Happikännit

948tygh38ewt

niin mietin että jos viittisin kokeilla happikänniä...


olen vähän netissä lueskellut ja joko ollaan että "kuolet heti jos yritätkään ja ainakin tulet vihannekseksi" jne tai "upee fiilis oon miljoona kertaa tehny eikä mitään oo tullu paitsi hyvä fiilis..."

niin voisko joku ihan rehellisesti vastata että kannattaako kokeilun takia kerran yrittää...

ja voisko "juo oikeat kännit tai polta pilveä ja ole TAIVAISSA" ääliöt jättää vittuilun vähemmälle...

kiitos!

62

8442

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemusta on

      ite on monesti, tulee pää niin vitun kipeeks ja ei siit edes mee kännii, päätä vaa särkee nii vitusti.

      • kokemusta on

        kannattaa ihan vaan jättää suosiolla nää happikännit ja vetää ihan oikeet kunnon kännit.


    • :DD

      oon ite kokeillu kerran ja ihan kivaa se oli. mut eihä siin mihinkää kännii tuu, pyörtyy vaa ja sit on pää vähä kipee sen jälkee. mut kokeile vaa. kylhä siihe kuollakki voi mut en kyl tiiä ketää jolle ois käyny kuinkaa.

    • Jonttu1991

      että jokainen kerta kun happihumalan tekeen, aiheuttaa se peruuttamatonta vahinkoa aivoissa.

      Faktaa on se, että se on vaarallista. Samalla jos sinua ei saada kiinni kun kaadut, voit saada aivotäräyksen jne.

      Hyviä esimerkkejä on kun googletat vaan...

      • Wrai

        Ei kannataka kokeilla. Vaikka se tuntuukin pieneltä asialta, niin sillä voi saada huonolla tuurilla todella paljon vahinkoa. Kyseessä on kuitenkin HAPPIhumala. Ja happi on ihmiselle aika oleellista. Eikä tee tuo hyvää edes sydämmelle.

        Itse en ole tuota kokeillut. Enkä haluakaan turhia riskejä itselleni aiheuttaa. Kerran näin kun ystävälleni tehtiin ja kukaan ei häntä siitä edes kiinnit tajunnut ottaa. Hyvi haava tuli otsaan pöydän kulmasta.

        Eli älä koita. Helpompaa ja tavallaan turvallisempaa on ihan oikeat kännit. (Kohtuudella tietenkin. EN kannata alaikäisten ryypiskelyä.)


      • Erkkirr

        Tuo on verrattavissa normikuristukseen mikä katkaisee veren pääsyn aivoihin ja aiheuttaa lievän tajuttomuuden, ihan vaaratonta lyhytaikaisena.


    • en tiedä

      En tiedä onko vaarallista, kun en ole koskaan kokeillut. Luulisin että helpommalla saa hupun himmeeksi kun vetäsee ihan oikeat kännit.

      Tosin kun katsoin pari youtube-videota tosta kuinka se tehdään, niin ensimmäisenä tuli ittelleni ainakin mieleen se (juu saattaa olla kiero mieli), että miltä kantilta tota tönäsijää katsellaan poliisin toimesta, mikäli jokin meneekin pieleen.
      Jos haluat tollaset ittelles niin siitä vaan. Itse en kenellekkään tekisi.

      !"Rikoslaki 21 luku:

      8 § (21.4.1995/578) Kuolemantuottamus

      Joka huolimattomuudellaan aiheuttaa toisen kuoleman, on tuomittava kuolemantuottamuksesta sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.

      9 § (21.4.1995/578) Törkeä kuolemantuottamus

      Jos kuolemantuottamuksessa kuolema aiheutetaan törkeällä huolimattomuudella ja rikos on myös kokonaisuutena arvostellen törkeä, rikoksentekijä on tuomittava törkeästä kuolemantuottamuksesta vankeuteen vähintään neljäksi kuukaudeksi ja enintään kuudeksi vuodeksi.!"

    • carmen-

      Tuttu oli kerran vuosia sitten välitunnilla testannu. Oli pyörtyny ja kaverit ei ollu saanu kiinni. Kaatu naama eellä asfaltille ja katkas hampaansa. Ei muistaakseni oo vieläkään yhtä etuhammasta... Että en suosittele, pahempaaki voi sattua, plus että joka kerta ku tuo toimenpide suoritetaan kuolee kohteelta aivosoluja, jotka ei tosiaan uusiudu.

