En varmaan ole eka joka tätä kyselee ja pohtii mut miten paljon peniksen koko merkitsee. Haittaaks pieni penis vaik seurustelus? (ekaa kertaa vast seurustelen) Siis jos kalu on niinku tosi lyhyt. Etukäteen jo sori tyhmäst kysymyksest.
Pieni penis
21
3655
Vastaukset
- iso kulli
ole sitten vain extraa
- Tommy_boy90
..Se niin on, että "Koko ei merkkaa mitään" on pienikullisten keksimä selitys. Kaikki tuntemani muijat on sanonut "Koolla ei oo välii kunhan ei oo liian lyhyt". Mutta muista, että keskiarvonen mulkun mitta suomessa on sellanen 14-15cm, eli jos sen ylität niin oot selvillä vesillä. Kaikki muu on sitte jo plussaa.
- Lukioboy
Mut sit jos on lyhyt penis, alle ton 14-15 cm
Ei se mua niin haittaa vaik oishan se kivaa jos ois pidempi mut onks sil sit jotain suurtaki väliä, vaik niinku seurustelus. Yksinkertasesti: onks koolla väliä? - niii'iii
Lukioboy kirjoitti:
Ei se mua niin haittaa vaik oishan se kivaa jos ois pidempi mut onks sil sit jotain suurtaki väliä, vaik niinku seurustelus. Yksinkertasesti: onks koolla väliä?Siis no onhan sillä väliä. Eri kokoset sopii eri ihmisille mut sit alkaa olla liian pieni jos se ei tyydytä kumppania.
- se on
keskiarvo on 12 cm
- Lukioboy
se on kirjoitti:
keskiarvo on 12 cm
Mut jos penis on alle ton 12 sentinki? :O
Muija kyllä sano ettei haittaa sitä mut silti oon epävarma:D kai pitäs vaan uskoa - Suomessa
se on kirjoitti:
keskiarvo on 12 cm
Ehkä Intiassa voi tuo 12 olla hyvinkin keskiarvo.
Lukioboy kirjoitti:
Ei se mua niin haittaa vaik oishan se kivaa jos ois pidempi mut onks sil sit jotain suurtaki väliä, vaik niinku seurustelus. Yksinkertasesti: onks koolla väliä?Aikasemmin mäkin aattelin että koolla on välii, mut olin tossa joulunaikoihin yhen jätkän kanssa jolla ei ollut kovin suurta, mut se käytti sitä ihan saatanan hyvin ! Ainakin mun mielestä enemmän on väliä miten sitä käyttää.. On niitä isomunasiikin mitkä on ihan paskoja panemaan...
- jep jep :)
Lukioboy kirjoitti:
Ei se mua niin haittaa vaik oishan se kivaa jos ois pidempi mut onks sil sit jotain suurtaki väliä, vaik niinku seurustelus. Yksinkertasesti: onks koolla väliä?Miksi kutsutaan sitä vähemmän tärkeää aluetta peniksen ympärillä?
Mieheksi.
- Muikki90
Mä olen nähnyt aika erikokoisia vehkeitä(anteeksi et kerron)Se riippuu onks muijal "löysyydestä".Esim mul on sellanen sairaus et mul on ihan hiton kiree ja mä naisin enemmän pienist. Mut jos kattoo esim.sinkkuelämän samanthaa sel ei käy kyn yli 18cm pitkä. Mä tykkää enemmän suuseksist
- carmen-
Kuule, jos sulta löytyy sormet ja joidenkin mielestä kieli on plussaa (kummankaan koolla ei väliä), nii et kehkä keskivertotytön mielestä alkuvaiheessa tarvi penistä lainkaan. Sitte joskus jos kumppani lapsia haluaa, niin se ois ihan kiva olla. Tää vois tosiaan olla keskivertotytön mielipide. Makuja on niin monenlaisia, tähän sun kysymykseen voi vastata sekä juu ja ei ihan hyvin perustein. Tärkeintä on mitä sun tyttöystävä ajattelee, että luota vain siihen.
