Venetsiaan muulla tavoin???

Vee2

Olen seurannut pikkaisen väsähtäneenä tätä Venetsia ja naturaparma juttua ja on tässä tullut mieleen, että onko Venetsiaan mahdollista mennä muulla keinoin kuin kyseisen "yrityksen" avustamana???

Onko väeltä hynä niin vähissä, että vain tällainen "matkailu" kiinnostaa???

Mielestäni jossain on jotain todella paljon pielessä kun kyseistä keskustelua lukee 140.000 suomalaista ja kinataan siitä että oliko matka oikeesti "ilmainen" ja oliko "ostopakkoa"???

Voi herranjumala sanon ja jatkan muualle.

19

3031

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turuntonttu

      Ei saisi provosoitua sinunlaisesi katkeran(vai epäsosiaalisen) henkilön kirjoituksesta mutta vastaan silti. Luulenpa että suurin osa Naturam:n matkalla käyneistä tai sinne aikovista tuskin olisi tullut lähteneeksi ominpäin Venetsiaan. Nyt voi jo mennä vaikka yksinkin uudestaan kun on paljon pohjatietoja tullut matkan ja varsinkin näiden palstojen kautta. Ja täytyy myöntää että oli ihan oikean SEIKKAILUN tuntu kun seurasi viestejä, sai etukäteen samanmielisiä ystäviä ja odotti että tuleeko matkasta mitään ja millä hinnalla! Monen meistä maailma ei olisi kaatunut vaikka juttu olisikin mennyt mönkään mutta oli ja on kiva seurata näitä keskusteluja. Ja tosi paljon on tullut tietoja eri kirjoittajilta, pystyt varmaan sinäkin äkäpussi niitä hyödyntämään jos lähdet ominpäin Venetsiaan vaikket ihan kylläkään ole sitä ansainnut.
      Ja varsinkin matkan ehdottomana plussapuolena oli kaikki ne ihanat ihmiset joihin siellä tutustui!! Ei yksin ja ominpäin matkaavalle tule sellaisia kokemuksia. Mutta kiukuttele sinä vaan...

      • palannut

        Hei sulle myös Turuntonttu, tässä Tarja.
        Itselleni oli suuri asia ja mukavaa puuhaa surffata netissä ja löytää paljon tietoa Venetsiasta ja kulkemisesta. Yllättävää miten tarkkaa tietoa voi netistä löytääkään, kuten minäkin tulostin itselleni vaporettojen ja bussien aikataulutkin Lido di Jesolosta Punta Sabbioneen ja siitä vaporeton aikataulut Venetsiaan! Siten esim. selvisi itselleni että en voi ostaa etukäteen enkä VEnetsiastakaan lippua Tosca-oopperaan johon olisin kovasti halunnut lähteä. Tosca kun olisi loppunut sen verran myöhään että en olisi ennättänyt enää viimeiseen vaporettoon joka lähti 23.00. Mantereen kautta löysin myös aikataulut miten bussi kulkee ja viimeinen bussi olisi kulkenut vielä aiemmin. Etsin mielenkiintoisia kohteita taiteisiin liittyen ja löysin aukioloaikoja ja lippujen hintoja. Lainasin kirjastosta kirjoja joista löysin karttojakin suunnittelun avuksi. Eli hyvillä mielin pääsi lähtemään vaikka kovasti kuitenkin jännitti! Nyt ei ollut pahin turistiaika joka oli hienoa, sillä esim. Markuksen kirkkoon ei tarvinnut jonottaa kovin kauan aikaa. Kohde on ilmainen ja ehdottomasti näkemisen arvoinen. Buranan saari oli ihana vastakohta Venetsialle, kaunis ja idyllinen kuin mikä. Kiitos Annelle että kehuit paikkaa. Siihen tein retken viimeisenä päivänä kun hyvin vielä ennätti (bussi lähti klo 13.00 lentokentälle hotellilta niille jotka eivät olleet ostaneet retkipakettia) Kiitos muuten Susannan joka rohkaisi tähän viimeisen päivän omatoimiretkeen.
        Siis menkää vaan! Paljon jäi itselleni vielä kiinnostuksen kohteita joten joskus saatan palata Venetsiaan.


      • Vee2

        En tiedä oletko itse Turusta (nikksi viittaa sinne) mutta mielestäni kysyin asiaa ihan asiallisesti.
        Tuntematta minua sen enempää leimasit minut katkeraksi ja epäsosiaaliseksi. Voi herranpieksut.

