KOIRALLE HOITOAPUA KIIMINGISSÄ!

koiratyttö :)

Oletko lähdössä lomalle? Tuo koirasi minulle hoitoon viikonlopuksi, tai kesällä pidemmäksikin aikaa! Olen 14 v dog sitter- kurssin käynyt tyttö, minulla on ollut oma koira, ja muutenkin kokemusta koirista. Asun maaseudulla, rauhallisella paikalla joen rannassa metsän helmassa, joten koiralle on myös hyvät lenkkimaastot ja uintimahdollisuus.
Koiran pitäisi olla tottunut pieniin lapsiin, sillä minulla on alle kouluikäisiä sisaruksia.
En valitettavasti saa sisarusteni vuoksi ottaa hoitoon vartiorotuisia koiria, kuten esim. rottweilereita tai saksanpaimenkoiria.
Palkkaa pyytäisin seuraavasti:
1 päivä 20 e
1 vuorokausi 25 e
viikonloppu(pe-su) 55 e
3 vrk 70 e
4 vrk 90 e
5 vrk 105 e
6 vrk 130 e
viikko 145 e
lisävuorokaudet 20 e

Palkasta voidaan myös neuvotella, jos ei tunnu sopivalta.

Kirjoitathan sähköpostia minulle, kun tarvitset hoitoapua! Kerro koirasi ikä, sukupuoli, rotu, minkälaista hoitoa se tarvitsee, ja mielellään myös sen luonteenpiirteitä. Kerro myös milloin koirasi tarvitsisi hoitoa. Muista meilata ajoissa, että tiedän pitää hoitoajankohdan vapaana.
Terveisin, Julia.

14

478

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laillista??

maksatko veroja?? miten vakuutukset, jos koiralle sattuu jotain?

• ole laillista

siksihän täällä ilmoitellaankin.

• häh???
        ole laillista kirjoitti:

siksihän täällä ilmoitellaankin.

siis miksi ei olisi laillista???????! saa kai sitä ihmisten koiria ottaa hoitoon maksua vastaan!!?

• joo joo
        häh??? kirjoitti:

siis miksi ei olisi laillista???????! saa kai sitä ihmisten koiria ottaa hoitoon maksua vastaan!!?

kyseessä ei kuitenkaan ole mikään koirahoitola, joten jos traktori ajaa koirasi yli, niin voi olla vähän heikkoa korvausten kanssa. ainahan sitä voi puhua mitä huvittaa, mutta random hoitajalta on turha odottaa liikoja.

• ...
        joo joo kirjoitti:

kyseessä ei kuitenkaan ole mikään koirahoitola, joten jos traktori ajaa koirasi yli, niin voi olla vähän heikkoa korvausten kanssa. ainahan sitä voi puhua mitä huvittaa, mutta random hoitajalta on turha odottaa liikoja.

...ihan asiantuntemusta koiran hoidossa.

Aloittajan kannatasi kuitenkin hakea koirahoidokkejaan yhdistyksen kautta, jolloin yhdistys hoitaa työnantajan velvollisuudet, kuten palkan maksusi, asiakkaiden rahastuksen sekä vakuutukset kuntoon koirille.

Voit mainostaa itseäsi varsin hyvin netissä, mutta hinnastoja et voi luoda itse, ja pyytää mahdollisia kiinnostuneita ottamaan yhteyttä paikalliseen 4H yhdistykseen, jota kautta sinulle saa koirat hoitoon.

Olet pississä, mikäli hoitokoiralle käy jotain, siksi liika omatoimisuus asiassa voi olla pahasta... Mutta on vain erittäin hienoa, että 14-vuotiaalla on vastuullisuutta ja halua tehdä työtä, jatka samaan malliin!

• toisaalta hyvä
        ... kirjoitti:

...ihan asiantuntemusta koiran hoidossa.

Aloittajan kannatasi kuitenkin hakea koirahoidokkejaan yhdistyksen kautta, jolloin yhdistys hoitaa työnantajan velvollisuudet, kuten palkan maksusi, asiakkaiden rahastuksen sekä vakuutukset kuntoon koirille.

Voit mainostaa itseäsi varsin hyvin netissä, mutta hinnastoja et voi luoda itse, ja pyytää mahdollisia kiinnostuneita ottamaan yhteyttä paikalliseen 4H yhdistykseen, jota kautta sinulle saa koirat hoitoon.

Olet pississä, mikäli hoitokoiralle käy jotain, siksi liika omatoimisuus asiassa voi olla pahasta... Mutta on vain erittäin hienoa, että 14-vuotiaalla on vastuullisuutta ja halua tehdä työtä, jatka samaan malliin!

ja toisaalta taas ei. Yleensä hoitohintoihin sisältyy vakuutuksetkin, jos jotain sattuu. Mutta näille muutamalle, vaikka viet koirasi ns. pimeänä (eli ei verottajaa välissä) korvauksen saa kyllä oikeudessa, mutta mistäs 14-vuotias rahaa ottaa ?

