mulla on siis toi uusin (kai? msn.fi sivuilla kun painaa messenger ni se on siinä) windows live messenger. ongelmia on alkanu tulla. kun kirjoitan ystävilleni, olen huomannut että joka keskustelussa tapahtuu jonkin verran tätä: jotkut kirjoittamani viesteistä ei mene perille, enkä saa joitain viestejä, mitä ystävät kirjoittavat minulle! se on todella ärsyttävää. ei tule mitään ilmoitusta että viesti ei olisi mennyt perille, se ei vaan mene. ennen tätä on esiintynyt jos olen jutellut "näkyminen offline-tilassa", mutta nyt olen ollut aina online, ja silti näin käy tosi usein. poistin koko mesen koneelta ja latasin uudestaan, mutta se ei auttanut. mistähän tämä johtuu? onko muilla samallaisia kokemuksia? mitä pitäisi tehdä??
mesessä ei mee viestit perille
3
1028
Vastaukset
- kovertaja
messenger tuotti mullekin "harmaita hiuksia"
aluksi,mutta kun pyyhin koko mesen pois enkä
enää etes yrittäny ladata sitä.vaan siirryin
käyttämään skypeä nii eipä ole ongelmia ollu.
kannattaa kokeilla.- hmmmm
Minä menisin ja asentaisin tuossa tilanteessa jonkin vaihtoehtoisen messengerin vaikka aMSN joka on parhain vaihtoehtoisista. Ei se normaali meseä voita, mutta ainaki pääset mesettää ja siihen saa vielä kaiken näköisiä pluginejä ja skinejä. Oletus ulkoasu on aika outo ja esim. hymiöt erinlaisia vaikka toinen käyttäjä saakin lähettämäsi perushymiöt sellaisina kuin ne vastaa hänen omia perushymiötä (ymmärtää kun käyttää enemmän).
Jos et tunne että osaat asentaa skinejä tai joitain pluginejä niin älä asenna ettei mene jokin sekasin. :D
Jos alkuperäinen mese pitää kuitenkin saada toimimaan niin kone kannattaa puhdistaa täysin vanhan mesen tiedostoista ja asentaa sen jälkeen uudelleen tai etsimällä neuvoja googlesta englanninkielellä ongelmaasi. - hmmmm
hmmmm kirjoitti:
Minä menisin ja asentaisin tuossa tilanteessa jonkin vaihtoehtoisen messengerin vaikka aMSN joka on parhain vaihtoehtoisista. Ei se normaali meseä voita, mutta ainaki pääset mesettää ja siihen saa vielä kaiken näköisiä pluginejä ja skinejä. Oletus ulkoasu on aika outo ja esim. hymiöt erinlaisia vaikka toinen käyttäjä saakin lähettämäsi perushymiöt sellaisina kuin ne vastaa hänen omia perushymiötä (ymmärtää kun käyttää enemmän).
Jos et tunne että osaat asentaa skinejä tai joitain pluginejä niin älä asenna ettei mene jokin sekasin. :D
Jos alkuperäinen mese pitää kuitenkin saada toimimaan niin kone kannattaa puhdistaa täysin vanhan mesen tiedostoista ja asentaa sen jälkeen uudelleen tai etsimällä neuvoja googlesta englanninkielellä ongelmaasi.palomuurillakin voi olla jotain meseviestejä vastaan :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575459- 914271
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3722530Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s701065Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3301028- 61833
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46806Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102789- 26779
Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52769