En ymmärrä!!!

viulusti

Miksi haukutte nimimerkki "viulua", sillä hänhän vaan tekee parhaansa pelastaakseen teidät ikuiselta kadotukselta. Trans-sukupuolisuus(seksuaalisuus) on parafiilioihin kuuluva (autogynefilia, jne.) sairaus, jota varmasti voidaan hoitaan muutenkin, kuin nykyisin keinoin. ITSELLÄNNI EI NEUVOJA. MUTTA KUUNNELKAA VIULUA!!! SIUNAUSTA JA RAUHAA.

83

2157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikka olen kaikesta esittämästäsi eri mieltä. Sen voisit tehdä, että arvioisit tämän hoitovaihtoehdon tuloksia, kuinka moni saa avun tällä tavoin. Mitä hoitoa vaihtoehtosi sisältää ja mitä se tulee maksamaan yhteiskunnalle?

• asiantuntemattomuutta

Jo noin lyhyessä viestissä osoitit ilmeisesti tietämättömyydestä johtuvaa täyttä asiantuntemattomuutta. Transsukupuolisuus ei liity mitenkään seksuaalisuuteen. Seksuaalisuuteen se liittyy yhtä vähän kuin monen mielestä ainoaksi normaaliksi luettu heteroseksuaalisuus. Autogynefilia-diagnoosi on annettu joskus historiassa joillekin harvoille tutkituille, mutta sen yleistäminen kaikkia transsukupuolisia koskevaksi on melkoisen raju kannanotto. Ilmeisesti olet lukenut netin virheellistä kirjoittelua jossa pahimmillaan transvestisuus tulkitaan autogynefiliaksi. Tunnustat lopuksi ettet pysty neuvomaan, miksi siis epäilet että maailman parhaat lääkärit olisivat huonompia kun hoitavat meitä nykykeinoin jotka on todettu parhaaksi vaihtoehdoksi nykylääketieteessä. Sitähän emme tiedä pystytäänkö vuosikymmenten kuluttua aivokirurgisiin toimenpiteisiin joilla aivomme pystyttäisiin muuttamaan ulkoisen sukupuolitunnusmerkistön mukaiseksi. Nykyisen lääketieteellisen tietotason mukaan on helpompi vaihtoehto hoitaa kirurgisesti ja hormonaalisesti fyysinen ulkomuoto todellisen sukupuolen mukaiseksi. Uskonnon sekoittaminen hoitotoimenpiteisiin aiheuttaa vain entistä suurempaa henkistä kuormitusta henkilöille jotka kokevat sukupuolensa epävarmasti. Viulun antamat ohjeet ovat täysin vääriä ja aiheuttavat vain suurta vahinkoa monelle ihmiselle. Omasta kokemuksestani voin sanoa että sukupuolenkorjaus ja uskovaisuus voivat sopia samalle ihmiselle täysin. Ne eivät ole toisensa poissulkevia asioita kuten viulu esittää.

• viulu

miehellä on vaimo ja lapsia ja sitten tietääkin aina ollensa nainen miehen ruumissa, ja menee leikkaukseen. Se ei kertakaikkiaan ole TOTTA! Joku valhehenki sen saa aikaan! Jos yrität tuoda muuta vaihtoehtoa esille, on huuto sitä luokkaa, että oksat pois! IRRTV:n ohjelma Venäjältä oli ihan aito ja tosi, mutta sitäkin vain mustamaalattiin kaikilla mahdollisilla keinoilla. Joku tässä mättää!

• mättävät...
        viulu kirjoitti:

miehellä on vaimo ja lapsia ja sitten tietääkin aina ollensa nainen miehen ruumissa, ja menee leikkaukseen. Se ei kertakaikkiaan ole TOTTA! Joku valhehenki sen saa aikaan! Jos yrität tuoda muuta vaihtoehtoa esille, on huuto sitä luokkaa, että oksat pois! IRRTV:n ohjelma Venäjältä oli ihan aito ja tosi, mutta sitäkin vain mustamaalattiin kaikilla mahdollisilla keinoilla. Joku tässä mättää!

MIKÄ VITTU SINUSSA ON VIKANA KUN OLE TUOLLAINEN?

Jumalan rakkaus kaukana.
        Olet häpeäksi Jumalalle ja kauniille uskolle.
        Sinä ja kaltaisesi olette muuttaneet sen myrkyksi.

• Kolmois-S

Miksi kuunnella valehtelijaa.

Parafiinit vain itsellesi!
      Uskovaiset psykologit ovat keksineet kaikki parafiinit koska heitä kaikki moninaisuus ahdistaa. Tämä käy selkeästi ilmi siitä, ettei uskovaisuutta olla määritelty tautiluokituksessa, vaikka esimerkiksi tämä mainitsemasi viulu on selkeästi mielisairas.

