Hotelli Kathmandussa

Lalitpur

Kaipailen hotellivinkkiä. Etsin siistiä ja kohtuuhintaista hotellia Patanin alueelta, miksei Kathmandunkin puolelta, mutta lonely planetinkin arviot arveluttavat. Onko kukaan kohdannut Nepalin maalla kulkiessaan hyvää hotellia, jossa olisi siistit huoneet kylpyhuoneineen? Uskaltaakohan noihin tähtiarvioihin luottaa, onko kolmen tähden hotellin jo riittävän siisti (jos vertaa esim. Suomen vastaavaan tasoon).

4

1538

Vastaukset

• Itse olen tavnnut olla Kathkandun
      Radissonissa ja antaa kunnon vastineen
      120e/vrk hinnalle.
      Suihkunkin vesi on puhdistettua koska
      halvemmissa hotelleissa on vaarna saad
      amyrkytys ja mahapöpö jos vahingossa
      nielaisee tipankin Kathmandun
      juomakelvotonta vettä.

• Hyatt Regency mielestani Nepalin paras hotelli!

• Kathmandun ilmanlaatu on maailman heikoimpia ja joet pelkkiä paskaviemäreitä.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka maksaa ei-turvallisesta maasta tulevan pakkokatanteenin..

..eivät kai veronmaksajat Kelan ansiosidonnaisella päivärahalla? Vastuuton mokailija maksakoon mokiensa kulut itse! Se on Ruotsin risteilyltä tai Balk
      Maailman menoa
      79
      2225
    2. Henna ja Tauski jälleen yhdessä onnellisina

Kihlatkin hankittu. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/503fdd42-5bef-4519-ae07-de01ca6aa9ba
      24
      2187
    3. Suomi olisi itse tarvinnut kehitysapua

suomen koronatalous ja sannan lahjarahat italiaan on kestämätön setti. Suomen julkinen ajetaan alas, teitä ei kunnosteta, omaa taloutta ei elvytetä..
      Maailman menoa
      161
      1940
    4. Järkyttäviä Paljastuksia Nikon TV-sarjasta

Tänään se sitten alkaa, sarja nikosta ja katiskasta. Ennakkotietojen mukaan sisältö paljon ikävämpää kuin luulin. Niko käyttänyt huumeita jo 13 vuotia
      90
      1747
    5. Sofian pätkä storyssa.

Siellä taitaa känniläinen Stefu olla vieressä. Jotain rajaa Sofia!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      72
      1203