päässä! Olen erotettu (siis jätetty) parisen vuotta sitten ja siitä lähtien seurannut palstaa. Kaikki erotetut tietävät mitä olen käynyt läpi, mieheni lähdettyä toisen naisen matkaan. Lapset ja minä olemme keränneet palapelin palasia kokoon ja liimanneet ne takaisin kestävämmällä liimalla kuin ennen. Haluan vaan sanoa, että kaikesta polemiikista ja exä-nyxä tappeluista huolimatta, tai siis juuri siksi, olen saanut elämääni perpektiiviä ja olen saanut täältä myös sen toisen puolen (eli nyxän ja exäni) asioista ja ajatuksista selkoa (itse eivät halua minua millään tavalla elämäänsä, eivät kaverina, eivät lasten äitinä, eivät mitenkään). Joten näiden kirjoitusten avulla olen oppinut "luottamaan" heihin lasteni hoidossa ja olen onnistunut saamaan jonkinlaisen kultaisen keskitien aikaiseksi heidän kanssaan. En heidän varsinaisia ajatuksiaan tai oletuksiaan tiedä, mutta täältä saatujen "ohjeiden" ja vinkkejen avulla olen onnistuneesti saanut ns. välit kuntoon. Eli vaikka kuinka haukutaan tätä palstaa ja täällä lenteleviä kirpeitä kirjoituksia, saa niistä kuitenkin tietyllä tavalla soveltaen käytettyä hyödyksi ja avuksi. Meilläkin puheyhteys täysin tulehtunut, joten on pitänyt osata olla diplomaattinen ja on täytynyt osata olla loukkaamatta. Se on lasten kannalta hyvin hyvin tärkeää.
heipä hei
10
489
Vastaukset
- hjdffddv
Useinhan se, että erinlaiset ihmiset eri vinkkelistä kertoo asioita saa jotakin mielessä eteenpäin.
Itse olen "nyxä", mutta en millää lailla rikkonut mitään liittoa. mies oli eronnut aikoja sitten ja oli välissä muitakin suhteita.
Mutta joitakin uusio ongelmia on ollut. - juttu!
Hyvä, että edes toinen vanhemmista ajattelee lastensa parasta. Viisaampi joustaa.
- mies hylkäsi meidät
ja olen lapseni yksin kasvattanut. Ja onnistunut täydellisesti. Mies ei siitä kunniaa saa, sillä jos katoaa vieraan ihmien perään, ja jättää pienet lapset vieraan tähden, niin ei siinä miehelle paljon arvoa voi antaa. Hus hus, menkööt minne lystää.
- isäksi ikinä halunnutkaan??
jos lapset hylkää.. (ellei sitten oma periaatteesi ole että exäsi ei lapsia näe uuden takia?)
- että kyse voi
isäksi ikinä halunnutkaan?? kirjoitti:
jos lapset hylkää.. (ellei sitten oma periaatteesi ole että exäsi ei lapsia näe uuden takia?)
olla tässäkin tapauksessa siitä että "lapsia et sitten näe"periaatteesta.Todella useasti käy juuri niin että lasten äiti lyö kapuloita rattaisiin,eli kiristää isää lapsilla.Ikävää,mutta totta.Näin monet isät eivät jaksa taistella vuosia lastensa tapaamisista ja luovuttavat.Mieshän todellisuudessa on psyykkisesti heikompi kuin nainen.Minunkin mieheni ex teki niin kauan kiusaa,että tilanne on nyt se ettei isän ja lasten välisiä tapaamisia ole.Eivät ole itsekään edes puheväleissä keskenään.Olen sanonut jo monille ystävillemme,että ikinä en olisi tähän suhteeseen lähtenyt,jos olisin tiennyt millaiseen hullunmyllyyn joudun.Minä tässä uusikkona joudun katselemaan kuinka tämäkin mies kärsii kun ei saa lapsiaan tavata.Enpä ehkä tässä olisikaan,jos tietäisin nyksäni pääsevän asiasta yli,mutta nyt hän tarvitsee aikaa ja henkistä tukea.
