroit MITÄ minun ei pitäisi sanoa? En edes tiennyt asiasta ennen tuota. Taas joku ajatusvirhe toisella, kun on niin läpeensä tottunut valehtelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luin viime jouluna 23.12.2023 YLE:n uutista vartijoista, jotka pahoinpitelivät kansalaisia. Yhden videon alla oli kuvateksti:
        " Bodycam-videot on nimetty "Valepoliisi oppii olemaan 1 ja 2". Syytettyjen mukaan uhri väitti olevansa poliisi. Ääntä videolla on muokattu henkilöiden yksityisyydensuojan vuoksi. "

        Se jotenkin tiivistää tämän kaiken :( Joku leikkii Jumalaa, mutta minä OLEN Jumala :P No, ei v*tut! Jumala armahtaa - Minä en.

        "Ääntä videolla on muokattu henkilöiden yksityisyydensuojan vuoksi."

        Onneksi niillä VARTIJOILLA on yksityisyydensuoja!! Vielä kun saisi asiakkaillekin saman ja kaduntallaajille, joita he pahoinpitelevät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ääntä videolla on muokattu henkilöiden yksityisyydensuojan vuoksi."

        Onneksi niillä VARTIJOILLA on yksityisyydensuoja!! Vielä kun saisi asiakkaillekin saman ja kaduntallaajille, joita he pahoinpitelevät.

        ...Pikku-Petterit sai silti tuomiot ja nimet julkaistiin, vaikka vakuuttelivat loppuun asti etteivät olisi tehneet mitään väärää. Reppanat :'(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Pikku-Petterit sai silti tuomiot ja nimet julkaistiin, vaikka vakuuttelivat loppuun asti etteivät olisi tehneet mitään väärää. Reppanat :'(

        Aikuistumisesta. Juuri on mediassa ollut noista että mistä ja minkä ikäisiä rankaistaa ja miksi taas ei. Sanotaanko näin että suurin osa miehistä ei ole ollut nuorena vankilassa.


    • Anonyymi

      Kun nyt on ruokakauppa aiheena, niin sanon että mielestäni koko kassatyöajatus pitäisi selkeyttää. Se ei vaadi koulutusta joten:
      1. ei saa niin paljon palkkaa ..koskaan
      2. sinulta ei mitään vaadita, joten sinulla ei ole oikeuksiakaan

      JOS kaupantyöntekijöille aletaan sysätä sosiaalitöitä ym., niin joku lähihoitajan koulutus on ehdoton! Kassalla ikänsä olo ei ole mikään koulutus. Työnantaja tekee väärin, jos rupeaa palkkaamaan "sossuja/hoitajia" mitä-lie. Tekee sen sitten laillisesti ja kaikki paperiasiat kuntoon. Minä en noista ymmärrä, muttei toisten ihmisten puolesta tehdä päätöksiä ilman alan koulutusta. Ja tekeekö ne sossut-ja-kuraattoritkaan mitään oikeita päätöksiä ihmisistä???

      Jossain kiukuteltiin ettei kassatyötä arvosteta. Pah! Minä lähinnä VAATISIN sitä psykologian koulutusta todellakin, kun työn luonne näkyy muuttuneen. Sitten kun ei odoteta ihmiseltä muuta kuin että on hengissä ja pystyy nappia painamaan, niin SILLOIN ei sitä koulutusta tarvita.

      Voisin pyöritellä tätä ikuisesti. Jos siellä siis kassa rupeaa vaatimaan 1. lisää rahaa 2. tai on muka niin ihmisasiantuntija, niin sitten MOLEMMISSA tapauksissa ei muuta kuin mars koulutuksen hommaamaan. Aika noloa, jos kassamummeli olettaa olevansa ammattitaitoisempi kuin koulutettu lähihoitaja.

      Eli kouluttamaton painelee vain sitä nappia eikä teen tuon taivaallista sen enempää. Ok? Vapaa-aika on erikseen. Jos et tykkää duunistasi, niin lopeta se. Sinua ei kaivata. Kukaan ei tarvitse SINUA siellä, mutta kaikki käyvät kaupassa.

      • Anonyymi

        Sulla on nyt jotain pahasti vialla, mitäpä jos tekisit asialle jotain?

        Kassahenkilö, samoin kuin muutkin työtään tekevät, ansaitsevat palkan, jolla elää.
        Ihan pystymetsästä ei sitäkään hommaa tehdä, mitäpä jos kokeilisit joskus.?

