AKKU JUTTUJA!!!

tietämätön softaaja

onko se ihan normaalia että kun ampuu aseella niin akku alkaa lämmetä ja jos ei ole normaalia niin mitä pitäs tehdä? ja onko se aseelle vaarallista jos akku lämpiää???

12

384

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m3tsAEp31kk0

Millaista akkua käytät? NiMH, NiCd?

Kuinka iso kapasiteetti siinä on?

Jännite?

Valmistaja?

Mikä ase (valmistaja)?

Aseen mahdolliset viritykset?

Oletko avannut asetta itse?

• minä!!,.

• en ole avannut

en ole avannut asetta enkä virittänyt

• m3tsAEp31kk0
        minä!!,. kirjoitti:

ase on G&G PMP5 A4 Combo ja miniakku http://proairsoft.com/acatalog/info_CS_N1100.html eli tää akku

Ase ilmeisesti vaatii akulta suuren määrän virtaa (oikosulku, huono moottori); tai johdotukset ovat ohuet, joka johtaa ylimääräisen lämmön syntyyn, joka saattaisi myös siirtyä akkuun.

Onko aseen sarjatuli tuntunut hitaammalta viime aikoina?

• minä,.,
        m3tsAEp31kk0 kirjoitti:

Ase ilmeisesti vaatii akulta suuren määrän virtaa (oikosulku, huono moottori); tai johdotukset ovat ohuet, joka johtaa ylimääräisen lämmön syntyyn, joka saattaisi myös siirtyä akkuun.

Onko aseen sarjatuli tuntunut hitaammalta viime aikoina?

Ei ole hitaampi..

• m3tsAEp31kk0
        minä,., kirjoitti:

Ei ole hitaampi..

Onko tätä akun lämpiämistä esiintynyt aseen ostosta asti? Jos ei niin kuinka kauan, suurinpiirtein?

• minä,.,
        m3tsAEp31kk0 kirjoitti:

Onko tätä akun lämpiämistä esiintynyt aseen ostosta asti? Jos ei niin kuinka kauan, suurinpiirtein?

juu kyllä siittä asti kun ase on ostettu ja ase on uusi

• lampiaa
        m3tsAEp31kk0 kirjoitti:

kylla minullakin.
        lipo ei..

• SUOLAISIA

• lampohukka

tuttu termi?
      Jos akku on kuuma lampiman sijaan, silloin on syyta huolestua ja hylata kyseinen komponentti.
      Epailtya johdotusta jne..
      Jos johdot ovat liian pienet ne myos lampenevat, samoin huonot liitoskohdat..

Auttaisikohan kunnollisen kokoinen konkka muuten yleisesti sahkoaseissa esim 0,25 faradia?

• voisitteko

kertoa mitä minun pitäisi tämän asian kanssa tehdä?:D että suomennos kiitos:D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5040
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1590
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1209
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1149
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1103
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      997
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      969
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      2
      872
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      769
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      743
    Aihe