Nyt kun Rolfkin päästettiin leipätyönsä pariin, niin päätin kysellä palstalaisten mietteitä kauneusleikkauksista. =DW= jo kertoikin toipuvansa viimeisestä leikkauksestaan laastareiden kera:)
Itsellä murtui nenä jo kohta 30-vuotta sitten ratsastusonnettomuudessa ja kyselin joskus markka-aikana jossain naistemessuilla mitähän korjausoperaatio mahtaisi maksaa. Silloin ilmoittivat hinnaksi 25000 mk.. Päätin, että nenä saa olla vinossa ja muhkuralla jatkossakin...
Veitsellä komeaksi/kauniiksi
17
622
Vastaukset
- kuin ollaan....
Nuo kauneusleikkaukset jättävät jälkensä.
Saas nähdä tulevaisuudessa, voiko rakkauden raatelemiin haavoihin saada parantavia leikkauksia:))
Ja sun nenu on ihan hyvä...usko minua.- tretori
nuo rakkauden haavat. Ja kohta on varmaan edessä jo dementia, ettei edes muista jos joku arpi vielä tykyttää.
Ja kiitos - nenääni olen jo tottunut, en varmaan edes raatsisi sitä enää korjailla.
- mielestäni.
Kauan kiristelty kasvo on irvikuva. Siitä ei ilmene tunteet ollenkaan, on kuin vahanuken naama ilmeetön.
Kyllä aito on aito. Hiuksianikaan en värjäile periaatteesta. Surullista, miten vanhemmat antavat lastensa jo värjäillä hiuksiaan. Myrkyt menevät ihon läpi kehoon. Siinä ehkä osasyy lapsettomien suureen määrään.
Onnettomuuksien jäljiltä jokin korjaus on ok.- tretori
kesäloman,kun esikoinen siirtyi ekalta tokalle luokalle. Rannalla näimme hänen luokkakaverinsa, jonka hiukset oli värjätty "viininpunaisiksi". Meinasi itkut tulla. Ajattelin, että mitä ihmettä hänen äitinsä oli ajatellut, kun antoi pilata vaaleat upeat hiukset tuolla tavalla..Nyt mennään jo kahdeksatta luokkaa ja omalla tytölläni on tähän mennessä ollut vain muutama värjätty "valoraita" hiuksissaan. Katsotaan kuinka kauan tuo riittää..
Itse kyllä turvaudun kuukausittaiseen juurikasvun värjäykseen. Sanoinkin tytölle, että jos joskus joudun tiedottomaan tilaan, niin hiukset täytyy kuitenkin kuukausittain värjätä ja kulmat siististi nyppiä:))))) - tykkäävät
Vien silloin tällöin lapsenlapset parturiin. Parturi värjää niiden tukan jollakin vesivärillä keltaiseksi, siniseksi, kirkkaanpunaiseksi, vihreäksi tai mitä väriä nyt haluavat. Se on sellainen muutaman tunnin hupi ja yksi syy että menevät mielellään parturiin.
Kerran olin niiden kanssa itsekin leikattavana. Lopuksi parturi kysyi lapsilta minkäväriseksi laitetaan isoisän tukka. Innoissaan valitsivat värin. Parturi nauroi ja laittoi. Oli sen päivän hupi, tosin pesin siniset ja punaiset raidat pois parin tunnin päästä kun menin kauppaan .... - tretori
tykkäävät kirjoitti:
Vien silloin tällöin lapsenlapset parturiin. Parturi värjää niiden tukan jollakin vesivärillä keltaiseksi, siniseksi, kirkkaanpunaiseksi, vihreäksi tai mitä väriä nyt haluavat. Se on sellainen muutaman tunnin hupi ja yksi syy että menevät mielellään parturiin.
