normaaleja ihmisiä, jotka haluaa sulautua massaan ja toimia yhteisön hyväksi, mutta sitten on paljon näitä "individillejä", joille ei oikein mikään sukupuoli kelpaa, koska se on liian tavallista.
Transihmisissä
26
1338
Vastaukset
- sfsgfdgdfg
Mä olen ainakin täysi individualisti ja toimin mieluummin omaksi kuin yhteisön parhaaksi, mutta olen erittäin tyytyväinen ihan näin miehenä.
Millä tavalla on ihailtavaa haluta 'sulautua massaan ja toimia yhteisön hyväksi' (=olla tahdoton sopuisa osa yhteiskunnan koneistoa) ja mitä sillä on tekemistä transsukupuolisuuden kanssa? Onko kolmanteen sukupuoleen itsensä mieltävistä jotain haittaa jollekin? Ei ainakaan minulle.- nähdä eritavoin
Joillekin transsukupuolisuus on lähinnä vain hoitoihin oikeuttava diagnoosi ja ohimenevä tila, kun taas toisille ideologia ja elämäntapa.
- pitkälle päästä
jos ajatellaan vaan narsistisesti itseä. Useimmilla transihmisillä ei ole lapsia kasvattamassa aikuisiksi. Joillekin massaan sulautuminen näköjään on yhtä kuin tyhmyys, sääli.
- ja sitten
nähdä eritavoin kirjoitti:
Joillekin transsukupuolisuus on lähinnä vain hoitoihin oikeuttava diagnoosi ja ohimenevä tila, kun taas toisille ideologia ja elämäntapa.
voi olla taas kaikkea tuon luomasi binäärin väliltä ja niiden ulkopuoleltakin. Tai jos luodaan vaikka 5 muutakin käsitenbinääriä ja laitetaan ne kaikki ristiin eri kohdista ja mietitään kuka sijoittuu mitenkäkin hyvin mihinkä kohtaa. Tää on tällästä käsitteellistämistä. Sillä sekä mahdollistetaan meidän kuvailu jonain abstraktina joukkona ja yksilönä, että heikennetään ja typistetään sitä.
"Identiteettejä".
Käytännön tasolla merkitystä on lähinnä sillä tarvitseeko hoitoja vai ei, eli pitääkö ottaa selvää strategiasta luotsia tässä ihmisvaltakasassa vai ei. Yhä apinavaistoilla reagoimme eri ärsykkeisiin. - jhgkjhjiljkhljk
pitkälle päästä kirjoitti:
jos ajatellaan vaan narsistisesti itseä. Useimmilla transihmisillä ei ole lapsia kasvattamassa aikuisiksi. Joillekin massaan sulautuminen näköjään on yhtä kuin tyhmyys, sääli.
Ketä minä ajattelisin, jos en itseäni?
Ei ole lapsia enkä sellaisia koskaan haluakaan. Totuus on vaan se että itsestään täällä on pidettävä huolta, kukaan muu ei sitä tee eikä tarvikaan tehdä. Minulla ei ole varmoja todisteita siitä, etten olisi maailman ainoa ihminen ja kaikki muut vaan aistiharhaa. Jos onkin näin, tuhlaisin aikaani yrittämällä tehdä asioita toisten parhaaksi omalla kustannuksellani. Jätät myös huomiotta sen, että aika harvoin minun parhaani on millään tavalla ristiriidassa yhteisön parhaan kanssa, joten asenteellani ei ole juuri käytännön merkitystä.
Narsisti ei pidä olla, sopivan itsekäs pitää. Itse asiassa narsisti tarvitsee jatkuvaa huomiota ja egon buustausta muilta ihmisiltä, terveellä tavalla itsenäinen ja itsekäs ihminen pärjää itsekseen. Siihen minä pyrin, oman elämäni elämiseen ja itsenäisyyteen.
- individualisteja
ja kokoomukselaiset.
- minä ainakhiin
Minä sulaudun massaan ja hihittelen muiden mukana transuja. Kaikki onneks takana ja kukhaan ei tiä.
- miekhii
Jo vain miekhi ransui nauran. On ne nii hassuja.
- hyvää tuossa
Massassa tyhmyys tiivistyy ja sinä olet hyvä esimerkki siitä.
- pithäähän lysthiä
mualmassa olla.
- mäkin sulaudun
massaan (ja yritän kyllä myös sulattaa massaani) mutta en koe tarpeelliseksi naureskella vähemmistöille. En häpeä transtaustaani mutten mainostakaan.
- sanottuna
eikö se mee niin, että massaan sulautuu kaikki jotka vaan pystyy.
- näin...
Massaan sulautuvat kaikki jotka eivät muuhun pysty.
- läpimenoa
näin... kirjoitti:
Massaan sulautuvat kaikki jotka eivät muuhun pysty.
Läpimenemättömyys on paljon helpompaa kuin läpimeno. Ja voishan ts aina paljastaa taustansa, sen jälkeen ei varmasti olis kenenkään silmissä harmaata massaa. Mutta parhaiten läpimenevät yleensä salaa taustansa kiihkeimmin.
