Kaipailen hotellivinkkiä. Etsin siistiä ja kohtuuhintaista hotellia Patanin alueelta, miksei Kathmandunkin puolelta, mutta lonely planetinkin arviot arveluttavat. Onko kukaan kohdannut Nepalin maalla kulkiessaan hyvää hotellia, jossa olisi siistit huoneet kylpyhuoneineen? Uskaltaakohan noihin tähtiarvioihin luottaa, onko kolmen tähden hotellin jo riittävän siisti (jos vertaa esim. Suomen vastaavaan tasoon).
Hotelli Kathmandussa
4
1814
Vastaukset
- hotelli
Itse olen tavnnut olla Kathkandun
Radissonissa ja antaa kunnon vastineen
120e/vrk hinnalle.
Suihkunkin vesi on puhdistettua koska
halvemmissa hotelleissa on vaarna saad
amyrkytys ja mahapöpö jos vahingossa
nielaisee tipankin Kathmandun
juomakelvotonta vettä. - Clarion Patanissa
Tässä olen asunut eikä valittamista
http://www.hotelnepal.com/kathmandu/hotel.php?name=Hotel Clarion, Patan
Sinne on aika helppo löytää etenkin kun tulee Kathmandun puolelta, kun Nepalissa pitää ohjata taksia itse, eivät ne löydä itse. - johanna_dxb
Hyatt Regency mielestani Nepalin paras hotelli!
- Kävinkerran
Kathmandun ilmanlaatu on maailman heikoimpia ja joet pelkkiä paskaviemäreitä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242361Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3431949Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101653Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121012Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17980- 63845
- 55830
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2788