voisi sanoa kaikista Kanarian saarista.
1. Pilvinen ja kylmä
2. Sateinen ja pilvinen
3. Matkailijat ikäloppuja
4. tylsä paikka missä ei ole mitään
5. ulkomaa mutta ei siltä tunnu. Menutkin Suomeksi.
6. ei edes ilkeä sanoa että menee tänne lomalle.
7. junttien paikka ja tuulipukujen kokoontumisajot.
Minusta näin
14
804
Vastaukset
- hyvähyvä
Onneksi et tule sinne mun ihanaa lomaani enää pilaamaan.Jippii!
- Mentira
1. Pilvinen ja kylmä - Ajoittain juu, muttei koskaan niin kylymä kuin kotimaassa ja se riittää mulle! Saunalämpötila vain saunassa kiitos!
2. Sateinen ja pilvinen - Mistä niitä pilviä oikein riittää? Ja luonto kaipaa vettä kuten ihminenkin. Kuka kaipaa Saharan ilmastoa?
3. Matkailijat ikäloppuja - Kukapa meistä nuorentuisikaan.. Olet vissiin itse teini? No, se vika korjaantuu sinunkin kohdallasi!
4. tylsä paikka missä ei ole mitään - Aika paljon sieltä löytyy paitsi lumiukkoja! Ai piru, viime vuonna näin muuten lumiukon yhden puodin edessä, aika lähellä kirkkoa!! On siitä fotokin..
5. ulkomaa mutta ei siltä tunnu. Menutkin Suomeksi. - Hyvähän se vain on että osaat sitten sinäkin ruokasi tilata etkä jää iliman!!!
6. ei edes ilkeä sanoa että menee tänne lomalle. - En yleensä kerro mistään lomistani muille kuin lähipiirille. Laitatko sinä ilmoituksen lehteen? Ai niin, mutta ethän sinä käykkään missään.. :((
7. junttien paikka ja tuulipukujen kokoontumisajot. - Juntti kyllä olen ja sen iloisesti tunnustan, mutta edelleenkään en sitä tuulipukua omista. Pitäisi kyllä varmaan ostaa kun kotimaan kelitkin alkavat lämmetä ja toppapuvussa voipi tulla hiki! Mitäs sinä, toinen juntti.. onko toppa vaihtunut jo tuulipukuun ja huopikkaat kummareihin?- naurattaa
sillä tarkoitus näissä on että jokainen joka kehtaa vastata kertoo oman version eikä ala vastata jonkun jo tekemää vastausta? Sinun tyylisi on vain puuttua muiden vastauksiin eikä omassa päässä tapahdu mitään niin ei synny muutakaan. Olet ns. perässähiihtäjä ja et oikein ymmärtänyt tätäkään kohtaa oikein...eikä ihme kun sinun juttuja lukee. Vai kysyttiikö jossain esim onko sinulla tuulipuku?
Juntti olet ja sen itsekkin kerroit. - Mentira
naurattaa kirjoitti:
sillä tarkoitus näissä on että jokainen joka kehtaa vastata kertoo oman version eikä ala vastata jonkun jo tekemää vastausta? Sinun tyylisi on vain puuttua muiden vastauksiin eikä omassa päässä tapahdu mitään niin ei synny muutakaan. Olet ns. perässähiihtäjä ja et oikein ymmärtänyt tätäkään kohtaa oikein...eikä ihme kun sinun juttuja lukee. Vai kysyttiikö jossain esim onko sinulla tuulipuku?
Juntti olet ja sen itsekkin kerroit.pikkasella nyt hyvä mieli kun taas sait minua nokkia?
Tiedänhän minä ettei pienempiään saisi kiusata, mutta joskus tekisi mieli siunua vähän hutkia koivuniemenherralla..
Noh, mulla on mun tyyli ja sulla sun. Kumpi lie sitten parempi tai pahempi. Tuskin kumpikaan. - mieti vähän
Mentira kirjoitti:
pikkasella nyt hyvä mieli kun taas sait minua nokkia?
Tiedänhän minä ettei pienempiään saisi kiusata, mutta joskus tekisi mieli siunua vähän hutkia koivuniemenherralla..
Noh, mulla on mun tyyli ja sulla sun. Kumpi lie sitten parempi tai pahempi. Tuskin kumpikaan.vastaat juttuihin missä ei mitään kysytä? Tässäkin piti vain laittaa oma kokemus eikä vastata muiden tekemiin vastauksiin. Ymmärrätkö ja jos et niin käy kysy vaikka hoitajilta niin ne opastaa.
- pitääkin vastata
mieti vähän kirjoitti:
vastaat juttuihin missä ei mitään kysytä? Tässäkin piti vain laittaa oma kokemus eikä vastata muiden tekemiin vastauksiin. Ymmärrätkö ja jos et niin käy kysy vaikka hoitajilta niin ne opastaa.
provolla!
- ota selvää
pitääkin vastata kirjoitti:
provolla!
tietoaukko kun et tiedä mitä Suomen kielessä tarkoittaa provo?
- mitähän tuo tarkoittaa
ota selvää kirjoitti:
olisiko jotakin syötävää, vaiko kenties lopputuote.
- eli trolli
ota selvää kirjoitti:
- luettu
Minusta näin ei ikinä enää voisi sanoa kaikista Kanarian saarista.
1. Pilvinen ja kylmä
2. Sateinen ja pilvinen
3. Matkailijat ikäloppuja
4. tylsä paikka missä ei ole mitään
5. ulkomaa mutta ei siltä tunnu. Menutkin Suomeksi.
6. ei edes ilkeä sanoa että menee tänne lomalle.
7. junttien paikka ja tuulipukujen kokoontumisajot.
Oikeassa olet; eipä voisi sanoa. - todettu jo
15 vuotta sitten, tosin viidesti piti käydä ennen kuin uskoin.
Onneksi on paljon parempia kohteita! - Jadde
väittämäsi!
Ota se säähihhuli nimmari niin ei tapahdu tällaisia mokia sinulle! - olet eksynyt väärälle palst...
Ohjeeksi ja toiveeksi tälle "kyselijälle" että matkustaa taikkulaan ja pysyy poissa muista matkakohteista. kiitos. PS taikkulan matkaajille oma osasto aasian osiossa,sieltä löydät saman henkistä porukkaa.
- ookkekara
heppuli tiedä missä on Aasia, aasin kyllä tietää, kun katsahtaa peiliin. Antakaa aasit anteeksi, vaikka vertasinkin palstan suurinta "tolloa" teihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062491Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928