Mulla on vähän piristetty 1000f,ja kytkin luistaa yläkerroksilla kiihdytettäessä,korjaantuuko se levyjen vaihdolla vai täytyskö vaihtaa jäykemmät jousetkin.ja olisko jollakin joku linkki räjäytys kuviin tuohon koneeseen 1000f -92 kiitos.
1000f kytkin
11
1886
Vastaukset
- sama vaiva
mullakin oli,piristelin konetta ja etenkin
kolmosella kun vedätti niin lipesi pahasti,,
eikun uus levypaketti ja jäykemmät jouset
nii jo pitää,ja suosittelen belrayn öljyi,
omasta kokemuksesta siinä on se kytkimen
lisäaine hyvä,eikä kone "kahise"!!! - cbr 1000f
Itsellä olisi kanssa tarkoitus piristellä omaa cbr 1000f:ää.Devilin putkisto jo olisi.Pitääkö suuttimet vaihtaa vai riittääkö säädätys?
- laitsu
suuttimet ja putki vaihdettu.Öljynä on tuo bel ray exs 10w-50w.Täytyy kai lähteä kytkin ja jousi kauppaan.pyörä on tosi mahtava ajella vaikka on jo ikää
- Nimetön
laitsu kirjoitti:
suuttimet ja putki vaihdettu.Öljynä on tuo bel ray exs 10w-50w.Täytyy kai lähteä kytkin ja jousi kauppaan.pyörä on tosi mahtava ajella vaikka on jo ikää
Itsekkin olen tykästynyt tuohon 1000f:ään.Mukava turistella.Tuoko paljon lisä tehoa tuo putkisto ja suuttimet.Jos vertaa vakioon?
- niinjanäin
Nimetön kirjoitti:
Itsekkin olen tykästynyt tuohon 1000f:ään.Mukava turistella.Tuoko paljon lisä tehoa tuo putkisto ja suuttimet.Jos vertaa vakioon?
Ei tuo juurikaan tehoja mutta moottorin luonne muuttuu paremmaksi.
Edellyttäen että on säädätetty oikein.
Oma 94 antoi koko putkistolla sekä mökäpöntöllä tehtaan antamat lukemat. - saa lisää
niinjanäin kirjoitti:
Ei tuo juurikaan tehoja mutta moottorin luonne muuttuu paremmaksi.
Edellyttäen että on säädätetty oikein.
Oma 94 antoi koko putkistolla sekä mökäpöntöllä tehtaan antamat lukemat.mutta pelkkä vapari,suuttimet ja slipari ei riitä,
tarvii vaihtaa myös syttylevy,itte vaihoin vaparin,
factoryn suutin/levysatsin240ekua ja rakensin reilusti
hengittävät putket,,soi komeesti ja siihen loppu
kytkimen pito,jäykempää joussatsia abaut 20ekua
maksavat,ja uudet levyt!!
Tuttu pyöränvirittäjä anto vinkkiä et ceparin
saa potkiin hyvin mut ilmaa pitää saaha ja
pakopuoli ei saa ahistaa,,jotkut on väittäny
et käy venojenpäälle mut en ole omassani moista
huomannu - ja sitten
saa lisää kirjoitti:
mutta pelkkä vapari,suuttimet ja slipari ei riitä,
tarvii vaihtaa myös syttylevy,itte vaihoin vaparin,
factoryn suutin/levysatsin240ekua ja rakensin reilusti
hengittävät putket,,soi komeesti ja siihen loppu
kytkimen pito,jäykempää joussatsia abaut 20ekua
maksavat,ja uudet levyt!!
Tuttu pyöränvirittäjä anto vinkkiä et ceparin
saa potkiin hyvin mut ilmaa pitää saaha ja
pakopuoli ei saa ahistaa,,jotkut on väittäny
et käy venojenpäälle mut en ole omassani moista
huomannuehottomasti penkkiin,karua kuunneltavaa,mut
omin konstein ei kyl säädöt satu!!
- Räjäytyskuvat täällä
http://fiche.ronayers.com/Index.cfm/Module/Main/TypeID/26/Type/Motorcycle/MakeID/1/Make/Honda
Siitä vain valitset ensin vuosimallin... - LAITSU
LINKISTÄ RÄJÄYTYS KUVIIN
- cebariin tietoo
Voisko joku laittaa linkin mistä pystyisi ostamaan 1000f cebarin kytkinlevyt ja jäykemmät kytkinjouset?(:
PS. mitä öljyä suosittelette kytkimelle?(: - serfg
Euro motor center, vaihda pelkät jouset, levyt voi mitata haynesin korj.kirjassa on mitat, tuskin kuluneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606264- 1003232
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252546- 212188
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271686
- 251470
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2251403- 491382
- 301341