Tulin palstalle ja aikomukseana avautua viikonlopun tapahtumista.Hämmentävää miten paljon täällä on avautumista pettämisestä,petetyksistä tulemisesta!
Tilanteeni vkl:ppuna...olin todistamassa parhaan ystäväni pettämistä.
Traagista on se että kaikki kolme ovat hyviä ystäviäni,pettäjä,petetty ja "kolmas tyttö"!
"Kolmas tyttö" ja petetty eivät tunne toisiaan kuin näöltä.
Nyt olen pahassa paikassa tässä triangelissa.
Apua!Miten pystyn olemaan kuin en mitään tietäisi ja ketä kohtaan pitäisi olla lojaali?Toisaalta ei pitäisi ryhtyä hämmentämään soppaa,toisaalta tekisi mieli olla vihainen pettäjäystävälleni ja pistää ystävyys jäähylle.Mutta kertoakko petetylle ystävälle?
Maan alle vajoaisin ja antaisin heidän hoitaa sotkunsa,mutta aivan varmasti petetty ystäväni pahoittaa mielensä syvästi jos saa tietää että olen ollut tietoinen pettämisestä.Sekin vielä että olin paikan päällä ja näin kaiken puuttumatta mitenkään.:(
Sattumaa..?
4
1279
Vastaukset
- Partiopano
Minusta on parempi että kerrot kaikille totuuden ja sitten kestät seuraukset. Saatat menettää yhden ystävän, mutta toinen ystävyys taas voi lujittua entisestään. Katseen poiskääntäminen on sitä pahinta pettämistä. Silloin petät myös itseäsi.
- -L-
Nii tai sit voit yrittää lähestyä sitä ystäävääsi joka oli pettäjän roolissa. Painostaa häntä kertomaan totuuden kumppanilleen.
- yksiavioinen
Olen kanssasi samaa mieltä,pääset itse helpommalla ja pienemmillä omantunnontuskilla kun yksinkertaisesti laitat tämän pettäjä ystävi selkäseinä vasten ja kerrot että asian laita on nyt tämä: joko hän itse menee ja kertoo petetylle tyttöystävälleen tapahtuneesta tai sinä menet ja kerrot asiasta!
oetetty ystäväsi on erittäin varmasti vihainen sinulle jos hän saa kuulla asiast muita teitä kuin pettäjätä itseltään.
on mahdollista että ystäväsi suuttuu kun sanot asiasta että häntä on petetty ja sinä valiltettavasti jouduit näkemään asian omin silmin,mutta mikäli ystäväsi tajuaa että ajattelit vain hänen parastaan että hänellä on oikeus kuulla tapahtuneesta hän antaa asian olla sinun kannalta ja voitte jatkaa ystävyyttänne kuten tähänkin asti.
toivon että tämä ko. petturi sanoo asiasta itse koska hän on asettanut sinutkin kiven ja kannon väliin! alhaisinta on yhdessä tuumin salailla asiaa ystävältäsi,ja olen myös sitä mieltä että jos sinä peittelet tämän petturin jälkiä olet itsekkin osallinen kyseiseen petokseen!
rikollis syyte avunanto!
- kolmio- tai neliödraama
Musta on veemäistä joutua tämäntyyliseen tilanteeseen täysin "ulkopuolisena ystävänä", sillä ap. on täysin syytön kyseiseen tilanteeseen. Hän oli vain ja ainoastaan väärässä paikassa väärään aikaan sattumoisin silminnäkijänä parisuhteen pettämispetoksessa, jonka seurauksena joutuu mm. miettimään kenet kolmesta ystävästään haluaa säilyttää ystävinänsä. Tekee ap. sit miten päin tahansa, niin siltikin yksi tai useampi näistä kolmesta ystävästä ilmeisesti loukkaantuu.
Itselläni on kokemusta vastaavanlaisesta tilanteesta, valitettavasti! Siksi toivottelen tsemppiä ja tuuria, joita kumpaakin taidat tarvita, jotta selviäisit parhain päin kyseisestä tilanteesta tai ainakin mahdollisimman pienin vahingoin ja loukkauksin etkä menettäisi yhtäkään ystävistäsi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062491Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928