Paras säästövinkki

Kalle33

Paras säästövinkki on hommata semmoinen emäntä/tyttöystävä joka ei tuhlaa. Todella iso ero joidenkin naishenkilöiden rahankäytössä. Ja jos emäntänä on erittäin tuhlaavaista sorttia oleva nainen, niin rahaa palaa tolkuttomasti etkä mitään mahda ilman että hänelle tulisi paha mieli.

Helposti säästää monta sataa kuukaudessa, ja elämänlaatu on jopa parempaa naisen kanssa joka on vähään tyytyväinen. Ja jopa laittaa hyvää kotiruokaa.

24

3311

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tottatotisesti

      En siltikään ehdota kumppanin vaihtamista. Ehkä kannattaisi yhdessä pohtia tuota rahankäyttöä jos suhde muuten pelittää. Rahalla tai muullakaan materiaalilla ei rakkautta saa, ei ainakaan pysyvää sellaista.

      • Kalle33

        Totta totisesti näin. Tämä asia pitäisi ottaa huomioon kun valitsee seurustelukumppania, silloin kun on jo alettu seurustelemaan tai ollaan jo parisuhteessa on jo liian myöhäistä. Silloin ei voi kun keskustella asiasta ja yrittää parhaan mukaan molempia tyydyttävästi toimia.

        Siksi onkin tärkeää että huomioi asian siinä vaiheessa kun etsiskelee tulevaa emäntää, muuten on vähän niinkuin myöhäistä.


      • isännän valinnassa...
        Kalle33 kirjoitti:

        Totta totisesti näin. Tämä asia pitäisi ottaa huomioon kun valitsee seurustelukumppania, silloin kun on jo alettu seurustelemaan tai ollaan jo parisuhteessa on jo liian myöhäistä. Silloin ei voi kun keskustella asiasta ja yrittää parhaan mukaan molempia tyydyttävästi toimia.

        Siksi onkin tärkeää että huomioi asian siinä vaiheessa kun etsiskelee tulevaa emäntää, muuten on vähän niinkuin myöhäistä.

        Mies kykenee helposti manipuloimaan naisen ja käyttämään tätä taloudellisesti hyödyksi.
        Kokemusta on.
        Minä en tarvitse kalliita kännyköitä enkä navigaattoria, ukko tarvitsee...


    • Samaaaaaa

      Olen jo itse kirjoittanut ja näin se asia on !

      Itsellä oma vaimoni ei ole nyt ihan kauhea tuhlari ,mut kaikkea se on aina haluamassa vaikka nyt esimerkkeinä mitkä hommattiin uudet vaikka vanhat olivat ihan hyvät:..Sohvat ,tv ,digiboxi ,auto ,kaikkea pihaan liittyvää ..
      Sitten aina kukkia ruukkuja koreja käsilaukkuja vaatteita kenkiä verhoja pussilakanoita yms...Ruuassa erittäin ranttu ei kelpaa uudelleen lämmitetyt ja turha tarjota lauantaimakkaraa leivän päälle kyllä sen pitää olla ihan metukkaa tai muita palvikinkkuja.

      Muutenkin elämämme on mennyt et olen maksanut ns. kaiken ihan viimeisiin vuosiin asti eli vaikka itse opiskelin minä maksoin kämpän ruuat yms. ei häntä ole ikinä kiinnostanut työ tai ainaskaan opiskellessa kesätyö tai ei olisi tullut mieleenkään mennä opiskelun ohella töitä edes kysymään ja hänen kaikki opiskelu rahat meni omiin partureihin yms. vaatteisiin ja kahville ja kaljoille kavereitten kanssa...

      Sinänsä olemme jännä pari et mitään mitä olen ostamassa ei vaimoni sano ei päinvastoin.

      Vaimoni ei ikinä ottaisi yhteistä tiliä ,koska minä pystyn esittämään jokaisen euron menon eikä niihin ole paljon koputtamista ,mut hänen ihme kahvila parturi yms. menoja riittää.

      Työkavereilla juuri päinvastoin eukot niillä vahtii kuin haukat niitten raha-asioita oma emäntää ei kiinnosta eikä se välitä ,kun ei välitä omistakaan raha-asioista.

      • Jatkoa !!

