Olisin innokas spyron pelaaja, mutta en pääse eteenpäin ! Olen kohdassa jossa on tulipalo. Kuuluu huutoja :" tännepäin, täällä tarvitaan apua." olen löytänyt ämpärin,mutta en paikkaa mihin se ämpäri tyhjennetään. Voisiko joku auttaa minua ?
vesiämpäri / spyro
8
260
Vastaukset
- Niiiiiiiin
Spyroja on toistakymmentä.
- spedetollo
kaikissa hosutaan ämpärillä?
jatka pelaamista korteilla, homo - Poika, poika
spedetollo kirjoitti:
kaikissa hosutaan ämpärillä?
jatka pelaamista korteilla, homomene vielä kotiis kasvaa.
- puukiipijä 7
Opettelen innoissani pelaamaan. Uusi harrastus joten koettakaa ymmärtää :) Pelaan dawn of the dragon peliä ja siinä olen kohdassa jossa on tulipalo. Nyt on ollut taukoa pelaamisessa joten en ole selvittänyt sitä ämpärin tyhjennystä vieläkään. Olisin kiitollinen asiallisesta neuvosta ;)
- Spyro the Dragon
Kun sinulla on ämpäri ja siellä se vesi, sinun pitää mennä sen palavan rakennuksen luokse niin se viskaa sen veden sinne. Tuli sammuu hiljalleen ja sinun pitää tehdä se niin monta kertaa kunnes se sammuu. Ole nopea ;)
- puukiipijä 7
Kiitos kovasti neuvosta! Saahan täällä näköjään ihan oikeitakin neuvoja tällainen kokematon pelaaja. Hyvää kevättä ja mukavia pelihetkiä.
- Spyro the Dragon
puukiipijä 7 kirjoitti:
Kiitos kovasti neuvosta! Saahan täällä näköjään ihan oikeitakin neuvoja tällainen kokematon pelaaja. Hyvää kevättä ja mukavia pelihetkiä.
Kiva että neuvo auttoi ^_^ peli on aika vaikea minun mielestä. Pääsin sen osittain läpi tuossa eilen ja osittain en. Pitää kerätä puuttuvat bonukset, eli haarniskat ym.
Kivoja pelihetkiä! - puukiipijä7
Spyro the Dragon kirjoitti:
Kiva että neuvo auttoi ^_^ peli on aika vaikea minun mielestä. Pääsin sen osittain läpi tuossa eilen ja osittain en. Pitää kerätä puuttuvat bonukset, eli haarniskat ym.
Kivoja pelihetkiä!Mukava lukea asiallista viestiä. Olin ihan ihmeissäni kun oli jotain homo ja oletko tyhmä viestejä. No, varmasti olinkin tyhmä,mutta en ole vielä perehtynyt oikein tähän pelimaailmaan. Mukavaa kuitenkin on ;) Kivoja pelihetkiä sinulle myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996043
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282843Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262105Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774