- kanssa sama
juttu. Eihän sekään ole miehelle kiva jos ei ole mitään puristeltavaa. Tosin eivät ole hemo utareetkaan.
- safasfasffas
pieni kulli ei haittaa, ellei sole niin pieni että vessassa käydessä kusi tippuu jalkaterälle.
Seksin kannaltahan sillä ei ole mitään merkitystä, sillä pilluahan et tule ikinä saamaan,joten naisten mielipidettä asiasta ei kannata pohtia. Kädelle näes kelpaa minkäkokoinen vehje vaan. - safasfasffas
safasfasffas kirjoitti:
pieni kulli ei haittaa, ellei sole niin pieni että vessassa käydessä kusi tippuu jalkaterälle.
Seksin kannaltahan sillä ei ole mitään merkitystä, sillä pilluahan et tule ikinä saamaan,joten naisten mielipidettä asiasta ei kannata pohtia. Kädelle näes kelpaa minkäkokoinen vehje vaan.Että Suomessa peniksen keskimääräinen pituus on 35cm, joten jos pilisi pituus alittaa keskimääräisen mitan, kyseessä on ilmeisesti jonkilainen hormonaalinen kehityshäiriö. vaivan voi korjata 9mm buranalla. Muita varteenotettavia hoitometodeja ovat hamppuköysi tai sukupuolenvaihdosleikkaus.
- Hell_88
safasfasffas kirjoitti:
Että Suomessa peniksen keskimääräinen pituus on 35cm, joten jos pilisi pituus alittaa keskimääräisen mitan, kyseessä on ilmeisesti jonkilainen hormonaalinen kehityshäiriö. vaivan voi korjata 9mm buranalla. Muita varteenotettavia hoitometodeja ovat hamppuköysi tai sukupuolenvaihdosleikkaus.
Repesin aivan totaalisesti tälle kommentille, kiitos päivän parhaista (tai oikeastaan koko viikon) nauruista :D
Rock on! - folio
Hell_88 kirjoitti:
Repesin aivan totaalisesti tälle kommentille, kiitos päivän parhaista (tai oikeastaan koko viikon) nauruista :D
Rock on!toi kommenttihan oli vitun paskaa ja mautonta "huumoria"!
- stressaa
Ei sillä koolla niin paljon väliä ole relaa! Sun naises oli ilmesesti sanonut ettei haittaa vaikka sulla on pieni niin mitä tressaat? Voin kertoa kokemuksesta että isomunaselta voi saada huononpaa kyytiä kuin pikku munaselts. Ja ainakin itse nautin paljon enemmän suu seksistä kuin pelkästä panemisesta joten muista käytä myös kieltä älä hampaitas ja sulla on viellä kymmene sormeekin hyödynnä myös niitä
- .....................
no, pituus on vaan plussaa itse yhdynnässä mutta seksihän ei ole pelkkää yhdyntää. Harva nainen ainakaan seksielämän ensimmäisinä vuosina edes saa orgasmin yhdynnässä. Jos olet halukas tyydyttämään tyttöystävääsi myös muilla keinoilla (sormilla ja suulla) koolla ei ole oikeastaan merkitystä. Jos et itse urputtaisi vaikkapa tyttöystäväsi rintojen koosta, tuskin hänkään valittaa peniksestäsi.
- noheiboypanyiggbkl
pienet on söpöi
- 8358309485
noheiboypanyiggbkl kirjoitti:
pienet on söpöi
ei se pituus vaan se paksuus ;) eiks jeah?
- neekerinvittu
8358309485 kirjoitti:
ei se pituus vaan se paksuus ;) eiks jeah?
VITun nysä tarvi tulla tänne valitaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1046724
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h875057Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113309Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p323180Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272348Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191716Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961351Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391302Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311206- 48984