        Kun joku kirjoitti kännykästä niin kyllä se meidän eukko vaan sen kalleimman kännykän haluaa itse ostan aina alle 100€ luurin.
        Teen juuri tästä välinpitämättömyydestä johtuen myös (tietysti) ruoka ostokset ettei konkurssi uhkaa.
        Meillä emäntä se kitis sen navigaattorinkin kertaakaan ei olla käytetty niinkuin nämä mp3 sun muut sanon aina jos käytät ja tosisas tarviit ostetaan ja niin se jää jonnekkiin hyllyn pohjalle makaamaan.

        Sen verran vielä et nämä ns.perusmenot nousee vaan vaimollani 3*omiin menoihin jos vertaa ja asuisimme erillämme siis hänen mielestään alle 10€ maksava on ilmainen tyyliin.


      • Kalle33
        Jatkoa !! kirjoitti:

        Kun joku kirjoitti kännykästä niin kyllä se meidän eukko vaan sen kalleimman kännykän haluaa itse ostan aina alle 100€ luurin.
        Teen juuri tästä välinpitämättömyydestä johtuen myös (tietysti) ruoka ostokset ettei konkurssi uhkaa.
        Meillä emäntä se kitis sen navigaattorinkin kertaakaan ei olla käytetty niinkuin nämä mp3 sun muut sanon aina jos käytät ja tosisas tarviit ostetaan ja niin se jää jonnekkiin hyllyn pohjalle makaamaan.

        Sen verran vielä et nämä ns.perusmenot nousee vaan vaimollani 3*omiin menoihin jos vertaa ja asuisimme erillämme siis hänen mielestään alle 10€ maksava on ilmainen tyyliin.

        Juuri tuollaista tarkoitin. Ja kaikki ihmiset ei pysty olemaan onnellisia jos ei pysty käymään kampaajalla, kynsien laitossa, ravintoloissa, uudet sohvat vähän väliä... Eli kannattaa miettiä tarkkaan haluaisiko kumppanin joka tulee vaatimattomasti toimeen ja voi olla onnellinen ilman kampaajia ym.

        Itse olenkin ajatellut että mielelläni hankkisin vaimon Aasian suunnalta, jossa ihmiset on tottuneet köyhyyteen ja voivat olla pienellä rahalla onnellisia. Tietenkään tämäkään ei olisi ilmaista kun joutuisin kaiken vaimolle maksamaa, mutta mieluummin ruokaa ja tarpeellista ostan varsinkin jos olisi onnellinen siihen vähäänkin, kuin että alkaisin kustantamaan jonkun 120euron kampaajia ja 120euron mekkoa.


      • nuukalainen
        Kalle33 kirjoitti:

        Juuri tuollaista tarkoitin. Ja kaikki ihmiset ei pysty olemaan onnellisia jos ei pysty käymään kampaajalla, kynsien laitossa, ravintoloissa, uudet sohvat vähän väliä... Eli kannattaa miettiä tarkkaan haluaisiko kumppanin joka tulee vaatimattomasti toimeen ja voi olla onnellinen ilman kampaajia ym.

        Itse olenkin ajatellut että mielelläni hankkisin vaimon Aasian suunnalta, jossa ihmiset on tottuneet köyhyyteen ja voivat olla pienellä rahalla onnellisia. Tietenkään tämäkään ei olisi ilmaista kun joutuisin kaiken vaimolle maksamaa, mutta mieluummin ruokaa ja tarpeellista ostan varsinkin jos olisi onnellinen siihen vähäänkin, kuin että alkaisin kustantamaan jonkun 120euron kampaajia ja 120euron mekkoa.

        Olipa kiva lukea nuo jutut naisena!
        Itselläni mies joka haluaisi ostaa ties mitä...mutta olen tässä vuosienvarrella joutunut pitämään kauhean tiukkaa rahojen vahtimista.
        Kyllä sitä siinä vaiheessa viimeistään herää kun talo/asunto alkaa mennä alta kun ei ole rahaa maksaa velkaa jne.
        Itse olen hyvin taloudellinen jopa liiankin tarkka.Ei joka kuukausi tarvitse saada uusia vaatteita,kirpparit voi hyödyntää.ruokaa voi tehdä vaikka 3 pv määrän kerralla ja lämmittää.
        Ei ne naiset ole aina niitä tuhlareita...ja mitä tuohon pil... juttuun tulee...niin minusta se nyt ei kuulu mitenkään tähän aiheeseen.Kyllä se Mulk...voisi myös maksaa jos kerran pill... aletaan noin ajatella.

