hyvää nimipäivää, jos satutte palstaa lukemaan. Olin eilen siskoni kanssa eläinlääkärillä kuvauttamassa koirien lonkkia. Lääkäri sanoi,että minunkin olisi syytä tarkistuttaa lonkkani. Tällaisen ylipainon kanssa olisi tarve laihduttaa missimittoihin. Mitä sekin muka tiesi buahahhahhaa
Onnitteluja kaikille Vihtoreille
4
223
Vastaukset
ja ne Vihtorit voisivat myös käydä sunnuntai-aamuisin vesiliikunnassa.
Samoin ne Vihtorit voisivat joskus viikonloppuisin laittaa itsensä ulkoruokitaan.....pääsisivät ne Klaratkin valmiiseen pöytään:)kävin el. lääkärillä koirien kanssa niin hän sanoi että minun pitää tutkituttaa pääni. en ymmärrä että miksi röngteniä tarvitaan jos näkevät ilmankin?
- lihaa lihaa
ja mäkin sanoin lekurille jotta hoitaa koiraa eikä urki mun kilojani,näääs mopsini on hieman laihaa sorttia ja minä sitten vähän liiakin ronskin kokoinen,lekuri kehtas sanoa jotta jos puolet ateriastani antaisin nupulle jotta sekin lihoisi mittoihin mopsin:)kerroin sille lekurille jotta huolehtisi vaan omasta ruhostaan ja jättäisin mun kaikki 90kg:ni rauhaan,no ny Nuppu on lihonut pari kiloa ja painaa 7kiloa ikää nupulla on 2v.Mutta polo on niin ronki ruuan suhteen että on oikein vaikea ruokkia,söisi vaan herkkuja kuten katkarapuja ja kanan rintaa:)katkarapuja ei oikein voisi antaa ja kana pelkästään ei ole kunnon ruokaa,mutta ei muu kelpaa tuolle nuppu paralle.noh se syö kyllä papanoita jonkin verran jos on oikean merkkistä:)
sua anteeksi ja samalla kiitän......aloin nauraa.
Pidä sinä vain kiloistasi kiinni...niin minäkin;))
Mulla oli saman tapainen brabancon, joka ei sitten halunnut syödä juuri mitään. Oli laihan oloinen ja uros vielä. Tuli rotunsa näköiseksi vasta 3,5 vuotiaana.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954