ja pervoja limaisia. Emme ole. Haluamme vain seksiä siinä kuin nuoretkin. Ne halut ja tarpeet eivät lopu kun täyttää 50. Jotkut voivat olla pervoja mutta enemmistö haluaa seksiseuraa. Nuoret ovat nättejä ja kiihottavia ja joskus voisi saada niidenkin seuraa. Nuoret vanhenpien halveksijat muistakaa: Teistäkin tulee vanhoja jos elätte.
Miksi vanhat miehet ovat
18
3663
Vastaukset
- kysymykseesi
"Nuoret ovat nättejä ja kiihottavia ja joskus voisi saada niidenkin seuraa."
Jos sinun on ok ajatella näin ('mieluummin seksiä nuorten kuin vanhojen kanssa'), niin kai nuoretkin saavat olla sitä mieltä? Jos et itse pidä omanikäisiäsi parhaana mahdollisena seksiseurana, miksi nuorempien pitäisi pitää sinunikäisiäsi itselleen sopivana seksiseurana?- vanha homo
"Rahalla saa ja hevosella pääsee"
Vanha hyvä sananlasku, joka pätee kummasti...
Itse saan sitä mitä haluan, tosin kun olen vanha ja rupsahtanut, niin joudun maksamaan siitä. Mutta se ei häiritse minua yhtään!! - juuuuuu
vanha homo kirjoitti:
"Rahalla saa ja hevosella pääsee"
Vanha hyvä sananlasku, joka pätee kummasti...
Itse saan sitä mitä haluan, tosin kun olen vanha ja rupsahtanut, niin joudun maksamaan siitä. Mutta se ei häiritse minua yhtään!!seksiä seksiä seksiä... tuntuu kuin ei ois muuta mielessä. En mee takuuseen mitä mieltä valtaosa homoista on mutta itseä kuvottaa tollanen että tuntuu vaan et etsitään sitä seksiseuraa nuorista etenkin te -montakymmentävuottavanhemmat- ja kun te tuutte netissäkin ahistelemaan et kiva teille. Itse kun vaa nuorena löytäisisin sen oikean enkä mitään kiimaista 60 weee pappaa nii hyvä. Ei ole kovin siveellistä tulla ahistelemaan meitä nuoria... että siinä teille syy miksi minun kuvani esim ei ole kovin ruusuinen teistä... itse olette kuvanne värittäneet ei muuta
- miehet ei
juuuuuu kirjoitti:
seksiä seksiä seksiä... tuntuu kuin ei ois muuta mielessä. En mee takuuseen mitä mieltä valtaosa homoista on mutta itseä kuvottaa tollanen että tuntuu vaan et etsitään sitä seksiseuraa nuorista etenkin te -montakymmentävuottavanhemmat- ja kun te tuutte netissäkin ahistelemaan et kiva teille. Itse kun vaa nuorena löytäisisin sen oikean enkä mitään kiimaista 60 weee pappaa nii hyvä. Ei ole kovin siveellistä tulla ahistelemaan meitä nuoria... että siinä teille syy miksi minun kuvani esim ei ole kovin ruusuinen teistä... itse olette kuvanne värittäneet ei muuta
ahdistele ketään nuorta. Saa itse valita haluaako itseään vanhemman miehen kanssa seksiä.
- keski-ikäiseksi
Elän ihanaa aikaa! Vakkari aviomies (olen mies). Rahaa riittävästi matkusteluun ja kaikkeen kivaan , koska palkka ja ura ovat hyvällä mallilla. Hyväksyn kroppani. Kulli seisoo (anteeksi vulgaariuteni :)ja seksi on kivaa ja sitä on paljon.
Parikymppisenä luulin suunnilleen ettei kolmekymppisellä seiso kuin järki. Onneks kerkesin hypätä irtonumeroiden kanssa nuorena. Nyt en enää viittis - vakkarilta saa vähällä vaivalla ja varmasti... sattuu olemaan tottelevainen luonne : ) .
Nuorille kaikki kunnia, mutta ei enää kiinnosta hirveesti vakkarisuhteenkaan vuoksi. Onhan sitä kiva katella nuoria kuinka ne bailaa ja iskee yhden yön seuraa kapakoista - kuten itsekin joskus. - 199191
Tiedetään. Mutta se juttu on siinä että munankuvat ja muut ahdsitelut ei kiinnosta se ottaa päähän vtusti näin suoraan sanottuna
- Miksu poika
Moikka! Itseä kiihottaa, että isin roolissa oleva on tosi itsekäs ja haluu vaan omaa oraali tai anaali nautintoa
sellaist isiä haluun palvella.
- Parikymppinen homo
Ei tietenkään kaikki vanhat äijät oo pervoi ja limasii, mut tosi paljon vanhoista äijistä löytyy niitä, jotka kuolaa nuorten parikymppisten perään.
"Tarpeet ne on meilläkin." Me halutaan vaan seksiseuraa."
Tiedetään, tarpeet ne on teilläkin, mut tyydyttäkään ne suunnilleen omanikästenne kanssa. Halutkaa seksiseuraa ihan rauhassa, mut miks just parikymppisistä? En mäkään mee ahdisteleen jotain 13-16-vuotiaita yläastekakaroita, ku mä ite oon jo 20 niin, et miks teidän pitäs saada ahdistella meitä?
Tuntuu muutenkin, et joidenkin vanhojen irstaiden homoäijien mielestä homous on vaan sitä, et naidaan kaikkee mikä liikkuu eikä välitetä kenestäkään muusta ku omasta kyrvästä. Mä ainakin haluun normaalin tavallisen parisuhteen jonkun n. 20-25-vuotiaan kanssa enkä mitään pelkkii pervoi seksileikkei. - herää jo ,,,
Miks vanhat miehet ovat inhottavia?
