Tv-lupakyttä

Seurannut Seppo

Olisi vaan mielenkiintoista tietää kuka on tämä mr.näkymätön,nimetön,hajuton yms,virkailija joka kyylää ihmisiä ovatko nämä maksaneet tv-lupansa.Itse olen kyllä maksanut kyseisen paskaluvan vaikka eipä sieltä juuri mitään hohdokasta näy.Kaikkein paras olisi jos katsoja maksaisi vain siitä mitä hän haluaa eikä suurta hintaa jonninjoutavista uusinnoista.Mielipiteitä ihmiset,kiitos.

14

2595

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eeiioo

olisi siis parasta luopua koko laitteesta. Eihän siihen muuta keinoa ole. Uusintoja uusintojen perään, ei se kovin mukavaa ole, mutta onhan Kuhmossa kauniita maisemia vielä, missä liikkua, jotta sellaista seikkailua raittiissa ulkoilmasa.

• lupia...

jos oot maksanu lupasi niin ei sun oven taa kukaan tuu kyttäämään. ainakaan tv-luvan takia...

• miten kukaan

voi ryhtyä tv-luvantarkastajaksi? voiko surkeampaa ihmistä olla? tuskin. ennemmin vaikka
      kaatopaikka vahdiksi kuin moiseen "työhön"
      hyi helvetti.

kuppainen huorakin voi katsella nenänvartta
      pitkin kyseisiä tyyppejä.

• en minä

Ainahan joku nauttii siitä että saa kyykyttää tavallisia kansalaisia. Kuten opettajat (ennen kouluissa) portsarit, lääkärit, tullimiehet, poliisit, kalastuksen valvojat.. esim. Keksi sinä lisää?

• ovat
        en minä kirjoitti:

Ainahan joku nauttii siitä että saa kyykyttää tavallisia kansalaisia. Kuten opettajat (ennen kouluissa) portsarit, lääkärit, tullimiehet, poliisit, kalastuksen valvojat.. esim. Keksi sinä lisää?

Nuo kaikki on nykyään liittyneet yhteen. Tuloksena on vapaaehtoinen MAANPUOLUSTUS-järjestö, vai mikä hiton suojeluskunta se sitten viralliselta nimeltään onkaan.

• ei ei oo

Ei oo tv-lupatarkastaja ainut... myös lappuliisat, joita isoitta tsadeissa tapaa, on aika alhaisia ammatteja... hyi yök

• Vuorela
        ei ei oo kirjoitti:

Ei oo tv-lupatarkastaja ainut... myös lappuliisat, joita isoitta tsadeissa tapaa, on aika alhaisia ammatteja... hyi yök

Lupatarkastajat ja lappuliisat tekevät työtään toimeentulonsa vuoksi, joten on absurdia väittää heitä alhaisiksi tai inhottaviksi ihmisiksi. Sitäpaitsi, lupatarkastajaa on turha pelätä, jos olet toiminut lain mukaisesti. Ettette vain olisi niitä "kaikki mulle ilmaiseksi heti"-tyyppejä?

Ps: Opetelkaa kirjoittamaan, tuollaisesta sanasotkusta tulee vain päänsärky.

• Lupakyttä
        Vuorela kirjoitti:

Lupatarkastajat ja lappuliisat tekevät työtään toimeentulonsa vuoksi, joten on absurdia väittää heitä alhaisiksi tai inhottaviksi ihmisiksi. Sitäpaitsi, lupatarkastajaa on turha pelätä, jos olet toiminut lain mukaisesti. Ettette vain olisi niitä "kaikki mulle ilmaiseksi heti"-tyyppejä?

Ps: Opetelkaa kirjoittamaan, tuollaisesta sanasotkusta tulee vain päänsärky.

Taitaa Kuhmo saada toisen Einsteinin tästä neiti-Vuorelasta.Korhosen viisaukset oli pyssypeleissä mutta tämä toinen taitaa olla oma lukunsa.Kai se kevät herättää moiset oliot ja ääliöt.

• Pipsa Pippuri
        Lupakyttä kirjoitti:

Taitaa Kuhmo saada toisen Einsteinin tästä neiti-Vuorelasta.Korhosen viisaukset oli pyssypeleissä mutta tämä toinen taitaa olla oma lukunsa.Kai se kevät herättää moiset oliot ja ääliöt.

Vuorela on oikeassa. Tv-luvan maksanut ei tarvitse ovisilmää.
        Kun meillä kerran on tämmönen tämä tv-lupasysteemi niin ne jotka katsovat televisiota mutta eivät maksa lupamaksuja ovat siivellä eläjiä eli luusereita. Sama homma kalastuslupien kanssa. Hyvä Vuorela hyvä!!

• ylikoulutettuja
        Pipsa Pippuri kirjoitti:

Vuorela on oikeassa. Tv-luvan maksanut ei tarvitse ovisilmää.
        Kun meillä kerran on tämmönen tämä tv-lupasysteemi niin ne jotka katsovat televisiota mutta eivät maksa lupamaksuja ovat siivellä eläjiä eli luusereita. Sama homma kalastuslupien kanssa. Hyvä Vuorela hyvä!!

lupatarkastajan tai lappuliisan ammattiin? niin kuulostaa olevan.

• Lupakyttä kirjoitti:

Eikö sinullakaan ole muuta sanottavaa?

Helppohan se sieltä nimettömänä on heitellä aivopieruja ja arvostella kanssaeläjiä.

Mielestäni TV-lupamaksut pitäisi lopettaa ja siirtää YLEnkin tuotanto muiden kanavien mukana maksullisen kortin piiriin. On täysin järjetöntä maksaa poliittisesti järjestäytyneiden kanavien katselusta yhtään mitään, koska niin tehdään vain alkavissa diktatuureissa.

Onneksi Suomen kansa on niin viisasta, ettei maksa lupaa jos siihen on mahdollisuus. Luvan maksamatta jättäminen on pitkällä tähtäimellä isänmaallinen teko.

Ps. Itse maksan TV-luvan kun muori sen antaa minulle maksettavaksi. En kehtaa vanhan ihmisen kanssa ruveta asiasta vääntämään.

• jättäminen
        k0rh0nen kirjoitti:

Helppohan se sieltä nimettömänä on heitellä aivopieruja ja arvostella kanssaeläjiä.

Mielestäni TV-lupamaksut pitäisi lopettaa ja siirtää YLEnkin tuotanto muiden kanavien mukana maksullisen kortin piiriin. On täysin järjetöntä maksaa poliittisesti järjestäytyneiden kanavien katselusta yhtään mitään, koska niin tehdään vain alkavissa diktatuureissa.

Onneksi Suomen kansa on niin viisasta, ettei maksa lupaa jos siihen on mahdollisuus. Luvan maksamatta jättäminen on pitkällä tähtäimellä isänmaallinen teko.

Ps. Itse maksan TV-luvan kun muori sen antaa minulle maksettavaksi. En kehtaa vanhan ihmisen kanssa ruveta asiasta vääntämään.

kuvastaa henkilöstä muutakin. varastaako muualtakin?
        kiertääkö veroja? pettääkö? ym ym.

• niin kerto
        jättäminen kirjoitti:

kuvastaa henkilöstä muutakin. varastaako muualtakin?
        kiertääkö veroja? pettääkö? ym ym.

siinä esimerkkiä kuhmolaisille, keskustalaista toimintaa

• eihih
        k0rh0nen kirjoitti:

Korhonen tossun alla.. :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      106
      7522
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      106
      5286
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3526
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      25
      3481
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2554
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1866
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1521
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      352
      1520
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1356
    10. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      59
      1347
    Aihe