kyselin vaan onks kaikki ulkona kun mää oon sisällä oltuani melkein koko päivän pihalla.
en luovuta
36
1496
Vastaukset
- HTZA
joskus aika rauhoittuakin.
Varsinkin jos tulee sopivasti lässytystä.- viivatiina
vielä mennä lässytyksen puolelle.
- HTZA
viivatiina kirjoitti:
vielä mennä lässytyksen puolelle.
huomannut, sheriffi ja kirjoittajat, muut, huomasivat.
- viivatiina
HTZA kirjoitti:
huomannut, sheriffi ja kirjoittajat, muut, huomasivat.
syy ei ollut varmaan minun jos mietit omaa vastaustasi varmaan löytyy sieltä toivon tälle jahkaamiselle nyt pistettä kiitos.
- HTZA
viivatiina kirjoitti:
syy ei ollut varmaan minun jos mietit omaa vastaustasi varmaan löytyy sieltä toivon tälle jahkaamiselle nyt pistettä kiitos.
kerro myös muille, että jahkaus on nyt loppu.
- viivatiina
HTZA kirjoitti:
kerro myös muille, että jahkaus on nyt loppu.
ja ymmärtäisivät sanomattakin toivottavasti.
- tällä hetkellä
3,6 miljoonaa suomalaista on sisällä ja loput ulkona. Muun maailman kansalaisista ei tietoa ;=).
- viivatiina
tiedänpähän senkin nyt kun kerran sitä mietiskelin.
- Atzshii
mutta en ymmärtänyt tuota vietstä
"kyselin vaan onks kaikki ulkona kun mää oon sisällä oltuani melkein koko päivän pihalla. "
sisällä oltuani melkein koko päivän pihalla?
hahhaaa no nyt hoksasin:)))))- viivatiina
aloituksen samasta asiasta mutta huts se hävis kun tuhka tuuleen kun vastaukset ei joitain tai jotain miellyttäny.
- Atzshii
viivatiina kirjoitti:
aloituksen samasta asiasta mutta huts se hävis kun tuhka tuuleen kun vastaukset ei joitain tai jotain miellyttäny.
näyttö suomen kielestä:)) hienosti hoksattu.
- viivatiina
Atzshii kirjoitti:
näyttö suomen kielestä:)) hienosti hoksattu.
kiitos.
- hande
Sinulla, kuvasta katsoen, on hauskat posket.
- viivatiina
että joku mustakin jotain hauskaa löytää.
- Atzshii
on kovasti ja pitkää ikää:))
- viivatiina
Atzshii kirjoitti:
on kovasti ja pitkää ikää:))
niinkun leuasta näkyy.
- Atzshii
viivatiina kirjoitti:
niinkun leuasta näkyy.
nuori) niin yksi esitelmöitsijä sanoi, että jos on vahva tai napakka leuka niin joko nousee ylös tai menee todella alas, noh en silloin oikein ymmärtänyt, mutta nyt kun tarkkailee ihmisten leukaa (ei leukapieliä) niin katsoppas vain kuinka tahtoihmisillä onkin vahva leuanpää. mm. Presd.Halosella.
- Atzshii
viivatiina kirjoitti:
niinkun leuasta näkyy.
ikääkin (unohtui)
- viivatiina
Atzshii kirjoitti:
ikääkin (unohtui)
elää pitkään kun on tää niin kivaa.
- Pirre*
Tässä ollu pieni kilkattaja iltapäivän, - ulkoillut en olle koko päivänä..kylmä oli tuulikin, kuulemma.
- viivatiina
on tuullut paitsi meidän pihassa saunan edessä oli niin suojaisaa ja aurinko paistoi tosi lämpimästi.
- JekkuKonttori
Piti käydä ulkoilemassa ja hakemassa samalla kultasepältä ranneketju,josta lukon kielen painike oli katkennut,mutta millä sitä tässä lähtee,kun telkusta on tullut koko päivän kiinnostavaa ampumahiihtoa ja tavallista sivakointia Falunista.Taitaa huominenkin päivä mennä "pilalle" kun latu-ura taas avautuu aamusella ja jännitys kasvaa äärimmilleen viimeisten kisojen myötä.
- viivatiina
onko kyseessä suomenmestaruus vai mikä vitsi vitsi vitsi en kyllä tiedä missä ne sivakoi ei sillei kauheesti kiinnosta katson kyllä sujuvasti mutta en tiedä kuka voittaa ja kenet mäkihypyn ja hiihdon kyllä erotan.
- Atzshii
viivatiina kirjoitti:
onko kyseessä suomenmestaruus vai mikä vitsi vitsi vitsi en kyllä tiedä missä ne sivakoi ei sillei kauheesti kiinnosta katson kyllä sujuvasti mutta en tiedä kuka voittaa ja kenet mäkihypyn ja hiihdon kyllä erotan.
onko joku urheilulaji menossa?
- viivatiina
Atzshii kirjoitti:
onko joku urheilulaji menossa?
ampumahiihto mm kisat meni jo puolenpäivän jälkeen.
- Atzshii
viivatiina kirjoitti:
ampumahiihto mm kisat meni jo puolenpäivän jälkeen.
urheilusta, en seuraa ollenkaan. Silloin seurasin, kun Marja-Liisa Hämäläinen ja Marjo Matikainen hiihtivät.
