Onnitteluja kaikille Vihtoreille

hyvää nimipäivää, jos satutte palstaa lukemaan. Olin eilen siskoni kanssa eläinlääkärillä kuvauttamassa koirien lonkkia. Lääkäri sanoi,että minunkin olisi syytä tarkistuttaa lonkkani. Tällaisen ylipainon kanssa olisi tarve laihduttaa missimittoihin. Mitä sekin muka tiesi buahahhahhaa

4

223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja ne Vihtorit voisivat myös käydä sunnuntai-aamuisin vesiliikunnassa.
      Samoin ne Vihtorit voisivat joskus viikonloppuisin laittaa itsensä ulkoruokitaan.....pääsisivät ne Klaratkin valmiiseen pöytään:)

• kävin el. lääkärillä koirien kanssa niin hän sanoi että minun pitää tutkituttaa pääni. en ymmärrä että miksi röngteniä tarvitaan jos näkevät ilmankin?

• lihaa lihaa

ja mäkin sanoin lekurille jotta hoitaa koiraa eikä urki mun kilojani,näääs mopsini on hieman laihaa sorttia ja minä sitten vähän liiakin ronskin kokoinen,lekuri kehtas sanoa jotta jos puolet ateriastani antaisin nupulle jotta sekin lihoisi mittoihin mopsin:)kerroin sille lekurille jotta huolehtisi vaan omasta ruhostaan ja jättäisin mun kaikki 90kg:ni rauhaan,no ny Nuppu on lihonut pari kiloa ja painaa 7kiloa ikää nupulla on 2v.Mutta polo on niin ronki ruuan suhteen että on oikein vaikea ruokkia,söisi vaan herkkuja kuten katkarapuja ja kanan rintaa:)katkarapuja ei oikein voisi antaa ja kana pelkästään ei ole kunnon ruokaa,mutta ei muu kelpaa tuolle nuppu paralle.noh se syö kyllä papanoita jonkin verran jos on oikean merkkistä:)

• sua anteeksi ja samalla kiitän......aloin nauraa.
        Pidä sinä vain kiloistasi kiinni...niin minäkin;))
        Mulla oli saman tapainen brabancon, joka ei sitten halunnut syödä juuri mitään. Oli laihan oloinen ja uros vielä. Tuli rotunsa näköiseksi vasta 3,5 vuotiaana.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      107
      4662
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3433
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2390
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      49
      1514
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1423
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1236
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1142
    8. 159
      1036
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1028
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen