Harri OLLI

Arkinen minä

Harri sai Planican kullan, henkilökohtainen voitto.

Kannatti katsoa vaikka vieraat hurssasi ympärillä..
terkuin Arkinen minä...

Se ketju juoti poistaa, kiusantekijöiden ja kateellisten panettelua suurin osa!

7

382

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mieltä

Yritä uutta ketjua Huuhaa palstalla, Urheilutkin menisi paremmmin perille, Urheilu ja kuntoilu palstalla. Täällähän niihin ei monikaan ota kantaa.

• Arkinen minä

Tämä oli vaan ilon ilmaus, anteeksi paljon jos en ymmärrä tarkoitustasi, ja olen sinulle jonkinlainen uhka.

Enkä minä sinne urheilupalstalle mene yli 70,
        en pärjää siellä.

Nyt sitten tämä nikki ei esiinny.

• Harri Ollille soi mielellään tämän kauden viimeisen voiton - on hänellä sitä epäonneakin ollut.
      Ehkä hän ensi kaudeksi miehistyy ja turhat kiukuttelutkin jäävät pois.

Hyvä Harri ja onnea täältäkin!

• ex mäkiman

Mielestäni pitäisi vain arvokisoihin jättää nää kullat, hopeat, pronssit.
      Mut hieno ylivoimainen voitto Ollille kuitenkin.

• Muumi-iso-Äiti

Olin haltioissani kun Olli ilmestyi siihen lähtöpuomille, nousin seisomaan niin kuin olisin ollut katsomossa, hyvä etten huutanut!!
        Naapurit olisi soittaneet ambulanssin..
        Onnea- - ^¨-@ ja ruusu Harrille!!

• Ohjaaja??????
        Muumi-iso-Äiti kirjoitti:

Olin haltioissani kun Olli ilmestyi siihen lähtöpuomille, nousin seisomaan niin kuin olisin ollut katsomossa, hyvä etten huutanut!!

NUO ohjaajat saisi hypätä suonsilmään, pitääkö joka ketjussa joku pöllö olla ohjaamassa.

Mene itse sinne urheilupalstalle, kyllä me osataan antaa arvoa nuorille kun he onnistuvat.

• urheilufani
        Muumi-iso-Äiti kirjoitti:

ja olen joka kerta, kun suomalainen pärjää. Nyt voiton tarvitsi Olli, jospa se antaisi Harrille itsevarmuutta ja luottamusta itseensä mediankin edessä tulevaisuudessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      5931
    2. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      82
      4158
    3. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3382
    4. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      117
      2827
    5. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2755
    6. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      46
      2713
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      2091
    8. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      43
      1755
    9. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1586
    10. Apua!!!!!!

Nyt sä varmaan hylkäät kaikki ajatuksetkin minusta... mutta ainakin tiedät.....
      Ikävä
      22
      1510
    Aihe