• viulu

tutki Jeesuksen sanoja, ne tuo sullekin rauhan, sellaisen rauhan jota tämä maailma ei voi IKNÄ sulle antaa!

• valehtelet.
        viulu kirjoitti:

tutki Jeesuksen sanoja, ne tuo sullekin rauhan, sellaisen rauhan jota tämä maailma ei voi IKNÄ sulle antaa!

Et itse edes tajua sitä.
        Et edes tajua millaista pajunköyttä sinulle on syötetty.
        Tv7, IRRTV... Ja lista jatkuu.
        Nielet kaiken purematta, koska tulevat ns. "jumalallisilta" kanavilta.

• viulu
        valehtelet. kirjoitti:

Et itse edes tajua sitä.
        Et edes tajua millaista pajunköyttä sinulle on syötetty.
        Tv7, IRRTV... Ja lista jatkuu.
        Nielet kaiken purematta, koska tulevat ns. "jumalallisilta" kanavilta.

ohjelmaa?! Tiedätkö miten paljon maailmassa näitä kristillisiä kanavia JO katsotaan? Arabikylissä esim. Algeriassa tulee ihmisiä Jeesukseen uskoviksi näiden TV-ohjelmien kautta, mutta suomalainen tyttö/poika siellä vaan huutelee barrikaadinsa takaa joutavia tietämättään mistään paljon mitään! Vaikka vastustaisit miten paljon tahansa evankeliumia, hyvää sanomaa, jäät kuitenkin häviölle!! Jeesushan on jo VOITTANUT pahan vallan hän vaan odottaa, että hyppäät ns. hänen kelkkaansa!! Tästä on kysymys älä ole hävijäjän puolella, kun se lisäksi on niin nolo tyyppi!

• kyllä, että

kristinusko on lähetysuskonto eli siis yritetään saada lisää kannattajia ja että esim. viulu aidosti haluaa auttaa. Tosin onko kyse siitä, että hän haluaa näyttää paremmalta Jumalan silmissä käännytettyään lisää kristittyjä vai onko hän aidosti huolissaan meistä, se on sitten eri asia. Mutta joka tapauksessa hänen lähestymistapansa ei tule tuottamaan toivottua lopputulosta. Ei kukaan normaali ihminen käänny uskoon, jos joku mielenterveysongelmaiselta vaikuttava saarnaaja jakelee palstalla raamatunlauseita.

• viulu

minut on jo pelasettu ilman yhtän omaa tekoa, mutta kun on kohdannut Jeesuksen, joka ihan oikeesti pystyy antamaan synnit anteeksi, on pakko kertoa eteenpäin. No sinä sanot että pakkoneurosi sillä onnettomalla on! Mutta sanon vaan, että kun ihan oikeesti se antoi mun syntini anteeksi?!?!Miten se sen teki, en tiedä, mutta aina vaan on hyvä olla aamusta iltaan ja illasta aamuun jne. Eikä mun tarvitse enää edes kiroilla tai haistatella ketään. Se on kai sitä kun Jeesus sanoo:`Katso uudeksi minä luon kaiken!`
        Usko tai älä usko mutta totta se on! Pallo on sinulla nyt!

• Jatta
        viulu kirjoitti:

minut on jo pelasettu ilman yhtän omaa tekoa, mutta kun on kohdannut Jeesuksen, joka ihan oikeesti pystyy antamaan synnit anteeksi, on pakko kertoa eteenpäin. No sinä sanot että pakkoneurosi sillä onnettomalla on! Mutta sanon vaan, että kun ihan oikeesti se antoi mun syntini anteeksi?!?!Miten se sen teki, en tiedä, mutta aina vaan on hyvä olla aamusta iltaan ja illasta aamuun jne. Eikä mun tarvitse enää edes kiroilla tai haistatella ketään. Se on kai sitä kun Jeesus sanoo:`Katso uudeksi minä luon kaiken!`
        Usko tai älä usko mutta totta se on! Pallo on sinulla nyt!

Ihmmisten synnit anteeksi annettiin kun Jeesus antoi henkenä niin siihen mennessä eläneiden kuin tulevien ihmisten. Meidän kaikkien!

Älä vääntele totuutta!!

• viulu
        Jatta kirjoitti:

Ihmmisten synnit anteeksi annettiin kun Jeesus antoi henkenä niin siihen mennessä eläneiden kuin tulevien ihmisten. Meidän kaikkien!

Älä vääntele totuutta!!

Ei kai tästä ole mitään epäilystä kenelläkän!
        Room. 6: 11 opettaa elämään armosta:` Niin tekin pitäkää itsenne synnille kuolleina, mutta Jumalalle elävinä Kristuksessa Jeesuksessa.

Älköön siis synti hallitko teidän kuolevaisessa ruumissanne, niin että olette kuuliaiset sen himoille, älkä antako jäseniänne vääryyden aseiksi synnille, VAAN ANTAKAA ITSENNE, kuolleista eläväksi tulleina, Jumalalle, ja jäsenenne vanhurskauden aseiksi Jumalalle.

• viulu
      • vaiennettu fiulu

Mua yritti yks uskovainen työkaveri käännyttää kuultuaan sukupuolenkorjauksestani: "harkitse vielä". Kiitin mielipiteestään ja sanoin harkinneeni jo varsin kauan. Asia oli sillä ohi, hän oli tehnyt kristillisen velvollisuutensa ja sillä hyvä. Nyt ollaan ihan ystävättäriä.
        Viulun kannattaisi toimia samoin.

• Kolmois-S
        vaiennettu fiulu kirjoitti:

Mua yritti yks uskovainen työkaveri käännyttää kuultuaan sukupuolenkorjauksestani: "harkitse vielä". Kiitin mielipiteestään ja sanoin harkinneeni jo varsin kauan. Asia oli sillä ohi, hän oli tehnyt kristillisen velvollisuutensa ja sillä hyvä. Nyt ollaan ihan ystävättäriä.
        Viulun kannattaisi toimia samoin.

Kristillinen velvollisuus on tulla ristiinnaulituksi sen nasaretin pellen tavoin. Minä voin kyllä auttaa.

• voisi kuulua
        Kolmois-S kirjoitti:

Kristillinen velvollisuus on tulla ristiinnaulituksi sen nasaretin pellen tavoin. Minä voin kyllä auttaa.

pääntä kiinni pitäminen kun sieltä ei tunnetustikkaan tule muuta kuin sammakoita.

• viulu
        voisi kuulua kirjoitti:

pääntä kiinni pitäminen kun sieltä ei tunnetustikkaan tule muuta kuin sammakoita.

kristityille!
        Mikä kristitty minä olisin jos näkisin sokean kulkevan kohti rotkonreunaa, mutta en häntä varottaisi lähestyvästä vaarasta!
        Kun on uskossa, TIETTÄÄ, että jos ihminen ei usko Jeesukseen pelastajanaan hän joutuu helvettiin, kadotukseen eli se tarkoittaa, että siinä paikassa ei ole mitään siitä mitä Jumala on ihmiselle tarkoittanut luodessaan tämän maailma. Taivaaseen Jumala tahtoo kaikkien tulevan, kadotus on IKUINEN ERO JUMALASTA.

• uskovainen trans

Kritisoin viulua, koska hän haluaa käännyttää meitä moraalisen ja siveellisen rappion uskoon, jossa esim. lasten seksuaalinen hyväksikäyttö ja avioliittojen rikkoontumiset uskonnollisten
      heräämisten vuoksi ovat yleisiä.

• Heviluuseri

Tuo raamattu-skitsofrenia ottaa päähän. Ei ketään mikään jumala ole luonut. Vitusta ollaan kaikki tultu!

• ja vielä

pissan ja p*skan väliltä.

• viulu

Jumala on luonut sinut ja koko luomakunnan.

Lue Raamatustasi itse, kun haukutte minua, että kirjoittelen tänne raamatunlauseita! Nytkin olisi kirjoitettavana tosi hyvä Room.1:20-32 Kun Jumalaa ei kunnioiteta eikä kiitetä mitä sitä seuraakaan. Sinäkin olet varmasti saanut syödä aina mahasi täyteen, oletko muistanut, että kaikki hyvä tulee Jumalalta!Hän on HYVÄ JUMALA JA HÄNEN AJATUKSENSA OVAT MEITÄ KOHTAAN PELKÄSTÄÄN HYVÄT!

• raamattu läpi vielä kerran.
        viulu kirjoitti:

Jumala on luonut sinut ja koko luomakunnan.

Lue Raamatustasi itse, kun haukutte minua, että kirjoittelen tänne raamatunlauseita! Nytkin olisi kirjoitettavana tosi hyvä Room.1:20-32 Kun Jumalaa ei kunnioiteta eikä kiitetä mitä sitä seuraakaan. Sinäkin olet varmasti saanut syödä aina mahasi täyteen, oletko muistanut, että kaikki hyvä tulee Jumalalta!Hän on HYVÄ JUMALA JA HÄNEN AJATUKSENSA OVAT MEITÄ KOHTAAN PELKÄSTÄÄN HYVÄT!

Ja mieti kunnolla.
        Monet täällä ovat sanoneet lukeneensa raamattua. Osa saa vastakaikua, mutta ei silti jää mäkemyksiäsi ja osaa ei puhuttele.
        Mieti onko sinussa vikaa?
        Varmasti on.

