oon 14 ja tykkään yhdestä mun ikäisestä pojasta mutta onko n.15-20cm pituusero liikaa ?
Toivon asiallisia mielipiteitä..mua se pituusero ei oikeastaan hirveesti haittaisi mutta pojasta en ole varma :-s
pituusero !
8
654
Vastaukset
- minäminä__
mun mielestä ei ainakaan haittaa tollanen pituusero. se on oikeestaan aika söpöä kun kundi on pidempi. =) iske kiinni siihen vaan ;) onnea!
- nnojooo
mun mielestä se ei oikeestaan haittaa juurikaan jos poika on pidempi, mutta jos sinä olet poikaa tuon verran pidempi, voitte saada katseita osaksenne, mutta älkää välittäkö siitä :)) se on söpöä (:
- Zodium
Pojat tykkäävät lyhyistä tytöistä.
- daaahhh
lopeta tykkääminen heti! tykkäämises on tärkeintä et tykkää saman pitusista ootko vähä hassu :O
se oli vitsi- Wrai
Awwia >< Sillä ei ole mitään väliä. Itse olen juuri ja juuri 160 ja poikaystäväni on yli 180cm. Eipä ole mitään haitannut, vaikka hassultahan me usein näytetään ja pussatessa pitää varpailleen olla =)
- cbxfxzcz
pienet tytöt on jollainlailla kivempi pitää kainalos ku ne on nii pienii. Ei pituus oo mulle minää esteenä... Toki kaikki käy, PS: oon nörtti.
- Pappuru
No tosiasiassa pituuseron ei pitäisi olla mikään este jos puhutaan näin voimakkaista tunteista. Sitä paitsi, jos nyt on niin päin että poika on sinua pitempi sen 15-20cm niin se saattaa olla vaan plussaa. Koska pojat kyllä tykkäävät varmaan usein olla pitempiä kuin tyttöystävänsä... ;D Minullakin ja omalla tyttöystävälläni on jotain ehkä yli 20cm pituuseroa.
- hopparipoika
ei se todellakaa haittaa ite ainakin pidän siit et on vähä lyhyempi tyttö must se on ehk vähä outoo jos tyttö on pidempi ku mä :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1046724
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h875057Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113309Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p323180Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272348Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191716Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961351Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391302Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311206- 48984