        Asiallista ja ystävällistä palvelua olen saanut joka kaupassa, muutenhan tilaisin ostokset boxiin enkä haluaisi tavata ketään. Ehkä tässäkin metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on nyt jotain pahasti vialla, mitäpä jos tekisit asialle jotain?

        Kassahenkilö, samoin kuin muutkin työtään tekevät, ansaitsevat palkan, jolla elää.
        Ihan pystymetsästä ei sitäkään hommaa tehdä, mitäpä jos kokeilisit joskus.?

        Asiallista ja ystävällistä palvelua olen saanut joka kaupassa, muutenhan tilaisin ostokset boxiin enkä haluaisi tavata ketään. Ehkä tässäkin metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan.

        "Sulla on nyt jotain pahasti vialla, mitäpä jos tekisit asialle jotain?"
        - Olen todellakin pedofilian uhri ja traumatisoitunut, mutta miten tämä nyt mitenkään liittyy siihen miten minua kohdellaan kaupassa? Minusta ei ole haittaa eikä häiriötä ole ikinä ollut, joten se en ole minä, joka olen ongelma. MITEN OLISIN VOINUT TEHDÄ JOTAIN ASIALLE?? Onko teillä joku protogolla siihen, miten teidän uhrienne täytyy käyttäytyä ja suhtautua väkivaltaanne? Miten minä siinä tein jotain väärin, kun en edes valitusta tehnyt, kun minua vainottiin? Teinkä jotain väärin siinä vaiheessa, kun vuosien jälkeen minulle riitti ja aloin tehdä asiasta valituksia? Mitään ei asialle tehty ja nyt yhä SINUN mielestäni teen väärin jotain? Miten mitenkään koskaan olisin mitään voinut TEHDÄ? En kykele poistaa sitä tosiasiaa että olen hyväksikäytetty enkä ole vuosikymmenien hoidoista huolimatta parantunut eikä se että olen mielisairas oikeuta kaupoilta sadistista vainoa.

        "Kassahenkilö, samoin kuin muutkin työtään tekevät, ansaitsevat palkan, jolla elää."
        - Eläkööt millä elää, en minä siitä mitä puhunut. Sanoin vain että työstä, jonka saa ilman koulutusta, ei voi vaatia paljoa palkkaa. Itse jaoin mainoksia enkä ikinä olettanutkaan että 1. siitä saisi paljoa rahaa 2. sillä pystyisi itseään elättää.

        "Ihan pystymetsästä ei sitäkään hommaa tehdä, mitäpä jos kokeilisit joskus.?"
        - Ihan leipäseis noi ämmät tuolla näyttää olevan. Romani (Perjantai ohjelmassa) on sanonut ettei koulutuksesta huolimatta päässyt kauppaan töihin. Rasismi ja syrjintä on syynä ongelmiin. Palkkaukseen riittää että on ruma valkoinen h*ora. Saa olla rikollinen ja luonne kuin rotalla, mutta se palkataan.

        "Asiallista ja ystävällistä palvelua olen saanut joka kaupassa,"
        - Ketään ei hevonv*ttuakaan kiinnosta, koska olet imenyt munaa sen saavuttaksesi.

        "muutenhan tilaisin ostokset boxiin enkä haluaisi tavata ketään."
        - No, voi suo reppanaa, jos et kestä huonoa kohtelua. Rajoittaa varmasti eloa ja tässä täytyy olla se selitys siihen miksi korruptoituneet orimattilalaiset pelkäävät käydä ulkopaikkakunnilla. Oletko kovinkin nuori. Mediassa on puhuttu nuorista, jotka eivät kestä vastoinkäymisiä.

        "Ehkä tässäkin metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan."
        - En ole huomannut missään mitään, mutta todellakin aina kun Orimattilan asioista valittaa, niin saa VALITTAJIA peräänsä :D Minun hyvä käytös ei silti ole koskaan peilautunut takaisin päin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on nyt jotain pahasti vialla, mitäpä jos tekisit asialle jotain?

        Kassahenkilö, samoin kuin muutkin työtään tekevät, ansaitsevat palkan, jolla elää.
        Ihan pystymetsästä ei sitäkään hommaa tehdä, mitäpä jos kokeilisit joskus.?

        Asiallista ja ystävällistä palvelua olen saanut joka kaupassa, muutenhan tilaisin ostokset boxiin enkä haluaisi tavata ketään. Ehkä tässäkin metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan.