Kerran olin niiden kanssa itsekin leikattavana. Lopuksi parturi kysyi lapsilta minkäväriseksi laitetaan isoisän tukka. Innoissaan valitsivat värin. Parturi nauroi ja laittoi. Oli sen päivän hupi, tosin pesin siniset ja punaiset raidat pois parin tunnin päästä kun menin kauppaan ....en ole kuunaan kuullut!! Meillä vappuna ovat saanet suihkia päänsä vihreäksi, keltaiseksi tai pinkiksi. Tuo suihkeväri irtoaa viimeistään kolmannessa pesussa, kun oikein hinkkaa...
ei ihan joka tytöllä olekaan, mitäs sitä nyt suotta korjauttamaan. Onhan jotain, millä erotut massasta! :))
Eikä henkilökohtaisesti tulisi mieleenkään puukotuttaa itseäni ainakaan ulkonäön takia. On puhtaasti vastapuolen ongelma, jos ei kestä katsoa! :))- tretori
liikaa kehu, ettei muut tule suotta kateellisiksi..
Ja tuo näön takia puukotus jää myös väliin. Siinähän käy nimittäin niin, että kun kaukolaseista pääsete eroon, niin lukulasit täytyy nenälle nostaa;) - tretori
norMix kirjoitti:
että halvin ja tehokkain kauneusleikkaus minkä tiedän on hymy kasvoilla! :))
olet ihana! :)))))))))))))))))))))
- vihje
miten pääset halvemmalla: Ota sairausvakuutus ja rupea selvinpäin soittamaan suutasi nakkarijonossa.
- tretori
en uskalla kokeilla. Nuoruudessa nimittäin kaveri kokeili tuota suunsoittoa nakkarilla ja sai iskun - ei nenään - vaan sydämeen... Juoksi kymmenen metriä ja lyhistyi kuolleena torin mukulakiville. Sattuneesta syystä olen ollut hyvin hillitysti öiseen aikaan niin taksijonoissa kuin kioskeillakin....
- puhuen
tretori kirjoitti:
en uskalla kokeilla. Nuoruudessa nimittäin kaveri kokeili tuota suunsoittoa nakkarilla ja sai iskun - ei nenään - vaan sydämeen... Juoksi kymmenen metriä ja lyhistyi kuolleena torin mukulakiville. Sattuneesta syystä olen ollut hyvin hillitysti öiseen aikaan niin taksijonoissa kuin kioskeillakin....
minulle on tehty nenäleikkaus jossa nenä sekä oiottiin että avarrettiin. Oli joskus nuorempana murjottu sekä nyrkillä että jäkismailalla. Leikkaus tehtiin TYKs:ssä joten ei ollut kallis.
- tretori
puhuen kirjoitti:
minulle on tehty nenäleikkaus jossa nenä sekä oiottiin että avarrettiin. Oli joskus nuorempana murjottu sekä nyrkillä että jäkismailalla. Leikkaus tehtiin TYKs:ssä joten ei ollut kallis.
Ilmeisesti operaatio onnistui hyvin. Kestikö toipuminen pitkään? Ja mitä kustansi, menitkö oma lääkärin lähetteellä, vai?
- meni
tretori kirjoitti:
Ilmeisesti operaatio onnistui hyvin. Kestikö toipuminen pitkään? Ja mitä kustansi, menitkö oma lääkärin lähetteellä, vai?
OK ja tukkoinen nenä aukesi. muutaman vuoden kuluessa nenä on kuitenkin kääntynyt hiukan vinoon
uudestaan mutta on kuitenkin kanavat pysyneet auki. Menin sinne työterveyslääkärin lähetteellä ja kustannus oli normaalit sairaalan hoitopäivämaksut.
T:JA - Tretori evk
meni kirjoitti:
OK ja tukkoinen nenä aukesi. muutaman vuoden kuluessa nenä on kuitenkin kääntynyt hiukan vinoon
uudestaan mutta on kuitenkin kanavat pysyneet auki. Menin sinne työterveyslääkärin lähetteellä ja kustannus oli normaalit sairaalan hoitopäivämaksut.
T:JAKiitos asiallisesta vastauksesta. Toivotaan, että nenäsi pysyy jatkossakin kunnossa.
Tuollaista operaatiota kutsutaan varmasti korjausleikkaukseksi. Kukaan ei myöntänyt käyneensä ns. kauneusleikkauksessa. Odotin kyllä muutamaa rintavarustustaan suurentanutta tai luomensa kohottanutta ilmoittautumaan....
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511903
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu131826Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va391674- 1061250
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1961228- 851208
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4121110- 62889
- 49841
- 50836