      • :DD

        ihmettelen vähän tota et "kuolee aivosoluja"!!! HALOOO enemmän niitä aivosoluja kuolee oikeessa kännäämisessä. ja sit viel et jos joku ei tajuu ottaa kiinni ni on aika ajattelematon kaveri. ku mulle tehtii toi ni se oikeest oli must kivaa ja mul ainaki sen teki sellanen joka kans otti mut kiinni ja oli tehny sen aiemminki. eli jos haluu kokeilla kandee pyytää sellast tekee joka on tehny aikasemminki. ja sit viel et oikei se on vaarallist mut mikä vaa on vaarallista jos aattelee sillee. oikees kännäämises voi sammuu jonnekki ja talvella vaik jäätyy ja kuolla. ja sit tohon joku voi sanoo et eihä kaverit jätä minnekkää ulos talvellaa sammuneena mut eihä sillo ne kaverit anna sun myöskää lyyä päätäs mihinkää. et sillee.


      • carmen-
        :DD kirjoitti:

        ihmettelen vähän tota et "kuolee aivosoluja"!!! HALOOO enemmän niitä aivosoluja kuolee oikeessa kännäämisessä. ja sit viel et jos joku ei tajuu ottaa kiinni ni on aika ajattelematon kaveri. ku mulle tehtii toi ni se oikeest oli must kivaa ja mul ainaki sen teki sellanen joka kans otti mut kiinni ja oli tehny sen aiemminki. eli jos haluu kokeilla kandee pyytää sellast tekee joka on tehny aikasemminki. ja sit viel et oikei se on vaarallist mut mikä vaa on vaarallista jos aattelee sillee. oikees kännäämises voi sammuu jonnekki ja talvella vaik jäätyy ja kuolla. ja sit tohon joku voi sanoo et eihä kaverit jätä minnekkää ulos talvellaa sammuneena mut eihä sillo ne kaverit anna sun myöskää lyyä päätäs mihinkää. et sillee.

        Kyllä ne mun tutun kaverit oli ihan valmiustilassa ottaan sen kiinni ja olivat aiemminkin vastaavaa aktiviteettia harrastaneet, mutta tuolla kerralla tyyppi ei pyörtynytkään heti, joten kaverit luuli että homma oli ns. ollut siinä. Sitte ku niillä kaikilla oli huomio tilanteesta jo herpaantunu, nii siltä meneeki jalat alta ennen ku kukan ehti reagoida. Että voi vahinkoja sattua vaikka ois kuinka luotettavat ja kokeneet kamut.

        Toki aidot kännit on vielä vaarallisempia, missä kohdin näit minun mainostavan niitä hyvänä vaihtoehtona? Joka ikinen pisara alkoholia on keholle myrkytystila, eikä siis taatusti terveellistä. Halusin vaan tehdä selväksi, että happikännit ei oo mikään täysin vaaraton ja suositeltava vaihtoehto oikeille känneille, enkä terveyden kannalta suosittelisi kenenkään kokeilevan kumpaakaan. tietenkin elämää on elettävä ja kaikelta ei voi suojautua, mutta järki käteen.


      • :DD
        carmen- kirjoitti:

        Kyllä ne mun tutun kaverit oli ihan valmiustilassa ottaan sen kiinni ja olivat aiemminkin vastaavaa aktiviteettia harrastaneet, mutta tuolla kerralla tyyppi ei pyörtynytkään heti, joten kaverit luuli että homma oli ns. ollut siinä. Sitte ku niillä kaikilla oli huomio tilanteesta jo herpaantunu, nii siltä meneeki jalat alta ennen ku kukan ehti reagoida. Että voi vahinkoja sattua vaikka ois kuinka luotettavat ja kokeneet kamut.

        Toki aidot kännit on vielä vaarallisempia, missä kohdin näit minun mainostavan niitä hyvänä vaihtoehtona? Joka ikinen pisara alkoholia on keholle myrkytystila, eikä siis taatusti terveellistä. Halusin vaan tehdä selväksi, että happikännit ei oo mikään täysin vaaraton ja suositeltava vaihtoehto oikeille känneille, enkä terveyden kannalta suosittelisi kenenkään kokeilevan kumpaakaan. tietenkin elämää on elettävä ja kaikelta ei voi suojautua, mutta järki käteen.

