Elikkäs paljo Derbi kulkee?
Paljo Derbi kulkee?
9
371
Vastaukset
- Petteli
derbi kulkee 400 tai 65 jos ei oo kaasarin tulpat otto kytkimesä. meikäpä on muute ajanu tolasel kova peli.
- kinkkuz
mä oon kansajanu derbil ei kulje noin kovaa ehka enintaan sen 80/kmh
- Petteli
kinkkuz kirjoitti:
mä oon kansajanu derbil ei kulje noin kovaa ehka enintaan sen 80/kmh
ei kule kaan kun 70 ehkä. serkun derbi on kova peli myös hä?
- dfjfghkk,
Petteli kirjoitti:
Kulkee vakiona 50.
- Porooo
Petteli kirjoitti:
No kyl se ainaki sen 125 kulkee ko väliksiä säätää ja ottaa estot veke. Ja eikö olekki serkun dragoni, eiku siis derbi kova peli hä hä?
- serkku
Porooo kirjoitti:
No kyl se ainaki sen 125 kulkee ko väliksiä säätää ja ottaa estot veke. Ja eikö olekki serkun dragoni, eiku siis derbi kova peli hä hä?
juu drakoni on luja meno peli.
- kulkeehan se...
serkku kirjoitti:
juu drakoni on luja meno peli.
Mulla oli derbi. Löyty hyvä suora, vieressä ajo skytari. No otettiin siin sit viivaa tasaista oli, kunnes derbi leipas kiinni ja hävisin.
Että onnee derbis kaa vaa. - hahahaaaa
kulkeehan se... kirjoitti:
Mulla oli derbi. Löyty hyvä suora, vieressä ajo skytari. No otettiin siin sit viivaa tasaista oli, kunnes derbi leipas kiinni ja hävisin.
Että onnee derbis kaa vaa.Mahto vituttaa. :D
- saddsasasaddasdadsasda
sad
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17313321
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585483Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454890Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493699Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402833Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282022Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1191773Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3711683Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371505