        ...Mikä MOTIIVI sulla on kirjoitella tuota puutaheinää?
        Miksi haukut minua? Viiraako sulla päässä?
        MITÄ MINUN PITÄISI MIELESTÄSI TEHDÄ, välkkypää???
        Miksi minun pitäisi sitä kassatyötä tehdä??? Maailma on täynnä ammatteja eikä niitä ole kokeiltava tietääkseen. Se KOKEMUS siitä työstä ei ole palkka-asia.
        Se että saisi aina joka paikassa hyvää kohtelua on ilmeinen vale. Kaupanhenkilökunta ei ole kykenevä arvioimaan ihmisiä, heillä ei ole AMMATTITAITOA siihen. He eivät siis voi tietää millainen asiakas on. Kaikki syrjintä on vain rikollista. Heidän pitää kaikkia kohdella tasavertaisesti ilman poikkeuksia. Heillä ei ole taitoa arvioita muuta. He eivät voi vain luulojen perusteella päättää mitä joku MUKA on ja kohdella MUKA sen mukaan asiaan kuuluvasti, kun jo lähtöarvio on siellä METSÄSSÄ. Jos asiakasta kohdellaan jotain muuna kuin hän on, niin kaupantyöntekijöiden käytös ei missään nimeässä ollut ASIALLISTA, vaan ASIATONTA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Mikä MOTIIVI sulla on kirjoitella tuota puutaheinää?
        Miksi haukut minua? Viiraako sulla päässä?
        MITÄ MINUN PITÄISI MIELESTÄSI TEHDÄ, välkkypää???
        Miksi minun pitäisi sitä kassatyötä tehdä??? Maailma on täynnä ammatteja eikä niitä ole kokeiltava tietääkseen. Se KOKEMUS siitä työstä ei ole palkka-asia.
        Se että saisi aina joka paikassa hyvää kohtelua on ilmeinen vale. Kaupanhenkilökunta ei ole kykenevä arvioimaan ihmisiä, heillä ei ole AMMATTITAITOA siihen. He eivät siis voi tietää millainen asiakas on. Kaikki syrjintä on vain rikollista. Heidän pitää kaikkia kohdella tasavertaisesti ilman poikkeuksia. Heillä ei ole taitoa arvioita muuta. He eivät voi vain luulojen perusteella päättää mitä joku MUKA on ja kohdella MUKA sen mukaan asiaan kuuluvasti, kun jo lähtöarvio on siellä METSÄSSÄ. Jos asiakasta kohdellaan jotain muuna kuin hän on, niin kaupantyöntekijöiden käytös ei missään nimeässä ollut ASIALLISTA, vaan ASIATONTA.

        ...Heti muutettuani takaisin Orimattilaan sekä (Supermarketin) R-kioskilla että VeikonKoneessa minua kohdeltiin todella törkeästi vain siksi että tulin liikkeeseen. MITÄ MINÄ OLEN MUKA TEHNYT, kun minua noin rumasti kohdelleen jo heti ovella?? Miksi hoet tota NiinMetsäVastaa-p*skaa? No, sinänsä että se R-kioski siitä lähti enkä jotenkin ihmettele. Toinen silti jäi... ainakin joksikin aikaa. Launeen kauppakeskuksessa oli hirveä ämmä liikkeessä eikä sitä liikettä siellä ollut enää pian. Kyllä nämä aivottoman h*rot itse kaiken ovat aiheuttaneet. Kaupan kassalla ei ole todellakaan pakko olla eikä niitä korvanapinkaan ohjeita noudattaa. Jos rikot lakia, niin se on sinun oma asiasi. Jos sinut pahoinpidellään sen takia, se on ihan ok. Sekin että sinut pahoinpideltäisiin ihan ilman syytä, on ihan ok. "Maassa maan tavalla"?? Jokainen kiusaava lehmä siellä vain kiittää asiakaspalautteesta, vaikka se olisi nyrkki naamaan.


    • Anonyymi

      Kiitos Smarket ja K-supermarket hyvästä palvelusta ja ysyävällisistä myyjistä ja kassahenkilökunnasta. On aina niin mukava tulla ostoksille kun saa parempaa kohtelua kuin esim. jossain Lahdessa.

    • Anonyymi

      S-marketin (ja muidenkin kauppojen) työntekijöille tekisi hyvää muistaa että he ovat TÖISSÄ. Kaikki oleilee siellä kuin vapaa-ajallaan ja vapaa-ajasta ei makseta palkkaa.