        Katso "kotisivuani" ja sieltä vaikka mitä teen ja kerro sitten miksi olisin katkera.
        Olen sattumoisin käynyt Venetsiassa 5 kertaa ja nyt syksyllä taitaa tulla 6 kerta kun syyskuussa viemme Harrikkaporukan lomalaisia Kroatiaan.
        Se miksi olen käynyt Venetsiassa niinmonella päiväretkellä johtuu siitä, että kesämökkimme on tietä pitkin 225 km päässä kohteestä ja meren yli 2 ja puolen tunnin päässä.

        Helppo on puskista ruikkia tuntemattomana turuntonttuna mutta toisilla on pokeria kertoa asiansa kasvotusten.
        Hauskoja matkoja kaikille ...


      • Turuntonttu
        Vee2 kirjoitti:

        En tiedä oletko itse Turusta (nikksi viittaa sinne) mutta mielestäni kysyin asiaa ihan asiallisesti.
        Tuntematta minua sen enempää leimasit minut katkeraksi ja epäsosiaaliseksi. Voi herranpieksut.

        Katso "kotisivuani" ja sieltä vaikka mitä teen ja kerro sitten miksi olisin katkera.
        Olen sattumoisin käynyt Venetsiassa 5 kertaa ja nyt syksyllä taitaa tulla 6 kerta kun syyskuussa viemme Harrikkaporukan lomalaisia Kroatiaan.
        Se miksi olen käynyt Venetsiassa niinmonella päiväretkellä johtuu siitä, että kesämökkimme on tietä pitkin 225 km päässä kohteestä ja meren yli 2 ja puolen tunnin päässä.

        Helppo on puskista ruikkia tuntemattomana turuntonttuna mutta toisilla on pokeria kertoa asiansa kasvotusten.
        Hauskoja matkoja kaikille ...

        ..kotisivujasi enkä aiokaan. Tuli ainakin selväksi edellisestä viestistä ettei sinulla ainakaan ole hynä vähissä! Kaipa meillä Naturamedin matkalaisilla on sitä huomattavasti vähemmän kunnei olla tehty lukuisia matkoja eikä ole mökkiä sielläpäin ym. ja olemme näinollen ehkä paljon alempiarvoisia.. Kovin herkkä olet loukkaantumaan, ei ollut tarkoitus mutta ei sinunkaan viestisi mielestäni ihan asiallinen ollut, moitithan sinäkin meitä matkalaisia.
        Vaan hyviä reissuja sinulle silti toivottelen vaikka näin nimimerkin takaa. Ei tällaisella palstalla muutkaan omalla nimellään esiinny. Harmittaa kun lankesin kommentoimaan mutta kun pitkin talvea meidän järjenjuoksua on niin monet pilkanneet(tämä ihan omille matkakumppaneilleni tiedoksi). Eikä tästä sitten toivottavasti enää enempää.


      • peacefully
        Turuntonttu kirjoitti:

        ..kotisivujasi enkä aiokaan. Tuli ainakin selväksi edellisestä viestistä ettei sinulla ainakaan ole hynä vähissä! Kaipa meillä Naturamedin matkalaisilla on sitä huomattavasti vähemmän kunnei olla tehty lukuisia matkoja eikä ole mökkiä sielläpäin ym. ja olemme näinollen ehkä paljon alempiarvoisia.. Kovin herkkä olet loukkaantumaan, ei ollut tarkoitus mutta ei sinunkaan viestisi mielestäni ihan asiallinen ollut, moitithan sinäkin meitä matkalaisia.
        Vaan hyviä reissuja sinulle silti toivottelen vaikka näin nimimerkin takaa. Ei tällaisella palstalla muutkaan omalla nimellään esiinny. Harmittaa kun lankesin kommentoimaan mutta kun pitkin talvea meidän järjenjuoksua on niin monet pilkanneet(tämä ihan omille matkakumppaneilleni tiedoksi). Eikä tästä sitten toivottavasti enää enempää.

        Nämä ovat herkkiä paikkoja nämä nettikeskustelut. Nimimerkin takaa on helppo sivaltaa, olla ylimielinen, leimata toinen katkeraksi tai miksi vaan. Ei niin muualla kanssaihmisiin suhtauduta, ei pitäisi täälläkään.


