Phu Quoc lento+malaria

Voi kun pääsis jo

Hei!

Keskustelupalstoja lukiessa olen ymmärtänyt,että lento Saigonista Phu Quociin maksaisi edestakaisin n.80e.Mistäs tälläisiä lentoja saa?Vertaa.fi sivuston hakukoneen kautta Vietnam airlinesin menopaluu on n. 160e. Ilmeisesti lennot olisi kuitenkin hyvä ostaa jo etukäteen, että varmasti pääsee kun matkustusajankohtana on joulukuu.

Sitten mietin tuota malaria tilannetta.Alueellahan on ilmeisesti pieni riski.Onko kukaan syönyt tälle reissulle malariakuuria?Saigonissa ollessa olisi tarkoitus mennä myös päivän retkelle Mekongille.Oppaissa käsketään pukeutua iltaisin pitkiin hihoihin ja lahkeisiin,pukeutuuko ihmiset näin?Eikös illatki ole aika kuumia?

Kiitos tietäville:)

1

1052

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Mistäs tälläisiä lentoja saa?"
      on näköjään alaknheet toimimhaan nuot Vietnam Airlinesin bookaus sivu, niinettä vaikka sieltä:
      http://www.vietnamairlines.com/wps/portal/en/site/home?lang=en&country=vietnam&country_code=VN

"Sitten mietin tuota malaria tilannetta"
      pienihän se riski on mutta se kyllä häätyy ite ratkasta. mie en syöny.

"pukeutuuko ihmiset näin"
      et isommin erotu porukasta, jos et toppahaalaria, tahi frakkia pue päälles. lämmin on muttei ylheensä kovin kuuma. kevyttä välijää ja mieluusti vaaliaa kampetta mukhaan.

ja luje ajatuksela nuot -vietcongi-:n kirijotukset. Se tietääpii mistä puhhuu. Vietnamisa selevijää palijon vähemmilä murheila, jos vähän tietää etukätheen tavoista.

terkut:
      perapappa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      174
      8483
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      454
      7673
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      76
      3890
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      163
      3736
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      118
      3074
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      55
      2875
    7. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      44
      2081
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      2076
    9. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1903
    10. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      21
      1851
    Aihe