Millon sait viimeksi hepulin?

aatami.autuas

16

693

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meriläinen

myös sinulle, kohta sänky kutsuu minuakin.

• aatami.autuas

Hyvä on. Minä aloitan. Tunnústan saaneeni hepulin viimeksi perjantaina, töissä. Se oli ns. hiljainen hepuli. Alkoi yhtäkkiä hatuttaa kollegoiden sekoilu ja lähdin kesken päivin töistä pois. Halleluja. Olen "vanha parta" ja sellainen käytös minulle sallitaan. Ajoittain. Kiva mennä tänään duuniin ja kattella kollegoiden reagdioita....

• oikein tiija mutta

sain viimesyksyna alaska cruisilla ripulin,ja se oli kauheempaa,kun hepuli.
      onneksi tuli vasta viimeisena paivana.. lannenhunttari...

• käväissyt mielessä, että voisi tuntua hyvältä heittäytyä purkamaan pahaa oloa rikkomalla näyttävästi jotain, saada aikaan tuhoa ja sirpaleita. Harmittavasti järki muistuttaa seuraamuksista ja erityisesti siitä, kuka joutuisi jäljet siivoamaan ja seuraamukset maksamaan.;)) Huomasin jo varsin nuorena, että minulla on käytettävissäni tehokkaampia keinoja saada viestini perille ja vaikuttaa asioihin.

Luulen, että osa jääkiekkoilijoiden "kurittomasta käyttäytymisestä" on sellaista, jota suorastaan toivotaan, rangaistuksista huolimatta, yleisön "viihdyttämiseksi" ja maksavan katsojajoukon kiinnostuksen ylläpitämiseksi.

• hepulista

tulee ylihuomenna jo kaksi päivää

• joskus tekisi mieli hyppiä tasajalkaa ja paiskoa serviisi seinille..mutku..se ei, se ei kertakaikkiaan käy..lainaten jotain laulua. :(

• Enkeli-trio

jääkiakkoo,ni emmää saa hepuleitaka.
      Jokune vuas sit luulin et sain.Jottai pirujas likka teki serkkuns kans ja suutuin.
      Tokasin sit siskonlikal,että oliks nyt kiva nährä,ku mää
      sain hepulin?
      Tyttö katteli silmät suurena ja vastas: Eeeei toi ollu mikkää hepuli,näkisit ku meijän äiti saa hepulin.

• Yxitypy

eilen illalla.

Hepulikohtaus tulee usein kuin salama kirkkaalta taivaalta, mutta yhtä nopeesti menee kyllä ohikin :=))

• Laivat

Murkkuna sain hepulikohtauksia monta päivässä. Sitten tuli tauko. Avioliitossa riitti hepuloitavaa. Nykyään minua ei tunnu hetkauttavan juuri mikään. En ole enää vuosiin saanut minkäänlaista hepulia. Ja oikeastaan olen sitä mieltä, että ei tässä iässä enää kuulukaan. Kaikkeen voi suhtautua filosofisen rauhallisesti...

• ent.tehtaantyttö

kun ihan iisti vaan ottaa miesvaltaisessa perheessä;)) Paremmin menee jutut perille..eipä täällä tämä mutsi saa "hepulia" joskus kyllä tulee sanottua vähän kipakasti...ja senkin olen huomannut että, pehmeämpi puhe tehoaa paremmin..ja vielä jos halaus toiselle siihen pehmeään puheeseen niih..asiat luistaa;)

No, kundi meillä välillä "hepuloi"...on vielä tekemistä kundin kanssa..silloin täytyy vähän kummankin meistä lujana olla. Rajat kun tälle hepulille täytyy laittaa..sit kumminkin aina hepulin jälkeen kundi itse tulee pyytämään anteeksi...ja kaikki on taas hyvin..ollaan kundin kanssa molemmat sellaisia että, riitaa tai pahaa mieltä ei kestetä oikestaan yhtään..eikä sitä mökötystä...siitä tulee oikeesti paha olla. Jos, meillä isäntä mököttää, niin äkkiä on sovinto saatava aikaiseksi..

