Palstat ovat kaikkien käytettävissä, se näkyykin, koska mitään ennakkotarkastusta ei ole.
Suomi24 sallii kaikki kirjoitukset, ellei kukaan tee valitusta sääntöjen rikkomisesta.
Täälläkään ei kukaan tiedä kirjoittajien ikää, mutta lukemisen jälkeen voi vain arvailla, etteivät kaikki ole ikäryhmään kuuluvia. Perusteluja tälle mielipiteelleni kukaan tuskin edes odottaa!
Oletko Sinä saanut lukijana, tai kirjoittajana täältä palautteen sellaisena kuin odotit, eli,
- antavatko sivut Sinulle mahdollisuuden jutella ikätovereiden kanssa niistä asioista joista olet kiinnostunut?
- voitko kysyä ja saada vastauksia mikäli jokin asia ei omalla pohtimisella ole selvinnyt?
- tunnetko olevasi ikäistesi kanssa eri mieltä ja uskallat sen täällä kertoa?
- vai, oletko saanut kielteistä palautetta ajatuksillesi?
Kaikissa yhteisöissä on mukana ihmisiä joille oma esiintyminen on tärkeämpää kuin toisten huomioiminen, mutta järkevästi ajatellen, heidän pitääkin antaa tuntea itsensä tärkeiksi, elleivät he omalla käytöksellään alista muita.
Ymmärrän, että täällä ei kukaan ole puheenjohtajan paikalla valittuna henkilönä, mutta johtajaksi voi heittäytyä kaikilla tasoilla.
Hyväksytkö Sinä, että kaikilla on samat oikeudet puhua suunsa puhtaaksi, vai huomautatko sellaisesta mitä et itse hyväksy?
Saatko Sinä täältä uusia virikkeitä ja iloa arkeesi, vai tunnetko ettei palstalla ole Sinulle mitään annettavaa?
Ps. Ylpeästi yksinäinen sanoo omana mielipiteenään näiden ikäryhmien palstojen tarjonnasta;
- paljon ihan asiallista, paljon kinaa ja muiden arvostelemista, paljon sellaista joka ei kiinnosta, mutta kaikille asioille ja ajatuksille on täälläkin tilaa ja omat kannattajansa, joten, mikä ei kiinnosta, sen voi ohittaa lausumatta viimeistä sanaa.
Tuohon alkulauseeseen viitaten; kukaan ei tiedä kirjoittajien ikää, eikä siten voi yleistää kaikkea täälläkään ikäryhmään kuuluvien kirjoittamaksi.
Mitä etsit, mitä saat?
69
2107
Vastaukset
- ajamista,
syystä taikka toisesta.
Suomalaisia velvoitetaan aina vain lisää tekemään,
ottamatta huomioon heidän raskasta historiaansa.
Minusta suomalaiset ovat tehneet paljon muita
pohjoismaita enemmän.
Sitä olen yrittänyt sanoa, vaikka on pari kirjoittajaa,
jotka eivät sitä hyväksykään.- katseleva
Tullessani keskustelupalstalle Suomi24 70
toivoin ikätoverieni kanssa antoisaa keskustelua.
Eri aiheista, jotka kiinnostavat kirjoittajia.
Olen löytänyt täällä elämää ymmärtävääkin seuraa,myös uusia näkökulmia asiaan jota käsitellään.Vuorovaikutus on ollut hyväksi.
Täällä,kuten palstan ulkopuolisessa todellisuudessa, pitäydyn niihin ihmis-suhteisiin,jota ovat jääneet pysyviksi.
Toki on spontaaneja, aivan vieraiden ihmisten kanssa löytyneitä juttutuokioita,mukaviakin täällä.
Pidän hyvänä jokaisen äänen oikeutta tulla esiin,joko probleemoineen, saadakseen ehkä muilta vastaavia kokemuksia läpikäyneiltä neuvoa.
Joitakin asioita sivuutan,mutta olen tyytyväinen löytäessäni osallistumiseen mahdollistavan aiheen
- tylsä minä
Olen saanut täältä sitä mitä etsin ja myös sitä mitä en toivonut. Hyviä keskusteluketjuja on paljon, osallistun silloin kuin asia kiinnostaa. Eri mieltä voi olla, sen ei mielestäni tarvitse mennä henkilön vainoamiseksi, mitä tapahtuu paljon.
Täällä on selvästi kuppikuntia, kahvipirtin lisäksi, eikä uudet kasvot ole tervetulleita. Ja niitä jotka haluavat kalifiksi kalifin paikalle. Sama toki pätee oikeassa elämässäkin.
Ikähaitarista vielä, ihmiset ovat erilaisia, setsenkymppisiäkin on moneen junaan. Välillä kyllä epäilen, että teinit täällä kiusaavat. 60 puolella joku taas haukkui kirjoittajia vähintään 20 vuotta vanhemmiksi, koska aiheet eivät häntä kiinnostaneet.- jo piilossa
Karistetaan pois,se mikä on epäolennaista!
