Talo 6m x 10m,harjakorkeus max 7m.Normaali 30luvun ulkolaudoitus.1 kerroksinen vintillinen noppatalo.
Paljonko tuollaisen talon raaputtaminen ja maalautus mahtaisi maksaa ammattilaisen tekemana?
Maaliksi tulisi Uulatuotteen petrolioljymaali,selviaisi kertamaalauksella.
Edellisia maalikerroksia useita ja todella hilseilevassa jarkyttavassa kunnossa.
Lahtisi kaapimalla helposti pois.On kokeiltu,mutta kun itsella ei aika riita hommaan...
Noin hintaa urakalle tiedustelen...
Jos joku osaisi heittaa jonkun suuntaista hintaa,siita olisi todella paljon apua!!!
Ei mitaan hajua paljonko maksaisi...
Urakkaa en ole toistaiseksi tarjouksena saanut mistaan,mutta tuntitoina tekijoita tietenkin loytyisi.Hinnat ovat olleet noin 25e tunnilta...
Mielestani 50e kahdelta duunarilta tunnissa on kamala summa,siitahan tulisi maalaustyolle aivan jarkyttava summa?
Taalla on varmaan rikkaita ihmisia,mutta nuorena sinkkumimmina,mulla ei ainakaan ole moiseen varaa.
Kauanko tuollaiseen urakkaan menee ammattimiehelta aikaa?
Ei sisalla ikkunoita,kivijalkaa tms...Pelkat seinat siis kysymyksessa.
Entapa luotettava firma Pohjois-savon alueella?
Kiitos aivan hirvittavan paljon avusta jo etukateen!
Kati
Pikkutalon maalauksen hinta?
10
1400
Vastaukset
- tärkeintä
raaputus tärkeintä kuivalla kelillä, onkohan rimoitus laudoituksen päällä, meillä meni 2 kesää, ensin etusivu, raaputus käsin metalliraapalla, sitten maalit päälle, maalaus on helpoin juttu, tosin piti vuokrata ramirent nostohissi avuksi, sateinen kesä oli huono aika joten toinen sivu meni siksi toiselle kesälle, sama sateinen kesä haittasi, joten aloita ajoissa toukokuussa,pyydä vaikka tarjousta ja tee urakkasopimus, virolaiset tekee pimeenä tonnilla ehkä tai kahdella, valvo kuitenkin heidän työtä, etteivät fuskaa, juo duunipaikalla tms ja maksa työn edetessä, eikä kaikkea kerralla, muuten ne lähtevät,koululaiset tekevät hommia myös, varsinkin ammattikoululaiset, mutta kaikille pitää ottaa talkooväen vakuutus, jos sattuu jotain
Kohta saat tarjouksia tänne sivuillesi, laita sähköpostiosoitteesi, että saat itselles- tyttelityyyy
Kiitos kovasti neuvoista ja sympatiasta hinnansuhteen!
Nyt kun mulla ei ole muuta tekemista niin ajattelin marmattaa hitusen...Yrittakaa kestaa ;)))
En tieda mista niita koululaisia/ammattikoululaisia saisi toihin.olen yrittanyt palkata kakaroita hommiin 9 euron tuntipalkalla;mutta eivat lahde pirulaiset.
Eivat edes kesatoihin.Palkkaa pitaisi saada vahintaan 13e ja kaveri mukaan.
Noh ne ajat ovat muuttuneet.Itse kavin aikoinani poimimassa mansikoita.
Kukaan suomalainen tervejarkinen rakennusmies ei halua urakkaa,koska siihen joutuu tekemaan nopsakammin hommia.Tuntipalkalla puuhailu on paljon mukavampaa...
Virolaisia/pimeita ei viittis ottaa kun naapurit ovat uteliaita.Onhan tuo talo suomen kieroimmassa maakunnassa:Pohjois-Savossa...
Varmasti soitetaan poliisit/palokunnat ja verotoimiston tarkastajat paikalle.Ei mitaan epailysta.
Teen itse suunnittelu tyota,tavallaan raksalle.
-Ja koskaan minua ei hammastyta mikaan niin suunnattomasti,kuin se etteivat suomalaiset halua tehda tyota.Urakkasopimusten solmiminen on lahes mahdotonta!
Vastaavia ongelmia taalla ulkomailla ei ole toistaiseksi ollut.
Mika tuohon maksamiseen tulee,ni kyllahan vahan ottaa paahan maksaa duunarina,toiselle duunarille melkein puolta parempaa palkkaa kuin itse saa.Ja jos sen palkan maksaa viela niin naurettavasta tyosta kuin joku raaputtaminen... - SutiSakke
tyttelityyyy kirjoitti:
Kiitos kovasti neuvoista ja sympatiasta hinnansuhteen!