On kummallista että joillakin ei talonpoikaisjärki toimi. Ei kaikki nuoret ole olemassa vain sinun takia. Etkö yhtään ymmärrä sellaista ominaisuutta kuin hienovaraisuus? Etkö yhtään osaa kunnioittaa muita? Onka koko maailma olemassa sinun takia, että voisit saada mitä haluat? Etkö voi ymmärtää muiden tunteita?
Piditkö sinä itse vanhoista kun olit armeijan iässä? Vai katselitko mieluiten samanikäisiä? Etkö voi mennä nuoren asemaan ja katsoa asioita heidän silmin? Tuollaisia ne pedot ja raiskaajat ovat. Etykö voi ymmärtää sitä? Heillä ei ole lainkaan empatiaa. Käsittämätöntä tuollainen tunteettomuus. Sinun pitää varoa tekemisiäsi. Sinulle on varmasti mahdoton ajatus että on olemassa keskitie. Ei tunteeton muiden hyväsikäyttö vaan herkkyys huomata mitä mieltä se nuori komea poika on. Koita oppia jotain elämäsi aikana. Älä jyrää kaikkea allesi. Sellainen asenne johtaa siihen että saa turpiin vielä. Rikkoo rajoja niin kauan että saa maistaa sitä lääkettä. Siperia opettaa että käyttäytymiselle on olemassa rajoja. - nuorimiesvaan
Se on muuten hauska nähdä kuinka homoudesta tulee itsellenikin stereotyyppisesti kaksi kaunista poikamaista miestä pussailemassa toisiaan. Tällaista yhteiskunta meille syöttää. Missä ovat kaikki yli 70-vuotiaat homopariskunnat, jotka ovat jo ryyppyyntyneet? Onko vanhempien homojen yhteinen suhde jopa meille homoillekin tabu tai aihe, jota ei olla ajateltu? Siis, että homot pysyvät aina nuorekkaana tai kun saavuttavat tietyn rajapyykin, niin heillä on parasta ennen -lappu, jonka jälkeen ei kelpaa enää kellekään?
Aika pinnalista. - veljmies savo
Hep! Olen nut 45v ja olen aina tykännyt VAIN ikämiehestä, eli yli 70v. Elin 22 vuotta suhteessa ja saman katon alla 44 vuotta vanhemman miehen kanssa, ja se oli tähän astisen elämäni parasta aikaa. Aika hänet sitten tietysti vei, kuten meidät kaikki joskus sitten vie. Minkähän takia suurin osa ihmisistä ajattelee, että kukaan nuorempi ei voi tykätä/rakastaa iäkkäämpää miestä? No, en kyllä itsekkään tunne tai tiedä yhtään kaltaistani, joka tykkää vain ikämiehestä. Olenkohan hyvinkin poikkeava luonne miesmaailmassa?
- seniorigay
sanotaanhan, että "joka junaan on lähtiöitä ja asemillakin vielä jää" meistä on jokainen omanlaisensa, luojan kiitos, kaikista stereotyypittelyistä huolimatta. Tunnen yhdenkin nuoren miehen, joka pitää huomattavasti itseään vanhemmista ja isovatsaisista miehistä, minunkin pitäisi muka kasvattaa suurempi kumpu, mutta ei sitä nyt sen vuoksi halua itseään lihottaa, että se jotain kiihottaa. Paljon on tosiaan niitäkin nuoria, joille vanhempi mies pystyy antamaan kunnon tyydytyksen, toisten saman ikäluokkaan kuuluvien kanssa touhu menee kuulema nyhjäämiseksi, kun hommat ei oikein ole kunnolla hallussa kokemattomilla. Jos puhtaasti seksistä on kysymys, niin ikähaitari on hyvin venyvä käsite, oikeastaan siinä riittää se, että vehkeet ja järki pelaa, ettei tee mitään järjettömyyksiä=laittomuuksia
- kolmekymppinen...
useimmat yli 30 kymppiset siis vanhat ovat ihan mukavia miehiä. Jotkut voivat olla pervoja ja inhottavia. Enemmistö on kivoja toisia kunnioittavia miehiä.
- 5+6
Joku vanha mieskin voi olla ihan komea, kunhan pitää huoli itsestään... Mut suomalaiset miehethän on kovia kaljottelemaan ja syömään epäterveellisesti ni melko harva on komea enää 40v:nä
- Jalmari1965
suhde 22 v. vanhemman miehen kanssa. Olen 45 v. Viime aikoina olemme alkaneet taas sähköpostittaa ja soitella toisillemme uudestaan. Ehkä menemme Viroon 8 p. kylpylämatkalle! Jotkut vaan pitää vanhemmista ja toiset taas nuoremmista. sitten kun nämä kohtaavat, niin molemmilla on hyvä olla. Eikös se ole hyvin silloin?!
- Anonyymi
Olen päälle 50 haluan nuoren pojan viereen
- Anonyymi
Liikunta ja terveystieto ovat hyviä aineita yläkoulussa. Englantia, ruotsia ja äidinkieltä vähäsen. Kotitalous. Muissa aineissa gay voi olla vieläkin tyhmempi. Opettaja on se fiksu.
- Anonyymi
Kyllä se heteroissa on aivan sama juttu, joten miksi ei yritettäisi sitä oman ihanteen mukaista seuraa etsiä. Viimeinen käyttöpäivä tulee jokaiselle aikanaan, ja siihen on vain sopeuduttava.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606414- 1003312
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252656- 212258
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3561806- 271801
- 251560
- 491442
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423- 321408