Windows Update jumittaa

heididiididid

Mulla on läppäri, jossa on asennettuna Windows Vista. Nyt viimesen kuukauden aikana alkanu tökkii toi Windows Update. Mitään virheilmoitusta ei tule, mutta ku laitan Updaten ettii uusia päivityksia, se jummaa siihen. Eikä anna mitään virheilmoitusta...

Sitten ongelma numero kaks: kun käynnistän koneen, niin Windows jää määrittämään jotain päivitystä 3/3 (mistähän saan selville mikä?) ja sit se ei saa siitä määritettyä ollenkaan.. :/ Siihen jää se 0% joka kerta ja sit käynnistää koneen ihan normaalisti. Tähän menee ihan turhaa aikaa, kun se tekee sen joka kerta kun koneen pistää päälle.. Eli nää kaks juttua liittyy varmasti toisiinsa, mut miten mä lähden nyt selvittää missä on vika. En oo ladannu viime aikoina mitään ihmeellistä koneelle. Microsoft Offisen päivityksen asennus epäonnistui joskus. Mistähän mä selvitän mitä Windows jää määrittämään..? Jos jollain on hyviä ehdotuksia, mites saan sen päivityksen, joka jää jummaa niin kokonaan pois tai asennettua loppuun ja sit Updaten toimimaan niin kiva! :)

4

262

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikkapa

Belarc Advisor-ohjelmalla puuttuvat päivitykset. Ainakin joku Microsoft.NET Framework-päivitys itselläni aiheutti tuollaisia ongelmia. Latasin sen ja vasta 3. asennuskerralla onnistui.

• Tarkemmin

Selllaista kohtaa kun asennetut päivtykset ja siellä saattaa lukea että joku on epäonnistunut tms. Noh, sitten poistat sen, siinä pitäsisi olla poista vaihtoehto. No sitten seuraavalla käynnistyskerralla paremmaalla onnella se puuttuva päivitys asentuu.

• heididididididi

Joo on sielä niitä epäonnistuneita, mut ei niit ainakaan siitä kohtaa pysty poistamaan :/ Uskallanko mä mennä sieltä ohjauspanellin kautta niitä poistaa.. Koht on koko kone aivan sekasi :D

• heididididididi

Niin siis kun avaan asennetut päivitykset niin siinä lukee, ettei koneeseen ole asennettu mitään päivityksiä.. Vaikka siis on :D Eli miten siis poistan, kun siinä listassa ei oo mitään.. Mut päivityshistoriasta kuitenkin näkee, että siel on jotain epäonnistuneita..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      67
      4421
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      68
      4271
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2947
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      66
      2835
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      2119
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      55
      2002
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1689
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1513
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      111
      1373
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      182
      1286
    Aihe