Eihän me voida mitään kypsymättömyydelle.semminkin kun he eivät ole lähipiirissämme.
Sinulle toivon elämän uskoa! Ja kärsivällisyyttä:) - haluta
uusia kasvoja? Minusta aina keskultaessa uusi näkövinkkeli tuo laajennettua näkemystä asioihin!
Kyllä kai se on mukavaa juuttua omiin näkemysiinsä.
Vaan onko koskaan ihminen varma siitä,että hänen ajatuksensa ovat ainoat oikeat?
Se jos mikä rikastuttaa jos joku(minun mieheni saattoi joskus sanoa( voi sinua) joka herätti minut ajattelemaan toisen ihmisen näkökulmasta.
Häntä ei enää ole,ja minun on pärjättävä vain omana itsenäni.
- katseleva
Ihan sen sivuuttaminen mikä ei kiinnosta,ei aina
käy. Tarkiotan tällä sitä,että ihminen sanojensa takana, ansaitsee kuitenkin huomion,jos on itse kiinnostunut ihmisistä.
Ihminen----tuo joskus vaikeastikin tajuttava, on
kuitenkin yksilö,oman luonteensa ja kohtalonsa
muovaama. Sitten on eri asia mihin kannattaa
paneutua,rikasta se kuitenkin on oppia ymmärtämään erilaisuutta.
Ihmisessä kun silmuja kehittymiseen, hamaan loppuun asti.- sinisirkku<
Kun tässä nyt kysytään mitä saan tältä palstalta,jäi kertomatta,että ei aina voi ymmärtää poistoja.Saattaa olla,etten ole niin asiallinen kuin täällä pitäisi.
Tuntuu siltä kuin kaikki, mikä ei sovi nykyhenkeen karsitaan.Tai muotoillaan vapaasti kasvava puu. No vähän surulliselta se tuntuu, kun spontaanisuus on pahasta.
Kun lukee palstan tietoja menneiltä vuosilta,on siellä paljon elävämpi ja myönteisempi ilmapiiri!
Sääli. - se entinen
sinisirkku< kirjoitti:
Kun tässä nyt kysytään mitä saan tältä palstalta,jäi kertomatta,että ei aina voi ymmärtää poistoja.Saattaa olla,etten ole niin asiallinen kuin täällä pitäisi.
Tuntuu siltä kuin kaikki, mikä ei sovi nykyhenkeen karsitaan.Tai muotoillaan vapaasti kasvava puu. No vähän surulliselta se tuntuu, kun spontaanisuus on pahasta.
Kun lukee palstan tietoja menneiltä vuosilta,on siellä paljon elävämpi ja myönteisempi ilmapiiri!
Sääli.ilmapiiri muodostui, mistä nykyinen...
- Sinisirkku<
se entinen kirjoitti:
ilmapiiri muodostui, mistä nykyinen...
En ole ainoa ,joka on saattanut luoda jokinlaisen oman mielikuvitus ystävän.Yksinäiset lapset luovat itselleen leikkitoverin.
Ilmeisesti se on jokin tarve.
Olenko minä kaikkeen syyllinen? - onhan täällä
Sinisirkku< kirjoitti:
En ole ainoa ,joka on saattanut luoda jokinlaisen oman mielikuvitus ystävän.Yksinäiset lapset luovat itselleen leikkitoverin.
Olenko minä kaikkeen syyllinen?monta muutakin kirjoittamassa, miksi pitää aina ajatella itseään kaiken keskipisteeksi. Pitäisi kirjoittaa asioista eikä kuvitella kanssakirjoittajia ystäviksi tai vihollisiksi. Ystävän hakuun on omat palstansa ja väylänsä.
- ystävää
onhan täällä kirjoitti:
monta muutakin kirjoittamassa, miksi pitää aina ajatella itseään kaiken keskipisteeksi. Pitäisi kirjoittaa asioista eikä kuvitella kanssakirjoittajia ystäviksi tai vihollisiksi. Ystävän hakuun on omat palstansa ja väylänsä.
on se kumma ettei ikinä tajuta,etten ollut hakemassa muuta kuin ihmisyyttä!
- jos
ystävää kirjoitti:
on se kumma ettei ikinä tajuta,etten ollut hakemassa muuta kuin ihmisyyttä!
tähän vastaaja on aloitteen tekijä,niin en ole pitänyt tuosta nimikkeestä Ylpeästi yksinäinen!
Joka tapauksessa lukeeko hän tai ei sanon mielipiteeni.
Panssaroidu vaan ylpeään yksinäisyyteen.
Kaikki mitä minulla on elämän kokemusta tässä iässä ja läpikäyneenä enemmän kuin tuo ylpeä voi aavistaakaan. En pidä tuollaista asennetta hyvänä! Toivottavasti hän on onnellinen.
