1. Pilvinen
2. Sateinen
3. Matkailijat ikäloppuja
Tämä on minun mielipiteeni, kerro omasi lyhyesti kolmella kohdalla.
1. ?
2. ?
3. ?
Puerto
18
1025
Vastaukset
- Puerto de la Cruz
1.aurinkoinen
2. sateeton
3. matkailijat liian nuoria- ;))))))))
kyllä pistit! Tuosta ei provo enää parane!
- Mentira
1. tunnelma
2. musiikki
3. ns. vanha kaupunki - canarcanar
1.Idyllinen
2.Kaunis
3.Lomailijan paratiisi- kuolen nauruun
paikka on lomailijan paratiisi niin voi vain sanoa että ettei sitä paljon ole muualla käyty. Se että käy kerran vuodessa Kanarialla ei kuule ihan riitä näihin sinun kommenteihin sillä paratiisi sana voidaan tämän saaren kohdalla kyllä korvata kyllä ihan muulla sanalla.
- Mentira
kuolen nauruun kirjoitti:
paikka on lomailijan paratiisi niin voi vain sanoa että ettei sitä paljon ole muualla käyty. Se että käy kerran vuodessa Kanarialla ei kuule ihan riitä näihin sinun kommenteihin sillä paratiisi sana voidaan tämän saaren kohdalla kyllä korvata kyllä ihan muulla sanalla.
paikka on kullekin paratiisi on täysin subjektiivista!!! Esim. minulle se on oma mökkiranta. Mikä on sinun paratiisisi? Ja mistäpä tiedät kuinka monta kertaa vuodessa viestin lähettäjä Kanarialla käy, ja onko hän käynyt ehkä muuallakin??? Kerro kun kerta olet niin viisas! Olethan?
- 1234....
On se ihme,että tuo sama "kuolen nauruun" nimimerkki vaan jaksaa edelleen.Milloin todella kuolet siihen nauruusi??!
- jo liikaa
1234.... kirjoitti:
On se ihme,että tuo sama "kuolen nauruun" nimimerkki vaan jaksaa edelleen.Milloin todella kuolet siihen nauruusi??!
itseään eli ei kehity edes provona.
- Olis kiva tietää
Kerropa ensinnäkin, missä sinun paratiisisi on. Minä en ole maailman parasta paikkaa vielä löytänyt, kun on niin paljon näkemättä - mutta luulenpa että oman paratiisini löydän Karibialta, josta olen sitä ahkerasti jo monena vuonna etsinyt.
Ja kerro samalla, mitä sinä Kanaria-palstalla teet, kun et saaria voi sietää. Minä olen viime aikoina ihan uteliaisuuttani näitä juttuja lueskellut, kun helmikuussa olin toista kertaa yli 50-vuotisen elämäni aikana Kanariansaarilla. - Canarcanar
tosi useissa paikoissa ympäri maailmaa,
ja tämä paikka parhaaksi todettu!
Mutta kannattaako makuasioista kiistellä?
Voit kuolla ihan rauhassa nauruihisi, ja pitää mitä paikkaa hyvänsä hyvänä tai huonona lomakohteena,eipä haittaa minua.LOL - Canarcanar
tosi useissa paikoissa ympäri maailmaa,
ja tämä paikka parhaaksi todettu!
Mutta kannattaako makuasioista kiistellä?
Voit kuolla ihan rauhassa nauruihisi, ja pitää mitä paikkaa hyvänsä hyvänä tai huonona lomakohteena,eipä haittaa minua.LOL - canarcanar
missä kaikkialla olen lomiani viettänyt:
Ruotsi, Norja, Viro, Englanti, Ranska, Itävälta,Sveitsi Portugali, Bulgaria, USA ja Thaimaa.
Ei kannattaisi heitellä tuntemattomille tuulesta temmattuja kommenttejaan.
Ymmärrätkö ollenkaan, että mikä on minun mielestäni paratiisi voi sinun mielestäsi olla helvetti, ja päinvastoin.Vai menikö liian vaikeaksi?
Ihmiset siis pitävät erilaisista asioista, eivätkä kaikki suinkaan samoista asioista.Siinä elämän rikkaus.
Erinomaisen tyhmää ja huonoa käytöstä osoittaa tuo tapasi arvostella ikävällä tavalla toisten mielipiteitä. - vain on
canarcanar kirjoitti:
missä kaikkialla olen lomiani viettänyt:
Ruotsi, Norja, Viro, Englanti, Ranska, Itävälta,Sveitsi Portugali, Bulgaria, USA ja Thaimaa.
Ei kannattaisi heitellä tuntemattomille tuulesta temmattuja kommenttejaan.
Ymmärrätkö ollenkaan, että mikä on minun mielestäni paratiisi voi sinun mielestäsi olla helvetti, ja päinvastoin.Vai menikö liian vaikeaksi?
Ihmiset siis pitävät erilaisista asioista, eivätkä kaikki suinkaan samoista asioista.Siinä elämän rikkaus.
Erinomaisen tyhmää ja huonoa käytöstä osoittaa tuo tapasi arvostella ikävällä tavalla toisten mielipiteitä.kateellisen panettelua kun muuhun ei järkensä ja ajatusmaailmansa riitä. Kakaramaista toimintaa, mutta luultavasti kyseessä on turhautunut keski-ikäinen mies. Toisten mollaus on kovin lapsellista ja osoittaa sivistymättömyyttä.
- samasta tehtaasta
vain on kirjoitti:
kateellisen panettelua kun muuhun ei järkensä ja ajatusmaailmansa riitä. Kakaramaista toimintaa, mutta luultavasti kyseessä on turhautunut keski-ikäinen mies. Toisten mollaus on kovin lapsellista ja osoittaa sivistymättömyyttä.
Väittäisin että samasta tehtaasta tulee kysymykset ja vastaukset. Eli ensin gallupit ja sitten kuollaan nauruun.
- viajes
1. kaunis
2. paikallisia ihmisiä
3. karnevaalit - Jadde
1. Kiva paikka, jonne olen kohta taas menossa
2. Vehreä aito kanarialaiskaupunki, täytyy sataakin joskus, ettei luonto kuivu-ei haittaa minua.
3. Eri ikäisiä mukavia matkailijoita espanjalaisista lapsiperheistä eurooppalaisiin eläkeläisiin. - kokemuksella
1 ei hyvä uintimahdollisuus
2 romanttinen ja kaunis kaupunki
3 hyviä illanviettopaikkoja ei vain discoja - Kanarialle...
voit vapaasti valita jonkun muun paikan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062481Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441845- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928