• viulu
        raamattu läpi vielä kerran. kirjoitti:

Ja mieti kunnolla.
        Monet täällä ovat sanoneet lukeneensa raamattua. Osa saa vastakaikua, mutta ei silti jää mäkemyksiäsi ja osaa ei puhuttele.
        Mieti onko sinussa vikaa?
        Varmasti on.

oletteko te ihan TOSIKOITA kaikki siellä? Lukekaa vain lisää mutta avoimin sydämin!! Ja sitten voi mennä raamattutunnille ja taas kerran avoimin sydämin. Raamattussa oli muuten eräs bisnesnainen, myi purppuraa siihen aikaan kallista ainetta, oli kai siis rikas nainen. Mutta sana sanoo, että Herra avasi hänen sydämensä ottamaan vaarin siitä, mitä Paavali puhui. Jumala on sydänten tuntija ihmiset näkevät pinnan, mutta Herra sydämeen!

• raamattutunnilla jo
        viulu kirjoitti:

oletteko te ihan TOSIKOITA kaikki siellä? Lukekaa vain lisää mutta avoimin sydämin!! Ja sitten voi mennä raamattutunnille ja taas kerran avoimin sydämin. Raamattussa oli muuten eräs bisnesnainen, myi purppuraa siihen aikaan kallista ainetta, oli kai siis rikas nainen. Mutta sana sanoo, että Herra avasi hänen sydämensä ottamaan vaarin siitä, mitä Paavali puhui. Jumala on sydänten tuntija ihmiset näkevät pinnan, mutta Herra sydämeen!

valmiiksi pureksittuna ja valmiina nieltäväksi. Ilman mitään omia ajatuksia tai epäilyjä. Ehei sehän on syntiä.
        Viulullakin on vain kiltin tytön syndrooma.

• viulu
        raamattutunnilla jo kirjoitti:

valmiiksi pureksittuna ja valmiina nieltäväksi. Ilman mitään omia ajatuksia tai epäilyjä. Ehei sehän on syntiä.
        Viulullakin on vain kiltin tytön syndrooma.

hän on sentään sinun Luojasi ja Vapahtajasi!
        Raamattu sanoo, että Jeesus Kristus on kaikkien vapahtaja, mutta varsinkin uskovien!!! Haa!! Miksi varsinkin uskovien, selitys, koska ne uskovaiset tollot, niinkuin te sanotte meitä, älysivät ottaa Jeesuksen vastaan. Saattoi olla, että ne ihan salaa vaikka illalla peiton alla, kun kukaan ei nähnyt, puhui Jumalalle asioitaan, ja Jumala kuuli ja kuule vielä tänäänkin!!

• vaan niitä ihmisiä
        viulu kirjoitti:

hän on sentään sinun Luojasi ja Vapahtajasi!
        Raamattu sanoo, että Jeesus Kristus on kaikkien vapahtaja, mutta varsinkin uskovien!!! Haa!! Miksi varsinkin uskovien, selitys, koska ne uskovaiset tollot, niinkuin te sanotte meitä, älysivät ottaa Jeesuksen vastaan. Saattoi olla, että ne ihan salaa vaikka illalla peiton alla, kun kukaan ei nähnyt, puhui Jumalalle asioitaan, ja Jumala kuuli ja kuule vielä tänäänkin!!

jotka vääristävät uskon. Jumala on kaunis asia.
        Ihmiset vain ovat senkin pilanneet. Sinunlaisesi uskovat ovat kivittäneet ja tuominneet minut helvettiin.
        Mutta Jumala ei ole hylännyt minua koskaan eikä hylkää.
        Sinun puheesi on vain myrkkyä.

• viulu
        vaan niitä ihmisiä kirjoitti:

jotka vääristävät uskon. Jumala on kaunis asia.
        Ihmiset vain ovat senkin pilanneet. Sinunlaisesi uskovat ovat kivittäneet ja tuominneet minut helvettiin.
        Mutta Jumala ei ole hylännyt minua koskaan eikä hylkää.
        Sinun puheesi on vain myrkkyä.

ihan totta kerro?!

• on paikka.
        viulu kirjoitti:

ihan totta kerro?!

www.uskontojenuhrientuki.fi

• viulu
        on paikka. kirjoitti:

www.uskontojenuhrientuki.fi

ihan todella! Kun tulin uskoon pelkoni hävisivät ja olen erittäin kunnossa!

• kaikki sanoo.
        viulu kirjoitti:

ihan todella! Kun tulin uskoon pelkoni hävisivät ja olen erittäin kunnossa!

En usko.
        Pyhä Kirjani väittää että valehtelet!

• viulu
        kaikki sanoo. kirjoitti:

En usko.
        Pyhä Kirjani väittää että valehtelet!

Missä kohtaa raamatssa on väiteesi?! Sano paikka, niin selitän sen sulle.

• kieroutunutta
        viulu kirjoitti:

Missä kohtaa raamatssa on väiteesi?! Sano paikka, niin selitän sen sulle.

selitystäsi mihinkään.
        Olet sairas uskontoinesi.

• viulu
        kieroutunutta kirjoitti:

selitystäsi mihinkään.
        Olet sairas uskontoinesi.

joten sanon sulle vain Rauhaa !