Ja sitä tosiaan tarkoitan. Ja toivon. - neuvoa
Sinisirkku< kirjoitti:
Olenko minä kaikkeen syyllinen?koska jossain olet tehnyt "virheen" tänne kirjoittelussasi.Ei täällä virtuaalimaailmassa etsitä mitään,ihmisyyttä kyllä löytyy yllin kyllin.On kamalaa,jos joku tuntee itsensä petetyksi,hylätyksi,silloin on kyllä väärät lähtökohdat kirjoittelulle.Tämän täällä kirjoittelun pitäisi kai olla osaterapiaa purkaessamme itseämme,ei tällaisen varaan voi jättäytyä.Antaa ajatuksia ja saada itsekin.
Ei sille voi mitään,mutta liika spontaanius ja impulsiivisuus ei yksinkertaisesti sovi tämän kirjoittamisen maailmaan.Tai sitten sopii,jos itse tuntee niin.
Tämäkin virtuaalimaailmaan kirjoittelu on taitolaji,jotkut osaavat toiset eivät.Itse en osaa,olen aika lailla samanlainen päihtärikkö kuin sinä.Mutta vuosien mittaan jotain oppinut;saakoon kuka hyvänsä millaisen kuvan hyvänsä minusta,sillä ei ole väliä,enhän ole itse täällä.
Ihanan avoimia ovat kirjoituksesi,sinä höppänä.....anna tulla vaan lisää. - yllyttää
neuvoa kirjoitti:
koska jossain olet tehnyt "virheen" tänne kirjoittelussasi.Ei täällä virtuaalimaailmassa etsitä mitään,ihmisyyttä kyllä löytyy yllin kyllin.On kamalaa,jos joku tuntee itsensä petetyksi,hylätyksi,silloin on kyllä väärät lähtökohdat kirjoittelulle.Tämän täällä kirjoittelun pitäisi kai olla osaterapiaa purkaessamme itseämme,ei tällaisen varaan voi jättäytyä.Antaa ajatuksia ja saada itsekin.
Ei sille voi mitään,mutta liika spontaanius ja impulsiivisuus ei yksinkertaisesti sovi tämän kirjoittamisen maailmaan.Tai sitten sopii,jos itse tuntee niin.
Tämäkin virtuaalimaailmaan kirjoittelu on taitolaji,jotkut osaavat toiset eivät.Itse en osaa,olen aika lailla samanlainen päihtärikkö kuin sinä.Mutta vuosien mittaan jotain oppinut;saakoon kuka hyvänsä millaisen kuvan hyvänsä minusta,sillä ei ole väliä,enhän ole itse täällä.
Ihanan avoimia ovat kirjoituksesi,sinä höppänä.....anna tulla vaan lisää.liikan avoimuuteen, johan henkilötiedotkin ovat olleet esillä.
- hämmästyttää pientä kulkijaa!
neuvoa kirjoitti:
koska jossain olet tehnyt "virheen" tänne kirjoittelussasi.Ei täällä virtuaalimaailmassa etsitä mitään,ihmisyyttä kyllä löytyy yllin kyllin.On kamalaa,jos joku tuntee itsensä petetyksi,hylätyksi,silloin on kyllä väärät lähtökohdat kirjoittelulle.Tämän täällä kirjoittelun pitäisi kai olla osaterapiaa purkaessamme itseämme,ei tällaisen varaan voi jättäytyä.Antaa ajatuksia ja saada itsekin.
Ihanan avoimia ovat kirjoituksesi,sinä höppänä.....anna tulla vaan lisää.Ihan ensimmäiseksi,miten olet tullut siihen käsitykseen,että tuntisin tulleeni petetyksi?
Ei sellaiseen ole ollut mitään syytä.
Puhe öli muistaakseni tekstin poistosta.Moni muukin on ollut surullinen sen johdosta!Ei minun tekstieni vaan omiensa!
Tuo,ettemme ole täällä,jää vähän hämäräksi minulle.
Kyllä minä olen ajatuksineni tässä. Kiitos
palautteestasi,että pidät avoimmuudestani,pahoittelisin jos muuttuisin varovaisen sulkeutuneeksi! Tiedä nyt sitten miksi
loppu elämä meitä muuttaa:)
"Siihen asti mä kuitenkin taivallan,sekä katselen ihmeitä maan" - minua
yllyttää kirjoitti:
liikan avoimuuteen, johan henkilötiedotkin ovat olleet esillä.
yllyttämällä muuttumaan.Tässä iässä ihminen on jo sitä miksi on kehittynyt.
Se,että henkilötiedot ovat kuvataiteeni johdosta olleet esillä,mitä hitsin pelättävää minulla siinä on?
Katsos eivät kaikki ole laumaihmisiä. - eivät tuo
minua kirjoitti:
yllyttämällä muuttumaan.Tässä iässä ihminen on jo sitä miksi on kehittynyt.
Se,että henkilötiedot ovat kuvataiteeni johdosta olleet esillä,mitä hitsin pelättävää minulla siinä on?