        "Toki aidot kännit on vielä vaarallisempia, missä kohdin näit minun mainostavan niitä hyvänä vaihtoehtona?"

        en tarkoittanut että juuri SINÄ niitä olisit mainostanut, vaan aikaisemmat kirjoittajat. anteeksi epäselvä kirjoitukseni. :) jokaisella on omat mielipiteet mutta mulle happikännit oli kiva kokemus. :)


      • bumbumbuuu
        carmen- kirjoitti:

        Kyllä ne mun tutun kaverit oli ihan valmiustilassa ottaan sen kiinni ja olivat aiemminkin vastaavaa aktiviteettia harrastaneet, mutta tuolla kerralla tyyppi ei pyörtynytkään heti, joten kaverit luuli että homma oli ns. ollut siinä. Sitte ku niillä kaikilla oli huomio tilanteesta jo herpaantunu, nii siltä meneeki jalat alta ennen ku kukan ehti reagoida. Että voi vahinkoja sattua vaikka ois kuinka luotettavat ja kokeneet kamut.

        Toki aidot kännit on vielä vaarallisempia, missä kohdin näit minun mainostavan niitä hyvänä vaihtoehtona? Joka ikinen pisara alkoholia on keholle myrkytystila, eikä siis taatusti terveellistä. Halusin vaan tehdä selväksi, että happikännit ei oo mikään täysin vaaraton ja suositeltava vaihtoehto oikeille känneille, enkä terveyden kannalta suosittelisi kenenkään kokeilevan kumpaakaan. tietenkin elämää on elettävä ja kaikelta ei voi suojautua, mutta järki käteen.

        "Joka ikinen pisara alkoholia on keholle myrkytystila, eikä siis taatusti terveellistä."

        öö, punaviinihän on terveellistä vaikkapa pari kertaa viikossa päivällisen kanssa nautittuna??
        joku taas tietää..? järki käteen tosiaan.

        oon ite kans kokeillu joskus happikännei, en kyl tienny et niit sellasiks kutsutaa, sain vast nyt selvil :P
        mut iha kivaa se oli, sätkein kuulemma pyörtyneen aika paljo... ei ne kyl mitkää oikeet kännit oo, menee vaa pää hetkeks sekasi ja on pari sekuntii vähä semmone wtf olo... mieluummin kännit. välillä toi on kyl iha hauskaa :D ja mut otettii iha kiinni, ei tullu kolhuja tai mitää =P ja tuskinpa kerran kokeilusta mitään vakavaa haittaa tulee, tämä on kyllä oma mielipiteeni, faktatietoa asiasta ei sinällää oo. mulle ei oo käsittääkseni tullu mitää haittavaikutuksii tosta..


      • JOKU RANDOM K...A
        :DD kirjoitti:

        ihmettelen vähän tota et "kuolee aivosoluja"!!! HALOOO enemmän niitä aivosoluja kuolee oikeessa kännäämisessä. ja sit viel et jos joku ei tajuu ottaa kiinni ni on aika ajattelematon kaveri. ku mulle tehtii toi ni se oikeest oli must kivaa ja mul ainaki sen teki sellanen joka kans otti mut kiinni ja oli tehny sen aiemminki. eli jos haluu kokeilla kandee pyytää sellast tekee joka on tehny aikasemminki. ja sit viel et oikei se on vaarallist mut mikä vaa on vaarallista jos aattelee sillee. oikees kännäämises voi sammuu jonnekki ja talvella vaik jäätyy ja kuolla. ja sit tohon joku voi sanoo et eihä kaverit jätä minnekkää ulos talvellaa sammuneena mut eihä sillo ne kaverit anna sun myöskää lyyä päätäs mihinkää. et sillee.

        JOO EIKÖHÄ NÄÄ IHMISET TAJUU ET SE ON VAARALLISTA ITSE OON 15 JA TEHÄÄN KOULUSSA JA ON NOIN 7-9 TYTÖÖ SIIISN ET EI AINAKAAN SATU TAI MITÄÄ ITTE PYÖRRYIN SILLEEN ET JOUDUIN TULEE HIMAAN KESKEN KOULU PÄKIVÄN JA HYVIIN ELOS OON ET JOO A´HAISTA PASKA !!!!!! KUKA NY TYHMÄ EI OTTAS KIINNI ;OOOOO!!!!!?????