• Apsu

Ja tunnettu tosiasiahan on että terroristin kanssa ei voi neuvotella.

• .................

vai kirjoitteleeko viulu nyt kahdella muullakin nimimerkillä

• Apsu
        ................. kirjoitti:

vai kirjoitteleeko viulu nyt kahdella muullakin nimimerkillä

että en ihmettele vaikka kirjoittaisikin.
        Tai sitten uskossaan kieroutuneet ihmiset eivät osaa kirjoittaa oikein.

• viulu

minä todellakin alan ymmärtää, että he pelkäävät suunnattomasti, että minä tahdon heille VAIN pahaa! Moni on saanut varmasti tuntea, mitä tämä maailma tarjoaa, ja siitä syystä luulevat minunkin haluavan heille vain pahaa. Mutta jokaisen ihmisen on kuitenkin tehtävä täyskäännös elämässään Jumalan puoleen, niin lesbojen, homojen ja transihmisten, kuin kaikkien muidenkin, että saisivat todellisen VAPAUDEN. Sillä vapauten Jeesus vapatti meidät ja haluaa vapauttaa kaikki ne , kuoleman pelosta kautta koko elämänsä ovat ol

• Onhan homoseksuaalisia eläi...

Sinä tässä taidat pelätä meitä.

• viulu

loppu sanat jäi ilmaan, eli siis JOTKA KUOLEMAN PELOSTA KAUTTA KOKO ELÄMÄNSÄ OLIVAT OLLEET ORJUUDEN ALAISIA!

Matteus 19:12 puhuu näistä asioista, ja tästä tulee herkästi vääriä luuloja ja moni haavoituu ja joutuu suuriin vaikeuksiin. Jumala auttaa myös nässä asioissa.

• Yhtä ja samaa jankkaavaa
        viulu kirjoitti:

loppu sanat jäi ilmaan, eli siis JOTKA KUOLEMAN PELOSTA KAUTTA KOKO ELÄMÄNSÄ OLIVAT OLLEET ORJUUDEN ALAISIA!

Matteus 19:12 puhuu näistä asioista, ja tästä tulee herkästi vääriä luuloja ja moni haavoituu ja joutuu suuriin vaikeuksiin. Jumala auttaa myös nässä asioissa.

viestiä tulee koko ajan.
        Kiihottaako tämä sinua?

• uskoiset tulevat

ja "pelastavat" meidät oikein kunnolla.

• viulu

hän on sanonut kaikki on täytetty!

Miksi te muuten uskotte, että uskovaiset haluavat teille pahaa.
        Minä en halua teille pahaa, mutta olisin aika törppö uskovainen, jos näkisin jonkun `sokean`kulkevan kohti rotkoa, enkä HUUTAISI PYSÄHDY JA KÄÄNNY !

• höpöti höö
        viulu kirjoitti:

hän on sanonut kaikki on täytetty!

Miksi te muuten uskotte, että uskovaiset haluavat teille pahaa.
        Minä en halua teille pahaa, mutta olisin aika törppö uskovainen, jos näkisin jonkun `sokean`kulkevan kohti rotkoa, enkä HUUTAISI PYSÄHDY JA KÄÄNNY !

Kuka antoi sinulle oikeuden huutaa pelastusta?

Ja älä taas siteeraa raamattua.

Tämä on niin turhaa.

• viulu
        höpöti höö kirjoitti:

Kuka antoi sinulle oikeuden huutaa pelastusta?

Ja älä taas siteeraa raamattua.

Tämä on niin turhaa.

menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille!! Joka uskoo ja kastetaan se pelastuu!!Käskijä on JEESUS!
        Ja, että Jeesus on tullut etsimään ja pelastmaan sitä, mikä kadonnut on! Rukoile (kokeile) Jeesusta niin hän vastaa sinulle!

• Ja Jeesus käski minun olla
        viulu kirjoitti:

menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille!! Joka uskoo ja kastetaan se pelastuu!!Käskijä on JEESUS!
        Ja, että Jeesus on tullut etsimään ja pelastmaan sitä, mikä kadonnut on! Rukoile (kokeile) Jeesusta niin hän vastaa sinulle!

välittämättä sinusta ja mielipiteistäsi.
        Miksi tunnen Jumalan rakkauden ja Pyhän Hengen jos Hän ei sinun näkemyksesi mukaan hyväksy minua?
        Kuka onkaan harhaanjohdettu?
        Katso peiliin.

• viulu
        Ja Jeesus käski minun olla kirjoitti:

välittämättä sinusta ja mielipiteistäsi.
        Miksi tunnen Jumalan rakkauden ja Pyhän Hengen jos Hän ei sinun näkemyksesi mukaan hyväksy minua?
        Kuka onkaan harhaanjohdettu?
        Katso peiliin.

niin ole rauhassa, en minä ole väittänyt, että et ole uskossa, mistäs sinä tähän tupsahdit? En tiedä sinusta mitään! Kerro minulle miten tulit uskoon jne.!

