servuu ja

levutus kamuu

elikkäs etin levutus kaverii horde/alliance minne vaan servulle pelattais ja levutettais yhessä vaik warlock taikka magella eli viestii vaan :) vastauksii äkkii!

14

562

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyralyon

ookko siis alottamassa wowii ihan alusta että olet juuri luonut accountin? Koska olen ittekkin vähän siinä vaiheessa. Pelaan cyclonessa, tyralyon on serverin nimi. Ja lataa ihmeessä skype niin puhutaan samalla jos vaikka haluut, mutta ei ole niin välttämätöntä. Peli seuraa oon itekkin ettinyt joten meeppä sinne servulle ja kerro hahmos nimi. Itteeni kiinnostais ehkä enemmän horde, vaikka undead!

• juujuu

juu.. että ehkä voisin mun voitaisko alottaa iha alusta mut ei oo mikkii mul joten en pysty puhuu mutta, puhuttais partys niin tehtäis yhtä aikaa ukot ja pelattais yhes ok??

• jos vaikka
        juujuu kirjoitti:

juu.. että ehkä voisin mun voitaisko alottaa iha alusta mut ei oo mikkii mul joten en pysty puhuu mutta, puhuttais partys niin tehtäis yhtä aikaa ukot ja pelattais yhes ok??

mä tulisin siihen mukaan kolmanneksi? Sitten vois olla helpompi vetää instojakin läpi kun on jo valmiiksi kolme ryhmässä. Ite olen kyllästynyt allun pelaamiseen ja jollekkin servulle ajattelin horden tehdä.

• juujuu
        jos vaikka kirjoitti:

mä tulisin siihen mukaan kolmanneksi? Sitten vois olla helpompi vetää instojakin läpi kun on jo valmiiksi kolme ryhmässä. Ite olen kyllästynyt allun pelaamiseen ja jollekkin servulle ajattelin horden tehdä.

jos mentäis ravencrestille ja tehtäis warlockit niin koko ajan fearii = ei voita kukaan
        joten käviskös?

• huuuuhhaaaaa
        juujuu kirjoitti:

jos mentäis ravencrestille ja tehtäis warlockit niin koko ajan fearii = ei voita kukaan
        joten käviskös?

tuonne voisin tulla mukaan hordeille

• jos vaikka
        huuuuhhaaaaa kirjoitti:

tuonne voisin tulla mukaan hordeille

no kukas tekee nyt sitten aloitteen ja alkaa keräämään porukan kasaan?

• juujuu
        jos vaikka kirjoitti:

no kukas tekee nyt sitten aloitteen ja alkaa keräämään porukan kasaan?

minä tarvin kaikkien meset (jos on) mikälki ei ole joku muu osoite niin keräilen porukan että päästäis yhtä aikaa... servu: ravencrest

• -.-.-.-.-.-
        juujuu kirjoitti:

minä tarvin kaikkien meset (jos on) mikälki ei ole joku muu osoite niin keräilen porukan että päästäis yhtä aikaa... servu: ravencrest

Eli sinne olis nyt 4 tyyppiä tekemässä horde hahmoo? No se olis oikein kivaa mutta en oikein vakuutu servusta, se on vähän "never heard". Esim. Trollbanella olis raidikilta nimeltään Karhu, sinne olis ehkä joskus kiva päästä ja toi olis muutekin kivan tuntuinen servu koska siellä olis paljon muitakin suomalaisia. Mutta kertokaapa mielipiteenne?

Jos laitat viestii laita: [email protected]

• huuuuuhaaaaa
        -.-.-.-.-.- kirjoitti:

Eli sinne olis nyt 4 tyyppiä tekemässä horde hahmoo? No se olis oikein kivaa mutta en oikein vakuutu servusta, se on vähän "never heard". Esim. Trollbanella olis raidikilta nimeltään Karhu, sinne olis ehkä joskus kiva päästä ja toi olis muutekin kivan tuntuinen servu koska siellä olis paljon muitakin suomalaisia. Mutta kertokaapa mielipiteenne?

Jos laitat viestii laita: [email protected]

ravencrestille suomalaisia riittä myös ja suomikiltojakin on kun vaan kattelee pikkisen ympärille :)

millähän rodulla porukka meinas alotella?

ite ehdotan trolleja

• juujuu
        huuuuuhaaaaa kirjoitti:

ravencrestille suomalaisia riittä myös ja suomikiltojakin on kun vaan kattelee pikkisen ympärille :)

ite ehdotan trolleja

hmm... olis trolleil kiva vetää ite ajattelen undead warlockkei tai no riippuu mitkä trollit class: on?? ([email protected])

• huuuuhaaaa
        juujuu kirjoitti:

hmm... olis trolleil kiva vetää ite ajattelen undead warlockkei tai no riippuu mitkä trollit class: on?? ([email protected])

no olen ymmärtänyt et warlockkei taikka mageja on porukka tekemässä ittee kyllä warlock kyllä kiinnosta

• juujuu
        huuuuhaaaa kirjoitti:

no olen ymmärtänyt et warlockkei taikka mageja on porukka tekemässä ittee kyllä warlock kyllä kiinnosta

hmmm.. mulle on ihan sama mikä classi tehää mut warlock on mieluisin......

• huuuuuuuhaaaaa
        juujuu kirjoitti:

[email protected]

tuolta tavottaa sähkiksellä

• -.-.-.-.-.-.
        huuuuuhaaaaa kirjoitti:

ite ehdotan trolleja

Joo aatelin tehä troll magen sinne. Nimi o viel auki. Liata sitten oman hahmos nimee tonne [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2491
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1413
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1124
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      928
    Aihe