Maailma on ihmeellinen, sen voi kuunnella alla olevast linkistä.
http://www.youtube.com/watch?v=Rooyt3ptNco
Ihmeellinen maailma
6
399
Vastaukset
- varsinkin tässä
mielentilassa kun seuraa tämän päivän uutisia:sotia ja rystöjä,isät raiskaa lapsiaan ja muutenkin vaan tapellaan verissäpäin ja sen sellaista!
mielentilaas sanoosin notta ei maalimasta hyvyys ja ystävyys oo mihinään karonnehet. Sitä on vielä onneksi palijonki enee ku ilikeyttä ja pahojasanooja. Jos vaan on silimää nähärä ja korvaa kuulla niitä.
Optimisti näköö juuston ja pessimisti vaan sen reijät.
terv. hiihtämähän lähtevä seppä ja kotuuriksi jäävä pieni Tiitu-kani pohojanmaalta.- Pirre*
seppäpohojanmaalta kirjoitti:
mielentilaas sanoosin notta ei maalimasta hyvyys ja ystävyys oo mihinään karonnehet. Sitä on vielä onneksi palijonki enee ku ilikeyttä ja pahojasanooja. Jos vaan on silimää nähärä ja korvaa kuulla niitä.
Optimisti näköö juuston ja pessimisti vaan sen reijät.
terv. hiihtämähän lähtevä seppä ja kotuuriksi jäävä pieni Tiitu-kani pohojanmaalta.positiivarin ja pesimistin erosta :))
Täälläkin aivan ihana ilma, aurinkoa ihan taivaan täyvveltä, hiihottelemaan tässäkin on iltapäivällä päästävä, - jos naamaan väriäkin matkalla..
- onni-keväässä
Aivan upea ja ihana kappale näin aurinkoiseen sunnuntai aamuun..
- Heikunkeikku
kuuntelin ja ennenkaikkea katselin. Miten suloisen hellyyttävä kaksikko. Ystäviä.
Soitin tämän kappaleen ystävälleni viikko sitten, kun hän pitkästä aikaa oli vieraanani ja pyysi, että soittaisin jotakin. Valitsin juuri tämän kappaleen, koska kyseistä kappaletta tämä samainen ystävä lauleskeli usein ja minä säestin. (vuosia sitten) Ystäväni ei osaa ollenkaan laulaa, siis nuotilleen vaan laulaa todella väärin. Hän ei suutansa avaa laulamismielessä kenellekään, paitsi minulle.
Kyse on samaisesta kaverista, jonka kanssa meillä on mahtavan ankarat pelikorttiottelut ja voittaja ottaa kaiken kunnian voitostaan ja vetäsee jos jonkinlaisia kiusoitteluita häviäjälle,
Tuosta laulamisesta vielä. Hän saattaa kysästä multa: " haluutsä et mä laulan sulle?" johon minä, että "potki mieluummin päähän." Olen aina pitänyt tästä laulusta ja nyt näihin kuviin liitettynä tämä oli AIVAN MIELETTÖMÄN IHANA!!!
Sain kyyneleet silmiini kun katsoin ja kuuntelin tätä. Kiitos Sinulle kun laitoit tämän!
Tämä on sittenkin kaunis maailma!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017393
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?784903- 794799
- 1324218
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82998- 522629
- 402531
- 462186
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102181Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211810