miten wasa-laivalle pääsee parhaiten viikkarin laivalta.
miten wasa-laivalle
6
558
Vastaukset
- koska menet
Menisin kävellen vanhan kaupungin Slussenin kulmalle ja siitä Djurgårdenin lautalla Grönä Lundin laituriin ja pieni kävely siitä Wasalle.
http://www.waxholmsbolaget.se/djurgardsfarjor/tidtabeller.aspx?spfmenu=3:6:19
Taksi lienee nopein, mutta kallein.- ne......
kulkeeko ne lautat talvisin?
- suvijatytti
entäs siljalta.... perjantaina ollaan menossa
- Hiihto-HousuNainen
Ensin metrolla T-centraletiin. Eli terminaalista kävelette ilmasiltaa pitkin ja Suomi-puiston läpi yhden talon kulman ympäri Gärdetin metro asemalle. Matka 500 metriä.
Sitten metrolla kolmas pysäkki, jäätte T-centralettiin ja siitä ylös Sergelin Torille ja sitten Åhlensin kulmalla nousette bussiin nro 47 sinne Sergelin torin yli menevään suuntaan. Siinä tulee pian Nordiska Museet Djurgårdenin sillan jälkeen ja siinä se on vieressä.
Tietysti keskustaan pääsee myös terminaalista lähtevällä bussilla.
- ratkaisun.....
viikkarilta lähtee parin tunnin opastettu bussiretki joka pysähtyy wasa laivalla jossa saa jäädä pois. matka maksaa 17e ja siinä poiketaan jossakin museossa kans. tää on viikkarin. olisko siljalla samanlainen sitten ...luulis?
- vie perille
Siljalta lähtee keskustaan bussit, jotka ajaa siitä Djurgårdenin sillan vierestä ja siinä voi jäädä pois. Niitä lähtee laivan saavuttua vartin välein.
Se pysäkki on ihan wasa museon lähellä. Sitten iltapäivällä takaisin mennessä siitä voi nousta Siljan laiva bussiin kyytiin. Busseja menee iltapäivällä 13.20 alkaen vajaan tunnin välein laivan lähtöön asti.
Tuo on se normaali laiva bussin reitti kun Silja terminaalista on lyhyt suora reitti siihen Djurgårdenin sillalle. Sitten on juuri molemmilla varustamoilla nämä kaupunkikierros bussit, joista voi jäädä mihin haluaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351