      • nalle
        Vee2 kirjoitti:

        En tiedä oletko itse Turusta (nikksi viittaa sinne) mutta mielestäni kysyin asiaa ihan asiallisesti.
        Tuntematta minua sen enempää leimasit minut katkeraksi ja epäsosiaaliseksi. Voi herranpieksut.

        Katso "kotisivuani" ja sieltä vaikka mitä teen ja kerro sitten miksi olisin katkera.
        Olen sattumoisin käynyt Venetsiassa 5 kertaa ja nyt syksyllä taitaa tulla 6 kerta kun syyskuussa viemme Harrikkaporukan lomalaisia Kroatiaan.
        Se miksi olen käynyt Venetsiassa niinmonella päiväretkellä johtuu siitä, että kesämökkimme on tietä pitkin 225 km päässä kohteestä ja meren yli 2 ja puolen tunnin päässä.

        Helppo on puskista ruikkia tuntemattomana turuntonttuna mutta toisilla on pokeria kertoa asiansa kasvotusten.
        Hauskoja matkoja kaikille ...

        tähänkin viestiin. Tän nettipalstan avulla opin tuntemaan turun tontun ja sitten näimme paikan päällä ja oli kuin olisi ystävän nähnyt. Meillä oli oikein mukavaa, ja hän on oikein mukava ihminen. Ilman nettiä en olisi tiennyt hänestä mitään, joten palsta on ollut ihan hyvä. Voin vaikka vilkaistakin sinun kotisivujasi, jos ne osaan etsiä. Siellä on varmaan upeita kuvia harrikoista. Mutta sehän on jo toinen tarina.


    • simsalabim123

      kommentti aikuiselta"mieheltä".Hyvä siirtyäkin muille sivuille.Tuki.net voisi olla sopiva sinulle.Kokeile.

      • taidat olla

        Mikä asiallisessa kysymyksessä kiusaa?
        Oletko itse käyttänyt paljonkin kyseisen sivuston apua? Hyvä se on, että joskus joku hieman ravistelee. Tämähän on ollut aika onneton "keskustelupalsta" muutenkin.


      • simsalabim123
        taidat olla kirjoitti:

        Mikä asiallisessa kysymyksessä kiusaa?
        Oletko itse käyttänyt paljonkin kyseisen sivuston apua? Hyvä se on, että joskus joku hieman ravistelee. Tämähän on ollut aika onneton "keskustelupalsta" muutenkin.

        Jatka sinäkin muualle


      • reissaa

        tässä näemme miten köyhät ja persaukiset reissaa.
        asuupa maassamme sakkia.


      • Jerry_Jee
        reissaa kirjoitti:

        tässä näemme miten köyhät ja persaukiset reissaa.
        asuupa maassamme sakkia.

        reppanaa.Oliko lapsena lelut puuta,eikä äitikään pitänyt sylissä?


      • köyhyys jatkuu
        Jerry_Jee kirjoitti:

        reppanaa.Oliko lapsena lelut puuta,eikä äitikään pitänyt sylissä?

        Teillä raukoilla näyttä tuo köyhyys jatkuvan kun keskustelette täällä siitä kuka pääsi halvemmalla jonkun ihmefirman avustuksella. Lue itse nuo viestit ja huomaa itsekin että voi teitä köyhiä.


      • HUH HUH
        köyhyys jatkuu kirjoitti:

        Teillä raukoilla näyttä tuo köyhyys jatkuvan kun keskustelette täällä siitä kuka pääsi halvemmalla jonkun ihmefirman avustuksella. Lue itse nuo viestit ja huomaa itsekin että voi teitä köyhiä.

        sullakin pää "jäässä"?


      • matkoja
        köyhyys jatkuu kirjoitti:

        Teillä raukoilla näyttä tuo köyhyys jatkuvan kun keskustelette täällä siitä kuka pääsi halvemmalla jonkun ihmefirman avustuksella. Lue itse nuo viestit ja huomaa itsekin että voi teitä köyhiä.

