Hei
Elikkäs tässä taas ajattelin, että vois huvikseen asentaa Fallout 3:sen uudestaan, mutta yhtäkkiä peli ei toimikkaan. Yritän asentaa peliä, niin se ensin ihan normaalisti asentaa Windows Livet (ja mitä muuta sieltä tuleekaan) ja DirectX:ät, mutta sitten ku se aikoo itse peliä asentaa tulee seuraavanlainen ilmoitus:
(Otsikko:) Feature transfer error
Feature: DefaultFeature
Component: Fallout 3
File: D:\data2.cab
Error: Datavirhe (CrC-tarkistus)
Ja siis kyllä, olen pelannut samaa peliä, samalla koneella ennenkin. Tehot riittävät ihan hyvin ja peli on aito, eli niistä ei ole kyse.
Tossa ajatellessani ajattelin että jos ongelma on siinä, että kun poistin Falloutin aikaisemmin päätin säästää tallennetut pelit, eli jos ongelma olisikin, että tallennettuja pelejä ei löydy tai niissä virhe, voisiko se johtua tästä?
Fallout 3 ei toimi
HelpNeeded
2
1004
Vastaukset 2
- HelpNeeded
Eli siis tässä on kuva virheilmoituksesta:
http://img3.imageshack.us/img3/1065/falloutvirhe.jpg
Eli siis klikatessa OK ohjelma sammuu.- 5sdbfghfg
vaikuttaisi siltä että levyä ei saa luettua..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1861583
- 851362
- 1041058
- 48899
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40783Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..11779Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83656Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.105627Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30621Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45577