Marja-Liisa oli suosikkini, koska hänellä oli just samanlaiset mitat kuin miulla; pituus ja paino:)))
Mie oon pysynyt samoissa mitoissa, mutta Marja-Liisasta en tiedä. - viivatiina
Atzshii kirjoitti:
urheilusta, en seuraa ollenkaan. Silloin seurasin, kun Marja-Liisa Hämäläinen ja Marjo Matikainen hiihtivät.
Marja-Liisa oli suosikkini, koska hänellä oli just samanlaiset mitat kuin miulla; pituus ja paino:)))
Mie oon pysynyt samoissa mitoissa, mutta Marja-Liisasta en tiedä.urheilusta kun lumiukko meidän huushollissa ei sitä seuraa mieskään enkä oo ollu hiihtäjien mitoissakaan mutta nyt teen kaikkeni että vielä tässä elämässä joskus olisin.
- Atzshii
viivatiina kirjoitti:
urheilusta kun lumiukko meidän huushollissa ei sitä seuraa mieskään enkä oo ollu hiihtäjien mitoissakaan mutta nyt teen kaikkeni että vielä tässä elämässä joskus olisin.
olemassa, niihin voi osallistua kuka vain, meinaan niin kuin jos on liikaa ihoa:)) ni se ei haittaa...
- viivatiina
Atzshii kirjoitti:
olemassa, niihin voi osallistua kuka vain, meinaan niin kuin jos on liikaa ihoa:)) ni se ei haittaa...
pakko osallistua mihinkään talviurheilu kisoihin.
- Atzshii
viivatiina kirjoitti:
pakko osallistua mihinkään talviurheilu kisoihin.
hidas ja alan sotkemaan palstoja, vastailin tuossa jo hellaripalstalla vaikuttvalle ukolle, et mee pois täältä omalle palstalle, mut miehän se olin väärällä palstalla:)) oi, voi mikä puupää olen:((
- viivatiina
Atzshii kirjoitti:
hidas ja alan sotkemaan palstoja, vastailin tuossa jo hellaripalstalla vaikuttvalle ukolle, et mee pois täältä omalle palstalle, mut miehän se olin väärällä palstalla:)) oi, voi mikä puupää olen:((
tukevasti vaan tällä palstalla riittää että sekoilen täällä.
- Atzshii
viivatiina kirjoitti:
tukevasti vaan tällä palstalla riittää että sekoilen täällä.
monia palstoja yhtaikaa ja viestittää, tulee tupenrapinat ja inhottava olo kun aukoo tyhjää päätä sopimattomaan aikaan, sopimattomaan kohtaan.
Sitä paitsi huomaan että olen todella hidas, no nyt se johtuu siitä kun tarvii olla pötköllään. - viivatiina
Atzshii kirjoitti:
monia palstoja yhtaikaa ja viestittää, tulee tupenrapinat ja inhottava olo kun aukoo tyhjää päätä sopimattomaan aikaan, sopimattomaan kohtaan.
Sitä paitsi huomaan että olen todella hidas, no nyt se johtuu siitä kun tarvii olla pötköllään.jo tähän aikaan illasta.
- Atzshii
viivatiina kirjoitti:
jo tähän aikaan illasta.
selkävika ja pääsen kohta jo töihinkin.....
ihanaaa:))
Aikakäsite on venynyt olosuhteiden pakosta ja siksi täälläkin vietän aikaani ns. pakkolepo.
Mutta kun tervehdyn, niin alan siivota, passata, ulkoilla KUNNOLLA, kehittää lihaksia, uida, nostella käsiä, jumpata, ajaa polkupyörällä, opetella uudestaan juoksemaan, kumarella, niiailla ja kaikkea sitä mitä en ole kohta kahteen kk. voinut tehdä. - viivatiina
Atzshii kirjoitti:
selkävika ja pääsen kohta jo töihinkin.....
ihanaaa:))
Aikakäsite on venynyt olosuhteiden pakosta ja siksi täälläkin vietän aikaani ns. pakkolepo.
Mutta kun tervehdyn, niin alan siivota, passata, ulkoilla KUNNOLLA, kehittää lihaksia, uida, nostella käsiä, jumpata, ajaa polkupyörällä, opetella uudestaan juoksemaan, kumarella, niiailla ja kaikkea sitä mitä en ole kohta kahteen kk. voinut tehdä.on tosi vaikeita paranemaan onneks oon säästyny niiltä en oo joutunu kun muutaman kerran makaan selkäni takia ja viikossa on ohi mennyt aina onneks ees siinä vaiheessa aina huomaa että pitäis tehdä jotain ja kannattaa muistaa se silloinkin kun ei tunnu enään missään kipua lihakset on tosi tärkeet mutta jossain elämän vaiheessa se aina unohtuu mutta onneks ei koskaan oo myöhäistä aloittaa uudestaan.
- Meriläinen
tätäkään ketjua lukea, liian paljon hyviä ketjuja silloin kun en ole paikalla, höh.
Kohta olen vähän aikaa ulkona ja sitten olen sisällä ihan pihalla koneiden keskellä taas tämän illan.
Ja tehkää te taas hyviä ketjuja kun minä loistan poissa olollani. Yhyy :(
Ketjusta on poistettu 43 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1086970
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h915145Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1123396Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333292Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska332449Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191776Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961431Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391372Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311286- 481044