        Muuten...kyllä joskus hieman kyrsii kun minä hoidan kaikki meidän talouden raha-asiat.Kannan siis vastuun niistä ja poden stressit....mies vaan luistaa asioiden hoidosta.Tai siis ne ei tulisi ollenkaan hoidettua.
        Että sillein.
        tsemppiä Kalle 33!


      • Kalle33
        nuukalainen kirjoitti:

        Olipa kiva lukea nuo jutut naisena!
        Itselläni mies joka haluaisi ostaa ties mitä...mutta olen tässä vuosienvarrella joutunut pitämään kauhean tiukkaa rahojen vahtimista.
        Kyllä sitä siinä vaiheessa viimeistään herää kun talo/asunto alkaa mennä alta kun ei ole rahaa maksaa velkaa jne.
        Itse olen hyvin taloudellinen jopa liiankin tarkka.Ei joka kuukausi tarvitse saada uusia vaatteita,kirpparit voi hyödyntää.ruokaa voi tehdä vaikka 3 pv määrän kerralla ja lämmittää.
        Ei ne naiset ole aina niitä tuhlareita...ja mitä tuohon pil... juttuun tulee...niin minusta se nyt ei kuulu mitenkään tähän aiheeseen.Kyllä se Mulk...voisi myös maksaa jos kerran pill... aletaan noin ajatella.

        Muuten...kyllä joskus hieman kyrsii kun minä hoidan kaikki meidän talouden raha-asiat.Kannan siis vastuun niistä ja poden stressit....mies vaan luistaa asioiden hoidosta.Tai siis ne ei tulisi ollenkaan hoidettua.
        Että sillein.
        tsemppiä Kalle 33!

        Sori, ei ollut tarkoitus loukata. Tietenkin tuo parin valitseminen koskee myös naisia samalla tavalla.

        Mutta kyllä nuo mainitsemani asiat taitavat pitää paikkansa joidenkin naisten kohdalla, joten ihan kiva varmaan lukea. Mutta kirjoitin viestissä että voisi valita taloudellinen nainen puolisoksi, niin se tarkoittaa sitä että myös sellaisiakin naisia löytyy. Esimerkiksi sinä taidat kuulua tähän taloudellisten naisten joukkoon:)Hattua nostan sille. Vaikka ei ne huonompia naisia ole vaikka kovasti rahaa jakelee, mutta se ei vaan kaikille sovi.

        Tuli vähän ajateltua liikaa miehen näkökulmasta kun itse mies olen. Itse haaveilen mukavasta vähään tyytyväiseen naiseen, voisin kyllä hänen asuntonsa ja ruuatkin maksaa. Olenkin ajatellut jos sellaisia prinsessoja löytyy ulkomailta slummeista jossa ihmiset ovat eläneet elämänsä kurjuudessa. Olenkin lähdössä kohta vähän reissaamaan ja katselemaan maailmaa. Eikä kaikilla se pill.. jutut päällimäisenä mielessä ole.

        Aasiassa tulevat kuulemma todella pienellä rahalla toimeen, kun normi palkat alkaen 120e/kk.


      • totta...
        Kalle33 kirjoitti:

        Juuri tuollaista tarkoitin. Ja kaikki ihmiset ei pysty olemaan onnellisia jos ei pysty käymään kampaajalla, kynsien laitossa, ravintoloissa, uudet sohvat vähän väliä... Eli kannattaa miettiä tarkkaan haluaisiko kumppanin joka tulee vaatimattomasti toimeen ja voi olla onnellinen ilman kampaajia ym.

        Itse olenkin ajatellut että mielelläni hankkisin vaimon Aasian suunnalta, jossa ihmiset on tottuneet köyhyyteen ja voivat olla pienellä rahalla onnellisia. Tietenkään tämäkään ei olisi ilmaista kun joutuisin kaiken vaimolle maksamaa, mutta mieluummin ruokaa ja tarpeellista ostan varsinkin jos olisi onnellinen siihen vähäänkin, kuin että alkaisin kustantamaan jonkun 120euron kampaajia ja 120euron mekkoa.

        mutta toisaalta... Oletetaan, että onni potkaisisi niin, että saisit nuukan naisen joka.... ei käy kampaajalla, ei meikkaa, ei tuhlaa uusiin vaatteisiin, ei käy kahvilla kavereiden kanssa jne.

