Miten kauan uskaltaa syödä hormoneja?Olen syönyt
kohta yli kymmenen vuotta Merimono nimisiä
1mg päivässä.Aikoinaan sain niitä aamuyön heräilyn
takia.Mitään muita vaivoja ei ole.Kohtu poistettu
44vuotiaana.Nyt olen jo yli 60 vuotias.Gynekologi
joskus peloitteli,että jos lopettaa voi tulla
virtsaongelmia.
Kiitos vastauksestanne.
Hormonit
4
679
Vastaukset
- oliskohan
aika kokeilla lopettamista. Kyllä 10vuotta on jo aika pitkä aika hormoonien käyttämiseen, eikä minun mielestäni kannata orjallisesti noudattaa gynen määräyksiä, jos on noin "tyhmä". Tuohon gynen peloitteluun virtsaongelmien tulosta voit sitten jos niitä tulee, niin aloittaa käyttämään pelkkää paikallishoitoa.
ps. vaihda gyneä- tarkoitin..
tyhmällä muuten gyneä en sinua..
- voi tulla virtsaongelmia
tarkoitin.. kirjoitti:
tyhmällä muuten gyneä en sinua..
mutta jos ei muita, niin ei kai se niin paljon ole, täytyy yrittää siihen sitten jotain muuta taas...
Itse kokeneena ja samanikäisenä juuri lopettelen hoitoja.. - voi tulla..
voi tulla virtsaongelmia kirjoitti:
mutta jos ei muita, niin ei kai se niin paljon ole, täytyy yrittää siihen sitten jotain muuta taas...
Itse kokeneena ja samanikäisenä juuri lopettelen hoitoja..mutta ei tarkoita, että pitäis pelkästään siihen vaivaan ottaa koko kropalle hormoonihoito. Jollei muita vaivoja ole, niin paljon terveellisempää on käyttää paikallishoitoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062481Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441845- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928