Huomaan että on koko joukko naisia, jotka ns myötä elävät lähes koko vartalollaan.
Ainakin keskiosin. Kiitos sähköposteista.
Moottolipyölän varjosa
4
235
Vastaukset
mp-tilauksesi hukkaan.:)
Se "jytinäketju" oli senverran lahjakkaasti kirjoitettu, että ansaitset kyllä moisen sukseen.:)
Olkoon tulevaisuus suosiollinen sinulle, pyörällesi ja mahdolliselle sussullesi, kuten muillekin motoristeille sukupuoleen katsomatta.- hande
Kyllä lämmittää.
Toivon Sinulle miljoonia männäniskuja tulevaisuteen.
Olkoon elosi ilman sadetta tai tuulen tuomaa.
hande ystäväsi. hande kirjoitti:
Kyllä lämmittää.
Toivon Sinulle miljoonia männäniskuja tulevaisuteen.
Olkoon elosi ilman sadetta tai tuulen tuomaa.
hande ystäväsi."miljoonia männäniskuja" on pitkä taival, mutta esim. pojan grossi-pyörään täytyi vaihtaa mäntä n. kolmen tunnin ajon jälkeen, jolloin se keskimäärin oli käynyt ottamassa 'kipinän' kaksi miljoonaa kertaa!:)
Sinun pyöräsi on yksi niitä huokeampia ylläpidettäviä.
Tehokkaat kyykyt, jo huoltokuluissa kymppitonnin välein kustantavat yleensä tonnin vaiheille!!
Ja tietenkin vakuutukset moninkertaiset.
Kannattaa muuten kilpailluttaa yhtiöt, mp- vakuutuksissa on suuret hintaerot. Itse olen kautta linja saanut edullisimmat vakuutukset yhdistyksen kautta.
- :-DD
lisäät nimeesi etuliitteen Pultti- niin kaikki olisi täydellistä. Köh
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706724
- 594542
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s293446- 613037
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161915Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271616- 171610
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401543- 341399
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471350