.................
Mutta
minä vain istun,
juon Agricolaa
ja veistelen
lausumattomien
ajatustesi reunoista
sananlastuja
tyhjinä ammottaviin
ruutuihini
22.3.2009 Kerppuli
Sananlastuja
10
310
Vastaukset
- Ilolias Rohmantti
Kaiken mitä voi ajatella, voi ajatella selvästi. Kaiken mitä voi sanoa, voi sanoa selvästi. Mutta kaikkea mitä voi ajatella, ei voi sanoa.
Sikäli lastusi täyttävät mukavasti myös minun ruutuani ;)- kerppulintu
on hyvä vuoleskella lastuja myöskin näin päiväkahvin lomassa.
kerppuli
- lindalinda1
ja minä vain ihmetellen luen Sinun lastujasi,
sananlastuja jotka ruutuni täytti =)
Ihana runo.- kerppulintu
aina jaksat piristää toisten mieltä kommenteillasi.
Kerppuli
- Miekko
Pidin todella. "Juon Agricolaa" oli hyvin ja hauskasti sanottu.
- kerppulintu
Se ei tosin ole välttämättä aina niin hauskaa kuin miltä kuulostaa. Ainakaan, jos juo sitä liikaa yhdellä kertaa.
Kerppuli
- vergeet-mij-niet
on runosi, vaikka en colasta pidäkään erityisemmin. Agri- liitteellä maistuu paremmin, vaikka onkin aika kaukana harrastuksistani. :)
- kerppulintu
runoni huomioimisesta !
Minä tulin juuri erään lempiharrastukseni parista, aurinkohiihdolta järven jäältä.
Nyt agricola taas maistuu.
Kerppuli
- oio
Ku löytässii aena ne reonat ja voes veistee lastun taekka parj, oes vähemmän noeta tyhinä ammottavia ruutujae. Täätypä ostoo kolloo, jos vaekka sen voemalla saes jonnii ajatuksen reonasta otteen. Ossoot näköjään leikkiä sanoella.
- kerppulintu
sanoja ossoot käytteek. Ja out kyllä oekonna jo monenlaesta: suappaita, kottiis, voekukkiihii, mutta toesten runoja sie et oio. Ja luajakulummaa sinullae näkkyy olovan asjoehhin ku asjoehhin - sitä savolaasta, valossoo luajakulummaa kaeketi.
Kerppulj
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1067522
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1065286Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163526Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253481Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352554Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191866Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961521Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3521520Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?591347