Kierto

sekaisin!!

Auttakaa hieman,etenkin tet joilla kokemusta pitkästä kierrosta! Olen niin sekaisin näiden päivien kanssa..Vauva olisi haaveissa,mutta kun sitä ovulaatiota en saa bongattua. Kierto ollut n.32 päivää,mutta nyt sitten olikin 39 päivää. Eli koska kannattaa alkaa tikutteleen,kun viimeksi sain pelkkää haaleaa viivaa useampina päivinä, mutten sitä tummaa kertaakaan. Oliko se nyt niin, että ovulaatio yleensä keskimäärin 2 viikkoa menkkojen jälkeen, vai ennen menkkoja?

6

322

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on siinä

kierron puolivälissä, se on sitten makuasia miten sen lasket, alusta sen pari viikkoa vai lopusta, lopputulos on sama, puolessa välissä kun on

• ei ole

mulla kans pitkä kierto, 30-32pvä. Ovulaatio on mulla aina kp18-21. joillan se voi olla 5pvää menkkojen jälkeen. Toi puolivälijuttu on vaan semmonen yleinen ohje, ei päde kaikkiin.

• Mökönökö
        ei ole kirjoitti:

mulla kans pitkä kierto, 30-32pvä. Ovulaatio on mulla aina kp18-21. joillan se voi olla 5pvää menkkojen jälkeen. Toi puolivälijuttu on vaan semmonen yleinen ohje, ei päde kaikkiin.

Niin eikös se ole vaan silloin puolivälissä, jos menkat on n. 28 pv? Vai olenko nyt ymmärtänyt ihan väärin, että ovulaatio on n. 14 pv ennen seur. menkkoja?

Mulla kierrot on olleet pisimmillään yli 50 pv. Nyt ne ovat alkaneet lyhentymään ja ovat siinä 32-38 pv. Mulla ovulaation jälkeen menkat on aina alkaneet n. 14 pv kuluttua vaikka kierron pituus vaihtelee. Tikkuja menee vähän enemmän kun alan varmuudeksi tikuttelemaan jo aiemmin, jos sattus olemaankin lyhyempi kierto. Päättelen myös limasta ja muista oireista. Mulla särkee melkein aina päätä ja on alavatsakipuja oviksen aikaan. Testiin en ole kyllä kertaakaan saanut vielä kuin suht haaleaa viivaa. Olisko vika testissä vai missä?

• ...
        Mökönökö kirjoitti:

Niin eikös se ole vaan silloin puolivälissä, jos menkat on n. 28 pv? Vai olenko nyt ymmärtänyt ihan väärin, että ovulaatio on n. 14 pv ennen seur. menkkoja?

Mulla kierrot on olleet pisimmillään yli 50 pv. Nyt ne ovat alkaneet lyhentymään ja ovat siinä 32-38 pv. Mulla ovulaation jälkeen menkat on aina alkaneet n. 14 pv kuluttua vaikka kierron pituus vaihtelee. Tikkuja menee vähän enemmän kun alan varmuudeksi tikuttelemaan jo aiemmin, jos sattus olemaankin lyhyempi kierto. Päättelen myös limasta ja muista oireista. Mulla särkee melkein aina päätä ja on alavatsakipuja oviksen aikaan. Testiin en ole kyllä kertaakaan saanut vielä kuin suht haaleaa viivaa. Olisko vika testissä vai missä?

mitenkä kauan pitkäkiertolaiset ootte jo yrittäneet raskautta tuloksetta?
        mulla kp38-40, ja alan pian uskomaan vahvasti siihen, että jotain vikaa on ku ei tärppää..ovulaation oon päätelly limaisesta vuodosta, jota tulee pari viikkoo ennen menkkoi. mut kovasta yrityksestä huolimatta aina vaan negaa näyttää.

• alkup.
        ... kirjoitti:

mulla kp38-40, ja alan pian uskomaan vahvasti siihen, että jotain vikaa on ku ei tärppää..ovulaation oon päätelly limaisesta vuodosta, jota tulee pari viikkoo ennen menkkoi. mut kovasta yrityksestä huolimatta aina vaan negaa näyttää.

Eli 5kk olemme me yrittäneet. Eli loppupeleissä ei vielä kauaakaan. Tuntuu kuitenkin pitkältä ajalta, kun esikoinen tärppäsi heti.

• Mökönökö
        ... kirjoitti:

Aikalailla tasan vuosi sitten jätin pillerit pois. Ja n. 3:lla kierrolla olen käyttänyt nyt ovis-testejä. Nyt alkaa jo pikkaisen huolettaa. Vaikka kaikilla ystävillänikin kesti vähintään 7 kk tulla raskaaksi. Suurimmalla osalla yli vuosi.
        Lohduttaudun sillä, että limasta ja oireista päätellen kuitenkin selkeästi ovuloin melkein joka kierrolla. Pitkät kierrot vaan harmittaa, koska seuraavaan otolliseen aikaan on aina niin pitkä aika! Mutta nyt on alkanut kierrot lyhenemään, toivon mukaan pysyykin lyhyempänä. Pelkään vaan, että tässä on taas välissä vaan lyhyempää. Koska ennenkin kierto on vaihdellut paljon.

Olisko kellään vinkkejä hyvästä ovis-testistä? Noi mun luiskat tosiaan näyttää aina oviksen aikaan vaan haaleaa viivaa. Kerran näytti vaan yhtenä päivänä, pari kertaa on näyttänyt 2-3 päivänä. Mutta onneks sen huomaa limaisesta vuodosta yms. ettei tarvitse pelkän testin varassa olla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      4
      2726
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2551
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2239
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1443
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1433
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe