Kaipailen hotellivinkkiä. Etsin siistiä ja kohtuuhintaista hotellia Patanin alueelta, miksei Kathmandunkin puolelta, mutta lonely planetinkin arviot arveluttavat. Onko kukaan kohdannut Nepalin maalla kulkiessaan hyvää hotellia, jossa olisi siistit huoneet kylpyhuoneineen? Uskaltaakohan noihin tähtiarvioihin luottaa, onko kolmen tähden hotellin jo riittävän siisti (jos vertaa esim. Suomen vastaavaan tasoon).
Vastaukset 4
- hotelli
Itse olen tavnnut olla Kathkandun
Radissonissa ja antaa kunnon vastineen
120e/vrk hinnalle.
Suihkunkin vesi on puhdistettua koska
halvemmissa hotelleissa on vaarna saad
amyrkytys ja mahapöpö jos vahingossa
nielaisee tipankin Kathmandun
juomakelvotonta vettä. - Clarion Patanissa
Tässä olen asunut eikä valittamista
http://www.hotelnepal.com/kathmandu/hotel.php?name=Hotel Clarion, Patan
Sinne on aika helppo löytää etenkin kun tulee Kathmandun puolelta, kun Nepalissa pitää ohjata taksia itse, eivät ne löydä itse. - johanna_dxb
Hyatt Regency mielestani Nepalin paras hotelli!
- Kävinkerran
Kathmandun ilmanlaatu on maailman heikoimpia ja joet pelkkiä paskaviemäreitä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras kuollut
Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS802449Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.15955Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.52796Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?
Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke46741- 50724
- 47654
- 80616
- 50595
Tönölän hukkaputki
Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le35594Ei mitään käytöstä
Ei Jumalauta. Videoidaan kun jollain hengenvaarallinen tilanne. Ja laitetaan nettiin. VITTU HÄPEÄ. Olisko kiva jos su29576