    • Ewks

      se tuntuu siltä että on pyörtynyt ja sit tullu tajuihinsa? eli ei kivalta.

    • 123

      Samaa mieltä 948tygh38ewt ! Jos siihen kuolisi, minä ja mun kaveri ei oltais tässä. Jos varustaa paikan kunnolla, ei käy mitenkään. Kyllä meki eka pelättii ja silti kokeiltiin. Eikä mitään sivuvaikutuksia oo tullu. Me ollaan kuitenki lopetettu jo ne jutut, mutta et sä oo ehkä ku 2sekunttia pyörtymisen jälkeen ilman happea! Ja se kestää 5 sekunttia suunnilleen ku oot pyörtyneenä. Älkää jaksako suurennella asioita!

    • %)

      Kokeiltiin tossa pari tuntia sitten happikännejä.
      Olin nähnyt kun kaverit tekivät sen, mutta aluksi en meinannut uskaltaa silti.
      Oma kantani asiaan on, että se oli hauskaa, mutta jos aiot kokeilla, sinulla on oltava tukevat ystävät. Minulla oli, mutta silti kaatusin tajuttomana ja sain pari naarmua...
      Mutta itse tykkäsin

      • fffffffffeee

        ite olen muutaman kerran kokeillu ja nykyään hermot nykiivät: kädestä, jalasta, vasemmasta ripsestä joten en suosittele jollei halua pysyviä vammoja


    • n fgn fxdb

      oon tehny happikännit monen monta kertaa ja mitää ei ooo koskaa sattunu mitään pahempaa. paitsi kerran meni korvat vähäks aikaa lukkoon ja en nähny hetkee kunnolla ei muuta.

      ite oon nähny jotain näkyjä joskus.

      • koki tänään

        se on tosi kiva juttu mut ei kannata herättäytyä kesken koska en tunne jalkojani ja ekalla kertaa tuntuu oudolta ku heräät mut sit siihen tottuu


    • Kokenut!!!!!!!

      Vedettiin koulussa viimevuonna. Tulee nukkumisvaikeuksii yöllä! :/ Sit siitä ei välttämättä edes herää. :/

      • kokemuksenääni

        se on tylsää pentuilua, mutta nuorenahan kaikkee kokeillaan? Mustelmat ja kipee pää.. ei ees hyviä viboja, kaadut vaa maahan. pyydä mieluummin joku lyömään sua turpaan.


    • !#

      Tänää testattii parin kaverin kans ja siin tosiaan lähtee taju pariks sekunniks jos se onnistuu oikein (; Itellä ainaki tulee sillai ettäku on pyörtyneenä nii nään asioita taaksepäi ja et mitä tulee tapahtuu, sit herään siitä ja oon et mitä vittuu kaaduinko ja näi, muistan ne asiat mitä oon nähny nii parin sekunnin ajan sit unohan ja herään jostai perseestä ja pää on iha vitun kipee ja sit alan tajuu taas et mis mennää. Ite en tienny et tällänenki ois mahollista mut pari kaverii vinkkas ja pakko oli sit testata ! (8

    • asjd

      Ite testasin kerran ja siinä ei oikeesti oo mitään hienoo. sä vaan pyörryt ja sen jälkee heräät. siinä saattaa käyä huonosti. KANNATTAA VETÄÄ MIELUUMMIN VAAN SITÄ NESTETTÄ JOS KERRAN KIINNOSTAA NOIN PALJON!!

      • :x

        Joo me ollaan niit penskoja ja tehty ollaan joo. Itellä ei oo IKINä käynyt mitään ja useasti sen jälkeen hyvä fiilis jos onnistuu. Joskus tosin jos tekee ja epäonnistuu ni tulee pää kippeeks mut muita vikoja ei oo tullu -.- Eli vaikutus on se et jos onnistuu kelaa asiat taaksepäin mitä äskö teit ja on vähä känninen olo ku oot heränny mut se ei kestä kauan. Ite ainakin suositteken et kokeilee kokemuksen vuoksi. Mut jos ei tykkää ei sit tykkää


      • Ass+
        :x kirjoitti:

        Joo me ollaan niit penskoja ja tehty ollaan joo. Itellä ei oo IKINä käynyt mitään ja useasti sen jälkeen hyvä fiilis jos onnistuu. Joskus tosin jos tekee ja epäonnistuu ni tulee pää kippeeks mut muita vikoja ei oo tullu -.- Eli vaikutus on se et jos onnistuu kelaa asiat taaksepäin mitä äskö teit ja on vähä känninen olo ku oot heränny mut se ei kestä kauan. Ite ainakin suositteken et kokeilee kokemuksen vuoksi. Mut jos ei tykkää ei sit tykkää

        Nukahdat yht äkkiä ja olet aivan outona


    • köyhä kakara

      jätkä on niin köyhä, että on varaa vaan happikänniin

    • lillamyy9471

      eilen pari mun kaveria kokeili happikännejä , ja toinen vaan lähti kaatuun ja näytti et ois alkanu itkee ja siin tilas vaan mumisi jtn mut sit toinen oli kyl ihan outo :D otti jostai seinäst kiinni , alko tanssii ja nauraa nii vitusti ja selittää jtn et haisee kala kala kala :D:D et semmosta , mut se sama kaveri on kuulemma ennenkin tehny kaikkee outoo esim tanssii ja laulaa ym :D mut jooo oli pakko kertoo

      • niimpä niin

        eilen pari mun kaveria kokeili happikännejä , ja toinen vaan lähti kaatuun ja näytti et ois alkanu itkee ja siin tilas vaan mumisi jtn mut sit toinen oli kyl ihan outo :D otti jostai seinäst kiinni , alko tanssii ja nauraa nii vitusti ja selittää jtn et haisee kala kala kala :D:D et semmosta , mut se sama kaveri on kuulemma ennenkin tehny kaikkee outoo esim tanssii ja laulaa ym :D mut jooo oli pakko kertoo

        No hohohh, oisko ollu vähän show päällä ? :D


    • Failure.

      Itselläni on pari kokemusta happikänneistä.

      No, kerran koulun pihalla tehtiin mulle happikännit, pyörryin tietenkin, ja kaaduin suoraan betoniin, sillä kukaan ei ottanut kiinni. Se tuntuu ihan kuin olisi unessa, mutta on silti oikeassa elämässä. Tuo tapahtui noin vuosi sitten. Nyt olen huomannut, että ajatukseni harhailevat helposti, ja oli tullut vähän "tyhmäksi". Joten en suosittele tekemään happikännejä, sillä hapen puute tappaa aivosoluja. Ja muutenkin oman turvallisuuden vuoksi, ettei käy samalla tavalla kuin minulle.

    • jeahhh-hlloölmnhyuk,

      Kannattaa kokeilla kun siittä herää on aivan mahtava olo :D

    • Mia_ 9?

      Mä olen tehny happi kännejä. Ja ekalla kerralla särki päätä ja sittten muilla kerroilla se oli ihanaa! Oikeasti tehtiin siten et pidätetttiin hengitystä 20 s noin/15s sit joku alkaa painaa tosta rintojen alta TOSI KOVAA! Ja sit siin kai pyörtyy ja herää heti:) Kivaa on

    • täti valistaa lapsia

      Voi teinit ja pikkulapset. Eikö nyt järki sano että koko touhu on hengenvaarallista? Happikänneissä estetään - tavalla tai toisella - hapen pääsy aivoihin, mikä voi aiheuttaa ties minkälaisia vaurioita, ei se kaatuminen ole ainoa eikä suurin riski. Liittyy myös piileviin sydänvikoihin, joita voi olla meillä ihan jokaisella. Jos teet tänään happikännit, voit olla huomenna puhekyvytön, pyörätuolissa tai jopa kuollut. Näin esimerkiksi. On niitäkin, joille ei koskaan käy kuinkaan, mutta happikännien tekeminen on silti leikkimistä omalla hengellä.

      Muutenkaan humalassa tai humalan kaltaisessa tilassa olemisessa ei ole mitään hienoa. En ymmärrä miksi lapset sitä niin ihannoivat. Mutta jos nyt pakko on olla sekaisin, niin ottakaa nyt sitten mielummin alkoholia kuin huumeita tai happikännit. Mitään noista en silti suosittele.