t.friidu

• Laivat
        ent.tehtaantyttö kirjoitti:

kun ihan iisti vaan ottaa miesvaltaisessa perheessä;)) Paremmin menee jutut perille..eipä täällä tämä mutsi saa "hepulia" joskus kyllä tulee sanottua vähän kipakasti...ja senkin olen huomannut että, pehmeämpi puhe tehoaa paremmin..ja vielä jos halaus toiselle siihen pehmeään puheeseen niih..asiat luistaa;)

No, kundi meillä välillä "hepuloi"...on vielä tekemistä kundin kanssa..silloin täytyy vähän kummankin meistä lujana olla. Rajat kun tälle hepulille täytyy laittaa..sit kumminkin aina hepulin jälkeen kundi itse tulee pyytämään anteeksi...ja kaikki on taas hyvin..ollaan kundin kanssa molemmat sellaisia että, riitaa tai pahaa mieltä ei kestetä oikestaan yhtään..eikä sitä mökötystä...siitä tulee oikeesti paha olla. Jos, meillä isäntä mököttää, niin äkkiä on sovinto saatava aikaiseksi..

t.friidu

...on ollut varsinainen kuumakalle. Olen todennut, että asiat vaan pahenevat, jos minäkin hermostun. Nyt hän on kyllä huomattavasti rauhoittunut. Taitaa olla tyttöystävän ansiota. Tyttöystävien vastuulla on äitien tekemien kasvatusvirheiden korjaaminen...

• ent.tehtaantyttö
        Laivat kirjoitti:

...on ollut varsinainen kuumakalle. Olen todennut, että asiat vaan pahenevat, jos minäkin hermostun. Nyt hän on kyllä huomattavasti rauhoittunut. Taitaa olla tyttöystävän ansiota. Tyttöystävien vastuulla on äitien tekemien kasvatusvirheiden korjaaminen...

meidän tuo kun vielä kovin lapsellinenkin..nooh, ehkä 50 vuotiaana. Siitä mies kasvaa, tai sitten ei..toivossa on hyvä elää..

t.friidu

• -nainen-

Asun tosi vanhassa kerrostalossa. Ja osa asukkaistakin on jo tosi iäkkäitä. Joten olen hieman harrastanut sitten *humanitääristä avustustoimintaa*. Kantamalla mummon ostokset kaupasta kotiin. Tai tuon hänelle kaupasta tullessa satunnaisia puuttuvia tavaroita, jos hän on soittanut minulle niistä. Sekä käyn häntä auttamassa muutaman kerran vuodessa ikkunanpesussa ja siivouksessa. Ja näin on toimittu jo useampi vuosi.

Viime aikoina mummon käytös on saanut jopa minutkin jo hermostumaan. Hän kiukuttelee kaikesta mahdollisesta. Sellaisestakin, johon ei voi mitenkään itse vaikuttaa (sää tms.) Muiden naapureiden ja omien lasten kanssa hän on jo täysin katkaisut välit, tällä riitelemisellä. Ja minunkin *pinna* alkaa olla melko kireällä mokomasta käytöksestä.

t. Nm. *Neuvoton avustustyöntekijä*

• vuosaarel...

aika,kunnon hepulista.Hepulit loppui eron myötä ja nyt on vaan tyyntä,tyyntä...laineet liplattaa tyynesti hiljaa ja mikään ei hetkauta mun sielunelämää nykytilanteessa.
      Joskus jotain ihan pientä...?! sen verran et tiedostaa olemassaolonsa...

• onni-keväässä

Purkautumis keino se on tuokin ja osittain vielä luvallista (Jääkiekossa), mut eihän tuo oo edes pahimmasta päästä siellä.
      Kuitenkin uusin mainetta niittänyt ja kun ottaa huomioon jot kyseessä oli maalivahti, erikoisempaa...

Nyrkkeily turneitahan siellä näkee monasti tai aika usein (siihen nähden mitä katson otteluita yleensä)..

Milloinka olen saanut viimeksi hepulin... Siitä mahtaa olla mahoton aika.
      Jos tarkoitetaan noin akressiivista purkausta, joskus penskana ehkä..

• Sinimarjanen

on menty jo muutaman päivän. Toistaiseksi olen saanut vielä itseni koottua.
      Tulossa varmaan, kun sitä kerran on liikkeellä:))

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      265
      5283
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      120
      4271
    3. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      60
      4251
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3660
    5. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3657
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      41
      3475
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      32
      2810
    8. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      20
      2616
    9. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2576
    10. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      69
      2435
    Aihe