joku tuntematon mies soitteli tänään ovikelloa ja emme avanneet koska ei ole tietoa saako heti puukosta tai kirveestä päähän. Tuntemattomille ei kannata ovea avata. Jos henkilö oli tv lupatarkastaja niin minähän se ole se tärkein siinä listassa jonka kotoä täytyy digipoxeja metsästää. Ps. tv:tä ei ole tullut katsottua koska on tärkeämpääkin tekemistä kuin seurata tyhmien ihmisten toilailuja tv.ssä. Niitä näkee kaupungilla yhtä paljon ja enemmänkin kuin laki sallii.
Irtisanoi tv luvan, niin
jokos.....
3
652
Vastaukset
- tarkastaja
ne käyvät arki-iltaisin, ei viikonloppuisin.
- Tiedottaja Mäkinen
"Jos henkilö oli tv lupatarkastaja..."
Ei ollut. Mikäli et avaa lupatarkastajalle ovea, hän pudottaa postiluukusta tv-maksusta kertovan esitteen lapun, jossa kertoi käyneensä. Jos tuo tuntematon kilkuttelija ei tällaista lappua jättänyt, niin hän ei ollut lupatarkastaja.- aina aina
Ei aina jätä lappua!!!
Mä tunnistin lupatarkastajan ikkunasta, kun aiemmassa asunnossa avasin hänelle oven... Nyt en avannu, mutta ei mitään lappua jättänyt. Tajus varmaan etten periaatteesta maksa mitään typeriä lupia!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2215055Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1194111- 583633
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363599- 513450
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest383075Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202586- 232336
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo442159UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami231982