      Onko todellakin teidän TYÖNNE olla rasistisia kumileluja, jotka pomppii ympäriinsä kassoille-ja-kassoilta-pois ja asiakkaita-päin nimenomaan kiusaksi. Kun tulen kassalle, niin kaikki nimenomaan POISTUU sieltä kassalta. Hyllyjen välissä sitten käydään päälle? Onko teidät ohjelmoitu jotenkin päin h*lvettiä?

      Tarkoitan... onko tuo teidän OMA mielipiteenne vai KAUPAN ohjeistus?

      • Anonyymi

        ...Eikö polla kestä olla sitä päivää TÖISSÄ? Joko tarttee lomaa? Saikkua? Kykeneekö kaljavalas olemaan työajan ihminen vai alkaako löllö pursuta ulos hallitsemattomasti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Eikö polla kestä olla sitä päivää TÖISSÄ? Joko tarttee lomaa? Saikkua? Kykeneekö kaljavalas olemaan työajan ihminen vai alkaako löllö pursuta ulos hallitsemattomasti?

        AINA...

        kun olet töissä ja alkaa käydä niin raskaaksi ettet enää kykene kohdella asiakkaita asiallisesti, on aika lopettaa. Mikään jeesustelu ei nyt auta että on "niin ja niin" raskas työ muka. MUKA!!!!! S**tana maa on täynnä HIIIIIIIIIIIIIIIIIRVEITÄ ammatteja. Jos se ei sovi sulle, niin se ei sovi. Jos ei pää kestä, niin ei kestä. Joku ammattih*orakin sitä sanoi samaa ettei pidä sitä tehdä jos ei pää kestä. Hän ei valittanut.

        Ei siellä voi ruveta raivoamaan kanssa ihmisille, kun on MUKA niin rankka duuni. Arvaa olenko lähes joka alan ihmisten kuullut valittaneen tismalleen SAMAA. Vaihtakaa duunia, v*tun idiootit.

        Jotkut (ja nykyään ilmeisesti suurin osa) ihmisistä hakee vain rahaa-rahaa-ja-rahaa. Siinäs sitten haet sitä kirottua rahaasi ja pidät pääsi kiinni, jos tuntuu raskaalta se kaikki mitä teet sen eteen. Omatpa on rahasi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        AINA...

        kun olet töissä ja alkaa käydä niin raskaaksi ettet enää kykene kohdella asiakkaita asiallisesti, on aika lopettaa. Mikään jeesustelu ei nyt auta että on "niin ja niin" raskas työ muka. MUKA!!!!! S**tana maa on täynnä HIIIIIIIIIIIIIIIIIRVEITÄ ammatteja. Jos se ei sovi sulle, niin se ei sovi. Jos ei pää kestä, niin ei kestä. Joku ammattih*orakin sitä sanoi samaa ettei pidä sitä tehdä jos ei pää kestä. Hän ei valittanut.

        Ei siellä voi ruveta raivoamaan kanssa ihmisille, kun on MUKA niin rankka duuni. Arvaa olenko lähes joka alan ihmisten kuullut valittaneen tismalleen SAMAA. Vaihtakaa duunia, v*tun idiootit.

        Jotkut (ja nykyään ilmeisesti suurin osa) ihmisistä hakee vain rahaa-rahaa-ja-rahaa. Siinäs sitten haet sitä kirottua rahaasi ja pidät pääsi kiinni, jos tuntuu raskaalta se kaikki mitä teet sen eteen. Omatpa on rahasi!

        "Joku ammattih*orakin sitä sanoi samaa ettei pidä sitä tehdä jos ei pää kestä. Hän ei valittanut."

        ...muistaakseni. En nyt ihan ulkoa koko juttua muista. Ammatista hän ei silti valittanut, vaan sanoi sen olevan normaali työ muiden joukossa. Ihmisten mielipiteet hänen ammatistaan ilmeisesti oli siis se ongelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        AINA...

        kun olet töissä ja alkaa käydä niin raskaaksi ettet enää kykene kohdella asiakkaita asiallisesti, on aika lopettaa. Mikään jeesustelu ei nyt auta että on "niin ja niin" raskas työ muka. MUKA!!!!! S**tana maa on täynnä HIIIIIIIIIIIIIIIIIRVEITÄ ammatteja. Jos se ei sovi sulle, niin se ei sovi. Jos ei pää kestä, niin ei kestä. Joku ammattih*orakin sitä sanoi samaa ettei pidä sitä tehdä jos ei pää kestä. Hän ei valittanut.