        Kävelet sitten kadulla naisesi kanssa vastaan kävelee kaksi naista...

        Nainen nro 1: sellainen, joka meikkaa, laittaa hiuksensa, pukeutuu tyylikkäästi, tyytyväisesti nauttii ystäviensä seurasta ja vilauttaa sinulle ehkä ohimennen jopa hymyn.

        Nainen nro 2: ei meikkaa, ei ole laittanut/värjännyt hiuksiaan (suomalaisilla usein on tukka maantienharmaa), pukeutuu ennen viime lamaa ostamiinsa vaatteisiin, jotka on säästäväisenä tyttönä paikannut useaan kertaan, ei edes vilkaise sinuun, vaan epävarmuuttaan kävelee maahan katsoen.

        Kysymys.... Kumman perään pääsi kääntyy?

        Ikävä kyllä kampaajalla käynti maksaa sen 100€/kerta. En minäkään sitä kovin mielelläni maksa.. aina annan korttini vähän hampaita kiristäen. Kahvilla käyn kavereiden kanssa, on helpompi tavata kavereita työmatkalla kaupungilla, kun suurin osaa asuu eripuolilla isoa kaupunkia. Sillointällöin käyn jopa ravintoloissa syömässä... joskus myös miehen kanssa.
        Maksan itse omat menoni.. lukuunottamatta niitä kertoja, kun miehen kanssa käyn ravintolassa. Matkoilla tosin maksetaan suunilleen puoliksi.
        Eli... miksi maksat naisesi menoja? Mistä löydän itselleni sellaisen hölmön, joka maksaisi minun menoni :D


      • kalle33
        totta... kirjoitti:

        mutta toisaalta... Oletetaan, että onni potkaisisi niin, että saisit nuukan naisen joka.... ei käy kampaajalla, ei meikkaa, ei tuhlaa uusiin vaatteisiin, ei käy kahvilla kavereiden kanssa jne.

        Kävelet sitten kadulla naisesi kanssa vastaan kävelee kaksi naista...

        Nainen nro 1: sellainen, joka meikkaa, laittaa hiuksensa, pukeutuu tyylikkäästi, tyytyväisesti nauttii ystäviensä seurasta ja vilauttaa sinulle ehkä ohimennen jopa hymyn.

        Nainen nro 2: ei meikkaa, ei ole laittanut/värjännyt hiuksiaan (suomalaisilla usein on tukka maantienharmaa), pukeutuu ennen viime lamaa ostamiinsa vaatteisiin, jotka on säästäväisenä tyttönä paikannut useaan kertaan, ei edes vilkaise sinuun, vaan epävarmuuttaan kävelee maahan katsoen.

        Kysymys.... Kumman perään pääsi kääntyy?

        Ikävä kyllä kampaajalla käynti maksaa sen 100€/kerta. En minäkään sitä kovin mielelläni maksa.. aina annan korttini vähän hampaita kiristäen. Kahvilla käyn kavereiden kanssa, on helpompi tavata kavereita työmatkalla kaupungilla, kun suurin osaa asuu eripuolilla isoa kaupunkia. Sillointällöin käyn jopa ravintoloissa syömässä... joskus myös miehen kanssa.
        Maksan itse omat menoni.. lukuunottamatta niitä kertoja, kun miehen kanssa käyn ravintolassa. Matkoilla tosin maksetaan suunilleen puoliksi.
        Eli... miksi maksat naisesi menoja? Mistä löydän itselleni sellaisen hölmön, joka maksaisi minun menoni :D

        Jos kävelisin tyttöystäväni kanssa kadulla niin en todellakaan kääntelisi päätäni muiden naisten perään. Ihan sama miltä näyttävät.

        Jos nyt ohi kulkisi nainen joka hymyilisi, niin mieltäni lämmittää enemmän ei niin laittautuneen naisen hymy.