Katsos eivät kaikki ole laumaihmisiä.joka paikassa itseään esiin, vaikka eivät ole laumaihmisiä.
Onpa outo määrittely käsitteelle laumaihminen, se on siis mielestäsi sitä ettei julkaise henkilötietojaan yleisellä palstalla.
Ai, unohdin että sinähän olet SUURI TAITEILIJA. Pitäähän niitä tauluja yrittää kaupatakkin. - siinähän
eivät tuo kirjoitti:
joka paikassa itseään esiin, vaikka eivät ole laumaihmisiä.
Onpa outo määrittely käsitteelle laumaihminen, se on siis mielestäsi sitä ettei julkaise henkilötietojaan yleisellä palstalla.
Ai, unohdin että sinähän olet SUURI TAITEILIJA. Pitäähän niitä tauluja yrittää kaupatakkin.se tuli esille ironian muodossa.Iskit suotta kirveesi kiveen.
- että;
sinisirkku< kirjoitti:
Sääli.parhaat----Ois virranut paljon vettä
ja huuhtonut saariston rantaa.
Niin kaunis on kallion pinta
niin sileä, puhdaskin lie
niin usein aatoksissain
käy jälleen sinne tie. - mahdollista!
että; kirjoitti:
parhaat----Ois virranut paljon vettä
ja huuhtonut saariston rantaa.
Niin kaunis on kallion pinta
niin sileä, puhdaskin lie
niin usein aatoksissain
käy jälleen sinne tie.auringonkiloa aalloilla
kimallusta kirkkainta
silmissä sinitaivas
kalliolla kultaisella... - ajatuksia¤¤
hämmästyttää pientä kulkijaa! kirjoitti:
Ihan ensimmäiseksi,miten olet tullut siihen käsitykseen,että tuntisin tulleeni petetyksi?
Ei sellaiseen ole ollut mitään syytä.
Puhe öli muistaakseni tekstin poistosta.Moni muukin on ollut surullinen sen johdosta!Ei minun tekstieni vaan omiensa!
Tuo,ettemme ole täällä,jää vähän hämäräksi minulle.
Kyllä minä olen ajatuksineni tässä. Kiitos
palautteestasi,että pidät avoimmuudestani,pahoittelisin jos muuttuisin varovaisen sulkeutuneeksi! Tiedä nyt sitten miksi
loppu elämä meitä muuttaa:)
"Siihen asti mä kuitenkin taivallan,sekä katselen ihmeitä maan"vain tuli mieleeni,mitä kukin ehkä odottaa tältä palstalta.Itse kun en odota mitään,on aivan sama vastaako joku aloittamaani ajatukseen vai eikö.
Siis itsekkäästi kai omana terapianani tätä pidän."enhän minä ole täällä" tarkoitta sitä,etten lainkaan ole VAIN se nikki,joka täällä käy.Olen hyvin paljon kaikkea muutakin kuin se pienen pieni ripaus itsestäni. - on hellittelysana
ajatuksia¤¤ kirjoitti:
vain tuli mieleeni,mitä kukin ehkä odottaa tältä palstalta.Itse kun en odota mitään,on aivan sama vastaako joku aloittamaani ajatukseen vai eikö.
Siis itsekkäästi kai omana terapianani tätä pidän."enhän minä ole täällä" tarkoitta sitä,etten lainkaan ole VAIN se nikki,joka täällä käy.Olen hyvin paljon kaikkea muutakin kuin se pienen pieni ripaus itsestäni.diminutiivi kaiketi.
- vesi*
ajatuksia¤¤ kirjoitti:
vain tuli mieleeni,mitä kukin ehkä odottaa tältä palstalta.Itse kun en odota mitään,on aivan sama vastaako joku aloittamaani ajatukseen vai eikö.
Siis itsekkäästi kai omana terapianani tätä pidän."enhän minä ole täällä" tarkoitta sitä,etten lainkaan ole VAIN se nikki,joka täällä käy.Olen hyvin paljon kaikkea muutakin kuin se pienen pieni ripaus itsestäni.Niin on valtaosa ihmisistä,kirjoittaminen kun jättää pois kasvot ja paljon muuta.Voi eihän millään voisi koko ihminen luonteineen ilmetä näissä kirjoituksissa,Sehän on tavallaan niin laaja kirjo,ja eri tilanteet tuovat useimmiten esille parhaat ominaisuudet.Ja puutteetkin:)
Siis oikeassa kanssakäymisessä ihmisten kesken. - tuo sana
jos kirjoitti:
tähän vastaaja on aloitteen tekijä,niin en ole pitänyt tuosta nimikkeestä Ylpeästi yksinäinen!
Joka tapauksessa lukeeko hän tai ei sanon mielipiteeni.
Panssaroidu vaan ylpeään yksinäisyyteen.
Kaikki mitä minulla on elämän kokemusta tässä iässä ja läpikäyneenä enemmän kuin tuo ylpeä voi aavistaakaan. En pidä tuollaista asennetta hyvänä! Toivottavasti hän on onnellinen.