- vaan sen,
että jos olisin syntynyt tähän maailmaan pippelillä varustettuna, en olis ikinä pysähtynyt ajattelemaan sukupuoltani tai sukupuolijärjestelmää. Ei mun lapsuudessa puhuttu transihmisistä. En mä varmaan olis ikinä ajatellut olevani valkoihonenkaan, jos en olis koskaan nähnyt mustia ym. En näe sen kummempaa järkeä olla "transihminen", koska mähän oon aina ollut sisältä vaan mies. Mua kiinnostais tietää onko nää sukupuolten välissä olevat oikeasti erilaisia, siis onko niillä erilaiset aivot.
- nyt ei
yleensä pohdi tommosia, eikä muutenkaan harrasta vähemmistöjen hyysäystä, niin ftm:llä on usein samaistumisongelmia miehiin, kun toisaalta on mies, mahdollisesti hetero, ja toisaalta kuuluu vähemmistöön. Olis tää elo paljon helpompaa, jos vois jollain aivokäyrällä kattoo onko mies vai nainen ja homo vai hetero. Tietysti sitten transsukupuolisia sikiöitä alettais abortoida urakalla.
- Helgé
Oli mahtava viikonloppu. Olin metsästämässä jänistä ja sainkin muutaman rusakon saaliiksi. Olin suksilla, sellaisilla jääkärimallisilla. Oli mukavan lämmintä.
Sain myös pelastaa pari naista pulassa tienposkessa. Niillä oli puolan johto rikki. Eivät osanneet epäillä läpimenevyyttäni.
Mitenkäs sinun viikonloppusi korsto meni?- tiedät
ketjun aloittajan olevan korsto ja mitä se tähän liittyy?
- Helgé
tiedät kirjoitti:
ketjun aloittajan olevan korsto ja mitä se tähän liittyy?
Sauli on korsto ja könsikäs, tosimies
- korsto on
Helgé kirjoitti:
Sauli on korsto ja könsikäs, tosimies
Sauli on miesten mies. Oikee testosterooniörmy. Kyllä sitä kelepaa katella. Kunpa piäsis sen kanssa paremmin tuttavuutta tekemään.
- vaikka mihin
korsto on kirjoitti:
Sauli on miesten mies. Oikee testosterooniörmy. Kyllä sitä kelepaa katella. Kunpa piäsis sen kanssa paremmin tuttavuutta tekemään.
Jätä kuule mimmi puhelinnumeros mun postiin, niin mä tuun ja näytän, mistä kana pissii. Mä oon sellane naistenmies että siit oksat poikki.
Viikonloppuna hakkasin 10 mottii klapei, vaihdoin raktorin ja latan öljyt, ammuin karhun ja join kaks pulloo kossuu, mut illalla olis kaivannu pientä tussua kouran alle. Ois voinu vaikka vähän kielelläkin luirauttaa.. - jättää..
vaikka mihin kirjoitti:
Jätä kuule mimmi puhelinnumeros mun postiin, niin mä tuun ja näytän, mistä kana pissii. Mä oon sellane naistenmies että siit oksat poikki.
Viikonloppuna hakkasin 10 mottii klapei, vaihdoin raktorin ja latan öljyt, ammuin karhun ja join kaks pulloo kossuu, mut illalla olis kaivannu pientä tussua kouran alle. Ois voinu vaikka vähän kielelläkin luirauttaa..Tuommosta miestä oonnii ollu vailla, oikeeta miestä. Pittää se numero jättää, jos vaikka pirrautat.
Ystävättären kanssa lauvantaina shoppailtiin vähän alusvuatetta. Ja sitten mentiin kahvile lähikuppilaan, ihan vaan tyttöporukas. Sielä hihiteltiin ja tsiikailtiin miehiä, ku miehän oon iha vaan nainen. - Sauli
jättää.. kirjoitti:
Tuommosta miestä oonnii ollu vailla, oikeeta miestä. Pittää se numero jättää, jos vaikka pirrautat.
Ystävättären kanssa lauvantaina shoppailtiin vähän alusvuatetta. Ja sitten mentiin kahvile lähikuppilaan, ihan vaan tyttöporukas. Sielä hihiteltiin ja tsiikailtiin miehiä, ku miehän oon iha vaan nainen.No nip, nyt löytyi oikee osoite. Sinuahan tässä on vartottu. Mites ois sellainen sessio ihan kahden kesken. Taikka voisin ottaa mun kaverin, Helgen mukaan. Oltais sitten kolmistaa. Helge on ihan rento korsto, yhessä me poikaillaan harva se viikko. Ai vittu et meillä on joskus hauskaa, iha hörötellää pubissa ja kitataa kaljaa ja tsiigataa ämmiä. Helge kyl joskus tiiraa kundejakin, ku se aina pääse eroon tosta sisäisestä ämmästään. Se on sillee vähän pervo kyl.
- stealth-ransu
Mä oonkin ransu, mut meen läpi ja sulaudun. Tulee hyvät kiksit kun kohdellaan tyttönä.
- yayayaya
Ransuhan on se koira jolla on ollu käsi pyllyssä ties kuinka kauan?
- niin se meneeki
yayayaya kirjoitti:
Ransuhan on se koira jolla on ollu käsi pyllyssä ties kuinka kauan?
Sillä on persläpi sulautunu käteen kiinni?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h42726Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062551Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938