        Kyllä nainen voi olla hyvän näköinen vaikka se ei meikkaisi ja käyttäisi ihan uusia merkkivaatteita. Vaatteillakaan ei paljoa väliä ole jos on kaunis ja hyvä vartaloinen nainen niin ei väliä vaikka laittaisi istuvan vanhan paidan ja kuluneet shortsit tai hameen, niin todellakin on upeampi näky kuin huonon näköinen nainen merkki vaatteissa.

        Nainen voi olla erittäin tyylikäs vanhempanakin ilman meikkiä ja kampaajaa. Voin sanoa sen koska olen seurannut omaa äitiäni, joka ei ole ikinä meikkiä edes kokeillut, eikä kertaakaan värjännyt hiuksia. Näyttää tyylikkäältä vielä 61vuotiaanakin.

        Mielelläni tarjoan prinsessalleni kaiken mitä vaan voin. Ansaitseehan prinsessani parasta. Ei haittaa vaikka hän haluaisi olla kotirouva, niin mielelläni sen hänelle soisin. Ehkä se harmittaisi jos en voisi tarjota mitä hän haluaa.

        Juuri se oli ongelmana etten haluaisi maksaa naiseni kaikkia menoja jos ne on kalliita kampaajia ja 10euron kahvilassa käyntejä. Mutta hyvin voin maksaa jos naisellani ei ole rahaa ruokaan tai muuhun tarpeelliseen mitä elämässä tarvitsee.

        Oletko ajatellut miten sitten kun jäisit työttömäksi ja ehkä miehesikin, niin voisitko olla onnellinen jos et voisi käydä kampaajalla, ravintoloissa ym?

        Onko sinun miehesi sellainen että kaupungilla kulkiessanne hänen päänsä kääntyilee kauniiden tyttöjän perään?


      • joo ehkä
        kalle33 kirjoitti:

        Jos kävelisin tyttöystäväni kanssa kadulla niin en todellakaan kääntelisi päätäni muiden naisten perään. Ihan sama miltä näyttävät.

        Jos nyt ohi kulkisi nainen joka hymyilisi, niin mieltäni lämmittää enemmän ei niin laittautuneen naisen hymy.

        Kyllä nainen voi olla hyvän näköinen vaikka se ei meikkaisi ja käyttäisi ihan uusia merkkivaatteita. Vaatteillakaan ei paljoa väliä ole jos on kaunis ja hyvä vartaloinen nainen niin ei väliä vaikka laittaisi istuvan vanhan paidan ja kuluneet shortsit tai hameen, niin todellakin on upeampi näky kuin huonon näköinen nainen merkki vaatteissa.

        Nainen voi olla erittäin tyylikäs vanhempanakin ilman meikkiä ja kampaajaa. Voin sanoa sen koska olen seurannut omaa äitiäni, joka ei ole ikinä meikkiä edes kokeillut, eikä kertaakaan värjännyt hiuksia. Näyttää tyylikkäältä vielä 61vuotiaanakin.

        Mielelläni tarjoan prinsessalleni kaiken mitä vaan voin. Ansaitseehan prinsessani parasta. Ei haittaa vaikka hän haluaisi olla kotirouva, niin mielelläni sen hänelle soisin. Ehkä se harmittaisi jos en voisi tarjota mitä hän haluaa.

        Juuri se oli ongelmana etten haluaisi maksaa naiseni kaikkia menoja jos ne on kalliita kampaajia ja 10euron kahvilassa käyntejä. Mutta hyvin voin maksaa jos naisellani ei ole rahaa ruokaan tai muuhun tarpeelliseen mitä elämässä tarvitsee.

        Oletko ajatellut miten sitten kun jäisit työttömäksi ja ehkä miehesikin, niin voisitko olla onnellinen jos et voisi käydä kampaajalla, ravintoloissa ym?

        Onko sinun miehesi sellainen että kaupungilla kulkiessanne hänen päänsä kääntyilee kauniiden tyttöjän perään?

        Minua on kyllä lykästänyt mihen suhteen... jotta ei kyllä kattele muiden naisten perään. Varmasti katsoo, kun kavereiden kanssa on ulkona, mutta eiköhän terve mies ainakin vilkaise... :) ja kyllä minäkin katson, jos tulee kaupungilla tyylikäs nainen vastaan (iästä riippumatta/miellyttää silmää).