• Olen ollut uskossa jo lapsesta
        viulu kirjoitti:

niin ole rauhassa, en minä ole väittänyt, että et ole uskossa, mistäs sinä tähän tupsahdit? En tiedä sinusta mitään! Kerro minulle miten tulit uskoon jne.!

saakka. Jumalan rakkaus on seurannut minua läpi elämän aina tähän päivään asti.

• että oikeasti
        viulu kirjoitti:

puhut täällä vain sielunvihollisen kanssa.
        Se on saanut sinut totaalisesti koukkuunsa.
        Se rakastaa sitä mitä enemmän vietät täällä aikaasi.
        Jatka sitä. Me odotamme.

• viulu
        Olen ollut uskossa jo lapsesta kirjoitti:

saakka. Jumalan rakkaus on seurannut minua läpi elämän aina tähän päivään asti.

jostain erityisestä syystä!?

• viulu
        että oikeasti kirjoitti:

puhut täällä vain sielunvihollisen kanssa.
        Se on saanut sinut totaalisesti koukkuunsa.
        Se rakastaa sitä mitä enemmän vietät täällä aikaasi.
        Jatka sitä. Me odotamme.

pahoin pelkään, että sen ennemminkin valehtelee, koska Jeesus sanoo, että kun se valehtelee se puhuu omiaan, koska se on valhettelija ja valheen isä!

• Osaatko
        viulu kirjoitti:

jostain erityisestä syystä!?

arvata?

• osaa!
        Osaatko kirjoitti:

arvata?

Viuluhan luulee että jokainen uskovainen on täällä vain käännyttämässä syntisiä transihmisiä. Viululle ei mene jakeluun että transsukupuolinen ihminen voisi olla myös uskovainen. Niin ja uskovaiseksi hän laskee vain lahkolaiset, evankelisluterilainen ei ole hänen mielestään uskovainen.

• viulu

.. kääntykää, että teidän syntinne pyhittäisiin pois, ja että VIRVOITUKSEN AJAT tulisivat Herran kasvoista.... olisiko jo aikan saada todellista virvoitusta. Ihan oikeesti, kuka tätä maailmaa enää voi pitää yhtään minään, joka puolella on nälkään kuolevia lapsia, sotia ja kansannousuja kaikenaikaa, lapsisotilaita sun vaikka mitä! Tiedätkö että, kun Nooa meni arkkiin, hän oli turvassa tulevalta tuholta, ja Raamattu sanoo, että niinkuin oli Nooan päivinä niin on Ihmisen Pojan päivänä oleva!! Ne, jotka ovat Jumalan armon ottaneet vastaan pelastuvat, siitä päivästä, joka on tulossa, koska raamattu sanoo, että tämä maailma on tulelle talletettu! Jumala tietää jo ennalta kaiken, sinun (teidän) pitää vain valita kenen joukoissa seisot kenen lipua kannat!!

• viulu
        Osaatko kirjoitti:

arvata?

arvailla!!

• viulu
        osaa! kirjoitti:

Viuluhan luulee että jokainen uskovainen on täällä vain käännyttämässä syntisiä transihmisiä. Viululle ei mene jakeluun että transsukupuolinen ihminen voisi olla myös uskovainen. Niin ja uskovaiseksi hän laskee vain lahkolaiset, evankelisluterilainen ei ole hänen mielestään uskovainen.

Kukaan ei voi ohittaa Jeesuksen sanoja:`Teidän TÄYTYY UUDESTISYNTYÄ YLHÄÄLTÄ, koska ilman Jumalan lapseksi syntymistä, te ette voi nähdä taivastenvaltakuntaa!! Vaikka olisi lapsena valeltu vettä pään pälle, se ei ole uudestisyntyminen, eikä edes kaste, raamatun tekstiä lukiessa sen oikean kasteen löytää ihan helposti! Jeesus käski seurata itseään, ja hänkin meni upotuskasteelle!!!

• tämä on
        viulu kirjoitti:

arvailla!!

transpalsta...
        Jos nyt edes tajuat pienen vinkin.

• viulu
        tämä on kirjoitti:

transpalsta...
        Jos nyt edes tajuat pienen vinkin.

pitäis päästä vapaaksi siis näistä jutusta!?

• Ei ole mitään
        viulu kirjoitti:

pitäis päästä vapaaksi siis näistä jutusta!?

mistä vapautua.

• viulu
        Ei ole mitään kirjoitti:

mistä vapautua.

olet onnellinen! ja uskossako?!

• Olen noita molempia
        viulu kirjoitti:

olet onnellinen! ja uskossako?!

ja hyvin paljon.

• viulu
        Olen noita molempia kirjoitti:

ja hyvin paljon.

menkää kaikkeen maailmaan ja julistakaa evankeliumia?! Tämä palsta on oma ´maailmansa` jossa ollaan ilman toivoa ja ilman Jumalaa!