• Koirani puolesta

En antaisi edes pientä koiraani 14-vuotiaalle hoidettavaksi, vaikka kuinka olisi sitterikurssit käytynä. Lisäksi hinnasto vaikuttaa varsin yläkanttiin lasketulta. Katsopas tyttö vähän ihan oikeiden koirahoitoloiden hinnastoja ja ala sitten vasta rukkamaan omaa hinnastoasi. Mitähän vanhempasi tykkää, kun otat perheen yhteiseen kotiin vieraita koiria vai missä ajattelit hoitokoirat pitää?

• ärsyttää tollanen

ai ei 14 vuotias sun mielestä osaa koiria hoitaa?! :O se hinnasto oli kuule ihan sama ku 4 hoolla! Ei oo sun pakko omaa koiraas mulle tuua. Ja ihan kotona meinaan hoitokoirat hoitaa, vanhemmilla ei oo mittää sitä vastaan!

• nappula....
        ärsyttää tollanen kirjoitti:

ai ei 14 vuotias sun mielestä osaa koiria hoitaa?! :O se hinnasto oli kuule ihan sama ku 4 hoolla! Ei oo sun pakko omaa koiraas mulle tuua. Ja ihan kotona meinaan hoitokoirat hoitaa, vanhemmilla ei oo mittää sitä vastaan!

pidät sen turpas kiinni. moisten urputtajien ei kannata haaveilla saavansa kun satiaisia hitoonsa.

• ...

Huomaat, että ihmiset eivät aina ole mitään mukavia...

Eli on hyvä, että olet yhdistyksen kautta asialla. Nyt jos otat koiran hoitoon ja koiran omistaja sattuukin olemaan kyseisen kaltainen jurputtaja, niin voisi olla, että sinulta jäisi palkka saamatta. Eli nyt kun toimit yhdistyksen kautta, niin on varma, että palkkiosi koiran hoidosta saat ja yhdistyksellä on aikuiset ihmiset ja palveluntarjoajan mahdollisuudet periä maksu palveluistaan asiakkailta.

Se luo sinulle myös lisää luotettavuutta: olet yhdistyksen palkkalistoilla, eli yhdistys seisoo takanasi, yhdistys luottaa sinuun, että tarjoaa palvelujasi asiakkaille, joten et voi mitenkään olla huono koiran hoitaja... Sinun kannattaa enemmän tuoda markkinoinnissasi julki sitä,e ttä olet 4H:n valttuuttamana liikkeellä, tarjoat 4H:n palveluita. Kyseisen yhdistyksen koirahoito tai muistakaan palveluista nimittäin kenelläkään tuskin on pahaa sanottavaa. Ja monen, kuten minun mielestä on vain ihailtavaa, että nuoret hakevat aktiivisesti työtä ja itse jos tarvitsisin palveluita ottaisin niitä juuri sellaiselta palveluntarjoajalta joka antaa koululaisille ja opiskelijoille mahdollisuuden ansaita ja tutustua työelämään.

Osallistuuko vanhempasi koirien hoitoon ? Ja onko sinulla ne vakuutukset kunnossa ? Entä jos eläin sairastuu, saatko sen eläinlääkäriin ? Olet kuitenkin melko nuori vielä, että mietityttää jaksatko varmasti tuollaisen vastuun ottaa, jos vaikka tulisi jotain kivempaa tekemistä ja on koira hoidossa. Kaikki koiratkaan eivät ole vain suloisia, vaan osa saattaa vieraassa paikassa merkkailla, pureskella huonekaluja jne.

• edes perhoskoiraa tai piene...

ei siis yhtään mitään, et osaa sitäpaitsi hoitaa

• viestintää...

...oletkaan saanut palautteena ilmaistuasi halusi auttaa koiranomistajia.

Liian paljon loanheittoa sait nuoren ikäsi takia, mutta muutama asiallinenkin sentään joukossa. Näiden muutamien asiallisten lisäksi on iso joukko muita mukavia ihmisiä, jotka eivät ole täällä kantaansa ilmaisseet.

Heidän takiaan kannattaa jatkaa valitsemallasi tiellä, ja olla välittämättä noista idiooteista turhan mankujista. Tuskin monella edes on koiraakaan, jota voisivat tuoda sinulle hoitoon. Mutta silti, ne negatiivetkin viestit kannattaa lukea ajatuksella, sillä joistakin niistä voi saada kuitenkin arvokasta tietoa jota ei muuten välttämättä tule ajatelleeksi.

Itse kannatan nuorten ihmisten omatoimista yritteliäisyyttä, ja jos asuisimme lähempänä, voisit varmasti saada asiakkaan, milloin hoitajaa koiralleni tarvitsisin.

Nyt täältä etelästä käsin voin voin vain toivottaa sinulle onnea ja menestystä, sekä hauskoja hetkiä hoito"lastesi" kanssa.

• MIHIN LIE LAITAT RAHAT PENT...

SÄHKÖPOSTITON VIESTI, EI KERROTTAVAA PENSKA. Näin suuria summia ei saa pyytää eikä saa!!!!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      70
      4505
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3759
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      119
      3412
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      35
      1958
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1911
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      88
      1202
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      93
      965
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      125
      922
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      905
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      827
    Aihe