        Pukeudun ehjiin, tyylikkäisiin vaatteisiin. Ostan itselleni vaatteita silloin kun haluan.
        En todellakaans suostuisi laittamaan päälle ns. merkkivaatetta... jolla tarkoittanet sellaisia vaatteita, jossa näkyy valmistajan merkki puolen kilometrin päähän ja mieluiten viellä toistettuna niin monta kertaa, että ei jää epäselväksi :) Mutta täytyy kyllä todeta, että kuluneet shortsit/hame ei näytä kenenkään päällä hyvältä. Jos musta hame on hädintuskin harmaa ja stretch langan pätkät sojottavat poikenneena pyllynkohdalla (kulunut), niin se ei kyllä ole tyylikästä... ei kenenkään päällä. Enkä tarkoita sitä, että joka viikko pitäisi ostaa uudet housut.
        Varmasti sellainen kultainen keskitie olisi kaikkein parasta... tyylikästä, aikaa kestävää vaatetta.

        "Vaatteillakaan ei paljoa väliä ole jos on kaunis ja hyvä vartaloinen nainen niin ei väliä vaikka laittaisi istuvan vanhan paidan ja kuluneet shortsit tai hameen, niin todellakin on upeampi näky kuin huonon näköinen nainen merkki vaatteissa."
        Eli haluat hyvännäköisen, hyvävartaloisen naisen, joka ei tuhlaa. Etkä huoli huononnäköistä edes huonoissa vaatteissa. Ulkonäöllä on sinulle kuitenkin merkitystä!!! Eikä edes ihan vähän. Pissikset on sitten ihan asia erikseen, eikä niitä kai kukaan katso tosissaan tyttöystäväehdokkaana? :O

        "Juuri se oli ongelmana etten haluaisi maksaa naiseni kaikkia menoja jos ne on kalliita kampaajia ja 10euron kahvilassa käyntejä. Mutta hyvin voin maksaa jos naisellani ei ole rahaa ruokaan tai muuhun tarpeelliseen mitä elämässä tarvitsee."
        Juuri tuon takia tienaan itse rahani, jotta missään tilanteessa mies ei voisi "päättää" mihin minun on soveliasta rahani käyttää. Ja samasta syystä minulla on turvarahasto, jotta työttmäksi jäädessäni minulla on varaa tavata ystäviä kahvilassa, käydä elokuvissa ja jopa kampaajalla. Itsestään selvää on tietenkin, että jos toinen toisella ei ole tuloja, niin toinen maksaa... sen mukaan tietenkin mitä talous antaa myöden.

        Kampaajallakin voi käydä vahinko, joten on kyllä aika huteralla pohjalla onnellisuus, jos se siitä kampaajalla käynnistä on kiinni :) Minut tekee onnelliseksi perhe, hyvä terveys, se että saa olla rakkaansa kanssa, koirani, auringonpaiste ja jopa lumisade, joulu (se tunnelma,perheen yhdessäolo, ei lahjat), ystävät... oikeastaan kaikki asiat, mitkä tekevät minut onnelliseksi ovat ilmaisia... eli tärkeitä ovat ne asiat, jota rahalle ei voi ostaa. Tämä ei tarkoita sitä, että minulle ei olisi tärkeää näyttää hyvältä...eli käydä kampaajalla, meikata (en puhu mistään sotamaalauksesta) nauttia kahvikupista kahivlassa ystävien seurassa jne. Äitisikin lienee joskus hiuksia leikkauttanut? Joskus se kampaajakäyntikin voi pelastaa huonon päivän :D Itse et ilmeisesti koskaan käy kavereiden kanssa esim. kaljalla?

        Marsia, venusta ja hitunen käytännön järkeä :)


      • Ville 35
        totta... kirjoitti:

        mutta toisaalta... Oletetaan, että onni potkaisisi niin, että saisit nuukan naisen joka.... ei käy kampaajalla, ei meikkaa, ei tuhlaa uusiin vaatteisiin, ei käy kahvilla kavereiden kanssa jne.

        Kävelet sitten kadulla naisesi kanssa vastaan kävelee kaksi naista...