        Ei siellä voi ruveta raivoamaan kanssa ihmisille, kun on MUKA niin rankka duuni. Arvaa olenko lähes joka alan ihmisten kuullut valittaneen tismalleen SAMAA. Vaihtakaa duunia, v*tun idiootit.

        Jotkut (ja nykyään ilmeisesti suurin osa) ihmisistä hakee vain rahaa-rahaa-ja-rahaa. Siinäs sitten haet sitä kirottua rahaasi ja pidät pääsi kiinni, jos tuntuu raskaalta se kaikki mitä teet sen eteen. Omatpa on rahasi!

        "S**tana maa on täynnä HIIIIIIIIIIIIIIIIIRVEITÄ ammatteja."

        Henkilökohtaisesti en haluaisi olla sukeltamassa ruumiita. Ei ilmeisesti ammattisukeltajillakaan aina ole ihan helppoa :( Sitten on joku, joka eläköityäänkin yhä jatkaa niiden ruumiiden etsiskelyä. Arvelinkin ja jossain sitten luki että hänellä oli joku hukkumistrauma siellä ollut nuoruudessaan.

        Näin se silti menee. Ihmiset sopivat johonkin ja johonkin eivät. Joku alunperin hyvä voi myös muuttua vaikeaksi. Joko ihmisen kyky kestää loppuu tai ammatti muuttaa muotoaan. Maa on silti TÄYNNÄ raskasta duunia ja jos se käy sellaiseksi, niin lopeta. Älä ainakaan pura sitä p*skaa muihin, koska ei ole heidän syynsä että teet sitä työtä etkä voi lopettaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "S**tana maa on täynnä HIIIIIIIIIIIIIIIIIRVEITÄ ammatteja."

        Henkilökohtaisesti en haluaisi olla sukeltamassa ruumiita. Ei ilmeisesti ammattisukeltajillakaan aina ole ihan helppoa :( Sitten on joku, joka eläköityäänkin yhä jatkaa niiden ruumiiden etsiskelyä. Arvelinkin ja jossain sitten luki että hänellä oli joku hukkumistrauma siellä ollut nuoruudessaan.

        Näin se silti menee. Ihmiset sopivat johonkin ja johonkin eivät. Joku alunperin hyvä voi myös muuttua vaikeaksi. Joko ihmisen kyky kestää loppuu tai ammatti muuttaa muotoaan. Maa on silti TÄYNNÄ raskasta duunia ja jos se käy sellaiseksi, niin lopeta. Älä ainakaan pura sitä p*skaa muihin, koska ei ole heidän syynsä että teet sitä työtä etkä voi lopettaa.

        YLE:n uutiset 30.10.2015 kello 14:42
        "Suomen kuuluisin hukkuneiden etsijä: "112 ruumiiseen lopetin laskemisen"

        Punkaharjulainen Reino Savukoski on ehkäpä Suomen kuuluisin kadonneita ihmisiä vesistöistä etsivä henkilö. Mies on tehnyt vapaaehtoistyötään jo vuosikymmenten ajan."

        ***

        "Tämän rutiinin punkaharjulainen Reino Savukoski on tehnyt eri puolilla Suomea ja ulkomailla satoja, ellei tuhansia kertoja. Savukoski etsii - ja löytää - veden alta ruumiita.

        Reino Savukoski on ollut 1990-luvun alkuun saakka töissä Rajavartiolaitoksella ja tekee myös yksityisetsivän töitä.

        – Rajavartiostossa olin ylirajanvartijana, ennen kuin erotettiin hullun papereilla, mutta Savonlinnan poliisi otti minut täydennyspoliisiksi. Kiitos siitä, etsijä kertaa."

        ***

        "Alkusysäyksen etsintöihin mies sai vuonna 1989, kun hänen ystävänsä hukkui juhannuksen aikaan.

        – Yli 112 henkilöä olen löytänyt. Siihen lopetin laskemisen, sillä se on hätänumero ja poikani syntymäpäivä, Savukoski sanoo.

        – Kyllä tämä on paljon antanut, mutta on se välillä vienyt miehestä mehut pois. On henkisesti ja fyysisesti raskasta työtä."


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      51
      3636
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      12
      2098
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1584
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      15
      1434
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1391
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      20
      1312
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1208
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1134
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1079
    10. 23
      1059
    Aihe