      • 17 w

        hei se on niitten elämä ei sun josten pidä huoli omist pikku vika elämäst


    • 34342342234

      Kun happi loppuu aivoista niin olet sitten halvaantunut lopunikäsi. mieti nyt siitä

    • alkkis94

      itse leikittiin tuota ala-asteella. ei siinä ole mitään kivaa. sain vain haavoja päähäni kun kaaduin. mutta kokeile pois, vedä sitten isompana kannabista kun se on parempaa :)

      • hahahahaahah kannabista voi ******


    • Varoitan vakavasti!!

      Happikänneistä voi tulla flashbackkejä vielä vuosienkin jälkeen. Lisäksi se näkyy esim. terkkarin vernäytteessä huumeena. Eli jos sulta vaikka hemoglobiini mitataan, niin saat ongelmia lastensuojelun kanssa ainakin, kun ne soittaa vanhemmille.

      Happikänni myös vaikuttaa aivoihin. Oppimis- ja keskittymiskyky heikkenee, voit saada pelottavia näkyjä ja pahimmillaan siihen kuolee kuin huumeen yliannostukseen. Olen myös kuullut joidenkin jääneen happikänniin koukkuun, eli ne vetää niitä joka päivä. Muuten ne saa oireita kuten raivareita ja päänsärkyä.

    • myötähäpeä

      Saatteko jotain kicksejä näistä happi"känneistä " ? Miten menette niin kutsuttuun "känniin" ? Ei jumalauta, on se pyörtyily niin helvetin hauskaa :DD
      ähhähhää, kyl muistuu mieleen ku on ite ollu viel pieni ja tyhmä :D

      ps. Luulin tosiaan tulevani nuorten palstalle mutta tulinkin siis lasten palstalle..

    • rytmihäiiriö

      hei ei oikeesti kannata tehä ite sain siitä sydämmen rytmihäiriöitä lääkityksen ja toinen jalka oli halvaantua. Pennut hankkíkaa viinaa. oikeesti. oon 15

    • rtyoupiåäer

      Yriti pois, omalla vastuulla. Se on sitten oma vikas kun joudut sairaalakuntoon tai muuta mukavaa. Ei jumalauta, etkö keksi tosiaan mitään muuta ajanvietettä kun happikännien vetäminen? Onko aina pakko saada pää sekaisin jostain? Jos näin on, niin kokeilisit sitten tosiaan vaikka ihan sitä perinteistä alkoholia. Sillä saat kyllä kännit, jos se mielestäsi on ihan välttämätöntä ja tosi "coolia", onpahan yksinkertaisempaa kun jotku happikännit.

    • Mika1973

      Toi on hullujen lapsien puuhaa. Tuli tuota leikkiä leikittyä pienenä lapsena ja kerran tehtiin tuo sama veljelle eikä meinannu herätä. Paitsi silloin tämä leikki kulki nimellä "Pikkutaivas". Viina on terveellistä tuohon verrattuna.

    • popopopooo

      Unohda tuommonen tyhmyys, polta mieluummin pilveä ja ole TAIVAISSA.

    • njää

      Itseasias happikännissä kuolee enemmän aivosoluja, kun oikeessa kännissä.

      Happikännissä vaan pyörtyy, ja sit on pari sekunttii ettei muista mitään ja sitten muisti palaa.
      Oikeissa känneissä tulee hyvä ja sosiaaline fiilis. Jos ei juo liikaa.
      Pääteltää siitä ite, kumpi kannattaa(:

    • kokeillut

      Mulle on tehty ne ainaki kymmenen kertaa, eikä oo ikinä mitää tullu. Silloin ku oot tajuttomana, ni näät vaa jotai näkyja ja mulla ainakin ihan sairaan hyvä fiilis kun herään.

    • en suosittele vejä oikeet känät:D

    • Ei järkevää mut jees

      Joskus ala-asteella sillon vedettii ns "happikännejä". Kivaltahan se tuntuu kun pyörryt ja kun heräät et ole aivan varma mitä tapahtui. Ekat 5s heräämisestä olet vain hiljaa ja mietit. Paras tapa herättää kaveri on läpsiä poskelle ja huutaa nimeä.
      Mulla ei tullut pää kipeäksi ekoista kerroista mutta sit joskus kun päivässä olin vetänyt idioottina yli 10 kertaa saman niin kotiin pää kipeenä ja oksennus :)

    • ESpärisee

      Tuonhan voi tehä kans niin, että kukaan ei kurista sua. Eli tekee saman kuin alussa, nousee ylös ja pitää nenästä kiinni eikä päästä yhtään ilmaa. Sitte vähän ajan päästä taju menee samanlailla kankaalle...

