Omani oli selkäni takana sopinut miehen veljen menon meidän mökille juhliaan pakoon.
Ei ole kelvannut meidän ollessa käydä, mutta yksin ryyppäämään mennään! Inhottavaa!
Kaiken lisäksi oli luvannut palautua asunnolleen eilen. Juhla jatkuu...
Ottaa päähän
7
419
Vastaukset
- viel tunne
miehiä tän ikäsenä?
- sama valittaja
Ajattelin jo jonkun saarnaavan. Itse silti saatan saarnatakin..
Jää putki päälle ja sille lupa. Ei käsitä ei. - valitus auta
sama valittaja kirjoitti:
Ajattelin jo jonkun saarnaavan. Itse silti saatan saarnatakin..
Jää putki päälle ja sille lupa. Ei käsitä ei.Tulee vaan turhaa kränää.
Mitäs jos ottaisit äkkilähdön lomalle?
Jos ei muualle oo varaa, ni vaik tallinnan reissu?
Lappu pöydälle, ja menoks.
Siinäpä ihmettelis, et kuin nyt noin. valitus auta kirjoitti:
Tulee vaan turhaa kränää.
Siinäpä ihmettelis, et kuin nyt noin.Eikös noita asioita voi hyvissä ajoin suunnitella ja valmistella sovussa?
Lappuviesti voi poikia uuden, pitemmän ja muualle suuntautuvan huvittelurupeaman!
Toisaalta ukkojen impulsiivinen mökkijuopottelukin on täysin harmitonta.
Paluun jälkeisen urputuksen asemesta voisi kotiin jäänyt olla myötätuntoisen huolestunut rakkaansa hyvinvoinnista.
Huolehtia jälkiolotilaan sopivasta ravinnosta ja nesteytyksestä.
Huolehtia huushollin hiljaisuudesta ja mahdollisuudesta häiriöttömään lepoon ja palautumiseen.
AIDOSTI!!!
Voin vakuuttaa että kannattaa!- yksin kotona..
valitus auta kirjoitti:
Tulee vaan turhaa kränää.
Siinäpä ihmettelis, et kuin nyt noin.Ei tarvi lähteä, eikä tee mielikään flunssan jälkimainingeissa.
Onneksi omani ei juo, en kestäisi. Me ollaankin saatu asiat sovittua yleensä, eikä riitaa juuri ole ollut. Tämä veli vaan ärsyttää niin maan perusteellisesti.
Olen kyllä hänelle esittänyt kutsuja poiketa siellä, vaan ei ole näkynyt, paitsi nyt tuli tämä juopotteluavaus.
Systerille Hesaan olen jonkun kerran mennyt. Hänkin kävi juuri täällä..
Olen varmaan omani perään. Suvulta ostettu on haluttu pitää ns. omana. Jotain sellaista se tausta lienee.
Eikös jokainen kaipaa omaa reviiriä ja aikaa?
Tietysti asioista pitäisi sopia keskustellen mutta kirjoituksesi sävystä voisi sivullinen päätellä haluasi ukkosi tekemisten kontrollointiin?
Pitäisikö kaiken tapahtua sinun kauttasi, sinun ehdoillasi?
Miksi?
Ole hyvilläsi että ukot viihtyvät mökilläsi keskenään.
Muitakin ajanvieton vaihtoehtoja on!
Muuta ei puukuin kuin se, että ukkosi palattua maisemiin otat hänet vastaan rähjäten suu sahanterällä tai ositat muuten mieltäsi.
Kysyhän itseltäsi miksi ukot viihtyvät siellä keskenään!- ei ollut siellä
vaan makaa sairaalassa.. Veli taas on tuurijuoppo.
Eli antavat mahdollisuuden juopotteluun. Hän oli yksin siellä... Joku kaveri kävi saunomassa.
Kaiken lisäksi sotkee paikat. Olen jo monet kerrat ao. veljen jälkiä siivonnut, enää en sitä tee.
Ei asia noin yksinkertainen ole. Ao. asuu äitinsä kanssa, jolle paluupäivä oli ilmoitettu ja jo ohi.
Samainen velikulta on aina ottamassa, antopuoli jää vähiin. Esim. siemenet, traktorien käyttö, polttoaineet ja nyt sitten mökinkin käyttö.
Olen yrittänyt ns. sietää ja olla ystävällinen. Nyt vaan pinna paloi salailusta.
En heille riehu, täällä puran tuntoni. Yleensä häivyn maisemista, jos rasittaa liikaa.
Tällä kerralla asia hoitui ystävien kanssa, veivät kotiin. Vain sotku on jäljellä.
Omaa reviiriä me ollaan harjoitettu, omissa oloissamme, ei toisten tiluksilla. Tuo viinan kanssa läträäminen harmittaa, kun itse emme juo.
Jos jotenkin luet rivien välistä, huomaat, miksi olen ärtynyt.. Vuosien saatossa mitta täyttyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996084
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983055Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282863Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262125Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?861039Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚126981- 48774