        Nainen nro 1: sellainen, joka meikkaa, laittaa hiuksensa, pukeutuu tyylikkäästi, tyytyväisesti nauttii ystäviensä seurasta ja vilauttaa sinulle ehkä ohimennen jopa hymyn.

        Nainen nro 2: ei meikkaa, ei ole laittanut/värjännyt hiuksiaan (suomalaisilla usein on tukka maantienharmaa), pukeutuu ennen viime lamaa ostamiinsa vaatteisiin, jotka on säästäväisenä tyttönä paikannut useaan kertaan, ei edes vilkaise sinuun, vaan epävarmuuttaan kävelee maahan katsoen.

        Kysymys.... Kumman perään pääsi kääntyy?

        Ikävä kyllä kampaajalla käynti maksaa sen 100€/kerta. En minäkään sitä kovin mielelläni maksa.. aina annan korttini vähän hampaita kiristäen. Kahvilla käyn kavereiden kanssa, on helpompi tavata kavereita työmatkalla kaupungilla, kun suurin osaa asuu eripuolilla isoa kaupunkia. Sillointällöin käyn jopa ravintoloissa syömässä... joskus myös miehen kanssa.
        Maksan itse omat menoni.. lukuunottamatta niitä kertoja, kun miehen kanssa käyn ravintolassa. Matkoilla tosin maksetaan suunilleen puoliksi.
        Eli... miksi maksat naisesi menoja? Mistä löydän itselleni sellaisen hölmön, joka maksaisi minun menoni :D

        Oman muijan ns. ärsyttävä piirre/tuhlaus on että on perus laiska.Ja meillä on asioista/tavaroista erinlainen maku ja mielipiteet.
        Eli kaikki pitää saada valmiina mitään ei itse viitsi/jaksa tehdä.
        Töissä olis sillekkin ylitöitä ,mut ei varmasti tee > ei jaksa.
        Kotona sama laulu en jaksa ja kaikkea pitää saada just :talo ja kenelle ne kaikki työt siellä katuu uusi auto :kukahan sen maksaa...

        Minkähän näköinen on kämppä kun itse teen 14h työpäiviä ja jos en kerkeä muutamaan päivään kauppaan niin lapsille ei ole mitään ruokaa::

        Jos se menee kauppaan ostokset ovat :ranskalaisia,maito,pitsaa ja kivettömiä rypäleitä(Ei kivellisiä,koska ne on rasittavia ja ison työn takana ottaa siemenet pois:Sanoo hän) välillä jogurtia...
        Vielä kuuluu purkki hernerokka vaimoni hienoon ruokalistaan.Toki vaaleaa leipää.
        Jos olen pois niin näin lapset syövät.

        Vähän summataan:
        Jokaisen pitää ja saa käyttää itseensä rahaa hyvinvointiin ja hyvältä näyttämiseen ,mut tollanen laiskuus ettei tee mitään ottaa päähän.

        Lapset ovat kovia leipomaan kanssani ja yritän saada vaimoni tekemään jotain oikein helppoa lasten kanssa ,mut ei se jaksa koska helpompi olla sohvalla ja kattoa tv:tä.

        Tiedän ei ole masennusta koska olen tuntenut ¨pitkään ja aina ollut samanlainen ehkä pientä ryhdistymistä on tullut huutoni jälkeen kun on nyt talot ja vehkeet.

        Kaksitaan asuessamme kun hän opiskeli (eikä todellakaan lukenut läksyjä)hän oli koko loman sisällä lukien kirjoja ja olla möllöttämällä.

        Ei häntä ole oikein ikinä kiinnostanut omat kaveritkaan (ei jaksa nähdä)..jos nyt ei oteta et pääsee ryyppäämään.

        Puhtia pönttöön ja vähän lisää järkeä investointeihin niin hyvä tulee ;)


    • Pätee lause

      Ilmaisia lounaita ei ole... eli pil**lu maksaa aina välillä enemmän välillä vähemmän.
      Halvimmaksi se varmasti tulisi maksullisten (ammattilaisten)kanssa!

      • kommentti ...

        ... jätetäänkö tuo omaan arvoonsa ...


      • Faktaa !!
        kommentti ... kirjoitti:

        ... jätetäänkö tuo omaan arvoonsa ...

        Joka miehen on se tunnustettava.