Nyt kun mulla ei ole muuta tekemista niin ajattelin marmattaa hitusen...Yrittakaa kestaa ;)))
En tieda mista niita koululaisia/ammattikoululaisia saisi toihin.olen yrittanyt palkata kakaroita hommiin 9 euron tuntipalkalla;mutta eivat lahde pirulaiset.
Eivat edes kesatoihin.Palkkaa pitaisi saada vahintaan 13e ja kaveri mukaan.
Noh ne ajat ovat muuttuneet.Itse kavin aikoinani poimimassa mansikoita.
Kukaan suomalainen tervejarkinen rakennusmies ei halua urakkaa,koska siihen joutuu tekemaan nopsakammin hommia.Tuntipalkalla puuhailu on paljon mukavampaa...
Virolaisia/pimeita ei viittis ottaa kun naapurit ovat uteliaita.Onhan tuo talo suomen kieroimmassa maakunnassa:Pohjois-Savossa...
Varmasti soitetaan poliisit/palokunnat ja verotoimiston tarkastajat paikalle.Ei mitaan epailysta.
Teen itse suunnittelu tyota,tavallaan raksalle.
-Ja koskaan minua ei hammastyta mikaan niin suunnattomasti,kuin se etteivat suomalaiset halua tehda tyota.Urakkasopimusten solmiminen on lahes mahdotonta!
Vastaavia ongelmia taalla ulkomailla ei ole toistaiseksi ollut.
Mika tuohon maksamiseen tulee,ni kyllahan vahan ottaa paahan maksaa duunarina,toiselle duunarille melkein puolta parempaa palkkaa kuin itse saa.Ja jos sen palkan maksaa viela niin naurettavasta tyosta kuin joku raaputtaminen...Voi voi tyttelityy vai riepoo maksaa yrittäjälle jopa 25 euroa tunnissa!!! Luuletko tyttö hyvä, että se yrittäjä käärii tuon huiman summan puhtaana taskuunsa? Niin ja kun kyseessä on vielä niin "naurettava homma " kuin "pelkkä" raaputtaminen ja maalaaminen niin kyllähän se silloin Tyttelityytä vituttaa ammattimiehelle maksaa.
Tuolla sinun arvomaailmallasi ja asenteellasi suosittelen että raaputtele sinä vaan itse mökkis ja saat vielä sutiakin sen ihan vapaasti mutta varo ettei kynsi katkea!!! Ehkä sen jälkeen raaputtelu ei enää niin "naurettava homma" olekkaan :) - tyttelityyyy
SutiSakke kirjoitti:
Voi voi tyttelityy vai riepoo maksaa yrittäjälle jopa 25 euroa tunnissa!!! Luuletko tyttö hyvä, että se yrittäjä käärii tuon huiman summan puhtaana taskuunsa? Niin ja kun kyseessä on vielä niin "naurettava homma " kuin "pelkkä" raaputtaminen ja maalaaminen niin kyllähän se silloin Tyttelityytä vituttaa ammattimiehelle maksaa.
Tuolla sinun arvomaailmallasi ja asenteellasi suosittelen että raaputtele sinä vaan itse mökkis ja saat vielä sutiakin sen ihan vapaasti mutta varo ettei kynsi katkea!!! Ehkä sen jälkeen raaputtelu ei enää niin "naurettava homma" olekkaan :)-Onhan noita tullut raaputeltua itsekkin,mutta ei noilla palkoilla ;)
Jos ajatellaan,millatasolla on raksan minimipalkka,siis noin 9 euroa.On joku 15 euron tuntipalkka puhtaana aika hyva "leppoisasta kesahommasta".
Yhdeksalla eurolla ja verot pois painaa nuoret raksapojat pitkaa ja raskasta paivaa.Ainakin meidan piireissa.
Ehka teilla vedetaan sitten niita luksuspalkkoja.Kerro mihin jattaisin itsekkin tyohakemuksen,ni tulen valittomasti hommiin!
Mun tuossa raaputtamisasiassa ei puhuta kovinkaan aivoja vaativasta hommasta.
Ehka olette eri mielta.Saahan sita olla. - SutiSakke
tyttelityyyy kirjoitti:
-Onhan noita tullut raaputeltua itsekkin,mutta ei noilla palkoilla ;)
Jos ajatellaan,millatasolla on raksan minimipalkka,siis noin 9 euroa.On joku 15 euron tuntipalkka puhtaana aika hyva "leppoisasta kesahommasta".
Yhdeksalla eurolla ja verot pois painaa nuoret raksapojat pitkaa ja raskasta paivaa.Ainakin meidan piireissa.