- tuollaisessa
että kyse voi kirjoitti:
olla tässäkin tapauksessa siitä että "lapsia et sitten näe"periaatteesta.Todella useasti käy juuri niin että lasten äiti lyö kapuloita rattaisiin,eli kiristää isää lapsilla.Ikävää,mutta totta.Näin monet isät eivät jaksa taistella vuosia lastensa tapaamisista ja luovuttavat.Mieshän todellisuudessa on psyykkisesti heikompi kuin nainen.Minunkin mieheni ex teki niin kauan kiusaa,että tilanne on nyt se ettei isän ja lasten välisiä tapaamisia ole.Eivät ole itsekään edes puheväleissä keskenään.Olen sanonut jo monille ystävillemme,että ikinä en olisi tähän suhteeseen lähtenyt,jos olisin tiennyt millaiseen hullunmyllyyn joudun.Minä tässä uusikkona joudun katselemaan kuinka tämäkin mies kärsii kun ei saa lapsiaan tavata.Enpä ehkä tässä olisikaan,jos tietäisin nyksäni pääsevän asiasta yli,mutta nyt hän tarvitsee aikaa ja henkistä tukea.
suhteessa?
- sinulle!
Se jolla on suurin sydän, osaa laittaa puolustuskyvyttömien lasten edun senkin edelle, kuinka kipeistä kokemuksista on joutunut ylös ponnistamaan.
Sinä olet hieno ihminen. Viestisi oli kovin liikuttava. Kaikkea hyvää sinulle ja lapsillesi!
t.eräs vaimo uusperheessä - kauhee ogelma??
Eihän niitä mun mielestä tarvitse mitenkään huomiida! Eihän he kuulu perheeseen, eikä heidän ongelmat ole sinun ongelma. Ei ainakaan minun. Meillä ei edes keskustella isän uusista naisista, eikä he ole meille tervetulleita, ja anoppinikin on niin kauhusissan miehen ratkaisusta, ettei kovin hyvää heistä kerro!
Meillä ei millään tavoin oteta niitä naisia huomioon, ihan pelkkää ilmaa. Heidän mielipiteet ei kiinnosta, ihan sama mitä tekee ja mitä sanoo, ei noteeerata.
Meidän perheeseen kuuluu minä,lapset ja mies osittain, ja miehen vanhemmat. Ei muita. Naiset on isän tuttavia, ei minun eikä lasteni.
Meillä ei oteta moisista ongelmia, koska emme heitä tunne, niin mitä tuntemattomista kannattaa keskustella? Ja jos ongelmia tulee, että alkavat häiriköimään tai muuten aiheuttavat ongelmia meille, niin kyllä on keinoja, joilla me päästään häiriköinnistä eroon. Sitä emme aio sietää. Toistaiseksi ei ole ollut heistä onglemia, kun ovat ymmärtäneet että olemme tosissamme.- mielestä
pidä ottaa ongelmaa nyksistä.
Enkä mieheni uudesta otakkaan, mutta, mutta jos sinun mielestä vaan sinä lapsi ja mies hänen vanhempansa kuuluu perheeseen niin mitä teet uusperheet palstalla? Minulle tää antanut tukea ja mietinnän aihetta myös omissa mielipiteissä enkä voi työntää miehen "uutta" perhettä olemattomiin ja vaikkei mua siis kosketa niin lapsiani kyllä koska nyksä osa heidän isän elämää ja sitä kautta myös heidän. Tosiasia! eikä auta vaikka kuinka haluaisi asioiden olevan toisin... - ottaa ongelmia nyksistä
raahaat vain itsesi,lapsesi,appesi,anoppisi ja uuden miehesi(joka osittain kuuluu perheeseesi)sekä hänen vanhempansa jonnekin vaikka tyhjään kallariin,pommisuojaan tms.ja pidät koko pesueesi poissa näkyviltä.Tämä siksi ettei ne exäsi nyksänaikkoset ym.naiset pääse perhettäsi näkemään.Olet todella sairas ja ihmettelen jos ei sinulta jo ole viety lapsia?.Ovatkohan lastenvalvojat tietoisia henkisen kapasiteettisi määrästä???.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h42726Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062551Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938