• Tuo on vain sinun
        viulu kirjoitti:

menkää kaikkeen maailmaan ja julistakaa evankeliumia?! Tämä palsta on oma ´maailmansa` jossa ollaan ilman toivoa ja ilman Jumalaa!

oma näkemyksesi.
        Eikö tuolla gay- tai lesbopalstalla sitten olla?
        On omia palstoja satanisteillekin.
        Mikset ole heidän kimpussa?

• viulu
        Tuo on vain sinun kirjoitti:

oma näkemyksesi.
        Eikö tuolla gay- tai lesbopalstalla sitten olla?
        On omia palstoja satanisteillekin.
        Mikset ole heidän kimpussa?

vaan Jumalan Pojan sana, lähetyskäsky, viedä ilosanomaa vapautuksesta Jeesuksen Kristuken ylösnousemisen kautta!!
        Sii pitäähän sinun uskovana totella Herraasi ja Mestariasi! Vai mistä on kysyms? Kenen puolela olet? Oletko uudestisyntynyt siis ei jälleen syntynyt!?

• hienoja sanoja

joita meillä kuvailet? Epäilen pahasti ettet ymmärrä etkä myöskään ole hakenut tietoa transsukupuolisuudesta voidaksesi muodostaa järkeväää mielipidettä, joten pidä mölyt mahassasi.
      Ja viulu vain kerää taivaspisteitä itsellensä.

• viulu

Homma on ns. hanskassa! Kerälen kyllä bonuspisteitä eri kaupparyhmiin, ei kai se ole kielletty?! Romahtiko nyt `uskonne`minuun, mutta uskovaisenkin puitää elää ihan tavallista elämää ja käydä ostoksilla. Taivaassa elämä on helppoa ja voi unohtaa bonuspisteet!

• Apua-apua...

Haista kuule pitkä VITTU ja työnnä se raamattus PERÄSUOLEEN!

• viulu

Jeesus sanoo:` Voi jospa sinä olisit kuuma tai kylmä, mutta kun sinä olet penseä! Tämä kaveri ei ainakaan ole penseä, ennemminkin käy kuumana!
        Varmaan kohta tulee uskoon!

• Jeesus oli homo
        viulu kirjoitti:

Jeesus sanoo:` Voi jospa sinä olisit kuuma tai kylmä, mutta kun sinä olet penseä! Tämä kaveri ei ainakaan ole penseä, ennemminkin käy kuumana!
        Varmaan kohta tulee uskoon!

Ime persereikääs!!!!

• viululle
        Jeesus oli homo kirjoitti:

Ime persereikääs!!!!

että myös saatanalla oli poika

• viulu
        Jeesus oli homo kirjoitti:

Ime persereikääs!!!!

joten hän voi voimallisesti auttaa, niitä jotka hänen luoksena tulevat!!

• viulu
        viululle kirjoitti:

että myös saatanalla oli poika

Jos Jumala olisi teidän Isänne, niin te rakastaisitte minua, sillä minä olen Jumalasta lähtenyt ja tullut; en minä ole itsestäni tullut, vaan hän on minut lähettänyt.

Minkätähden te ette ymmärrä minun puhettani? Sentähden, että te ette kärsi kuulla minun sanaani. Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa....jatkuu raamatussa

Tässä kohden Jeesus joutuu sanomaan vahvat sanat ihmisille, jotka turvautuivat omaan hyvyteensä.
        Kun kerot tietäväsi, että paholaisellakin on poika, niitä näyttäkin Jeesuksen sanojen mukaan olevan monia! Jotta pääsee pois tuosta joukosta ON SYNNYTTÄVÄ UUDESTI YLHÄÄLTÄ!!!

• viululle
        viulu kirjoitti:

Jos Jumala olisi teidän Isänne, niin te rakastaisitte minua, sillä minä olen Jumalasta lähtenyt ja tullut; en minä ole itsestäni tullut, vaan hän on minut lähettänyt.

Minkätähden te ette ymmärrä minun puhettani? Sentähden, että te ette kärsi kuulla minun sanaani. Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa....jatkuu raamatussa

Tässä kohden Jeesus joutuu sanomaan vahvat sanat ihmisille, jotka turvautuivat omaan hyvyteensä.
        Kun kerot tietäväsi, että paholaisellakin on poika, niitä näyttäkin Jeesuksen sanojen mukaan olevan monia! Jotta pääsee pois tuosta joukosta ON SYNNYTTÄVÄ UUDESTI YLHÄÄLTÄ!!!

"Jotta pääsee pois tuosta joukosta ON SYNNYTTÄVÄ UUDESTI YLHÄÄLTÄ!!! "

Käypä syntymässä uudelleen ja palaa takaisin parempana ihmisenä tai vaikka kastematona.

