Suutelin eilen ekaa kertaa elämässäni! Oon niin ihastunu ja onnellinen.
Olin ollu sen pojan kaa pitkään kavereita. Joskus vuos sitten aloin kiinnostuu siitä, ku se alko käyttäytyy vähän sillä lailla, et olis ihastunu. Se on ollu mulle ain jotenki erillainen kun vertailee muita tyttöjä. Muille se saattaa vitsillä olla vähän ilkee, sellast aika harmitonta kiusaa. Mut mulle se on aina ollu tosi huomaavainen ja kiltti. Välillä vitsailee mustakin jotain, mut tosi pientä, kun vertaa muihin. Mul on aina sen seurassa tosi turvallinen olo, kun kaikki vähän pelkää sitä, kun se on nii kovis ja se on mulle vaan nii kiltti. :D
Nyt soitin sille viikko sitten ekaa kertaa (ei nähä koulun ulkopuolella, kun joskus, muttei soitella) ja kysyin tuleeks se ulos. Se oli vähän hämmästyny. Se tuli ja ihmetteli et miten mä nyt sille päätin soittaa. Käveltiin joku pari tuntia ja juteltiin kaikkee. Tuntu et alettiin molemmat lämmetä ja must tuntu, et se anto aika vahvojaki signaaleja sillon. Sit lähettiin kotiin ja halasin sitä. Nähtiin koulussa ja se oli ihan normaali mua kohtaan. Ei puhunu enää mitenkää flirttailemalla. Eikä jutellu siit illasta. En miettiny siit paljon mitään. Siit meni kaks päivää ja soitin sille uudestaan, mut se sanoki et ei voi tulla ulos, koska se oli jo ulkona yhden, sanotaan nyt vaikka Jarnon kanssa. Must se oli jotenki outo siin puhelimes ja sit näin, et se jarno oli galleriassa paikalla. Se valehteli mulle. Ei halunnu nähä mua. Mua suututti. Ajattelin et missä olin mokannu, ku se ei halunnu nähä mua. Siit meni kaks päivää taas, enkä hirveesti koulussa jutellu sille, ku ajattelin, ettei sitä kiinnosta. Mut sit illalla, mun puhelin soi. Mun sydän pomppas kurkkuun kun näin et se oli se. (Se oli eka kerta ku se on soittanu mulle) Vastasin ja se halus nähä mua. Lähin ulos ja kun kävelin sitä vastaan olin tosi toiveikas. Moikattiin ja halasin sitä. Juteltiin siinnä ihan perus juttuja ja lähettiin sit kävelee. Jonkun matkan päästä huomasin et se katteli mua hymyillen pitkään muttei sanonu mitään. Ihmettelin vähän ja kysyin, et mitä se hymyilee? Se vaa sano, ei mitää. Sit se otti mua kädestä ja hymyili viel leveemmin. Hymyilin takas. Käveltiin käsi kädessä jonku aikaa ja mentii istuu yhen katoksen alle ja jäätiin istuu siihen. Pikku hiljaa kun en keksiny mistä puhua tuli aika hiljasta. Se ei kyselly mitää, katteli vaan mua. Se kiusas mua. Mä aloin ahistuu siit hiljasuudesta, mut se oli ihan tyynenä. Puhuin mitä keksin ja alko mennä vähän oudoks se tilanne. Se näki et olin ihan hermostunu. Se tuli lähemmäs ja sanoki et rauhotu. Mua nolotti. Se puhu mulle sellasel rauhallisel äänellä ja laitto käden mun selän taakse. Huomasin etten pystyny kattoo sitä silmiin ku se oli nii lähellä. Aina ku yritin nii aina katse hakeutu alas. :D
Sit otti mua kädestä kiinni ja sano hiljaa, sä oot tosi kaunis ja suuteli mua. Must tuntu, et alan itkee. Olin niin onnellinen. Olin ollu tosi kauan ihastunu siihen ja sain sen. Istuin sen kainalossa ja oltiin ihan hiljaa. Enää ei häirinny yhtään. Siit meni sillon tällön auto ohi, mut muuten oli ihan rauhallista, hiljasta ja pimeetä. Oli niin lämmin ja ihana olla. Jonkun 20 minuutin jälkeen se sano, et lähetään. Kävelin sen kainalossa ja se saatto mua kotiin päin. Kaks kaveria tuli vastaan ja ne katteli tosi leveet hymyt kasvoilla kun kävelin sen kainalossa. Mua ei vaivannu yhtään, olin ihan taivaissa. Tultii mun pihalle ja se halas mua pitkään ja suuteli. Olin ihan huumassa. :D Sit se tais sanoo, jotain et nähään koulussa tai huomenna. En muista mitä se sano tarkalleen, mikä on must aika outoo. Olin ihan pihalla. :D
Oon niin onnellinen. Pakko kirjottaa tänne, kun oon niin pitkään lueskellu täällä ihmisten tarinoita. ;) Onnea kaikille.
