en tiedä mistä aloittaisin....
oon tyttö ysi luokalla
mulla on vaan niin outo olo koko ajan...
joululomalla mä aloin ajattelemaan jotenkin tosi paljon, ja mä tajusin että mulla ei ole mitään syytä elää... oon perheen musta lammas ja veli on paljon parempi kaikessa, kavereita tunnun vain ärsyttävän ja tuntuu että olen heille taakka.
sit aloin viilteleen...
myöhemmin päätin et kerron mun kavereille kun ne viiltely jäljet oli aika näkyvät ja musta tuntu et ne ihmettelee mikä mulla on...
kerroin ja ne oli vaan et me rakastetaan sua ja kyl sulla on syitä elää jne...
no sit vähän parani mut tossa yks päivä jutteli mesessä yhen mun parhaan keverin kanssa et minne haetaan ja se oli et kyl mä saan uusii kaverei ja sit mä ihan hulluna avauduin sille et "kyl mä tiiän et te vaan esitätte et jaksatte mua, ette te oikeesti haluu nähä mua!" jne
no se oli vaan et mitä sä selität..
sit tos yks päivä mä tajusin et mussa ei oo mitään mistä pitää... mä en tykkää mistään ittestäni, enkä osaa itteeni muuttaakaa...
aattelin et sen takii musta tuntuu et kaikki kusettaa mua jos sanoo et viihtyis mun seurassa...
mä en vaan tiiä mitä tekisin ittelleni.... meen uuteen kouluun ens vuonna, ei hirveest vanhoi tuttui... mä en tiiä miten mä jaksan...
Väsyttää!
5
444
Vastaukset
- ...
Onko sulle sitten tapahtunut jotain mikä voisi olla syy tolle viiltelylle ja tolle miten ajattelet itsestäsi? Totta kai sulla on syy elää, mutta sulla on huono itsetunto. Sun kannattais puhua jonkun kanssa siitä. Ja uudesta koulusta löytyy aina uusia kavereita. Ja yleensäkkin vaihtelu on hyväksi, varsinki uusi koulu ja uudet kaverit.
- noname (aloittaja)
niin mut emmä tiiä....
kun musta tuntuu aina koulussa niin turhalta kun ollaan siinä kaveri porukkana ja jutellaan jotain ja mua ei selkeesti tarvittais siinä... ja yleensäkin mä oon aina tiellä... ja joku vitsi...
yks mun parhaista kavereista on ollu mun kanssa samalla luokalla aina.... ja nyt me mennään eri kouluihin... kaikki sanoo et saat uusii kaverei jne... mut emmä oo niin varma...
se mun kaveri on aina hoitanu kaiken mu puolesta... mä oon ihan kamalan ujo ja se on muutenkin sellanen äiti hahmo...
mut mä en oikeen tiiä mitä teen uudessa koulussa kun oon tosi huono tutustuun uusiin ihmisiin...
ja kun mä aattelen tota kaikkee niin rupee taas tuntuu niin siltä et emmä jaksa ja haluun vaan kuolla.... - .....
noname (aloittaja) kirjoitti:
niin mut emmä tiiä....
kun musta tuntuu aina koulussa niin turhalta kun ollaan siinä kaveri porukkana ja jutellaan jotain ja mua ei selkeesti tarvittais siinä... ja yleensäkin mä oon aina tiellä... ja joku vitsi...
yks mun parhaista kavereista on ollu mun kanssa samalla luokalla aina.... ja nyt me mennään eri kouluihin... kaikki sanoo et saat uusii kaverei jne... mut emmä oo niin varma...
se mun kaveri on aina hoitanu kaiken mu puolesta... mä oon ihan kamalan ujo ja se on muutenkin sellanen äiti hahmo...
mut mä en oikeen tiiä mitä teen uudessa koulussa kun oon tosi huono tutustuun uusiin ihmisiin...
ja kun mä aattelen tota kaikkee niin rupee taas tuntuu niin siltä et emmä jaksa ja haluun vaan kuolla....Varmasti sielä uudessa koulussa on oppilaita jotka on myös ujoja. Tälläisille ihmisille on helpompi mennä juttelee ja tekee kaveruutta, tai ainakin itselläni on. Ja sieläkin on varmasti oppilaita jotka ei tunne ketään. Ryhmässä tutustuu tosi helposti tälläsiin ihmisiin.
- kjhgfghj
Samoja ajatuksia on vanhemmillaskin aika varmasti ollu.
Eli asiat järjestyy varmasti.
Puhuminen auttaa.
Vaikka puhuit aikasemminkin niin mä tiedän että puhuminen auttaa aina.
Aurinko paistaa.
Kevät tulee. - ertf
Samoja ajatuksia on vanhemmillaskin aika varmasti ollu.
Eli asiat järjestyy varmasti.
Puhuminen auttaa.
Vaikka puhuit aikasemminkin niin mä tiedän että puhuminen auttaa aina.
Aurinko on alkanu paistaa.
Kevät tulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062481Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441845- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928