Ehka teilla vedetaan sitten niita luksuspalkkoja.Kerro mihin jattaisin itsekkin tyohakemuksen,ni tulen valittomasti hommiin!
Mun tuossa raaputtamisasiassa ei puhuta kovinkaan aivoja vaativasta hommasta.
Ehka olette eri mielta.Saahan sita olla.Voin lyödä vetoa että tuo tytteli ei ole raapinu muuta kuin kantapäitää :) Uskomaton tuo sinun halveksiva asenteesi maalareita kohtaan. Pidätkö myös esim. siivoojia samanlaisina aivottomina "riistäjinä" koska sielläkin minimiveloitukset pyörii 25 euron nurkilla? Eihän se siivoominenkaan varmaan ole kunnon aivoja vaativaa työtä toisin kuin jokin näytön tuijottaminen konttorissa eikö niin???
Vai on 15e luksuspalkka? Oletko nyt varmasti samalla planeetalla? Meillä on muuten tapana tehdä työt urakalla eikä tuntiveloituksella ja töitä riittää tulevaksi kesäksikin ihan mukavasti.
Ilmaiseksi valitettavasti kukaan ei mökkiäsi maalaa... eli alahan vaan rapsutella :) ! Toivotan hyviä maalauskelejä! - tyttelityyyy
SutiSakke kirjoitti:
Voin lyödä vetoa että tuo tytteli ei ole raapinu muuta kuin kantapäitää :) Uskomaton tuo sinun halveksiva asenteesi maalareita kohtaan. Pidätkö myös esim. siivoojia samanlaisina aivottomina "riistäjinä" koska sielläkin minimiveloitukset pyörii 25 euron nurkilla? Eihän se siivoominenkaan varmaan ole kunnon aivoja vaativaa työtä toisin kuin jokin näytön tuijottaminen konttorissa eikö niin???
Vai on 15e luksuspalkka? Oletko nyt varmasti samalla planeetalla? Meillä on muuten tapana tehdä työt urakalla eikä tuntiveloituksella ja töitä riittää tulevaksi kesäksikin ihan mukavasti.
Ilmaiseksi valitettavasti kukaan ei mökkiäsi maalaa... eli alahan vaan rapsutella :) ! Toivotan hyviä maalauskelejä!Lukutaitonne ei taida olla oikein kunnossa?
Sanoin,etta teen itse hommia raksa-alalla;ja mainitsin,etta pidan 25e tuntipalkkaa korkeana.Oma palkkani ei todellakaan ole tuota.Siita viela ennakot ja muut...
Opiskeluaikana siivosin 17 markan tuntihintaan.
Taidampa tulla taas siivoamaan,jos kerran tilanne on noin parantunut.Kyllahan sita lattioita moppailisi kertomallanne summalla:25e h...
Edes raksamieheni eivat ole laskuttaneet minua noin korkeasti remppapuuhien aikaan.
Eli lopeta kiukuttelu ja pysy niissa luksushommissasi.Olethan aivan selkeasti hyvin onnekas maalarimies ;))
Anna koyhien kauhistella :D
Katsos ilmaiseksihan meikalaiset naita hommia havittelee...
- maksumiestä järkyttää
mutta 50 tunti, kaksi miestä laskuttaa 100 tuntia viikossa, tekee 5000 ja alle kahden viikon sitä ei tee erkkikään jos raavitaan käsityönä.
- Töitä tekevä maalari
Tein kaverini kanssa yhden kohteen urakan viikkoon kun oli kiire toiselle työmaalle. Vanha kaksi kerroksinen rima-lauta julkisivu lämmin kuisti. Käsipelillä raaputettiin ja harjattiin vanha pohja puhtaaksi ja maalattiin kahteen kertaan. Sen verran talon isäntä auttoi että teki meille telineitä edeltäkäsin. Kyllä viikossa tuollainen vanha talo on mahdollinen kun ne ei niin isoja ole jo vaan tekijöillä on tekohaluja.
- gklj
Hiekkapuhallus ja maalaus Keinänen Säyneisestä tekee tuntipalkalla mutta on tosi nopea
- Yksityisyrittäjä
Kaksi aivan eri asiaa paljonko on tuntipalkka ja paljonko tuntiveloitus. Yksityisyrittäjä kun rokottaa 25€ (sis alv.22%)/h jää siitä taloon 20,49€. Siitä summasta pitää vielä maksaa materiaalit, vakuutukset, ajoneuvojen polttoaineet. Jäljelle jääneestä summasta maksetaan työntekijälle palkka, josta maksetaan sosiaalimaksut ja verot. 25€/h sis alv. on erittäin kilpailukykyinen hinta, suorastaan polkuhinta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315376- 363711
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833273- 112525
- 292112
- 122047
- 1631876
- 1051352
- 141338
- 1371154