Ja sitä tosiaan tarkoitan. Ja toivon.ylpeys, voisi olla hyvän itsetunnon ilmaus.
Silloin se on helpompi ymmärtää
Hyvä itsetunto rakentuu tehdystä ja onnistuneesta työstä.
Muuten minun on vaikea niellä sanaa ylpeä ja yksinäinen ,siinä jää paljon ajattelun varaan.
Ainoa minkä voisin ymmärtää,on että menetettyään jotain todella hienoa,ei halua kuin vaalia sitä muistoa ja olla ylpeästi yksinäinen. Siinä olisi
jotakin.Mutta en missään nimessä pystyisi sitä kirjoittamaan. Sillä tavoin me ihmiset ollaan erilaisia! - ajatellut
onhan täällä kirjoitti:
monta muutakin kirjoittamassa, miksi pitää aina ajatella itseään kaiken keskipisteeksi. Pitäisi kirjoittaa asioista eikä kuvitella kanssakirjoittajia ystäviksi tai vihollisiksi. Ystävän hakuun on omat palstansa ja väylänsä.
osallistuessani.En todella edes silloin muistakaan kuka on aloitteen tekijä! Saati vihollinen.
Kyllähän se täytyy myöntää,että olen oman maailmani keskipiste.Ja maailma jonka koen, on minun maailmani.
Irralliseksi tuntisin itseni,en osaa edes kuvitella toisin.
Tietenkin ihminen tajuaa maailman olevan olemassa
ennen häntä ja jälkeenkin. Mutten minä sitä silloin koe. No se nähdään aikanaan. - sinisirkku<
eivät tuo kirjoitti:
joka paikassa itseään esiin, vaikka eivät ole laumaihmisiä.
Ai, unohdin että sinähän olet SUURI TAITEILIJA. Pitäähän niitä tauluja yrittää kaupatakkin.kaupata taulujani.Asettanut näytteille kyllä.
Ensimmäisen taulun myytyäni,jäin katsomaan kädessäni olevaa rahaa. Minua suretti.Olin menettänyt jotain.
Sitten ajatus siitä,että joku toinen saa siitä
iloa auttoi. - susanna'*
mahdollista! kirjoitti:
auringonkiloa aalloilla
kimallusta kirkkainta
silmissä sinitaivas
kalliolla kultaisella...Kuka kirjoitti tämän runon? Se olisi minulle ihan tärkeä asia!
- runon kirjoittaja
susanna'* kirjoitti:
Kuka kirjoitti tämän runon? Se olisi minulle ihan tärkeä asia!
mutta runo ei liity mitenkään sinuun.
- susanna'*
runon kirjoittaja kirjoitti:
???
- susanna'*
ja siitä olen onnellinen!
- susanna'*
susanna'* kirjoitti:
Onko se oikein?
- luulin
susanna'* kirjoitti:
että eräs toinen oli kirjoittanut sen mihin vastasin. Kirjoitat inhottavasti monella nikillä, jotkut niistä viittaavat muiden aikaisemmin käyttämiin. mutta usko jo, se ei ole sinulle, en ikinä kirjoita mitään tuollaiselle itsensä tyrkyttäjälle.
- susanna'*
sadismilta!
- Valitan
luulin kirjoitti:
että eräs toinen oli kirjoittanut sen mihin vastasin. Kirjoitat inhottavasti monella nikillä, jotkut niistä viittaavat muiden aikaisemmin käyttämiin. mutta usko jo, se ei ole sinulle, en ikinä kirjoita mitään tuollaiselle itsensä tyrkyttäjälle.
!!!
- Olen ihan***
luulin kirjoitti:
rehellinen.
- minulla
Valitan kirjoitti:
!!!
sinun suhteen, valitan ja lopetan tämän jutun, hyvää yötä.
- sinisirkku<
luulin kirjoitti:
------
- sinisirkku<
susanna'* kirjoitti:
sadismilta!
Olen pahoillani puolestasi.Kuitenkin toivon että naisena ymmärrät minua.Jouduin vedetyksi näiden täällä "saalistavien uroiden:) ja leikkivien vapaiden miesten leikkikaluksi.
Toivon,ettet anna sen vaikuttaa omiin tunteisiisi.Ainoastaan siitä olen pahoillani,että ollessani itse aito ja rehellinen,tulen tulkituksi niin julmasti.
No,sen kestän kypsymättömyyttä on niin monenlaista! Toivon pelkkää hyvää, sinisirkku - Aloittaja.
sinisirkku< kirjoitti:
Olen pahoillani puolestasi.Kuitenkin toivon että naisena ymmärrät minua.Jouduin vedetyksi näiden täällä "saalistavien uroiden:) ja leikkivien vapaiden miesten leikkikaluksi.
Toivon,ettet anna sen vaikuttaa omiin tunteisiisi.Ainoastaan siitä olen pahoillani,että ollessani itse aito ja rehellinen,tulen tulkituksi niin julmasti.
