Sinua on mahdoton rakastaa
teet itsesi näkymättämäksi
aina kun vihjaisenkaan
että jospa olenkn
mahdollisesti ihastunut sinuun
Et anna minun läpäistä
tuota paksua panssariasi
et salli sydämeni
olevan liian lähellä omaasi
Sinulla on oma reviirisi
-minä en siihen mahdu
Reviiri
3
252
Vastaukset
- kertoo
hyvin tunteistasi ja tilanteen 'vaikeudesta'/haastavuudesta. Toivottavasti se ei ollut minulle tarkoitettu. Mut sanoisin et joskus voi elämässä sattua jotain niin ikävää et ei oikein pysty luottamaan kehenkään. Tai pystyy ehkä mut ne on sit niitä harvoja ja valittuja kuten ystävät ja läheiset ihmiset.
- ap.
palautteestasi,mitenkäs tämä nyt sinusta kertoisi..
- tiedä
ap. kirjoitti:
palautteestasi,mitenkäs tämä nyt sinusta kertoisi..
kenestä se kertoo mut se vois sopia minuunkin. En varmasti ole ollut viime aikoina kovinkaan helppo tapaus. Mut se ei tarkoita sitä ettenkö olis kiinnostunut eräästä miehestä. Oli sit kenestä tahansa kysymys niin ehkä sinun ei kannata luovuttaa kovin helposti. ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1036603
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h875007Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1083258Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p313128Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272308Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191676Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961301Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391262Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311166- 48944