      Tai sit ilman kaatumista sillain, että irrotat nenästä just ennenku tuntuu siltä että pyörryt. Sen jälkeenkään ei tiiä missä on ja mitä on tapahtunu ja olo on sillai wtf :D

    • kyllästynyt123

      Voi vitun apina mieti vittu ite..

    • kukkuuihmiset

      Tiedän monia jotka on kokeilleet ja kuolleet. En todellakaan suosittele, en tajua ihmisiä jotka vaarantaa henkensä jotai happikännien edestä? -.-

    • jorma7771
    • 14vuotias

      itelle joskus kun olin ala-asteella niin kaverit teki aina välillä noita "happikännejä".
      ei sillon ees tajunnu oikeesti miten vaarallista se on.
      en suosittele todellakaan.
      pari sekuntia oot omissa maailmoissas ja se on jo ohi.
      jos on pakko jotain kokeilla niin juokaa vaikka mielummi :)

    • mmoii2

      kokeile jos väsyttää toosi kovi sen jälkee tuntuu ku ois nukkunu tyylii 4 tuntii vaik on ollu tajuttoman ehk 10 sek

    • fiksua(ko)

      Juokaa vielä lasolia ja impatkaa pensaa -.-

      • Kytö

        Kaverille tehtiin happikännit ja halvaantui, myös pojat jotka auttoivat halvaantuivat. Ja kannabis tappaa. Tiedän kolme kaveria jotka piikitti kannabista, kaksi mullan alla ja yksi kymmenen vuotta hengityslaitteissa.


      • fug
        Kytö kirjoitti:

        Kaverille tehtiin happikännit ja halvaantui, myös pojat jotka auttoivat halvaantuivat. Ja kannabis tappaa. Tiedän kolme kaveria jotka piikitti kannabista, kaksi mullan alla ja yksi kymmenen vuotta hengityslaitteissa.

        Voi vittu ei enää ikinä kannabista


    • kokeillut

      vitut siitä kuolee ite oon tehny varmaa sata kertaa enkä oo halvaantunu tai mitää

    • asdf

      Ite muistan et noita vuosii sitte tein kavereiden kans ala-asteen välitunneilla ´ku oltiin kutosella...
      Mut en suosittele, enemmän haittaa siit on ku hyötyy. Vaik ite tein sitä suunnillee joka päivä viikon ajan monta kertaa putkeen, ei must tainnu mitää vihannesta silti tulla...
      Iha hauska fiilis siit tulee, mut aivosolui hajoo vitusti ja siin helposti satuttaa ittensä.
      Mäki kerran pyörryin naama edellä nurmikolle ja ku heräsin n 5 sekunnin pääst nii nenäst tuli vitusti verta ja sattu muuten aika vitusti. E

    • :DDD

      mä kerran tein mun kamulle happikänit nii se melkee kuoli sen sydän pysähty melkee

    • timondumba

      mun pari hyvää frendii delas toho, munmielest kaikki huumeet ja päihteet pitäs tuhota maailmasta!!

    • lggoggu25336

      Tässä mietin että jos seisot patjan päällä jokapuolella on tyynyjä ja käytetään taktiikkaa jossa työnnettään rinnasta (eli kun kaatuu niin katuu tyynyjen päälle) onko se vaarallista?

    • jaahaass

      no tota ite nyt oon tehnyt muutaman kerran just noin että pidätetään hengityst ja sit nenästä kii jne. entiiä onko vaarallista mut mulle ei oo käyny mitenkää pahasti tärisin jonkun aikaa enkä pystynyt tekee mitää. mutta kyllä nyt vähä heräsi ku katto näitä juttuja nii ei enää viitti.kuhan kokeilin mutta onha se varmaa joo vaarallista että ei kannata. tälleen muutaman vuoden myöhässä

    • meolimme

      Vedettii tos modejen kaa ekat happikännit 63 Brightnonin biitsil, yks kaveri otti liikaa hittii ja kaato mun vespan ja sit hakattii se viinapulloilla, hyviä aikoja

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2904
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      540
      2761
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1897
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1895
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1768
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1707
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1382
    8. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1168
    9. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      91
      1168
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1122
    Aihe