• Kolmois-S
        viulu kirjoitti:

Taisi olla TAYSin seitsemäs kerros tai jotain, aika ylhäällä se oli. Ensimmäistä kertaa kun synnyin niin se oli pari rappua alempana.

• mulla.
        Kolmois-S kirjoitti:

Taisi olla TAYSin seitsemäs kerros tai jotain, aika ylhäällä se oli. Ensimmäistä kertaa kun synnyin niin se oli pari rappua alempana.

Haluaisiko viulu kokeilla tätä uudestaan syntymää?
        Eipä tietenkään.
        Olemme niin ennakkoluuloisia häntä ja hänen uskoaan kohtaan. Ja hänellä itsellään ei ole ole mitään ennakkoluuloja meitä kohtaan.
        Oi mikä puhdas ja synnitön pulmunen.

• kysymys?
        viulu kirjoitti:

joten hän voi voimallisesti auttaa, niitä jotka hänen luoksena tulevat!!

Kerropas minulle viulu mitä voisin enää tehdä kun olen käynyt jo kaikki leikkausetkin läpi "miehestä naiseksi"? Miten enää pääsisin osalliseksi jumalasi armosta? Onko sinulla tähän asiaan jotain käytännön vinkkejä? Enkä kaipaa tähän nyt mitään raamatunlauseita, koska ne olen kuullut jo moneen kertaan, eli voisitko kertoa minulle ihan selkokielellä mitä voisin tehdä?

• näin...
        viulu kirjoitti:

Koen syntyneeni uudelleen kun saan elää oikeaksi kokemassani sukupuolessa. Lisäksi olen nyt uskonnollisempi kuin koskaan aiemmin elämässäni. Kiitän Jumalaa kun hän johdatti minut tähän prosessiin.

Koin että olen syntynyt uudestaan jopa eri viranomaisten tai muiden tahojenkin mielestä, kun he käsittelivät minua kuin vastasyntynyttä henkilötunnukseni muututtua.

• viulu
        viululle kirjoitti:

"Jotta pääsee pois tuosta joukosta ON SYNNYTTÄVÄ UUDESTI YLHÄÄLTÄ!!! "

Käypä syntymässä uudelleen ja palaa takaisin parempana ihmisenä tai vaikka kastematona.

syntyä uudesti ylhäältä on Jeesuksen KÄSKY, jälleensyntyminen litty hindu-uskontoon ja karman lakiin. Ei mitää yhteistä ole näillä kahdella keskenään! Jeesus sanoo rauhan minun rauhani, sen minä annan teille!
        Uskokaa Jumalaan ja uskokaa minuun, minun isäni kodissa on monta asuinsijaa. Jos ei niin olisi sanoisinko minä teille, että minä menen valmistamaan teille sijaa? Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tykööni, että tekin olisitte siellä missä minä olen!!

Hindu-uskossa pitää aina suorittaa jotain, muuten syntyy seuraavassa elämässä no niin vaikka madoksi, en viitsisi olla hindu varmaan pelkäisi jo ongenvapaakin!

• viulu
        Kolmois-S kirjoitti:

vai mitä mietit?

• viulu
        kysymys? kirjoitti:

Kerropas minulle viulu mitä voisin enää tehdä kun olen käynyt jo kaikki leikkausetkin läpi "miehestä naiseksi"? Miten enää pääsisin osalliseksi jumalasi armosta? Onko sinulla tähän asiaan jotain käytännön vinkkejä? Enkä kaipaa tähän nyt mitään raamatunlauseita, koska ne olen kuullut jo moneen kertaan, eli voisitko kertoa minulle ihan selkokielellä mitä voisin tehdä?

armoon kun KYSELET! Jos siis oikeesti kyselet etkä pilaile! Herra on jo kuullut sinua ja saat nähdä hän sinut johdattaa, niin että tulet tietämään, etten puhu omiani!

• katosin
        viulu kirjoitti:

armoon kun KYSELET! Jos siis oikeesti kyselet etkä pilaile! Herra on jo kuullut sinua ja saat nähdä hän sinut johdattaa, niin että tulet tietämään, etten puhu omiani!

no nyt olen vakuuttunut,luettuani viulun tarinoita,että en voi syntyä uudestaan kun minua ei edes ole olemassa.häilyn siis hämärän rajamailla

• viulu
        katosin kirjoitti:

no nyt olen vakuuttunut,luettuani viulun tarinoita,että en voi syntyä uudestaan kun minua ei edes ole olemassa.häilyn siis hämärän rajamailla

liian ylimalkaiseti sanottu! En tiedä mihin viittaat?!

• Heviluuseri

Paranoidi skisofreenikko.
      Tämän lisäksi Jeesusfetisisti!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      101
      6259
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      81
      4839
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      100
      3101
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      30
      2932
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2165
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1546
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      337
      1111
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      92
      1110
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1036
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      804
    Aihe