No,sen kestän kypsymättömyyttä on niin monenlaista! Toivon pelkkää hyvää, sinisirkkuEi täällä kannata kaikkeen uskoa.
Palsta antaa uusia ajatuksia, kivoja keskusteluja ja tuopa uusia ystäviäkin, mutta kaikkeen ei kannata mennä mukaan.
Jospa kirjoittaisit samalla nimellä, tai ainakin jättäisit paljastamatta kuinka monella nimellä esiinnyt.
Voisi olla uskottavampaa esiintymistä.
En ole joutunut mukaan vedetyksi mihinkään mitä en ole itse halunnut.
Huijareita esiintyy kaikkialla.
Hyvä itsetunto auttaa kestämään arvostelutkin.
Ylpeästi sana on täällä aiheuttanut pohdintoja, arvosteluakin.
Mielestäni "ylpeästi" osoittaa minun tuntevan itseni, joillakin näyttää olevan alistunut tunnelma, olemalla "vain" ihminen /joku.
Yritä jättää vedätykset omaan arvoonsa, nosta pääsi pystyyn ja esiinny rehellisenä Sinuna.
Löydät täältä ehkä jotain arvokkaampaakin kuin leikkialun aseman.
Kaikkea hyvää keskusteluun osallistuneille.
Joku löytää hyvää, joku huonoa, silloinhan palstat palvelevat mielipiteen vaihtona johon voi osallistua omalla mielipiteellään.
Kevätmieltä ja paljon iloja ja lempeyttä kaikkien palstalaisten elämään.
Terveisin: Itsenäinen, mutta ei itsepäinen ylpeä yksilö suuressa massassa. - sinisirkku<
Aloittaja. kirjoitti:
Ei täällä kannata kaikkeen uskoa.
Palsta antaa uusia ajatuksia, kivoja keskusteluja ja tuopa uusia ystäviäkin, mutta kaikkeen ei kannata mennä mukaan.
Jospa kirjoittaisit samalla nimellä, tai ainakin jättäisit paljastamatta kuinka monella nimellä esiinnyt.
Mielestäni "ylpeästi" osoittaa minun tuntevan itseni, joillakin näyttää olevan alistunut tunnelma, olemalla "vain" ihminen /joku.
Yritä jättää vedätykset omaan arvoonsa, nosta pääsi pystyyn ja esiinny rehellisenä Sinuna.
Joku löytää hyvää, joku huonoa, silloinhan palstat palvelevat mielipiteen vaihtona johon voi osallistua omalla mielipiteellään.
Terveisin: Itsenäinen, mutta ei itsepäinen ylpeä yksilö suuressa massassa.Aika vaikea on vastata "ylpeälle yksilölle."
Mutta se on sivuseikka.
Kysyt miksi luotan kaikkien puheisiin?
Tähänastisessa elämässäni ei ole tarvinut
epäillä kanssaihmisten puheita.
Näin onnellisesti on ollut. Siltä pohjaalta
on hyvä jatkaa:) - Vastaan*
sinisirkku< kirjoitti:
Aika vaikea on vastata "ylpeälle yksilölle."
Mutta se on sivuseikka.
Kysyt miksi luotan kaikkien puheisiin?
Tähänastisessa elämässäni ei ole tarvinut
epäillä kanssaihmisten puheita.
Näin onnellisesti on ollut. Siltä pohjaalta
on hyvä jatkaa:)Ylpeästi yksinäinen, tarraamatta jokaiseen ohikulkevaan joka näyttääyksinäiseltä, sitä on ylpeyteni ja siinä pysyn.
En alennu sanomaan "vain yksinäinen", koska en kaipaa sääliä.
En myös luota kaikkiin puheisiin, kaikkiin en ole koskaan voinut luottaa, mutta ei minua ole kukaan pahemmin pettänytkään.
Luotan yhä itseeni, ylpeästi, mutta en koskaan toivottavasti sano kenellekkään, että hänelle on vaikea vastata, koska jokainen on saman arvoinen, riippumatta siitä kuinka omaan itseensä suhtautuu.
Hyvää jatkoa ja näkemisiin. - sinisirkku<
Vastaan* kirjoitti:
Ylpeästi yksinäinen, tarraamatta jokaiseen ohikulkevaan joka näyttääyksinäiseltä, sitä on ylpeyteni ja siinä pysyn.
En alennu sanomaan "vain yksinäinen", koska en kaipaa sääliä.
En myös luota kaikkiin puheisiin, kaikkiin en ole koskaan voinut luottaa, mutta ei minua ole kukaan pahemmin pettänytkään.
Luotan yhä itseeni, ylpeästi, mutta en koskaan toivottavasti sano kenellekkään, että hänelle on vaikea vastata, koska jokainen on saman arvoinen, riippumatta siitä kuinka omaan itseensä suhtautuu.