        Jollekkin maksaa ennemmän jollekkin vähemmän.


      • plillua
        Faktaa !! kirjoitti:

        Joka miehen on se tunnustettava.

        Jollekkin maksaa ennemmän jollekkin vähemmän.

        Mä oon ainakin ottanut Vaimon kumppaniksi en panopuuksi. voisi sanoa jotta Rakasteltu 20 vuoden ajan eikä ole kalliiksi tullu. rahaa on säästössä kymmeniä tuhansia-velkaa nimeksi, viimevuonna ostettiin molemmille uudet autot ja edellisvuonna pojalle. itse olen työttömänä tällä hetkellä. ja yhteiset tulomme jäävät 70000 euroon vuodessa, eli kyllä rakkaudella pärjää eikä siihen tarvita suuria tulojakaan...
        ei ne suuret tulot vaan pienet menot--- katsokaa peiliin


      • sinun kannattaa

        ...ottaa. Se sopisi sinulle vaimoksikin. Samalla ovenavauksella kun tulet töistä, vaimosi viimeinen asiakas lähtee. Illalla vaimo hoitelee sinut ammattilaisen ottein...


    • kullille kyytiä...

      rahasta....makeaa halun täydeltä !

      • Kalle33

        Just joo. Miks maksaa jos ilmaiseksikin saa? Oma käsi ei ainakaan mitään maksa.


    • T.Örkee

      Mullakin on ERINOMAINEN säästövinkki! Sain kerran yheltä VIISAALTA tyypiltä sellaisen säästövinkin, että polta sinun pankkitunnukset!

    • kokemusta on

      niin säästää ainakin vaatetusmenoissa, farkut, t-paidat, collegepaidat sopivat kuin nakutettu. Kumppanin nostelu ilmaan tuo tasa-arvofiilistä!

      • Skeidaa aa

        Onko teillä samat meikitkin ? Kukahan muija käyttää miehensä vaatteita ?


      • ????
        Skeidaa aa kirjoitti:

        Onko teillä samat meikitkin ? Kukahan muija käyttää miehensä vaatteita ?

        kyse oli siitä, tytär lainasi minun vaatteitani, sitten kun ne kuluivat reikäisiksi, mies käytti niitä autotallissa, esim. toppapukuja, ettei paleltanut. Puhuin vain arkivaatteista, en naisellisista hepeneistä, kuten pitsi ym. Harvoin on ollut tilaisuuksia olla naisellinen ja yleensä bilettämiseen. Kyllä Suomen oloissa voi käyttää miehen vaatteita, ainakin minä. Arktisessa ilmastossa ei hienosteltaisi.


      • Uunooo
        ???? kirjoitti:

        kyse oli siitä, tytär lainasi minun vaatteitani, sitten kun ne kuluivat reikäisiksi, mies käytti niitä autotallissa, esim. toppapukuja, ettei paleltanut. Puhuin vain arkivaatteista, en naisellisista hepeneistä, kuten pitsi ym. Harvoin on ollut tilaisuuksia olla naisellinen ja yleensä bilettämiseen. Kyllä Suomen oloissa voi käyttää miehen vaatteita, ainakin minä. Arktisessa ilmastossa ei hienosteltaisi.

        Muijaa sais pitämään vaatteitani ,kun se itse juuri sen takia laittaa pyykit etten vahingossakaan ottas sen sukkia tai mitään muutakaan. Olemme melkein samankokoisia myös jalka ,mut vaimoni vaatteisiin ei ole mitään asiaa tai se ei niitä enää käytä ja huuto on kova. Muutaman kerran joitakin verkkareita mitä hän ei enää käytä on antanut minulle ulkohommiin (omaksi siis jos en käytä heitä menemään tyyliin.) Toki ymmärrän t-paidoissa koska yläkroppani on isompi ettei niitä voi käyttää sekaisin. Eikä farkkuja ym.kireitä vaatteita. Vaimoni ei ikinä osta itselleen mitään käytettyjä vaatteita tai kenkiä vaikka käykin lapsille ulkopukuja kirppareilta kattelemassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      238
      5411
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      124
      4363
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      330
      2122
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1563
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      8
      1452
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1205
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      179
      1080
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      929
    9. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      837
    10. 46
      813
    Aihe