Folioon kääritty elämä

joojajuu

Kertokaa kaikki ne syyt,

joidenka vuoksi aloitatte suhteen naisen kanssa.

Odotan suurella mielenkiinnolla :)!

16

2118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • inconnue surffaa

Rakkaus.

• ohikulkenut heteromies

Opiskeltiin yhdessä, hauskempaa lukea tentteihin yökaudet samaan aikaan.
      Muutenkin ihan mukavaa seuraa.
      Ja tietenkin seksi.

• siis niitten syiden tähden.

Miks aloittaa, kun jompikumpi kuitenkin lopettaa satavarmasti. Kaksi naista on utopiaa;
      ne kutistavat toisensa. Miulla ei ole varaa kutistua.

• LaikaQ

Maraboun tumman suklaan väriset silmät ja ujo, hurmaava hymy.

• häilyvä ...

Ensimmäisellä kerralla olin korviani myöten rakastunut ja ajattelin että tämä on se ihminen jonka kanssa elän elämäni loppuun asti. Ensimmäisen pettymyksen jälkeen luin rakkausrunoja puhelimessa naiselle ja iskin hänet. Petyin ja siirryin tuttavankauppaa seuraavaan. Otin hatkat ja lähdin seuraavaan syliin. Petyin ja hyppäsin seuraavaan. Sain tarpeekseni ja lähdin ja siirryin seuraavaan, sain tarpeekseni ja siirryin seuraavaan. Seuraava oli hullu, lähdin ja päätin ettei ikinä enää. Ystäväni houkutteli kokeilemaan seksiä ja kokeilin ja olin pulassa, en päässyt eroon. Olen pulassa edelleen …

• Nainen/Mies

Aloittaisin suhteen naisen kanssa samasta syystä,kuin suhde ylipäätään aloitetaan...Halusta olla kiehtovan ja rakkaan ihmisen kanssa yhdessä, touhuta ja tehdä asioita yhdessä...ajattelenkin, että ihastun/rakastun ihmiseen en sukupuoleen...kohde voi siis olla yhtälailla mies tai nainen, ei sillä väliä, jos tuntee sen ihanan, kutkuttavan tunteen, perhosia vatsassa ja sydän pamppailee yli sallitun...ja mieli tekee olla vain toisen lähellä ja vierellä...

• samat ajatukset

täälläkin. Tällaisia ihmisiä ei ole kovin monia.

• ihmisiä
        samat ajatukset kirjoitti:

täälläkin. Tällaisia ihmisiä ei ole kovin monia.

ei ole kovin monia? Mielestäni kuvaus ihastumisesta oli aika yleispätevä. Minua usein hämmästyttää se ajatus, että vain biseksuaali ihastuisi ihmiseen ja homo- ja heteroseksuaali sukupuoleen. Itse ainakin koen rakastuvani nimenomaan ihmiseen. Samalla olen umpilesbo. Oikeastaan naisissa sinänsä ei ole mitään, mikä minua kiinnostaisi. En innostu ajatuksesta kenestä vain naisesta enkä katsele uimahallin pukutiloissa alastomia naisvartaloita kieli pitkällä. Kun ajattelen asiaa järjellä, voisin aivan yhtä hyvin olla niin miehen kuin naisenkin kanssa. Siitä huolimatta ne ihmiset, joihin ihastun, ovat aina naisia. Ihastukseni kohteessa minua kiinnostaa nimenomaan se ihminen, joka hän on, ei se, että hän on nainen.
        Uskon, että tämä on aika yleismaailmallinen kokemus, jonka varmasti myös monet heterot jakavat. Joten olisi ehkä aika luopua siitä ennakkoluulosta, että biseksuaalin rakkaus olisi jotenkin erilaista, puhtaamapaa ja hienompaa kuin muiden, koska se ei valikoi kohdetta sukupuolen mukaan. Samanlaista se on kaikilla.

• Mahtaaks niin voimakkaan es-
        ihmisiä kirjoitti:

ei ole kovin monia? Mielestäni kuvaus ihastumisesta oli aika yleispätevä. Minua usein hämmästyttää se ajatus, että vain biseksuaali ihastuisi ihmiseen ja homo- ja heteroseksuaali sukupuoleen. Itse ainakin koen rakastuvani nimenomaan ihmiseen. Samalla olen umpilesbo. Oikeastaan naisissa sinänsä ei ole mitään, mikä minua kiinnostaisi. En innostu ajatuksesta kenestä vain naisesta enkä katsele uimahallin pukutiloissa alastomia naisvartaloita kieli pitkällä. Kun ajattelen asiaa järjellä, voisin aivan yhtä hyvin olla niin miehen kuin naisenkin kanssa. Siitä huolimatta ne ihmiset, joihin ihastun, ovat aina naisia. Ihastukseni kohteessa minua kiinnostaa nimenomaan se ihminen, joka hän on, ei se, että hän on nainen.
        Uskon, että tämä on aika yleismaailmallinen kokemus, jonka varmasti myös monet heterot jakavat. Joten olisi ehkä aika luopua siitä ennakkoluulosta, että biseksuaalin rakkaus olisi jotenkin erilaista, puhtaamapaa ja hienompaa kuin muiden, koska se ei valikoi kohdetta sukupuolen mukaan. Samanlaista se on kaikilla.

ton takaa näkyy mitään muuta ku umpihankee? Minkälainen kenkävarustus sul onkaan?