        No eikös se ole hyvä asia, että köyhätkin pääsee joskus ulkomaan matkoille. Itse olen ko. reissulla käynyt ja menisin uudestaan, jos pääsisin. Tosin menisin omatoimimatkalle perillä. Nyt kun tiedän, että oppaat ovat mitä ovat ja kaverit kyllä jätetään kyydistä ihan surutta opastetuilla reissuilla. Siihen nähden on hinnat retkipaketeilla liian kallit. Mutta eikös se ole mukavaa, että tälläiset köyhätkin pääsee reissuun. Eihän me kaikki olla synnytty kultalusikka suussa ja tulotkin on työttömällä vähän niin ja näin.


      • HUH HUH
        matkoja kirjoitti:

        No eikös se ole hyvä asia, että köyhätkin pääsee joskus ulkomaan matkoille. Itse olen ko. reissulla käynyt ja menisin uudestaan, jos pääsisin. Tosin menisin omatoimimatkalle perillä. Nyt kun tiedän, että oppaat ovat mitä ovat ja kaverit kyllä jätetään kyydistä ihan surutta opastetuilla reissuilla. Siihen nähden on hinnat retkipaketeilla liian kallit. Mutta eikös se ole mukavaa, että tälläiset köyhätkin pääsee reissuun. Eihän me kaikki olla synnytty kultalusikka suussa ja tulotkin on työttömällä vähän niin ja näin.

        samaa mieltä kanssasi.Ei noiden provosoivien,kateellisten tyyppien viesteistä kannata välittää.Se on niiden onnettomien tapa tuoda itseään esille.Seuraavat kyllä näitä viestejä,kun vähän väliä ilmoittelevat mielipiteitään.Se on se KATEUS toisen onnesta,pienestäkin.


      • köyhyys
        köyhyys jatkuu kirjoitti:

        Teillä raukoilla näyttä tuo köyhyys jatkuvan kun keskustelette täällä siitä kuka pääsi halvemmalla jonkun ihmefirman avustuksella. Lue itse nuo viestit ja huomaa itsekin että voi teitä köyhiä.

        siellä yläpäässä? Tekstistä päätellen aika vakavaa.


    • nalle

      eli muistatko mistä koko homma sai alkunsa? Joku oli saanut kirjeen jossa tarjottiin ilmaista Venetsian matkaa. Ja niin me muut kirjeen saaneet liityimme tähän ihmettelevään ja jännitystä herättäneeseen juttuun. Oli vaikea suunnitella matkaa kun ei tiennyt onko se totta ja koska tapahtuu. Ihan viime metreille asti sai jännittää. Ja kun se sitten toteutui olemme jakaneet tietoa nimenomaan naturamed pharman tarjouksen saanneille ja vielä matkalle lähteville.
      Itse olisin ollut paljon viisaampi jos olisin saanut lukea matkakokemuksia palstalta, mutta olin toisena matkaryhmänä lähtevä eikä kukaan ollut vielä ehtinyt valaista matkasn kulkua.
      En tiedä miksi luet tätä palstaa jos et ole kirjettä saanut. Toki tämä on kaikille avoin mutta ei tähän kannata hermojaan menettää. Mut hyvää harrikka kesää sulle kuitenkin, ja toiv sait vinkkejä lukuisille Venetsian matkoillesi jonne toki pääsee ilman naturamed pharmaa. En tosin minä.

      • ilmainen

        Luepas vielä kerran se kirje, jos vielä tallessa. Kerro sitten kaikille missä kohden ja millä rivillä sanotaan; ILMAINEN MATKA. Minun kirjeessäni ko. tekstiä EI OLE. Itselläni matkan hinta oli 55€ polttoainekulut kotoa Hki-Vantaalle (edestakaisin n.1600km) noin 80€. Että ei ilmainen, mutta erittäin edullinen.


      • kukas..
        ilmainen kirjoitti:

        Luepas vielä kerran se kirje, jos vielä tallessa. Kerro sitten kaikille missä kohden ja millä rivillä sanotaan; ILMAINEN MATKA. Minun kirjeessäni ko. tekstiä EI OLE. Itselläni matkan hinta oli 55€ polttoainekulut kotoa Hki-Vantaalle (edestakaisin n.1600km) noin 80€. Että ei ilmainen, mutta erittäin edullinen.

        sen kissan hännän nostaa,jos ei kissa itse.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      118
      7229
    2. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      64
      3283
    3. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      72
      1705
    4. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      58
      1349
    5. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1283
    6. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      114
      1057
    7. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      74
      1040
    8. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      89
      962
    9. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      47
      914
    10. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      55
      897
    Aihe