Hyvää jatkoa ja näkemisiin.Olin vain rehellinen oma itseni niinkuin kannustit!
Enhän Sinulle tahtonut mielipahaa,meillä on vain eri käsitys asioista, liittyen omaan minään.
Minähän pidän tyylistäsi,ihan inhimillinen olet,
Sinullekin Hyvää jatkoa! - ylemmyyskompleksi
sinisirkku< kirjoitti:
Olin vain rehellinen oma itseni niinkuin kannustit!
Enhän Sinulle tahtonut mielipahaa,meillä on vain eri käsitys asioista, liittyen omaan minään.
Minähän pidän tyylistäsi,ihan inhimillinen olet,
Sinullekin Hyvää jatkoa!luulet olevasi jotain
jotain enemmän kuin nuo muut vanhat
ja aikansa eläneet
taiteellisempi ja muuta
jokin loukkaus liittyy kirjoittamiisi
viesteihin niiden ilmapiirin takia
siksi sinua vierotaan - olevansa 70+
Aloittaja. kirjoitti:
Ei täällä kannata kaikkeen uskoa.
Terveisin: Itsenäinen, mutta ei itsepäinen ylpeä yksilö suuressa massassa."noita toisia" nyt meitä taas ammutaan kovilla.
- sekin
ylemmyyskompleksi kirjoitti:
luulet olevasi jotain
ja aikansa eläneet
taiteellisempi ja muuta
siksi sinua vierotaanettä lauot suustasi tuomioita, kuka on inhimillinen ja kuka ei. sanot ettei raha merkitse, toisaalta kerrot laajasti maallisesta omaisuudestasi. Kosiskelet miehiä ja kun eivär vastaa haluamallasi tavalla, syytät että pitävät pilkkana.
sitä saa mitä tilaa.
nin monella nikillä esiinnyt ja itsellesi vastailet että sekoitat muitten keskustelut.Kovasti sinulla on muka työtä, harrastuksia ja ystäviä, silti olet joka hetki täällä kyttäämässä , sohimassa ja syyttelemässä. - makeasti!
luulet olevasi jotain
ja aikansa eläneet
taiteellisempi ja muuta
siksi sinua vierotaanNaisparka,hänkö välittisi tuollaisesta,tuskin lukee****
- katseleppas
luulet olevasi jotain
ja aikansa eläneet
taiteellisempi ja muuta
siksi sinua vierotaanhänen ketjujaan.Kyllä ne vetävät.
Mitenkä omat aloituksesi? - eväitä***
olevansa 70+ kirjoitti:
"noita toisia" nyt meitä taas ammutaan kovilla.
kuin runoilla nuortuvansa!
- yrittää edes
susanna'* kirjoitti:
Kuka kirjoitti tämän runon? Se olisi minulle ihan tärkeä asia!
vähän kertoa tuolle raasulle,jota vietiin kuin lammasta teuraaksi taas
- olet itse
yrittää edes kirjoitti:
vähän kertoa tuolle raasulle,jota vietiin kuin lammasta teuraaksi taas
täällä höynäytettävänä, älä kuvittele muuta.
- Hiljaisesti yksin
Tämä on hyvä ketju, missä sanat ovat kuin rakennuspalikoita,
ja jokainen on laittanut omanvärisensa ja -muotoisensa palikkansa toisten jatkeeksi,
ja tässähän keikutaan.
Joskus joku saattaa vahingossa tönäistä koko
kyhäelmän matalaksi ja on niitäkin, joilla kiusanhenki
saa vallan ja palikat saavat vauhtia siitä syystä.
- Minua kiinnostavista asioista täällä on harvoin puhetta
ja tuollaiset turhahtavat hörölöröt jätän suosiolla lukematta.
- En myöskään liiemmin kysele, koska vastausten
aitoudesta ei täällä voi olla varma. Virtuaalikuoren alla saattaa olla toisinajattelija.
- Vuoteni eivät vielä riitä otsikon tasolle, ja
siksi joudun niitä lainaamaan. Tuskin menettelyssäni on mitään paheksuttavaa.
Lisätkää palikoita.- Sinisirkku<
vastauksissa aitouden,samoin pintapuolisuuden.
En viitsisi tuhlata jäljellä olevaa aikaani,jos en uskoisi enemmistön olevan aitoja.
Jos ei,niin vastaan kuitenkin niin hyvin kuin ymmärrän.
Samoinhan sitä jättää vastaamatta epäolennaisiin asioihin.
Ajatukseni askarteli erään kysymyksen parissa.
Eikö aina ihmiset myös tietämättäänkin kasvata toisiaan, ollessaan vuorovaikutuksissa keskenään.
Niin olen tähänastisessa elämässäni kokenut,ja ollut kiitollinen usein itseäni vanhemmille ihmisille. Oikeastaan jo lapsesta lähtien.Vieläkin pidän kuuntelemisesta,jos vain
tielle osuu ihminen, jolla on sanottavaa.
