Koska olette vaihtamassa keväthaalariin?
Milloin
9
561
Vastaukset
- Aattelepa ite
Olisiko vaikka sään mukaan?
Meillä ei ole talvellakaan läheskään aina mikään toppahaalari pojan (melkein 2v) päällä ollut, oikeastaan ei paksua toppahaalaria omistakaan.
Meillä näin, teillä toisin. Itse voisit sen silti ajatella, etkä täältä kysellä.- tarviiko...
sitä noin äkänen olla?! Osaan kyllä itsekin ajatella, kunhan kyselen miten muut...minä kun vaihtasin niin aikasin, et mietin issekseni sen olevan jopa liian aikasin...ettei tuu sit kipeex. Ehkä hain vain varmistusta, et on muitakin, jotka niin tekevät.
Oon pitänyt aina tän palstan väkeä ystävällisenä ja auttavaisina, joilla on paljon omakohtaista kokeumusta...päinvastoin kuin esim 0-12kk-palsta...mutta taisin olla väärässä! Yhtälailla täällä on tylyjä perseeseen ammuttuja karhuja kuin muuallakin. Toivotaan sulle parempaa huomista päivää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - itse en
tarviiko... kirjoitti:
sitä noin äkänen olla?! Osaan kyllä itsekin ajatella, kunhan kyselen miten muut...minä kun vaihtasin niin aikasin, et mietin issekseni sen olevan jopa liian aikasin...ettei tuu sit kipeex. Ehkä hain vain varmistusta, et on muitakin, jotka niin tekevät.
Oon pitänyt aina tän palstan väkeä ystävällisenä ja auttavaisina, joilla on paljon omakohtaista kokeumusta...päinvastoin kuin esim 0-12kk-palsta...mutta taisin olla väärässä! Yhtälailla täällä on tylyjä perseeseen ammuttuja karhuja kuin muuallakin. Toivotaan sulle parempaa huomista päivää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ihan vielä ole vaihtamassa keväthaalariin. Koska ulkoilemma aamupäivällä 2-3 tuntia. Ja aamupäivisin on vielä aika kylmää, lämpenee sitten iltapäivää kohden, ja koska olemme ulkona niin kauan kerralla,niin katson, että meidän kohdalla vielä parasta pitää talvihaalari.
- kevät ;)
laittelin viime viikolla paksut toppa jutut jo kellariin kun kevät on jo tällä (helsingistä noin 50km) ja nyt olen katsellut tuota mittaria niin näyttää jo 6 välillä.
eli minä laitan lapsille t-paita sukkahousut, housut,huppari/pitkähihainen siihen sit villasukat fleesehaalari/kevyt toppapuku ja kevät hallari, villakäsineet ja siihen päälle vettä pitävät kurahanskat sit on viel puuvillainen kypärämyssy ja joku puuvillainen hattu. nuorempi kun nukkuu viel vaunussa niin hänelle samat ja vaunuun viel fleesepeitto jos taas on pakkasta niin silloin vaunuun lämpöpussi - 4:n äiti
Kun katselin eilen sääennusteita tänne Keski-Suomeen, totesin, että ei vielä hetkeen jouda toppavaatteet pois. Esikoinen otti jo ohuemmat ulkovaatteet kun lähti koulun liiksatunnille hiihtämään, ja oli asteita.
Minulla on ollut tapana pakata viimeiset toppavaatteet kaappiin vasta vapun jälkeen, koska täällä saattaa olla ihan kunnon pakkasia vielä huhtikuussakin. Mutta kyllä minä varmaan jo tällä tai ensi viikolla alan paksuimpia toppavaatteita pesemään ja siirtämään kaappiin. Muuten tulee eteinen liian täyteen kun pitää ottaa kevätvaatteet esille lämpimämpiä kelejä varten. - ......
Etelässä asutaan ja esikoinen kohta 2v, mutta talvihaalarista en vielä luovu! Vaikka aurinko paistaa niin tuuli on kylmä ja maa on kylmä kun lumessa touhuaa. Luulisin että kuukauden sisällä/päästä.
- hassut hapsut
Sama täällä. Poika 2v6kk:tta talvihaalarilla mennään :)
- mukaan
Sään mukaan me elellään. Ulkoiluvaatetukseen vaikuttaa luonnollisesti myös se, mitä ulkona tehdään eli mennäänkö pulkalla, ihan omin koivin vai onko matkassa taljalliset lämpimät rattaat. Jos ulkoilu on enemmän hangessa möyrimistä tai istuskelua, laitan aina vielä ylimääräiset villahousut. Viima tekee myös sään arvaamattoman kylmäksi.
Tänään oli muksulla sisävaatteiden päällä villahaalari ja välikausihaalari. Välillä on toppahaalari, jonka alla sisävaatteiden lisäksi fleeceä tai villaa tarpeen mukaan.
Varovaisesti kokeilemallahan se sopiva vaatetus löytyy. Meidän muksulla on ainakin esim. sormet pysyneet ihan lämpiminä, vaikka käsissä on jo jonkun aikaa ollut villalapaset ja välikausihanskat. Toki oikein kylmällä tai viimaisella säällä puetaan edelleen välillä toppahanskatkin lapasten päälle. - ***
Kun tarkenee ja sää sallii.Maalaisjärki käyttöön!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062481Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441845- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928