Hei
Elikkäs tässä taas ajattelin, että vois huvikseen asentaa Fallout 3:sen uudestaan, mutta yhtäkkiä peli ei toimikkaan. Yritän asentaa peliä, niin se ensin ihan normaalisti asentaa Windows Livet (ja mitä muuta sieltä tuleekaan) ja DirectX:ät, mutta sitten ku se aikoo itse peliä asentaa tulee seuraavanlainen ilmoitus:
(Otsikko:) Feature transfer error
Feature: DefaultFeature
Component: Fallout 3
File: D:\data2.cab
Error: Datavirhe (CrC-tarkistus)
Ja siis kyllä, olen pelannut samaa peliä, samalla koneella ennenkin. Tehot riittävät ihan hyvin ja peli on aito, eli niistä ei ole kyse.
Tossa ajatellessani ajattelin että jos ongelma on siinä, että kun poistin Falloutin aikaisemmin päätin säästää tallennetut pelit, eli jos ongelma olisikin, että tallennettuja pelejä ei löydy tai niissä virhe, voisiko se johtua tästä?
Fallout 3 ei toimi
HelpNeeded
2
981
Vastaukset
- HelpNeeded
Eli siis tässä on kuva virheilmoituksesta:
http://img3.imageshack.us/img3/1065/falloutvirhe.jpg
Eli siis klikatessa OK ohjelma sammuu.- 5sdbfghfg
vaikuttaisi siltä että levyä ei saa luettua..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2355370Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy465290Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2222884Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171442444- 652052
- 701840
- 2081714
Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1841343Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,201292Martina tienaa itse rahansa
Ei tarvitse anella elättäjältään rahaa, ruokaa ja laukkuja.3351236