Onni,että on kirjoja joista löytää etsimäänsä. - mihin tiikeri raidoistaan
Sinisirkku< kirjoitti:
vastauksissa aitouden,samoin pintapuolisuuden.
En viitsisi tuhlata jäljellä olevaa aikaani,jos en uskoisi enemmistön olevan aitoja.
Jos ei,niin vastaan kuitenkin niin hyvin kuin ymmärrän.
Samoinhan sitä jättää vastaamatta epäolennaisiin asioihin.
Ajatukseni askarteli erään kysymyksen parissa.
Eikö aina ihmiset myös tietämättäänkin kasvata toisiaan, ollessaan vuorovaikutuksissa keskenään.
Niin olen tähänastisessa elämässäni kokenut,ja ollut kiitollinen usein itseäni vanhemmille ihmisille. Oikeastaan jo lapsesta lähtien.Vieläkin pidän kuuntelemisesta,jos vain
tielle osuu ihminen, jolla on sanottavaa.
Onni,että on kirjoja joista löytää etsimäänsä.pääsee: omalla kohdallanikin toistan samoja virheitä, luotan ja lähden aina mukaan leikkimään mutta kyllä se kannattaa enempi saa kuin menettää.
- susanna*
mihin tiikeri raidoistaan kirjoitti:
pääsee: omalla kohdallanikin toistan samoja virheitä, luotan ja lähden aina mukaan leikkimään mutta kyllä se kannattaa enempi saa kuin menettää.
tuo on totta,olen myös ajatellut noin,jo paljon ennen tätä keskustelua,vuosia sitten jo.
- susanna*
susanna* kirjoitti:
tuo on totta,olen myös ajatellut noin,jo paljon ennen tätä keskustelua,vuosia sitten jo.
tarvitse pelätä tiikereitä!
Upea ja koulutettu tuntuu olevan.Hei vaan, täällä mennään:D - tiikerileijonan
susanna* kirjoitti:
tarvitse pelätä tiikereitä!
Upea ja koulutettu tuntuu olevan.Hei vaan, täällä mennään:Dkanssa tulee juttuun kunhan vain ei tehdä asiasta härkästä.
- susanna*
tiikerileijonan kirjoitti:
kanssa tulee juttuun kunhan vain ei tehdä asiasta härkästä.
moista risteytystä,vaikka saattaa se olla joku
kloonipeto. - haisunäätä...
susanna* kirjoitti:
kloonipeto.tunnetaan aina hajusta, vaikkois näkymättömissä...
- tiikerileijona
susanna* kirjoitti:
kloonipeto.oli syntynyt leijonan merkissä mutta raidoista ei päässyt eroon. Matti pääministeri tekee aina samoja virheitä. siniset on myös silmänsä sen.
- susanna*
tiikerileijona kirjoitti:
oli syntynyt leijonan merkissä mutta raidoista ei päässyt eroon. Matti pääministeri tekee aina samoja virheitä. siniset on myös silmänsä sen.
torvien kutsuva ääniilmankos tämä norsuystäväni siirteli jalkojaan jo ajat sitten levottomasti!
Maharadjan seuruen tulossa. Onneksi-----kun ei minulla ole ampuma-asettakaan mukana:D - tiikerileijona
oli syntynyt leijonan merkissä mutta raidoista ei päässyt eroon. Matti pääministeri tekee aina samoja virheitä. siniset on myös silmänsä sen.
ei tiedä mikä musiikki esitys on kyseessä tänlaatuinen mutaatio ei voi olla kovi sivistynyt.
- karannut
ei tiedä mikä musiikki esitys on kyseessä tänlaatuinen mutaatio ei voi olla kovi sivistynyt.
lentävän maton mukana
- susanna*
viehkoa musiikkia ole,hieman joikaavaa,ja korvat ei löydä sävelasteikkoa,älä sure, et jää paljoakaan vaille.
Hauskat kotoiset laulelmat ovat kivempia:) - karkaisi
karannut kirjoitti:
lentävän maton mukana
spiritus pullon henki täällä väliin löyhähtääkin!
- susanna*
kun on kihlautunut ja morsian myös!Ihan vilpittömästi toivoo heille onnea!
- tiikerileijona
susanna* kirjoitti:
kun on kihlautunut ja morsian myös!Ihan vilpittömästi toivoo heille onnea!
mestarillista tilanteenhaltuunottoa, maailmanlaajuisesti kiinnostava tapahtuma.
Myös TL onnittelee kihlaparia. - susanna*
mestarillista tilanteenhaltuunottoa, maailmanlaajuisesti kiinnostava tapahtuma.
Myös TL onnittelee kihlaparia.Se oli niin lämmin ja turvallinen,mitenkäs minä nyt pärjään, kun en sitä ehddi hakea-----
- sinisirkku<
ehkä ne käyvät värisinfoniasta!
- kiitän hauskasta ...
tuokiosta seurassanne, tiikerille ja leijonalle
erikseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062481Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441845- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928