• kiitän luojaani,
        ihmisiä kirjoitti:

etten ole biseksuaali!

• talvinilkkurit
        Mahtaaks niin voimakkaan es- kirjoitti:

ton takaa näkyy mitään muuta ku umpihankee? Minkälainen kenkävarustus sul onkaan?

vielä toistaiseksi. Mitkä ongelmat?

• LaikaQ
        ihmisiä kirjoitti:

mietin. Jotenkin tuossa kommentissa tosiaan haiskahtaa se joskus ennenkin esiin tullut rivienväli-oletus, että bisset ymmärtävät rakkaudesta jotain ihan muuta kuin me muut. Ihan kuin heillä olisi estoista vapaa suhde rakastumiseen. Just just. Bissejä tuntevana voin sanoa, että estot ne on sielläkin, jos on ollakseen.

Ikävä myös pudottaa pilvilinnasta. Kyllä tosiasia on, että ihmiseen sitä kukin rakastuu. Kaikki naiset eivät ole sellaisia, joihin rakastuisi, eivät siis ne kaikki fyysisesti ihanatkaan. En tiedä olenko UMPIlesbo (en halua olla millään tavalla ummessa, kiitos) mutta rakastan naista. Niin se vain on.

Sanoisin, että olen ikionnellinen, että olen nainen, joka uskaltaa rakastaa ja tulla rakastetuksi. Monella eri tavalla. Se on moninverroin tärkeämpää kuin se, mitä sukupuolta ihmiset edustavat.

• vähän siltä,
        LaikaQ kirjoitti:

mietin. Jotenkin tuossa kommentissa tosiaan haiskahtaa se joskus ennenkin esiin tullut rivienväli-oletus, että bisset ymmärtävät rakkaudesta jotain ihan muuta kuin me muut. Ihan kuin heillä olisi estoista vapaa suhde rakastumiseen. Just just. Bissejä tuntevana voin sanoa, että estot ne on sielläkin, jos on ollakseen.

Ikävä myös pudottaa pilvilinnasta. Kyllä tosiasia on, että ihmiseen sitä kukin rakastuu. Kaikki naiset eivät ole sellaisia, joihin rakastuisi, eivät siis ne kaikki fyysisesti ihanatkaan. En tiedä olenko UMPIlesbo (en halua olla millään tavalla ummessa, kiitos) mutta rakastan naista. Niin se vain on.

Sanoisin, että olen ikionnellinen, että olen nainen, joka uskaltaa rakastaa ja tulla rakastetuksi. Monella eri tavalla. Se on moninverroin tärkeämpää kuin se, mitä sukupuolta ihmiset edustavat.

että ihmisiä häiritsee tuo kirjoittamani "umpilesbo". En tarkoita sillä mitään sen erikoisempaa, kuin että en ole koskaan kiinnostunut yhdestäkään miehestä, vaikka olen sille mahdollisuudelle ollut avoin. Jossakin elämäni vaiheessa jopa yritin sitä ihan tietoisesti, kohtasin mukavia miehiä, joihin olisin halunnut rakastua, mutta mitään kipinää ei koskaan syttynyt. Tällä kokemuksella olen tehnyt päätelmän, että olen lesbo. Ehkä tässä vaiheessa olen siinä mielessä "ummessa", että en enää edes odota kiinnostuvani miehestä, sillä kokemus on osoittanut muuta, mutta en vieläkään pidä sitä minään täytenä mahdottomuutena.

• Kukaan leppis ei koskaan myön-
        kiitän luojaani, kirjoitti:

etten ole biseksuaali!

nä olevansa bisse. Ehei, ollaan vaan jonkun epäluotettavan leben kaa ja valitetaan elämän surkeutta. Miks ette etsi miestä ja tuu tyydytetyiks?

• nihilisti.

en oikeastaan halua suhdetta naiseen.He haluavat suhteen minun kanssa.Sitoa minut ja pitää omanaan.se on ahdistavaa.Pitää mennä kihloihin ja muuttaa yhteeen.Kissat ja koirat sekä lapset.

• Njöh

on Rakkaus :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      87
      5439
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4722
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      3027
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      88
      2955
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2564
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      61
      2039
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      1976
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      114
      1439
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1328
    Aihe