Ensisuudelma! :D
13
1719
Vastaukset
- tyttööööö
Onnea! Kuullostaa ihanalta. :)
- Aalto.k
Pitäs kai olla onnelinen sun puolesta mut loppujen lopuks vaan masentaa et joutuu itte olee yksin ja lukee tämmöst! Onnee ny si kuitenki... :P
- carma-
Jos oot todellinen, niin sun kirjotusten perusteella ei oo kyllä mitään syytä olla masis. Tää kuulostaa niin kliseiseltä ja tutulta täältä sivuilta, mutta pakko laittaa vielä kerran: kyllä sä jonkun kohtaat ku on sen aika. Sun ajatusmaailmalle on varmasti kysyntää, ainakin täällä on yksi, joka ois seitsemännessä taivaassa jos tosielämässä tapais jonku sun kaltasen.
Että onnea vaan ketjun aloittajalle, jäädään me muut vielä oottelemaan sitä omaa unelmien prinssiä tai prinsessaa! - Aalto.k
carma- kirjoitti:
Jos oot todellinen, niin sun kirjotusten perusteella ei oo kyllä mitään syytä olla masis. Tää kuulostaa niin kliseiseltä ja tutulta täältä sivuilta, mutta pakko laittaa vielä kerran: kyllä sä jonkun kohtaat ku on sen aika. Sun ajatusmaailmalle on varmasti kysyntää, ainakin täällä on yksi, joka ois seitsemännessä taivaassa jos tosielämässä tapais jonku sun kaltasen.
Että onnea vaan ketjun aloittajalle, jäädään me muut vielä oottelemaan sitä omaa unelmien prinssiä tai prinsessaa!Kiitti....
- ....
No kiva että joku on edes onnellinen :)
- ..................
ihanaa, vähä oon ilone puolestas:Dd tos pari pv sitte meinasin suudella sitä, mut sit ei.. kerron nopee tähä, ku en jaksa uutta alottaa mut silti pakko saada kerrottuu:DD
nii tää jätkä on mun frendi, koulussa ollaan tutustuttu ja nähty pariinkertaan ihan vapaa-ajalla kaveriporukassa. nii selitin sille jtn turhaa, oltii siis koulussa, joku 5min aikaa et tunnit alkais. kävelin takaperin sen edessä ja sil oli karkkii jote pyysin et se antais mulleki. "eihän nyt sulle mtn anneta" ja kaappas mut sillee et se halas mua ja mä sit sitä. puhuttiin iha turhii asioita, en ees muista niit juttui:D se tuli lähemmäs, katottii toisiimme kokoaja silmii ja hymyiltii. sen ääni oli ihana ku se ei tajunnu yhtää mitä puhu, sen ääni mataloitu ja se vaa mutisi jtn vastauksia ku puhuin sille. oltii nii lähekkäi, mun suu melkei osu sen leukaa. se siirs katseen mun huulii ja oli tulos viel lähemmäs, samoi mä. kaikki muut oli kadonnu meiän ympäriltä, oltii vaa kahestaa hiljaisuudes. sit sen reppu menee vittusaatana tippumaa ja molemmat "havahtuu" ja se kävi nostaa sen repun:D kellot soi tunneille ja se tuli viel takas, halas, hymyili ja käveltii yhes sillee kiinni toisissamme, kunnes se meni eri suuntaa. se toivotti hyvää tuntia tms. ja piti mun kädest nii kaua kii, kunnes ei enää yltäny pitää siit ja se käveli pois mua kokoaja kattoen(: mut ei meil oo mitää, ainakaa vielä((;
ja hyi mun esisuudelma, jätkä pelästytti mut ku olin eka ite laittamas huulii sen suulle ni tyyppi tunkee kielen kurkkuu ja heiluttelee sitä siellä, loppu aika äkkii se homma:D ei mtn kielareit vastaa, mut no jotku varmaa tajuu mitä tarkotan:D kuola vaa valuu ja tukehdun..
sori oli pakko kirjottaa, nyt kaikkii vituttaa ku tuun muka vastaa toho viestii ja sit kirjotan jtn omaa romaanii tähä:D mutjoo onnee sen jätkän kaa ja niii(: - ILOVEMCR
Ihanaa! Tykkään tämmösistä viesteistä. Kiva kun kirjoitit! Onnea sulle! :)
- hhrrururu
oij, hyvin söpöä :D
nuori rakkaus. :) - kateellinen.
Onnea, kiva että jollakin onnistuu. Mä oon monta kertaa istunu mun poikakaverin kanssa (siis pelkkä kaveri), must tuntuu et se tykkää musta, mut sit aina joskus kun tulee sellanen hetki et vois pussata, ni en uskalla. Koulussa se on aina jossain muualla ni en mä viitti mennä ettii. Tuntuu kauheen tyhmältä. Se pyys mua uloski ja meen, toivottavasti siellä se sitten tapahtuu .
- awwww
aw, tuli ihana lämmin olo tosta viestistä.. kumpa mulki olis jätkä ;
- m,snfg
Söpöö...mut ittee ärsyttää ku kukaa ihana ei must tykkää....
- sdfghjklökjhgfds
Vähä kuulostaa ihanalta, mä saan vaan unissani kuvitella tollasta..
mut onnee et sulla on joku :) - Tytsykkäääh
Voi näit ensipusu tarinoita on ihana lukea ^^ voi kunpa mäki löytäisin joskus itselleni jätkän. ;))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915906
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262780Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252046Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125950- 48754